عضو تازه وارد و پرقدرت خانواده کادیلاک، با قلب شورولت کوروت برای شکست دادن هر حریفی آماده است. کمتر خودرویی برای دوئل با کادیلاک CTS-V به خود جرئت حضور در این دوئل را می دهد.
دوئل شماره ۷: کادیلاک CTS-V در برابر بامو M5
بامو M5 با این که از لحاظ مشخصات پیشرانه نمیتواند بهترین انتخاب تلقی شود، ولی از نظر چابکی، نهایت یک سدان اروپایی دیفرانسیل عقب میشود. این خودرو با وجود مدلهای قدرتمند دو دیفرانسیلی که از آئودی و مرسدسبنز ارائه میشوند، باز هم سالها به عنوان یکی از سرآمدهای دنیای اتومبیل مطرح بوده است.
بنابراین، با این توضیحات، M5 یک رقیب کامل برای کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ محسوب میشود؛ این مدل، قدرتمندترین کادیلاکی است که تاکنون ساخته شده است. قدرت این خودرو، از همان پیشرانهای نشأت میگیرد که در کوروت Z06 نیز استفاده شده است؛ یعنی موتور LT4 جنرال موتورز با حجم ۶/۲ لیتر و به صورت سوپرشارژر V8 که ۶۴۰ اسببخار قدرت و ۸۸۵ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. CTS-V، چه از بیرون و چه در داخل، خودروی فوقالعاده زیبایی است. داخل کابین با چرم با کیفیت بالا آراسته شده و ظاهری مجلل دارد؛ درست همان طور که از یک «کادیلاک» انتظار داریم. وقتی ستایش شما از کیفیت ساخت داخلی CTS-V به پایان رسید، میتوانید پای خود را بر روی پدال گاز قرار داده و با اطمینان به حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برسید. در مورد آمار شتاب، مخصوصاً برای کادیلاک، زمان رسیدن به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت اعلام میشود، چون مردم سایر نقاط جهان خیلی دوست دارند که شتاب تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را بدانند! در هر حال، شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت برای CTS-V برابر ۳/۷ ثانیه است که در نتیجه، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میتواند حدود ۳/۹ ثانیه باشد. به هر حال، این خودرو، سریع و چابک است و از هر نظر آماده است. در طرف دیگر، بامو M5 ایستاده که برای خود دارای جایگاه است. هنگام رانندگی با M5 متوجه میشوید که سیستم گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته چقدر سریع است و چابکی بسیار مناسبی در مانورها دارد. ولی آیا باید در هنگام خرید، آن را به CTS-V مدل ۲۰۱۶ ترجیح دهیم؟ البته که نه! این خودرو هم قدرت کمتر (۵۶۰ اسببخار) و هم گشتاور کمتری دارد (۶۸۰ نیوتنمتر). شتاب آن هم نسبت به کادیلاک سریع نیست (۴/۱ ثانیه) و حداکثر سرعت آن هم ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. از طرف دیگر، میتوانیم در مورد اینکه کدامیک کابین بهتری دارند، بحث کنیم.
مهدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۳این مقایسه نا جوان مردانه بود .
سعید
۱۳ بهمن ۱۳۹۳از اول این سری مقایسه هارو که تا الان 7 قسمت شده قبول ندارم. واسه bmw دو تا مقایسه گذاشته که خودرو های مورد آزمایش ربطی بهم ندارن. مثلا تو مقایسه اول گفته بود M6 به اندازه کافی سریع نیست، ظاهر آن به اندازه کافی زیبا نیست و تعجبی ندارد که این دوئل را برنده نشود.نه تو خوبی اقای نویسنده :| بعدش بر اساس گفته های این نویسنده معلوم الحال الان bmw در سزاشیبی سقوط و ضرر دهی باشه .چون حتی نسبت به ماشین های امریکایی ارزش خرید نداره.چه برسه به رقیبای قدر اروپایی و ژاپنیش.bmw همیشه سلطانه این تو گوشت بموته
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳آمار فروش سه غول آلمانی مشخص کننده هر چیزه
هر سال بنز و ب ام و آئودی اولن فقط هر از چند گاهی جاشون با هم عوض میشه
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۳@.F
رضا 045 عزیز
این خودرو تازه وارده ولی باز هم نمیتونه به المانیا در میزانه فروش برسه
امریکایی ها تازه جون گرفتن و به سوددهی رسیدن ولی
یه نگاه به سرمایه گذاری و هزینه ی تحقیقات المانیا بنداز
در اوجه رکود اقتصادی جهانی بنز 2 میلیارد دلار هزینه ی تحقیقات کرد
به هر صورت پیشرفت و رقابت به نفع مصرف کنندست
هیچکس نمیتونه بگه المانیا خوب نیستن
امااااا
این که کادیلاک تو این زمینه پیشرفته قابل ملاحظه ای داشته که نظرهارو به سمت خودش برمیگردونه قابله تحسینه
CBR400
