پس از رویارویی جنجالی نیسان GT-R و آئودی R8 که حساسیت ها و مباحث فراوانی را ایجاد کرد، حال دیگر هموطن آئودی یعنی BMW به مصاف این رقیب سرسخت آمده است! حدس بزنید که کدام خودرو برندهٔ نهایی این نبرد است!
BMW M5 بهخودیخود خودروی خوبی است و رقبای زیادی را میترساند! حالا با اضافه شدن پکیج مسابقهای Competition Package خوبی است که خوبتر شده است. اما اینجا یک مسالهٔ مهم وجود دارد. حتی باوجوداینکه BMW M5 با این پکیج ویژه ۵۶۷ اسب بخار قدرت دارد اما “وزن زیاد” چیزی است که نهایتاً آن را در این نبرد پایینتر از نیسان GT-R باقدرت کمتر قرار میدهد.
زمانی که M5 در حال کشمکش در سرپیچها است،GT-R پایدار بوده، برنامهریزیشده عمل میکند و احتمالاً شتاب گیری نیز کرده است.
GT-R بهطور مداوم و مستمر سریع است اما این سریع بودن در جاده واقعاً به خاطر مهارتهای شما نیست بلکه این کامپیوترها و پیچیدگیهای مکانیکی هستند که قهرمان واقعی شدهاند. [jwplayer mediaid=”۸۳۷۳۳″] برای احساس سرزندگی با M5 در سطح جاده شما نیازمند تنظیم دائمی فرمان و پدال گاز هستید و حداقل این خودرو میتواند با روشهای نسبتاً سخت و جهتدار تحت کنترل باشد اما GT-R اندکی رک و بیپرده است و از شلوغکاری در آن خبری نیست. این خودرو از اینکه با سرعتپایین رانده شود اصلاً خشنود نیست. [دانلود ویدئو] فقط به طرز محسوسی سریع برانید و تمرکز کنید و برنده باشید…
aston martin
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من موندم چرا ام 5 سدان رو با بقیه ی سوپر کار ها قیاس میکنن! مگه کوپش چشه؟؟
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳فکر کنم سدانش تقسیم وزن بهتری داشته باشه
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳درود. تا اونجایی که من میدونم M5 کوپه نداره. منظورت M6 بوده استون مارتین جان؟؟
ferrari
۲۲ مرداد ۱۳۹۳کدوم آدم عاقلی این مقایسه رو درست کرده, رقابت این دوتا مثل اینه که یه مهندس رو دربرابر یه راننده مسابقه بزاری. معلومه کدوم برنده میشه. ولی باید بگم انتخاب بین اینا خیلی سخته, چون هر کدومشون تو یه دنیای متفاوت هستند.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳M5 کوپه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما به عنوان یک ماشینباز این حرفت رو چجوری میخوای توجیح کنی!!!!!! :) دقت کن داداش من
ASTON MARTin
۲۳ مرداد ۱۳۹۳مقصودم همون m6 بود : |
مگه هر m بیانگره یه مدل مستقله؟ m6 دنباله ی m5 نیست!؟
فواد
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خدایی فیلم رو ندیدم اصلا چیزی رو هم نخوندم درسته عاشق gtr هستم خیلی هم عاشقش هستم ولی بی ام و که میاد وسط یه جوری میشم انشالله بی ام و ببره.
فواد
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ای ول gtr برد. میدونی عین اینه که بخوام بین بچه هام یکی رو بیشتر دوست داشته باشم. این دوتا برام همچین حسی ایجاد میکنن.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بچه ها خدایی صفحه سرعت سنج M5 رو با این لینک، یعنی E کلاس مقایسه کنید:
چقدر نازه آخه…
http://image.automobilemag.com/f/39318322+q100+re0/2012-mercedes-benz-e63-wagon-speedometer.jpg
http://image.motortrend.com/f/roadtests/sedans/1302_2014_mercedes_benz_e_class_first_drive/43115791/2014-mercedes-benz-e400-avantgarde-iridiumsilver-speedometer.jpg
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/1116884d1374835425-mercedes-benz-e63-amg-launched-india-driven-buddh-e63-amg014.jpg
http://www.canadianautoreview.ca/images/car_photos/2014-Mercedes-Benz-E63-AMG/normal/2014-mercedes-benz-e63-amg-instrument-panel.JPG
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ مرداد ۱۳۹۳درود .
اره حرفتو قبول دارم احمد جان .
ramin
۲۲ مرداد ۱۳۹۳فقط gtr
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بـــــــــــــــــــــازم جی تی ار
__________G-TR__________
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من به شخصه gtr و ترجیح میدم.
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ولی m5 هم تو کلاس خودش فوق العادس و ترس ناک.
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳آهان فهمیدم چرا دیس زدید نگو بی ام و برنده شده!
