پس از سرمایهگذاریهای سنگین در آمریکا، چین و مکزیک، گروه بامو هماکنون توجه خود را معطوف مهمترین بازارش یعنی اروپا کرده است. میپرسید چقدر مهم؟! ۱.۱ میلیون دستگاه خودرویی که این گروه خودروسازی سال پیش در اروپا فروخته نشان دهنده سهم ۴۵ درصدی از کل فروش بوده است. همچنین فروش ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۸ این شرکت با رشد ۱.۲ درصدی در اروپا مواجه شده است و فروش بامو در این بازه زمانی به ۵۶۰ هزار دستگاه رسیده است.
به منظور پاسخگویی بهتر به خریداران مشتاق محصولات گروه بامو، کارخانه جدیدی در نزدیکی دبرسن مجارستان ساخته خواهد شد. بامو ۱ میلیارد دلار در این تأسیسات سرمایهگذاری میکند. با تأسیس این کارخانه بیش از هزار نفر مشغول تولید حداکثر ۱۵۰ هزار خودرو در سال خواهند شد.
بامو نگفته کدام محصولات در این کارخانه تولید خواهند شد اما به تولید محصولات با قوای محرکه مرسوم و الکتریکی شده در یک خط تولید اشاره کرده است. این کمپانی میگوید دبرسن را به خاطر زیرساختهای خوب و نزدیکی به شبکه تأمینکنندگان انتخاب کرده است. همچنین بامو خاطرنشان میسازد استخدام پرسنل بامهارت آسانتر خواهد بود. این شرکت قول داده کارخانه جدید دبرسن باعث ایجاد شغلهای جدید در زنجیره تأمین و سرویس خواهد شد.
پیرو حضور مرسدس، آئودی و سوزوکی در مجارستان، بامو نیز کارهای ساخت این کارخانه جدید را از نیمه دوم سال آینده شروع خواهد کرد. شایان ذکر است این محل حدود ۲۰۰ کیلومتر با بوداپست پایتخت مجارستان فاصله دارد. این کارخانه استانداردهای جدیدی در بحث انعطافپذیری، دیجیتالی شدن و تولید وضع خواهد کرد. گروه بامو سال پیش متریال و سرویسهایی به ارزش ۱.۴۸ میلیارد یورو را از شرکای مجارستانی خریداری کرد بنابراین تصمیم به ساخت کارخانه جدید در دبرسن منطقی است.
ایمان
۱۰ مرداد ۱۳۹۷BMW تو با دوستدارانت چه میکنی بزرگوار ؟؟؟؟
از اون روزی به عشق دیرینه ام ( M2 ) گفته اند هاچبک خیلی دلم شکسته ایشالا گردنشون بشکنه که دیگه اینجوری صدات نزنن ؛ من که همیشه میگم سلطان M2 ??
مهدی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷احسنت
shirko
۱۰ مرداد ۱۳۹۷به امید پس گرفتن تاج از بنز برای پرفروش ترین خودروی لوکس
مهدی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷برن واسه فینیشر
رسما مرسدسو ناک اوت کنن