۱۳ بهمن ۱۳۹۳آقا رضا اگه بنز پرفروشه پس چرا چند ماه پیش توی مطلبی که درباره فروش بنز در آمریکای شمالی { یا کشور آمریکا . این مورد رو چیز زیادی خاطرم نیست . فقط تا جایی که یادم میاد مطمئنم و شک ندارم این مطلب رو توی پدال خوندم } بود مدیر بنز گفته بود ما پس از بیست سال توانستیم به پرفروشترین برند لوکس در در آمریکای شمالی { یا کشور آمریکا } تبدیل بشویم ؟؟
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳CBR400 عزیز شما فقط آمریکا رو آدم حساب میکنید؟
پس بازار اروپا چطور؟
جهانی فکر کنید…
تازه تو همین آمریکا هم ب ام و شد پر فروش ترین برند لوکس…
اینم که میگی قبلش چون بحث لکسس بود نه برند های آمریکایی
آمار که فقط آمریکا نیست
برندهای لوکس پرفروش جهان:
ب ام و
آئودی
مرسدس-بنز
لکسس
بعدش میشه بقیه برندا…
CBR400
۱۴ بهمن ۱۳۹۳آقا رضا من کی گفتم فقط آمریکا رو در زمینه فروش خودروهای لوکس قبول دارم ؟ من که گفتم زبان انگلیسیم قوی نیست که بتوانم مطالب خارجی را بخوانم و از آمار فروش برندهای لوکس در اروپا یا سایر کشورهای جهان با خبر بشوم . توی پدال هم که کسی این مقاله ها رو نمیزاره . آمار فروش 4 خودروسازی که نام بردی دقیقا چقدره ؟؟ یه سوال دیگه هم داشتم . فروش هیوندای-کیا چقدره ؟؟ هیندای فروش بیشتری داره یا کیا ؟ و بیشتر در اروپا از این خودروها استقبال میکنند یا آمریکا ؟
حاج حسن
۱۳ بهمن ۱۳۹۳فقط فقط سلطان BMW
حالا تو میخوای سفینه فضایی باش مقایسه کنی یا هر مقایسه ناجونمردانه دیگه
مهم اینکه مردم بهتر میدونین کدوم بهتره کدوم بهتر نیست(همه چیز از فروش خودرو سازا مشخص میشه)
قاتل خودروها کوروت
۱۳ بهمن ۱۳۹۳یعنی مردم بیان کادیلاک ول کنن برن بی ام و بخرن ؟
شروین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اگه اینطوره که شماها میگید، بهترین الان تویوتاست و تا چند سال پیش هم حکومت بی چون و چرای جنرال موتورز بود. بقیه هم لابد باید برن خونه هاشون.
یه کم منطقی باشید لطفاً و انتقدر تناقض نداشته باشه حرفاتون!!!
kasra
۱۳ بهمن ۱۳۹۳درود
شروین خان،2017 قیافه تویوتا دوستان و جنرالیا دیدن داره!
همین سال هم میلیمتری باختیم!
فقط90 هزار دستگاه از تویوتا عقب بودیم!
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۳@.F
بالاخره cts v ظاهر شد
در مقابله m5 که اینقدر خوب هست که سعی میکنن الگو قرارش بدن
کی بهتره؟
مسلما هر دو عالین اما به نظر شخصی بنده
Cts v یه نوع اوری و یه چهره ی عضلانیه خشن داره یه تازگی
و البته نتیجه ی موج تلاش جدید
GM هست که از 2014 شروع شد و کوروت اولین دست نشانده ی این موج بود
برنده رو سلیقه و دل انتخاب میکنه
که بنظره من این قلدره امریکایی بدجوری به چالش میکشه بقیه رو
شروين
۱۳ بهمن ۱۳۹۳توجیه نکن مک میسل جان!!!!
CBR400
۱۳ بهمن ۱۳۹۳آقا سعید bmw سلطان چیه ؟؟ میتوانی بیشتر توضیح بدی ؟؟
حسین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اشکال نداره احتمالا نویسنده گوشیم که میخواد بخره میگرده دنبال اونی که هستۀ بیشتری داره .
چن سالی هست که کادیلاک با M5 سر شاخ میشه هرسالم شکست میخوره اما امسال واقعاً ناراحت نمیشدم اگر کسی میگفت کادیلاک میبره چون واقعاً لیاقتشو داره البته جوجه رو آخر پاییز میشمرن بذار بیاد بیرون قیمت بخوره با M5 بندازن تو پیست تا ببینیم چی میشه تا اون موقم تا بخواد از تخت پادشاهی لذت ببره کم کم نسل بعدی M5 آماده میشه و کدی باید بره سر جاش بشینه
اگرم کدی ببره چند نفر موتور فوق العاده و کم مصرف ب ام و رو ول میکنن باید دید .
P.G
۱۳ بهمن ۱۳۹۳گل پسر شما میدونى مصرف موتور LT4 به قول خودت این کدى چقدره که اینقدر با اطمینان صحبت میکنى؟!
فقط اینقدر بهت میگم که مصرف این کادیلاک با اینکه حجم و قدرت خیلى بیشترى داره از آلمانیا کمتره!
یه سرچى چیزى بکنى چیزى ازت کم نمیشه،فقط نظراتت از حالت احساسى و متعصبانه به سمت منطقى میره!؛)
حاج حسن
۱۳ بهمن ۱۳۹۳فقط فقط سلطان BMW
حالا تو میخوای سفینه فضایی باش مقایسه کنی یا هر مقایسه ناجونمردانه دیگه
مهم اینکه مردم بهتر میدونین کدوم بهتره کدوم بهتر نیست(همه چیز از فروش خودرو سازا مشخص میشه)
P.G
۱۳ بهمن ۱۳۹۳خدا رو صد هزار مرتبه شکر که با این منطق قوى شما این ماشین ها یا چیزاى دیگه رو ندادن شما مقایسه کنى و در موردش مطلب بنویسى!
احتمالاً اون موقع زیر عنوان “کادیلاک یا بى ام دبلیو،شکوه یا لذت؟” مینوشتى:
.
.
.
برنده:بى ام دبلیو،چون عشقمه و به کسى ربطى نداره!:)
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۳@.F
کادیلاک cts v:لایک
Bmw m5 : دیسلایک
سامان از تبریز
۱۳ بهمن ۱۳۹۳یه لحظه فقط به عکس پروفایلم نگاه کنید !!!