ببخشید فیلمو ندیدم فکر کردم نیسان برده…ببخشید!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳نه دوست عزیز gtr برنده شده ولی چون پست مربوط به bmw هست طرفدارای متعصب این برند(که 99% تو عمرشون bmw سوار نشدن و تو ایران کم هم نیستن) بهت دیس دادن
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳شما کاملا درست فکر کرده اید gtr برنده شد…
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ام 5 از یک لحاض برای ما ایرانیا بهتره:
ما ایرانی ها عادت داریم ماشینمونو بر داریم یه مشت آدم سوارش کنیم ولوم آخرو هم تا ته بزاریمو گاز بدیم.ام5 برای این کار بدون شک از جی تی آر بهتره.
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳الفا جان عزیزم خداوند عقل داده که قیاس کنی و نیازی هم نیست که سوارش بشی تا یکی رو برتر بدونی چنان چه بخوای بخریم نمیدن یه هفته سوار شی اگه حال کردی بد بخری و برای همینه که اصولاً مجلات خدرویی وجود دارن
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من خودم به همتون لایک دادم ولی برام جالبه که یجوری حرف می زنی که انگار خودت سوار gtr شدی!!!!!!!!!!!
اونجا هم به من برگشتی گفتی که یجوری حرف می زنی که انگار رئیس کمپانی لامبورگینی هستی!!!!!!!!
آره من نوه ی فورچیو و وارث شرکت لامبورگینی هستم!!!!!!
بر حسود لعنت!!!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من بدون تعصب نظر دادم ! مثلا یه جا نظری در مورد ماستنگ بود که گفتم کابینش کیفیت نداره همه دیس دادن در حالی که رفیقم ماستنگ داره و از نزدیک دیدم که کابینش به صدا میفته ! متاسفانه اینجا بیشتر از اینکه نظرات از روی دلیل باشه از روی تعصب هست . خودتم اونجا گفتی موتور های ما از موتور های شما بهترن ! این چیزی جز تعصب رو نشون میده ؟
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من نمی خواهم بحث اونجارو دوباره پیش بکشم!
گفتم موتور های لامبورگینی بهتر از بوگاتیه چون بر خلاف بوگاتی خودش می سازه!شاید برخی قطعات رو از آئودی بگیره!!!!!!!
ولی اینی که گفتی 99 درصد کسایی که از bmw حمایت می کنند تا حالا تو اون نشستند خیلی زشت بود!!!!!!!!
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ولی بعضی وقتا شماها هم رگ تعصبی تون گل می کنه!!!!
چند پست پیش بود که یکی گفت بر خلاف خیلی از سوپر اسپرت ها , gtr تمامی قطعاتش ژاپنیه که به نظر من جوک سال بود!
داشتم توضیحات فراری 599 رو گوش می دادم , طرف افتخار می کرد که از با کیفیت ترین قطعات آلمانی در موتور و گیریبکس این ماشین استفاده می شه!!!!!
پس شماها هم تو تعصب دست کمی از ما ندارید!!!!!!!!!
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳آلفا..
دو به هم ریزی نکن!!!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من هیچوقت نگفتم قطعات gtr همشون ژاپنیه
در مورد نظر احمد هم باید بگم اولا دو به هم زنی !
دوما کسی اینجا دو به هم زنی نکرده نظرات واضحه و همه میتونن بخونن نمیدونم منظورت از دو به هم زنی چیه .
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من نگفتم خودت گفتی قطعات GTR ژاپنیه!!!!!
می گم یه بنده خدایی گفت!!!!
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳منظورم اینه استاد قواعد فارسی!!
“چون پست مربوط بهbmw هست طرفدارای متعصب این برند(که 99% تو عمرشون bmw سوار نشدن و تو ایران کم هم نیستن) بهت دیس دادن”
باز میخوای بچه ها به جون هم بیفتن؟؟!!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من حقیقت رو گفتم تو پدال اگه نظرت در مورد ماشین مورد نظر پست بد باشه دیس میگیری ! مخصوصا ماشین های ژاپنی و آلمانی و آمریکایی
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ادرود. آلفا جان این پست برای طرفدارای ب ام و و نیسانه. فقط مربوط به ب ام و نمیشه. ااگه نظرت زیاد دیس خورده یک درصد هم احتمال بده حرف خودت اشتباه بوده باشه
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من اینجا دارم میبینم که نظر همه طرفدارای نیسان دیس خورده ! پس همه طرفدارای نیسان اشتباه میکنن ؟ :))) منطقت چقدر خوبه
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳عزیزم من نمیگم نیسانیا اشاشتباه میکنن.با اون حرفتم که گفتی هرکی نظرش مخالف با ماشین مورد بحث یه پست باشه دیس میخوره کاملا موافقم او به همین دلیله که آدم باید بدونه چه چیزی رو کی و کجا بگه. ولی گاهی بعضیا سعی در تخریب یه برند و طرفداراش دارن برای اینکه برند مورد علاقشونو بالا بکشن. منظورم اصلا شما و نیسانیا نبود. کلی گفتم.
