بامو از سال ۲۰۲۰ به بعد تمامی محصولات خود را روی یک پلتفرم مشترک که انعطافپذیری بالایی خواهد داشت تولید خواهد کرد.
در خلال نمایشگاه خودروی فرانکفورت، یکی از اعضای هیئتمدیره کمپانی گفت که خودروهای الکتریکی، پلاگین هیبریدی و احتراق داخلی بامو از یک پلتفرم سود خواهند برد.
مدیر برند i بامو گفت که ساخت تمامی مدلهای کمپانی روی یک معماری انعطافپذیر به دلیل آینده نامعلوم خودروهای الکتریکی و احتراق داخلی عملی منطقی است.
پلتفرم جدید کمپانی به اندازهای منعطف خواهد بود که حتی خواهد توانست طراحیهای دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک را حمایت کند.
بامو برای استفاده از پلتفرم یاد شده در خودروهای احتراق داخلی و الکتریکی خود بخشهایی چون ساختارهای تصادف جلو و عقب و نقاط اتصال سیستم تعلیق را حفظ خواهد کرد و پیشرانههای الکتریکی و باتریهای موردنیاز را در این معماری جای خواهد داد.
یکی از برجستهترین خودروهای این کمپانی که شایعات فراوانی درباره آن منتشر شده i5 است. انتظار داشتیم سدان تمام الکتریک بامو را در نمایشگاه فرانکفورت امسال ببینیم اما کمپانی بجای آن از کانسپت i ویژن دینامیک رونمایی کرد که پیشقدمی برای i5 محسوب میشود.
Love Cars
۲۹ شهریور ۱۳۹۶بی ام و همیشه بهترینه.
:::فرشاد:::
۲۹ شهریور ۱۳۹۶هر کدوم از برندها مزایا و معایب خودشون رو دارن، نمیشه بگی کدومشون بهترینه اما میشه گفت کدومشون ایدهآلترینه که به نظرم مرسدس میتونه ایدهآلتر از بامو باشه چون علاوه بر توان فنی نسبتا برابر، بسیار لوکستر و با دوامتره محصولاتش.
Fit Demon
۳۰ شهریور ۱۳۹۶تازه رسیدن به روش کار شرکت های خودروسازی ایران!!!!
هانی
۳۱ شهریور ۱۳۹۶عجب طراحی زشتی ، از اون چراغ های جلو نور هم بیرون میاد ؟ از بغل که مثل ماشین های دهه 90 شده .