Mostafa&S
۱۳ بهمن ۱۳۹۳کادیلاک با این ماشین داره به روزهای اوجش بر میگرده
4MATIC
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اره ولی با این مدل که هیچ با پدر این مدل به دود اگزوز بنزEنیوفیس نمی رسه
امیرحسین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳جناب 4MATIC اینا دارن برای رتبه ی دوم تلاش میکنن . . .
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اینجور که شما میگى شاید بنز E نیو فیس جاى موتور یه موشک بهش وصل کردن که صفر تا صدش 0.1 ثانیه است، تنها در این صورت این ماشینا به دود لاستیکش هم نمیرسن، چرا مثل بچه ها نظر میدین
احمد
۱۳ بهمن ۱۳۹۳عزیزم کادیلاک با این مدل رسما المانی ها رو مات کرد
واقعا یک ماشین همه چیز با همه
قدرت و زیبایی و تکنولوژی و هر که یک ماشین بی نظیر باید داشته باشه این مدل داره و از همه مهمتر قیمت بسیار خوب و منطقی
توی همین پدال مشخصات و خصوصیاتشو زده بود برو بخون واقعا تحسین بر انگیزه این ماشین
Mostafa&S
۱۳ بهمن ۱۳۹۳من خودم طرفدار بنزم ولی الان بحث چه ربطی به بنز داشت
E 36
۱۳ بهمن ۱۳۹۳در مورد عالی بودن CTS بحثی نیست ولی اینکه با این پیشرانه حجیم بیاد به نبرد M5 ناعادلانس هرچند هیچ چیز از ارزشهای BMW کم نمیشه .
شایان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳احمد آلمانی ها هیچوقت مات نمیشن حتی زمانی که همه فکر میکنن شکست خوردن در واقع پیروز شدن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ بهمن ۱۳۹۳درود .
مرسدس بنز E63 AMG با موتو 5.5 لیتری قدر خروجیش 577 اسب
بخاره ( کاری نداریم به اینکه از همین موتور با همین حجم
میشه قدرت 850 اسب بخاری خروجی گرفت ( نمونه ی برابوس ) پس
زیاد به 640 اسب بخار نبالید . این در حالی هست که کادیلاک
موتور یک سوپر اسپورت رو برداسته . مرسدس بنز هم میتونست
موتور 6200 سی سی SLS رو برداره که حدود 660 اسب بخار قدرت
داره . اما این کارو نکرده .
اینها به کنار وزن مرسدس بنز 2040 کیلو اما کادیلاک 1880
کیلو . اختلاف وزنشون میشه : 160 کیلوگرم
گشتاور مرسدس بنز 720 نیوتن متر . کادیلاک 855 نیوتن متر.
اختلاف گشتاور 135 نیوتن متر .
به نوعی میتوان گفت کادیلاک با :
135 نیوتن متر گشتاور بیشتر .
160 کیلوگرم وزن کمتر .
63 اسب بخار بیشتر نتونسته حرف بنز با دو دیفرانسیل بشه .
همه چیز قدرت نیست . کاشکی کادیلاک به جای حجم بالا از دو
دیفرانسیل بهره میبرد .
اینهارو گفتم حالا خودتون حساب کنید اگر مرسدس بنز موتور
6200 سی سی SLS نسخه سری بلک رو در سینه داشت .
شتاب کادیلاک 3.7
شتاب بنز 3.4
خیلی حرفه که بیشتر ایتم هات بهتر از رقیب باشه اما نتونی
جلوش قد علم کنی .
و باز هم همه اینها رو در کنار جمله ی مدیر عامل کادیلاک
بگذارید :
( کادیلاک دیگر نمیخواهد مارکی درجه دوم پس از خودروسازان لوکس آلمانی باشد. این مارک آمریکایی حالا از دیترویت به نیویورک اسباب کشی کرده و در حال برنامهریزی برای عرضه مدلهای کاملا جدید به بازار است. اما همه اینها برای موفقیت کافی نیست. کادیلاک مدلی میخواهد که نامش را در بازار شلوغ و البته پرسود این روزهای خودروهای لوکس فریاد بزند. مدل ۲۰۱۶ سیتیاس-وی این خودرو است. )
تلاشتون رو برای رسیدن به برند های لوکس ژرمن ها و دنیا
ستایش میکنم .
Tesla ,Silicon Valley,
۱۳ بهمن ۱۳۹۳آقا میلاد از شما انتظارات بیشتر از این بود
احود
۱۴ بهمن ۱۳۹۳برادر من این حرفا بچه گانه چیه که المان ها هر وقت ببازن هم در اصل بردن
تو این مقایسه از هر نظر که فکر کنی ابن المانی هیچ حرفی واسه. گفتن نداشتن
این کادیلاک واقعا یلی واسه خودش
ممیدونم ابن همه تعصب بی جا و صحبت غیر منطقی واسه چیه
آرمااام
۱۳ بهمن ۱۳۹۳فقط کادیلاک…
لوکس بودن به تماااااااام معنا
شروین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳مرسدس داره با توربوی دو قلو و سیستم 4matic صفر تا صد زیر 4 تانیه رو بدست میاره. اگه نه تو پیست و تو 1/4 مایل هیچ حرفی برا گفتن جلوی کادیلاک نداره.
حالا 20 خط بنویسید و استدلال کنید که انقدر وزنش کنتره و انقدر ال تره و انقدر بل تره.
ریاضی نیست که رو کاغذ حل بشه.
لینک های پیست های مختلف رو هم دوستان به اندازه کافی گذاشتن.