مخلص همه
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳تو پیست نوربرینگ gtr بالای 20 ثانیه سریع تر از اونتادور هست (البته مدل نیسمو) ! m5 که دیگه جلوش چیزی به حساب نمیاد
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳عزیز من آونتادور کلا کمتر از 20 ثانیه با 918 فاصله داره!!!!!!!!!
نیسمو هم بیاد جلوی sv ها هیچ غلطی نمی تونه بکنه!!!!!!!!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳تایم های پیست نوربررینگ رو یه سرچ بکن بعد نظر بده جناب لمبو
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳تا اونجایی که من یادم میاد آونتادور 7 بود و نیسمو 5!!!!!!!
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ببین من نمی خواهم بگم آونتادور بهتره!اشتباه متوجه نشی!!!!!
عمر یک سوپر اسپرت چند ساله و بعدش باید مدل جدیدتر بیاد!
الان هم داستان همینه!
اگر آونتادور جلوی 458 اسپشیاله یا نیسمو یا 650s ببازه ناراحت می شم ولی خیلی تعجب نمی کنم!!!!!!!!
حرفت در صورتی درسته که لامبو هم یه ماشین جدید بده بیرون!
اون وقت اگه نیسمو بهتر بود می گیم حرف شما درسته!!!!!!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳منم نمیگم نیسان بهتره فقط میگم تو پیست بهتر بوده عملکردش وگرنه من بک فایر(شعله ای که از اگزوزش در میاد) اونتادور رو خیلی دوس دارم.
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳مطالب شاهین به نظر من از بقیه بهتره….
شاهین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳محمد جان اصلا اینطوری نیست.
بی انصافیه زحمات دوستان دیگه رو نادیده بگیریم.
اتفاقا من خاک پای همه ی دوستان هستم.
مخلصم
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بشینم تمام مرورگر های دنیا رو دان کنم به این لایک بدم بازم کمه:)
مطالب بقه دوستان هم خیلی خوب و عالیه
فقط یه سوال اگه بخوام یه مطلب بذارم رو سایت باید چیکار کنم؟
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳مطلبت رو بنویس وقتی نوشتی بهت می گم!!!!!
شاهین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بهتره با جناب سردبیر حرف بزنی محمد جان.
اینم جی میل پدال
pedal. ir@gmail.com
اون فاصله رو بردار
ارادت
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳مطلبت رو بفرست به pedal.ir@gmail
اسم و فامیلی ات رو هم زیرش بنویس!
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳فدایی دارینننننن
ممنونم!!!
مهدی 911
۲۲ مرداد ۱۳۹۳شاید نیسان شتاب وسرعت بالاتری داره اما ام5 هم اسپرت وهم راحته من ام5 رو انتخاب میکنم
hamid3x
۲۲ مرداد ۱۳۹۳به قول جرمی
با BMW راحتر میشه رفت برای خرید ، برای مسافرت هم گزینه بهتری نسبت به نیسان جی تی ار هستش در آخر هم با وجود توانایی های دینامیکی بیشتر نیسان من این آلمانی رو انتخاب میکنم.
BMW سلطان دریفت
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳هنوز نیسان 370Z و تویوتا gt86 نمردن که bmw بیاد سلطان دریفت بشه !
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳تویوتا رو قبول دارم ولی نیسانو نه!بدون شک بی ام و ماشیناشو اسپرت و دریفتر میسازه،دوست عزیز الفا،یک ذره واقع بین باش!
با نهایت احترام!
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳این مطالب قدیمی هستن…من 2 سال پیش این مقایسه رو دیدم که نیسان 5 بخش رو برد و بی ام و 1 بخش رو هم نبرد و 5-0 بازنده شد.در هر حال هر دو این ماشینها پیر شدن و باید از خط تولید کنار برن.بی ام و این روزها خیلی تنبل شده.
شاهین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳توفیقی جان این مطلب مال چند هفته ی اخیر هستش! ارادت
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳توفیقی الان سال 93 هستش!!!!!!
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳کربونادو به میلادی گفتی یا قمری یا شمسی یا به سال کهنه شدن شرکت لامبورگینی؟؟؟!!!
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳محمد حسین بیا تو پست لامبو نظر بده یکم بخندیم!!!!!!
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خیر اینطور نیست این یه مطلب تکراریه مجله evo تو کلیپهاش این دو خودرو رو مقایسه کرده بود.الان حتی این کلیپ جدید باشه بازم قدیمیه چون قبلا انجام شده بود.که تو اون مقایسه هم نیسان برده بود.