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۱۳ بهمن ۱۳۹۳میلاد داداش اینا الان حرفای تو بود؟پس من منتظر رقابتشون تو پیست میمونم چی شد؟
اولا 640 اسب باشه.نوش جونش!سیاست کمپانی های آمریکایی از جمله جنرال موتورز اصلاً با بنز یکی نیست که شرایط رو مساوی فرض کنیم.اگه موتور کوروت برداشته برای اینه که زیرمجموعه ی جنرال موتورز جمس و شورولت و کادیلاک و بیوک اند و در ضمن همگی از یک کمپانی اند پس دور از ذهن نیست موتور کوروت روش باشه.شما چنان میگی موتور سوپر اسپرت رو برداشته که انگار دزدی کرده!!!موتور کمپانی خودش بوده.خیلی از پیشرانه های جنرال موتورز تو مدل هایی مثل کوروت و کامارو و CTS V یکسان و مشترکه و این ضعف محسوب نمیشه.مرسدس میتونست این کارو بکنه اما نکرد.حالا چی کار کنیم؟خب استفاده میکرد و در ضمن به قول خودت همه چی قدرت نیست.رکورد تو پیست هست.کیفیت هست و هندلینگ و شتاب و حداکثر سرعت و مانور تو پیچ و آیرودینامیک و هزاران ملاک دیگه.هنوز اینا تست نشده و شما میلاد عزیز که میگفتی منتظر رقابتشون هستم الان این قدر با اطمینان صحبت میکنی که کادیلاک نتونست در مقابل رقیب قد علم کنه.لازم نیست که ذکر کنم بنز هم از همه نظر عالی نیست؟
مشکلات برای همه ی برند ها وجود داره و فکر نمیکنم میلاد جان یادت رفته باشه که قبل از این مشکلات کادیلاک چی بود!!!الانم با اقتدار برگشته و چه بسا از رقیبای آلمانیش بهتر باشه.این مقایسه رو کادیلاک برد هرچند من دوست دارم رقابت تن به تن CTS V رو با رقباش ببینم.میلاد جان کادیلاک خیلی خوبم به ژرمن ها رسیده و پشت بندش یه میگ میگ هم گفته.باب میلم نیست اینطور حرف بزنم اما حداقل از شما انتظار داشتم این قدر تندروی نکنی.خطاب به باقی دوستان این مقایسه هم نکنه اشکال داره؟هان!!!!!؟؟؟؟؟؟
شروین جان داداش فایده نداره منطقی صحبت کنیم مثل این که ما هم باید مثل خودشون با یه قضیه ی علمی برخورد کنیم.
شروین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳انجین این ماشین که همون LT4 جنرال موتورز هست و همینطور انجین هلکت که HEMI کرایسلر هست چندین ساله که به عنوان بهترین انجین ها و 10 انجین برترانتخاب میشه در حالی که انجین مرسدس انتخاب نمیش. اما دوستان جوری میگن بازدهی نداره و بنز بهتره انگار بنز انگار از مریخ اومده!!!
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۳@.F
میلاد عزیز
فقط یه سوال دارم از محضرت:
اگر موتوره sls black series
رو روی E 63 میزاشتن قیمتش چقدر میشد؟؟؟
من علمه زیادی در مقابله شما ندارم و البته بنز برند مورد علاقه ی شماست
و بهتر میدونی که تفاوته موتور در خودروها باعث تفاوته قیمت زیادی میشه که برایه مثال
S class در مدله s550
94000 دلار و در s 65
222000 دلار قیمت داره
یا در مدله s کوپه s550
119000 دلار و s65
230000 دلار قیمت دارن
پس این یه هنره که موتوره قوی داشته باشی و قیمته پایین
فکر نمیکنم از نظره کیفیت در این مدل کادیلاک چیزی از bmw یا بنز کم داشته باشه
بنده منکره عالی بودنه المانها نیستم
فقط سوالمو جواب بدید
سپاسگزارم دوستم
Frankenstein
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اولین دفعه بود که قانع شدم تو این مقایسه ها…..
سخته از عشقت دل بکنی و شکستشو قبول کنی…..bmw m5 یه
اسطوره هستش تو این کلاس …..ولی خوب ظاهرا نتونست این دفه
سربلند بیرون
بیاد
به قول عارف
((یه دل میگه برم برم…… یه دلم میگه نرم نرم))
:) :)
ولی انصافا مقایسه ی به جایی بود….
آفرین به کادیلاک.
آقای حسینی ممنون از مقالتون
یه سوال دیگه چرا با bmw m3 مقایسه نشد؟؟؟؟
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۱۳ بهمن ۱۳۹۳Frankenstein جان درود بر منطقت!
ATS رقیب M3 هست نه CTS.
ممنون از شما
4MATIC
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اره چون مو تور کوروت روش نصبه حالا شما بیا موتورSLSروروش نصب کن ببینیم اون موقع کی برنده می شه
دوما مگه نمی گی کادیلاک CTSازEبهتره؟؟؟/
شما بیا موتور کوروت رو از روش باز کن موتور خودشو بذار اون مو قع نظر بده
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۱۳ بهمن ۱۳۹۳هر وقت 4MATIC خان تحقیق کردی که این موتور برای جنرال موتورز و متعلق به تمام زیرمجموعه های این شرکته بعد بیا بگو موتور کوروته!!!
خیلی اعتراض داری بفرما منظورت از موتور خودش چی بود احیاناً؟
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۳@.F
4matic عزیز
این سوال رو از شما هم میپرسم
اگه موتور sls روی E 63 نصب میشد قیمتش چقدر میشد؟؟؟؟؟
شروین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳انگار ایران خودرو همینجوری رو هوا میگه موتور sls نصب کن!!!
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳باربد جان این دوستان نمیدونن که سیاست جنرال موترز 60 ساله که اینه،که به عنوان کمپانیه مادر براى زیرمجموعه هاش از موتورهاى یکسان استفاده میکرد،براى مثال در گذشته هم موتور هاى بیوک هایى که وارد ایران شد و بعدها بیوک ایران شد با شورولت ایمپالاهاى اون زمان یکى بود، میخام بگم که این قضیه واسه امروز نیست که از سال ها پیش این سیاست جنرال موتورز بوده
سامورایی
۱۳ بهمن ۱۳۹۳کادیلاک رو از همه ی ماشین های آمریکایی بیشتر دوست دارم
فورد
۱۳ بهمن ۱۳۹۳کادیلاک هم از نظر طراحی داخلی هم بیرونی بسیار زیبا تر از بی ام و هستش و حس هیجان بیشتری به ادم انتقال میده تو بحث فنی هم همه چیز کاملا روشنه
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳بله درست میگید شما، کادیلاک هم از نظر طراحى داخلى و هم خارجى و مشخصات فنى از بى ام و بهتره و باید به همه این موارد قیمت کم تر کادیلاک رو هم اضافه کنیم،از هر زاویه اى بخاى نگا کنى کادیلاک بهتره
Chevo
۱۳ بهمن ۱۳۹۳در این کلاس بدون اغراق کادیلاک حرف اول رو میزنه ،
طراحی بینظیر و آمیزه با خشونت بیرونی
طراحی بسیار لوکس و با کیفست کابین
قدرت و گشتاور فوق العاده بالا
لطفا طرافدارهای خودروهای آلمانی بدونه تعصب مقایسه کنید.
شایان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳خندم میگیره از حرفات chevo باشه بهترین ولی آلمانی ها کلا ماشین دستشونه این کارن اصلا به ماشینی بودن معروفن اصلا مهم نیست
4MATIC
۱۳ بهمن ۱۳۹۳بین این دوتا هیچ کدوم ولی من سرور این دو تا ینی
حضرت MERCEDES-BENZ E CLASSرو تر جیح می دم
.
.
.
.
یا بهترین یا هیچ
امیرحسین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳BMW زیباتره ( سلیقه شخصی )
.
.
.
نا گفته نماند ولی فقط
Mercedes Benz
ali reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۳bmw m5ماشین خیلی خوبیه تمامی مشخصات یک ماشین سدان عالی داره ولی بهتر نبود برای برای رویارویی با یک غول امریکایی اونم کادیلاک ازسری 760 استفاده میکرد تا حرفی برای گفتن داشته باشه
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳کلاس شون به هم نمیخوره
اختلاف قیمت بالایی هم دارن
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۳@.F
رضا 045 عزیز
بارها m5 ,E 63 و cts v
با هم رقابته کردن در این سالها
چطور میفرمایید تو کلاسه متفاوتند؟؟
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳زوندا جان داره میگه ای کاش ب ام و 760 رو میاوردن
منم میگم کلاسشون به هم نمیخوره
کجاش غیر منطقی بود الان؟ :|
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳این شد یه مقایسه استاندارد و از مقایسه هاى قبلى خیلى بهتر بود،خیلى بهتر و جذاب تر بود که این مقایسه سه جانبه میشد که E-63 هم در اون حضور داشت یا اینکه یه بار هم جداگانه با E مقایسه بشه
در مورد این مقایسه هم بدون شک کادیلاک برتر و از ابتدا میشد این نتیجه رو حدس زد، CTS جدید فوق العادست
در این کلاس خودرویى کادیلاک CTS-v از همه روقباش بهتر و سرتره
امیرحسین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳در صورت در نظر نگرفتن
Mercedes Benz E Class
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳با در نظر گرفتن بنز E کلاس!!!
شروین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳شلبی جان اینا همیشه یه بهونه باید بیارن. سخت نگیر. ولشون کن.
طرفدار بی طرف . reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۳تقریباهمه بعضی وقتا بیخودی از برند مورد علاقشون دفاع میکنن
اخه دست خودشون نیست
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳جناب شلبی چرا میگی از E Class بهتره؟
بنز با موتورکم حجم تر و توان کمتر و (احتمالا) وزن بیشتر شتاب بهتری رو ثبت کرده!!!
و از نظر من زیبا تر هم هست
چرا باید کادیلاک بهتر باشه؟
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳Reza045 جان شتاب بهتر مرسدس بنز فقط بخاطر تمام چرخ محرک بودنش و این برترى رو فقط در سرعت هاى پایین میتونه حفظ کنه و در حالت کلى و پس از سرعت صد کیلومتر شما مطمئن باش که به کادیلاک نخواهد رسید
دقیقا مثل اتفاقى که در مقایسه E با چارجر افتاد ، اونجا هم چون چارجر دیفرانسیل عقب بود در سرعت اولیه از بنز عقب مى افتاد ولى در خود مقاله هم نوشته بود در حالت کلى چارجر پیروزه،در اون مقایسه نتیجه عادلانه بود(مقایسه چارجر با بنز) ولى اینجا داستان فرق داره، گیربکس استفاده شده در کادیلاک دقیق تر و پیشرفته تر از چارجره و هر دوى این خودروها لوکس هستن و طراحى داخلیه کادیلاک و جنس مواد استفاده شده در اون بسیار عالیه
از نظر فنى بنظر من باز هم باید منتظر مقایسشون در پیست و نتایجش باشیم،ولى خب کسى که کادیلاک رو میخره ماشین قوى ترى خواهد داشت
از نظر طراحى بیرونى هم کاملا سلیقه ایه،بنظر من بنز E کلاس جدید زیباییه قبلش رو نداره و چراغاى یه تیکه جدیدش به زیباییه قبل نیست و من طراحیه کادیلاک رو جذاب تر و زیبا تر میبینم ولى باز هم گفتم سلیقه ایه بنظر شما بنز زیباتره بنظر من کادیلاک.
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳راستى اینم اضافه کنم که از نظر قیمت هم کادیلاک بسیار ارزان تر از بنز خواهد بود(شاید اختلافش بیست سى هزار دلار بشه) بخاطر همینه که بنظر من کادیلاک بهتره
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳شلبی جان یه جور میگی به خاطر 4 چرخ متحرکه که انگار دست کادیلاکو بستیم!