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳انقد بد بختم که فیلمشم به زور میتونم دانلود کنم. ولی باز خدا رو شکر که فیلمش هست. زنده باد m5 بهترین ماشین دنیا. البته نه برای مسابقه. برای لذت بردن از زندگی. هوراا دانلود شد !!!
hamid3x
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خدا نکنه امیر جان ، این حرفا چیه
این بدبختی شما نیست بدبختی کشورمون ایرانه
اینترنت تو ایران هم کنده هم گرون
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳شما از کجا فهمیدی m5 بیشترین لذت رانندگی رو داره ؟
hamid3x
۲۲ مرداد ۱۳۹۳داداش خیلی اعصابت خورده ها میخوای آدرس بدم بیای برات موضوع رو روشن کنم؟
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳موضوع واسه من روشن هست ! نیسان بهتره ! بخاطر ارزش در مقابل قیمت پرداختی ! قابلیت های دینامیکی خیلی بهتر ! هندلینگ بهتر ! شتاب و تاپ اسپید بهتر و مهم تر از همه ژاپنی بودن
Ehsan
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ببخشید الفا جان چیز دیگه ای نبود که بنویسی و gtr در اون بهتر باشه
جالبه که بالاتر در جواب مصطفی نوشتی که طرفداران متعصب bmw بهت دیس دادن که حتی BMW هم سوار نشدند
والا من که بهش دیس ندادم چون نظر شخصیشو گفت و برای همه قابل احترامِ ، اتفاقا لایک هم بهش دادم
در ضمن این شما هستید که متعصبانه زیر هر کامنتی که در حمایت از BMW نوشته شده جواب گذاشتی و البته این دیدگاهی که الان نوشتید
من خودم از طرفداران bmw هستم ولی از نیسان gtr هم خیلی خوشم میاد به 2 دلیل که خودت هم نوشتی 1- ارزش در مقابل قیمت پرداختی 2- شتاب و تاپ اسپید بیشتر ، ولی در مورد بقیه موارد من نظری ندارم ، در مورد هندلینگ ، پایداری ، لذت رانندگی و … چون من با این دو خودرو تا حالا رانندگی نکردم بهتر نیست قبل از اینکه دیگران رو به تعصب متهم کنیم یک نگاه به عملکرد خود بندازیم ، امیدوارم از جملات ناراحت نشوید و این رو به عنوان یک نقد قبول کنید
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳فرق من با شما اینه که من واسه حرفم دلیل دارم ولی شما فقط میگید bmw . شما واسه من دلیل بیار که bmw بهتره منم شاید قانع بشم !
Ehsan
۲۲ مرداد ۱۳۹۳والا ما که در کامنتمون نگفتیم فقط BMW یا ننوشتم که در این موارد BMW بهتره
اگر کامنت پایین من رو بخونید متوجه میشوید که من نوشتم در این رقابت نیسان برنده است
معلومه که نیسان شتاب و سرعت بیشتری داره چون حداقل 250 کیلوگرم سبکتره ، البته شتاب نیسان یکی از بهترین هاست
قیمت های پایه این ماشین ها برای نیسان حدود 102 هزار دلاره و برای BMW حدود 93 هزار تا در بی ام و با پرداخت پول لوکس بودن و امکانات میگیری و در نیسان سرعت و شتاب
نیسان ماشینی دو دیفرانسیل باید هم پایدای بهتری نسبت به بی ام و داشته باشه مخصوصا در پیچ ها
من قابلیت های نیسان رو خوب میدونم و به همین خاطر گفتم حتی قبل از دیدن فیلم میدونستم نیسان برنده است ولی اینگونه نیست که نیسان 100 درصد باشه و BMW هیچ
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳از اونجایی که سالهاست لقب برترین سدان اسپرت دنیارو یدک میکشه
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بی ام و نه سوپر اسپرت میسازه نه به روز رسانی درست و حسابی داره چند وقته همین سری 7 رو خط تولیده.بسه دیگه بنز شرکتی پویاتر و نوآورتر از بی ام و هست بعد پورشه.
آئودی و بی ام و تنبل شدن.
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳واقعا مردم ما اینقدر ماشین بازن من نمیدونستم.یه سر برین اروپا می فهمین اونا دنبال خودرو اقتصادین نه قدرتمند و پرمصرف.
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳منم ندیدمش الآن دیدمش و فهمیدم قضیه از چه قراره!
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳چون عاشقشم! آلفا جان. تو هم بیا و عاشق شو!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من bmw رو دوست دارم (مخصوصا سری 3 ) ولی رو برند خاصی تعصب ندارم ! به نظرم تو این مقایسه نیسان بهتره ! شاید اگه نیسان در مقابل یه ماشین دیگه بود میگفتم نیسان بازندس ! به نظر من تعصب الکی رو برند خوب نیست .
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳تویه پیست پر پیچو خم با فواصل کوتاه تو دبی جوک با موتور GTR تونست از ابتدا فراری 458 ، گالاردو و چنتا دیگرو به خاک و خون بکشه و با فاصله بردشون GTR یه اعجوبۀ تکرار نشدنیه ولی چیزی از ارزش M5 و فراری و لامبو و … کم نمیکنه
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳نه توروخدا بیا به ما بگو متعصب!