خب فلج که نیست بره 4 چرخ متحرک بزاره
به علائه 4 چرخ متحرک هندلینگ خیلی بهتری داره و شتاب بهتری هم ثبت کرده
اونم با توان کمتر و گشتاور کمتر و وزن بیشتر
من خودم طراحی بنز رو بیشتر دوست دارم
حالا شما کادیلاک رو بیشتر دوست دارید به کسی ربطی نداره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ بهمن ۱۳۹۳درود .
شلبی جان تو پست مقایسه بنز و چارجر یک حرفی زدی که تا حدودی درست بود .
مرسدس بنز های معماری و230 دانشجویی که به موتور سفید ( کاربراتور ) مجهز هستند ،
نمیتوانند به طور مداوم و یکنواخت روی یک سرعت خاص حرکت کنند . به طور مثال :
طی مسافت طولانی با سرعت 100 کیلومتر و تغییر جزیی سرعت .
در این حالت ، فشار روغن در سرعت ثابت افت میکنه و این مهم در بنز های 230
دانشجویی مدل های 1980 که به موتور مشکی ( انژکتوری ) مجهز هستند رفع شده .
مرسدس بنز به دلیل موتورهای پرقدرت و حساس ، وابستگیه زیادی به فشار روغن
داره . ( البته در مدلهای قدیمی ) . این هیچ چیزش بد نیست .
یا مثلا اگر به بنز دنده مرده بدی ، احتمال رد کردن زنجیر تایم هست .
با بنز حتما باید دنده هارو پر کرد .
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳درسته میلاد جان،مثل همیشه از اطلاعات کامل شما استفاده کردیم
رانندگى با بنزاى قدیمى دو سه تا قانون داره، اول اینکه باید دست یه راننده باشه اون راننده هم به سیستم بنز اشنایى داشته باشه چون ماشیناى حساسین،
بعدشم در مسیرهاى یکنواخت و اتوبان ها باید هر چند دقیقه سرعت و دور موتور پایین اورده شه تا روغن کارى داخل موتور به درستى انجام بشه تا به موتور اسیب نرسه یا موتور یاتاقان نزنه
just germany...
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اگه واقعا bmw رو دوست دارین و میخواین موفق بشه باید بدون تعصب نظر داد و ایراداش رو منطقی گرفت…
bmw برای رقابت با این ماشینا باید حداقل یه تجدید نظری در طراحی کنسول میانی داخل ماشین بکنه..
خدایی خیلی تکراری شده….یه نگاه به داخل کادیلاک بندازین…
مرتضی
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اما دقیقا این ایراد کادیلاکه این داشبورد یغور و نه چتدات جذاب شده شناسنامش البته خوب کادیلاک برادرم رو بدم نمیاومد ازش خودش خیلی دوستش داشت سقفش چرمی بود فکر کنم با رنگ بدنه قهوه ای از نظر امکانات ماشین بدی نبود
amin
۱۳ بهمن ۱۳۹۳قبول دارم داخل کابین bmw تکراری شده اما bmw همیشه از نظر ارگونومی و هندلیگ از مرسدسو آئودی و کادیلاک بهتر بوده
تو این مقایسه کادیلاک موتور6.2 لیتری v8 داره اماbmw موتور 4.4 لیتری v8
انصافه؟؟؟؟؟
Just germany...
۱۳ بهمن ۱۳۹۳امین جان من نگفتم bmw اگونومی ضعیفی نسبت به کادیلاک داره و بحث من فنی نبود..
با اینکه داخل bmw تکراری شده ولی هنوز جذابیت یک ماشین آلمانی رو داره اما حرف من اینه که خیلی خیلی میتونست بهتر باشه
فریا
۱۳ بهمن ۱۳۹۳نه واقعا انصاف نیست .
M5 دو تا توربو داره ، اگه کادیلاک دو تا توربو داشت قدرتش میشد
850 – 900 اسب و 1200 نیوتن متر گشتاور !!
فرق سوپرشارژر با توربو رو نمیدونین چرا حرف از انصاف میزنین :-|
شلبى
۱۳ بهمن ۱۳۹۳افرین به شما جناب germany که همچین نظر منطقى و بدون تعصبى رو دادى با اینکه طرفدار المان هستى، تو نظر دادن بعضى از دوستان هیچ منطقى نیست،
BMW4ever
۱۳ بهمن ۱۳۹۳طرفدارهای بنز مخالف بی ام و اند این که بدیهیه پدال راستی دقت کردی یکی در میون برنده اعلام میکنی دفعه بعد اروپایی برنده میشه
فرامرز
۱۳ بهمن ۱۳۹۳این نسل سری ۵ مدل سال ۲۰۱۰ هست در حالی که کادیلاک مدل ۲۰۱۶. این مقایسه مثل مقایسه سی کلاس جدید با آئودی آ۴ هست که آخرین نسلش ۸-۹ سال پیش آپدیت شده. مطمئن باشید بی ام و جدید خیلی از این نسخه الآن متفاوت هست. راجع به مرسدس هم بگم که اگرچه تو مدل های لوکس سرتر از بی ام و هست اما تو اغلب مقایسه ها سری ۳ و ۵ برنده هستن. شما میتونین ویدئوهای اوتو اکسپرس و موتورترند رو ببینید که همه هندلینگ و سیستم انتقال قدرت بی ام و رو برتر میدونن.
AliZeus
۱۳ بهمن ۱۳۹۳یکی از مهمترین فاکتورها در مقایسه دو خودرو، رعایت برابر بودن تقریبی پیشرانه ها (قدرت موتور) می باشد که رعایت نشده!
خسته نباشن!