دوست عزیز الفا این اسمش تعصب نیست،طرفداری از یه برنده.
در ضمن من خودم المانی باز هستم.از نیسان هم بدم میاد،
ولی در این مقایسه،نیسان از زمین پیروز بیرون میاد،ولی اونطور هم نیست که بگیم بی ام و،100 بر هیچ باخت…..شما اینو میگی برای همین هم دوستان باهات مخالفن….من هم مخالفم چون اینطور نیست و ب ام و هم در کلاس خودش رقیب ترسناکیه و نباید از یاد ببریم که نیسان،حدود15هزار دلار از بی ام و گرون تره….
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من کی گفتم bmw صد بر هیچ باخت ! ؟
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳والا من که منظورتو اینطوری فهمیدم…….
بقیه دوستان هم همینطور
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳کدومشون؟!؟!؟!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳دستت درد نکنه شاهین جان.مطلب خوبی بود.
GTR از لحاظ سرعت و شتاب بهتره ولی M5 هم دنیایی برا خودش.هندلینگ عالی و امکانات مناسب و…
خب تو مسابقه خیلی نیسان بهتره ولی با این حال M5 رو بیشتر دوست دارم.
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳جناب آلفا. درسته که من m5 رو خیلی دوس دارم ولی خب تو هم قبول کن که داری با تعصب خیلی زیاد درباره ی ژاپنی ها صحبت می کنی.
من عاشق همه ی شرکت های خودروسازی ام که با وجدان کار میکنن. چه نیسان باشه چه بی ام و چه …
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من رو ژاپن تعصب ندارم ! ولی اگه بخوایم ماشینی از آلمان پیدا کنیم تا بتونه با GTR رقابت کنه اون 911 توربو s هستش که قیمتش نزدیک به 2برابر gtr میرسه ! یه مقاله تو یکی از مجلات چاپ شده بود که میگفت آدم با پول 911 میتونه یه GTR با یه رنج رور بخره ! من ژاپن رو دوست دارم چون ارزش پرداختی محصولاتش واقعا بالاست ! شما اینفینیتی Q50 رو با بنز c200 مقایسه کن قیمتشون یکیه ولی …
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳این درسته الفا جان ولی المانی ها نسبت به ژاپنی ها یه جور خاصن،
چون ما ژاپن رو با ماششین های خانوادگی میشناسیم و سوپر اسپرت هارو با اروپا،ژآپن میخواد نشون بده که من هم سوپر اسپرت ساز هستم،و تا الان هم محصول خوبی مثل نیسان جی تی ار رو ساخته!
محسن.د
۲۲ مرداد ۱۳۹۳اولا که 911 توربو اس قیمتش دو برابر GTR نیست و چیزی حدود 70هزار دلار گرونتره!
من این حرفی که میفرمایید خودروهای ژاپنی ارزش پرداختی بالایی دارند رو به شدت تایید میکنم اما این اصلا به این معنی نیست که آلمانی ها دارن پول اضافه میگیرن! چون شرکتهای آلمانی مثل بنز،بی ام و، پورشه و آئودی و…چیزی مثل رولزرویس نیستند که تیراژ محصولاتشون پایین باشه و یا مثلا از چوب مخصوصی برای تزیین استفاده کنن و مجبور باشن پولشو بگیرن! دوست عزیز! دلیل اختلاف قیمت ژاپنی ها و آلمانی ها چیزی جز اختلاف در سطح تکنولوژی نیست! سطح تکنولوژی ای که به راحتی بدست نمیاد! هزینه های مالی و زمانی زیادی میطلبه! بودجه ای که مثلا بنز برای R&D درنظر میگیره درمقابل بودجه ای که مثلا تویوتا درنظر میگیره قابل مقایسه نیست! البته هیچکس هم نمیتونه بگه تویوتا بده! من خودم به شدت از لکسوس خوشم میاد اما درعین حال میدونم اگه اس کلاس گرون تر از LS هست، الکی گرون تر نیست! LS درمقابل مجیک بادی اس کلاس که فقط یکی از سیستم های بنز هست، چی داره بگه؟؟؟!!! بازم میگم این به معنی بد بودن لکسوس نیست! من میخوام بگم هرچقد پول بدی همون قدر آش میخوری! به نظر شما اینکه ژاپنی ها کمی گرون تر از کره ای ها هستند بی دلیله؟؟!! مسلما نه!