مهران72
۱۳ بهمن ۱۳۹۳من طرفدار آلمان هام
ولی این کادیلاک فوقالعاده ست
اولین ماشینی که طراحی داخلیش از آلمانی ها بهتره
طراحی خارجیشم که خیلی با شخصیت!
خلاصه،خعلی میخوامش
ولی پول ندارم D:
Amirhossein
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اگه CTS رو از نزدیک ببینین عاشقش طراحیش میشید ، بعدش دیگه چشمتون غیر از کادیلاک ماشین دیگه ای رو نمیبینه
احسان(احسان سابق)
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اگر قرار باشه شرکتی به المانی ها نزدیک بشه باید کادیلاک اینکار رو انجام بده و باید گفت کادیلاک از نظر کیفیت به اونها نزدیک نشده،بهشون رسیده
با این وجود دیدن جنگ غول ها لذت بخشه و سخته یکی رو به دیگری ترجیح داد
Gold
۱۳ بهمن ۱۳۹۳بی شک روی کاغذ نتیجه همانند این متن است. اما زمانی که حساب بانکی جوابگو باشد انتخاب بسیار سخت خواهد بود. آن هم با وجود اعجوبه ای همانند مرسدس “ئی کلاس”. این موضوع زمانی که پشت فرمان هر یک قرار گیرید برایتان ملموس خواهد بود. درصدی برای لذت خودتان و درصدی را برای لذت ناظران کنار بگذارید.
مجید
۱۳ بهمن ۱۳۹۳رنگش می ارزه به کادیلاک .
طرفدار بی طرف . reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۳پس یعنی یه قوطی رنگ M5 رو به CTS ترجیح میدی!!!!!!!!!!!!!!
ای متعصب
شایان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اتفاقا شما چون دشمن آلمانی داری اینجوری نظر میدی من تا حالا ندیدم از یه برند آلمانی تعریف کنی همیشه سعی در تخریب اتومبیلهای آلمانی داری خودتم میدونی هیچ کشوری حتی جرات رقابت باهاشونم نداره چون علمشونو نداره پس لطفا سکوت کن ای دشمن تکنولژی و علم برتر
یه پسر
۱۳ بهمن ۱۳۹۳نمی دونم چرا از بچگی سلیقه ام حاج آقایی و پیرمردی بود
مثلا روم به دیوار یه مدت عشق پرشیا داشتم
الانم به نظرم کادبلاک قشنگ تره – برام دعا کنید
طرفدار بی طرف . reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۳واقعا قشنگ تره
محمد
۱۳ بهمن ۱۳۹۳من انتخابم بی ام و هست.فقط بی ام و شتابش 3/7 ثانیه هست چرا اینجا زدن 4/1.
بازم پرچم آلمان بالاست اینا فقط مخوان بگن ماشین امریکایی بهتره از آلمانیا ولی عمرا به گرد آلمان برسن.در ضمن بی ام و m5 نمونه ها داره که از 250 کیلومتر هم بالاتر میره.
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳محمد جان سرعت محدود شده از نظر من به هیچ وجه نقص نیست
رو این مورد حساس نشو
شایان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اینا با علمه به اینکه میدونن کسی به گرد پای آلمان نمیرسه بازم میان… میگن چون یه چیزی در این مملکت باب شده به عنوان متفاوت نمایی که دوستان که چه عرض کنم تخریب کنندگان خوب دارن بروز میدن
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۱۳ بهمن ۱۳۹۳شایان جان مشتاقم ببینم دلیل شما عزیز بزرگوار رو چه پایه و اساسی است؟
کسی به گرد پای آلمان نمیرسه یعنی چی؟
CBR400
۱۳ بهمن ۱۳۹۳محمد آقا چرا میگی اینا ؟؟ بهتر نبود به جای اینا بگی نویسنده مقاله یا مثلا بازدیدکنندگان ؟؟ چون به اشیا میگویند اینا و این و … . یعنی ما جزو اشیا به حساب میایم ؟؟ دستت درد نکنه . محض اطلاعت بد نیست بدانی کدیلاک مدل cts.v رو بعنوان رقیب m5 معرفی کرده . باز هم بد نیست بدانی نه تنها مدل 2016 کدیلاک با m5 رقابت میکنه بلکه نسل قبلی cts v [ که از سال 2009 تا 2015 تولید شد ] هم رقیب m5 محسوب میشد . چرا میگی – ماشین امریکایی بهتره از آلمانیا ولی عمرا به گرد آلمان برسن. – ؟؟؟
محمد
۱۳ بهمن ۱۳۹۳داداش منظورم شما نبودی منظورم اینا اونایی هستن به قولا تست کردن.
منظور دگم که متوجه نشدی اینکه گفتم اینایی که دارن ماشین های امریکایی رو تست میکنن مخوان بگن از آلمانیا بهترن. ولی اینطور نیست این آلمان است که بهتر و برتر است.
طرفدار بی طرف . reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۳کادیلاک درست حسابی حال بی ام و رو گرفت
4.3 به نفع امریکا
فکر کنم CTS رو نباید با بقیه سدان ها مقایسه کرد
این اصلا مثل یک سدان نیست
شایان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳اینا ببینید من بیراه نمیگم دوستان ببینید چجوری داره حرف میزنه کادیلاک حاله بی ام و رو گرفت!!!!! باشه الان تمام دینا دارن واسه کادیلاک غش و ضعف میکنن بسه بابا
CBR400
۱۳ بهمن ۱۳۹۳آقا شایان مگه ما طرفداران کدیلاک جزو اشیا هستیم که به ما میگی اینا ؟؟ اگه اینجوریه این که اشکالی نداره . من هم به همه طرفداران bmw از این به بعد میگم این و اون و اینا و …
شایان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳داداش جسارت نشه من نوکره طرفدارهای ماشینهای آمریکائی هم هستم مخصوصا کادیلاک که خودمم ازش خوشم میاد منظورم شما نبودین منظور اون کس و اون کسایی هست که میخوان متفاوت نما باشن و عقده دارن از یه برندی و کشوری با این که میدونن اکثریت سایت طرفدارای اون کشور و برنداشن باز میخوان بیان رویه اعصابمون
CBR400
۱۵ بهمن ۱۳۹۳آقا شایان ارادتمندیم .
صادق
۱۳ بهمن ۱۳۹۳درود
یکی از به جا ترین و درست ترین مقایسه ها بود
راستش دل میگه M5 رو بردار، عقل میگه CTS-V
البته از ق نگذریم M5 یه بازبینی نیاز داره، توی این حالت کادیلاک یکم داره زور میگه ;)
جدال بین عقل و دل خیلی سخته (گرچه معمولا دل برنده اس ولی این سری خیلی سخته)
ارادت
طرفدار بی طرف . reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۳همین دل هسته که باعث پشیمونی میشه
ارمان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳من که دیگه این مقایسه هارو نمیخونم بیخیال اقا
اصلا قشری که سراغ ماشین لوکس میرن به ماشین اسپورت فکر هم نمیکنن و همینطور بر عکس
تو قویترین مدل کادیلاک 130 اسب کمتر داره جالب برنده هم میشه!!!!!!!!!!!!!!
M.G
۱۳ بهمن ۱۳۹۳این کادیلاک فوق العادست
طراحی زیبا
کابین عااالی ی ی و شیک
موتور پرقدرت
کیفیت که قطعاتشون مرگ نداره
دیگه چی میخواین؟؟؟؟؟
منتهی هرچی هم باشه تسلا یه چیز دیگست
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳درود به همه
اگه طبق متن قیمت کادیلاک کمتر باشه خب مسلما سر تره
از نظر من هم طراحی داخلش یه کم بهتره
ولی خب آدم به دلش بیشتر اعتماد داره
فقط میمونه دوتا بحث:
یکی اینکه این ماشین مدل 2010-2011 هست و مقایسه ش با کادیلاک 2016 یکم نامردیه
تا حالا همه ماشینا مدل یکسال بودن یا نهایتا اتلاف کمی داشتن…ولی 5-6 سال دیگه زیاده…
باید دید ب ام و چه برنامه ای برای مدل جدید داره…
بحث دوم اینه که من فک کنم شتاب کادیلاک 3.9 هست نه 3.7 (شتاب 0-60 مایلش)
و بحث سوم هم یه سوال!
کادیلاک STS تو چه کلاسی قرار میگیره؟
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳الان نگاه کردم نوشته بود 3.7
این جمله رو زده بود:
The blown V-8 is so powerful that it’s almost unsurprising that the new V sedan can hit 60 mph in a claimed 3.7 seconds.
منظورش از claimed چیه؟ مگه تست نشده؟
این عدد تست کارخونه ست یا بقیه جاها؟
P.G
۱۳ بهمن ۱۳۹۳منظورش از claimed احتمالا ادعای کارخانه است
ارمان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳Luxury Large Sedan
Reza.045
۱۳ بهمن ۱۳۹۳یعنی هم رده اس کلاس و سری7 ؟
فریا
۲۷ بهمن ۱۳۹۳STS الان تولید نمیشه . میدسایز هست نه فول سایز . از CTS بالاتر و از
DTS پایین تر بوده . موتور نورث ستارش هم که نور علی نور ! . DTS
فول سایز بوده ولی FWD و برای همین رقیب S Class و 7Series محسوب نمیشه .
amir
۱۳ بهمن ۱۳۹۳کادیلاک واقعا سرتره
حسین
۱۳ بهمن ۱۳۹۳درود. مقایسه خوبی بود. از اول هم میدونستم کادیلاک برنده میشه اما اون چیزی که مطمئن هستم اینه که با وجود اختلاف زیاد در قدرت پیشرانه ها نتایج بسیار نزدیکی به دست اومده و اینکه M5 سطح امکانات خیلی بالاتری رو ارائه میده و صرفا یک اسپرت خالص نیست
شایان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳یه سری در این سایت فکر میکنن اگه نظری مخالف بدن محبوب میشن در جوابشون میگم شما باعث به لجن کشیده شدن این سایت میشین لطفا در این سایت زیبا نیاید
قاتل خودروها کوروت
۱۳ بهمن ۱۳۹۳معلوم بود کادیلاک برندست با اون کیفیت و تکنولوژی
کافر مقدس
۱۳ بهمن ۱۳۹۳صندلی های کادیلاک ـه شرف داره ب 10 جلسه فیزیو تراپی تو ایران . . .
خارجی ها دارن حال دنیارو میبرن ما ایرانی ها اینقدر تعصب بیجا نشون میدیدم رو برند که بیاهو ببین! از دهه 70 میلادی Arcade شده این موضوع
پیکان جوانان
۱۳ بهمن ۱۳۹۳باید منتظر ام 5 جدید شد
sAMG
۱۳ بهمن ۱۳۹۳تو آمریکا فقط کادیلاک…جنرال موتورز داره دوباره عالی کار میکنه.
محمدرضا ♥BMW♥
۱۳ بهمن ۱۳۹۳از روی کاغذ که فایده نداره بشینید پشتشون تا خودتون بگید برنده کیه…
مهران1
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ماشاالله چقدر کاربر حقوق بگیر بنز و بی ام و تواین سایت هست ما خبر نداشتیم.
محمدرضا ♥BMW♥
۱۳ بهمن ۱۳۹۳داخل و خارج کادیلاک به جز عقبش خیلی خوشگله موتور خفنی هم داره و…اما وقتی پولش باشه و هردوشونم تو بازار موجود باشن همتون خوب میدونین که کدوم رو بیشتر ترجیح میدن :)