درمورد حرف اون مجله هم، باید گقت، شما یک نفر درجهان رو به من نشون بدید که این کارو کرده باشه! یعنی بگه من به جای 911توربو اس یک GTR و رنجروور خریدم! اگه به خریداران 911 همچین حرفی بزنیم، قطعا به ما میخندن! مسئله فقط اسب بخار و شتاب صفرتاصد نیست وگرنه میشه با هزینه حتی کمتر ازGTR یک ماشین با همون اسب بخار ساخت!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳محسن جان منم گفتم نزدیک به 2 برابر . در ضمن 70 نه بلکه مدل های فول بیش از 100 هزار تا تفاوت دارن
در مورد 911 من واقعا قبول ندارم که 911 از gtr بهتره چون وظیفه اصلی این خودرو ها عملکرد در پیست هستش که 911 در تایم های پیست های معروف عقب تر از نیسمو قرار میگیره !
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳GTR هم مدل معمولی اش 115000 دلار شروع می شه!
محسن.د
۲۲ مرداد ۱۳۹۳آلفا جان، خیلی از اونهایی که 911 میخرن ممکنه حتی یک بار هم تو پیست مسابقه ندن! 911 خودرویی هست که میشه باهاش مثل یک خودروی معمولی داخل شهر کار کرد و یا حتی مسافرت رفت! اگر شما تبلیغ های رسمی 911 رو دیده باشی متوجه این میشی. کافیه کابین 911 رو با GTR مقایسه کنی! اما درعین حال اگه صاحب 911 بخواد برای کل کل وارد پیست بشه، قطعا کم نخواهد آورد! واسه همینه که یکی از مدیران پورشه میگه: 911 خودرویی ست که با اون میتونید تو بیابون های آفریقا، در قطب شمال ، پشت ترافیک نیویورک و یا در مسابقات لمانز رانندگی کنید!
درضمن من درمورد 911 یی صحبت میکنم که تولید حداقل نیمه انبوه داره! نه مثل نیسمو که هنوز اسمش تو لیست محصولات نیسان نیست!
تو کدوم پیست معروف، GTR “رسمی” و نه مثل”نیسمو”! تونسته رکورد 911 “رسمی” رو بزنه ؟؟!!
Alpha
۲۴ مرداد ۱۳۹۳دوست عزیز مدل نیسمو مدل رسمی کارخونه هستش ! مثل بنز AMG .سواد خودرویی شما زیر خط فقر هست
محسن.د
۲۴ مرداد ۱۳۹۳آقای سواد!!!
شما معنی لیست محصولات رو میدونید؟؟؟
ممنون که بهم یاد دادین AMG چیه! AMG خودش سایت داره و در اونجا لیست تمام محصولات به همراه قیمت هاشون وجود داره! آیا واسه نیسمو هم همینطوره؟؟؟!!!
شما معنی محصول قابل فروش رو میدونید؟؟؟
الان کسی میتونه لامبورگینی اگویستا بخره؟؟؟!!!
شما معنی تولید انبوه و نیمه انبوه رو میدونید؟؟؟
الان نیسمو مثل 911 خط تولید داره؟؟؟!!!
متاسفم برای وقتی که صرف پاسخ دادن به شما شد!
به همراه سواد بالای خط فقر تون، خوش باشید!
مرتضی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ولی چی؟؟؟
مرتضی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خدا رو شکر! نیسان برد و الا باز هم همون بی کلاس بازی ها و سر و صداهای بی خودی که بعضیا راه انداختند دفعه قبل تکرار میشد خدارو شکر نیسان حداقل ماشین 2 تنی رو میتونه ببره
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خدایا خودت ببین مردم مارو. طرفداری از بی ام و میشه بی کلاس بازی. امیدوارم یه روز برسه که این حرفا تموم بشه. ینی چی “بی کلاس بازی”؟
کلاس ینی طرفدار مطلق نیسان باشیم؟ کی “کلاس داشتن ” رو تعیین میکنه؟
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳دوست داشتن یه برند برا آدم کلاس میاره ؟
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳امیر جان تو نظر مرتضی رو کاملا برعکس متوجه شدی
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳آره فک کنم بر عکس متوجه شدم. شرمنده مرتضی. ممنون که بم گفتی.
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳معذرت میخوام.
مرتضی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳امیر مطلب رو بد گرفتی مهم نیست
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳همه می دونن نیسان gtr بهتره……
{خدارو شکر نیسان حداقل ماشین 2 تنی رو میتونه ببره} خخخخخخخ
فقط همین ماشین 2 تنی رو نبرده ….
اون r8 که هیچ چیزی نداره رو هم برده…..
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳همین نیسانو جلو المانی نه جلوی امریکایی مثل کوروت زد ار1 میندازیم ببینیم دوم میاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟هم قیمت هم هستند.
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳رکورد zr1 تو نوربررینگ چنده ؟
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳مکی دیگه جو نده داداش!
ماسل کارز که عملکرد یه سوپر اسپرت رو نداره!!!
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ما اصن بحثمون نوربررینگ نیست دوست عزیز!
بحث ما اینه که کدوم ماشین ارزش پول پرداختی شو در برابر خوب بودنش داره وبحث ما اصلا نوربررینگ نیست!
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳با همه ی ارادتی که بهت دارم کربو جان،ولی شما دخالت نکن!
البته ببخشید اینو میگم…..
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳هرجور خودت می دونی ولی GTR رو نباید با کامارو یا کروت مقایسه کنی!!!!!!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳تو داری میگی zR1 از GTR بهتره بعد میگی بحث ما پیست نیس ! پس بحث ما چیه ؟ ماشین سوپر اسپرت وظیفش چیه ؟
مک میسل
۲۳ مرداد ۱۳۹۳بحث ما اینه که کدوم باید با کدوم کل بندازه…شما میگی المانی قیمتش گرونه،خب منم باید زد ار1 رو بگم دیگه…مگه غیر از اینه؟
مرتضی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳وقتی میگی ار 8 هیچ چیز نداره دو مورد پیش میاد1: شما اصلا ماشین حالیت نیست چیه فقط عشق جفتک اندازی ژاپنی ها شدی و بس!!! معیارتم اینه که فقط ژاپنی باشه دیگه مهم نیست چی هست چی نیست2: وقتی میگی ار 8 هیچی تداره پس بردن ماشینی که هیچی نداره اصلا حسنه؟؟؟ بدبختی اینه که تو مقایسه تو همین سایت به همین ار 8 هم باخته!!! اینو میخوای چکارش کنی؟؟؟
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بی کلاس بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جملتون شد جک سال!
hamid3x
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من که گفتم قابلیت دینامیکی نیسان بالاتره مستر α ولی رو حرفم هستم نیسان ماشین مسابقه ای هستش برای لذت بردن ازش باید یه راننده حرفه ای باشی
در مورد دریفت هم سال2013 همین m5 دریفتی به طول 82.5 کیلومتر زده که تو گینس هم ثبت شده
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳رکورد دریفت m5 توسط gt86 شکسته شده دوست عزیز
http://www.autoblog.com/2014/07/30/drifting-world-record-toyota-gt86-video/
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳مطلبش هم تو پدال هست.
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳رکورد m5 توسط gt86 شکسته شده لینکشم گذاشتم منتظر تایید هست !!!
هم رکورد سریع ترین و هم رکورد طولانی ترین دریفت برای gt86 ثبت شده
لطفا به روز باشید
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳الان تو جی اس ام بودم. سامسونگ اولین گوشی فلزیشو ساخته. اسمشم گذاشته گلکسی آلفا! اصن ساخته برا تو!
فقط جان من نگو که طرفدار سونی هستی!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من لومیا 1520 دارم :)) (قبلش نوت 2 داشتم )
الان این نظری که دارم میدم یجور اسپم محسوب میشه :D
hamid3x
۲۲ مرداد ۱۳۹۳جناب مهندس
شرایط دریفت مثل زمان و پیست برگزاری یکسان نیست که بخوای بگی تویوتا مطلقاٌ سلطان دریفت هستش
همین فردا یکی به سرش زد و اومد رکورد این جی تی رو تو یه پیست دیگه زد ، پس بهتره که اینقدر تعصبی در مورد نیسان و تویوتا نظر ندی .
من تخصصی در مورد خودرو ندارم ولی در زمینه صنعت قطعه سازی یه مدت تجربه دارم (بخش اتوماسیون صنعتی)و میتونم با اطمینان کامل بگم که ژرمن ها تو بحث کیفیت ساخت جزء بهترین ها هستند و بالا ترین استاندارد ها رو تو این بخش دارند.پس این که یگی ارزش خرید یک m5 پایینتر از این نیسان هستش حرف منطقی ای نیستش .
اگه حرف شما درست بود که صنعت آلمان باید تا حالا ورشکست میشد
اینم بگم طولانی ترین دریفت یکباره متعلق به مرسدس c63 هستش
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳دوست من تو گفتی رکورد دریفت مال m5 هست منم گفتم نه تو گینس رکورد مال gt86 هست . منم میدونم کیفیت ماشین های آلمانی بالاتر هست اما وقتی میگم ارزش نسبت به مبلغ یعنی با این پول به هیچ وجه نمیشه ماشینی خرید که توانایی هاش از نیسان بیشتر باشه ! نه اینکه نیسان بهترین کیفیت رو داره ! در مورد c63 هم رکوردش رسما ثبت نشده
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من به روز نیستم. ویدئوش برا من نمیاد. مطلبشو نصفه نیمه فهمیدم. ولی من آدمی نیستم که برای طرفداری از یه چیز بیام به بقیه زور کنم که تو اشتباه میکنی. سلیقه ها تفاوت دارن. مثلا مصطفی میاد میگه چن نفر سوار میکنم ولوم میدم بالا فلان میکنم. حتما خودش ازین کارا خوشش میاد. بیا من بت ماشین میدم برو باش اینکارا رو بکن. حداقل یاد بگیر مصطفی توهین نکن.
راستی چقد طول میکشه تا نظرات بیان رو سایت.
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ینی M5 رو با gt86 مقایسه کردید الان ؟
نمیفهمم چیرو با چی مقایسه میکنید ؟ مثل این میمونه که بگید استیو جابز از جیوجیارو تنتر میدویید !!!!!!!
datsun
۲۲ مرداد ۱۳۹۳Gt86 مقابل این دو تا یه اسباب بازی بیشتر نیست
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳این دوتا تو دریفت جلوی GT86 اسباب بازین
datsun
۲۲ مرداد ۱۳۹۳نیسان gtr شتابش فوق العادس صداش وحشتناکه یه اسپرت با قیمت پایین که میتونی با بزرگها کل بندازی تو درگ اکثر رقیباش رو شکست میده موتورش شاهکاره حجم و تعداد سیلندر پایین قدرت شتاب فوق العاده بعضی تیونر ها تونستن از موتور gtr قدرت 1500 اسبی بیرون بکشن واسه ایناس که بهش میگن گودزیلا
.. البته bmw همیشه قابل احترام بوده وهست
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳اصلا من نمیدونم این مقایسه ها به چه دردی میخورن هیچ سنخیتی با هم ندارن چه قیمتی چه موتوری چه سگمت نقل کلارکسونه که باکسترو با پاگانی هیورای مقایسه میکرد آخرش که چی اصلا خریداراشون با هم فرق دارن
datsun
۲۲ مرداد ۱۳۹۳اگه قرار به دریفت باشه 370 زد نیسان نه gt86 پرچم دار اسپرت سازی ژاپن نیسانه هم از تاریخچه هم از موفق بودن
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳درسته اصلاً ماشینایی مثل اسکای لاین ، سیلویا ،200 و 240SX وبعد سلطان موتور های وانکل یعنی RX7 وبعد 350 و 370z پرچم این رشترو بالا نگه داشتند وگرنه با میاتا هم دی فکتور میزنند
e36
۲۲ مرداد ۱۳۹۳برنده اونیه که طرفداراش بیشترن
ام 5
yasin
۲۲ مرداد ۱۳۹۳JUST NISSAN JUST GTR
علی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳این انگلیسیها هم شورشو در اوردن .برای اینکه ماشینای آلمانیو خراب کنن که تا حالا هم به این هدف دست نیافتادن دست به هر گونه مقایسه بی ربط میزنن. آخه ناقلاها فکر کردین مردم دنیا فرق ماشین ۴ در رو با ی سوپر ماشین کوپه که ذاتا برای مسابقه در حد سوپر اسپورتها طراحی شدرو نمیدونن؟
اینا فکر کردن هنوز دور دوریه استعمارو تفرقه افکنیه زمان سلطان مول مول خانه زنده …. چی فکر کردن با خودشون…..
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳نظر سنجی …
نیسان gtr +
بی ام و m5 –
MGA7000
۲۲ مرداد ۱۳۹۳فقط GTR!!!
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳300 درصد بی ام و رو به نیسان ترجیح میدم هیچی نباشه نازی ها ها ساختنش
Ehsan
۲۲ مرداد ۱۳۹۳حتی قبل از اینکه فیلم رو ببینم میدونستم که نیسان برنده است
نیسان GTR یکی از ماشین هایی است که خیلی ازش خوشم میاد ، ماشینیه که ارزش پولی رو که براش میدی داره
نیسان GTR رو برای سریع رفتن ساختند ولی فکر نکنم M5 برای این موضوع ساخته شده باشه یا حداقل هدف اصلی نبوده
Ehsan
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ممنون شاهین جان برای این مقایسه ها
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳نیسان دیگه یه سامورایی پیره که حتی نمیتونه پورشه توربو کروکی رو شکست بده چه برسه به توربو اس کوپه
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳محمد حسین تو این 700 دیدگاه((((چه جالب lp700-4 aventador))))فقط این یکی رو راست گفتی!!!!!!!!
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳توجه داشته باشید که اگه این سامورایی به اصطلاح پیر جوون بشه دیگه همه رو می گیره همین الانشم با این قیمت و با این شتابی که داره بیشتر سوپر اسپرت ها رو گرفته ..
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳{پورشه توربو کروکی } ….
ممنونم که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم کردی…
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳تو برو به همون شتاب 2.8 دل خوش باش!!!!!!!!
911توربو اس = 2.8 . 1/4=10.6
نیسان = 2.8 . 1/4=11.2
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳چند دقیقه وایستا تا بهت 911 نشون بدم!!!!!
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳نه،واقعا وحید پیش خودت چه فکری کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فردا پس فردا میاین میگین نیسان رکورد گینس رو تو سرعت زده…..برید جمع کنید بابا…….(به قول میلاد)
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳911turbo vs GTR
http://www.aparat.com/v/MBrsi
تازه این توربو هست توربو اس افتخار نداد بیاد باهاتون کل بندازه!!!!!!!!
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳همینو بگو،فقط بلدن پوز همین جی تی ارشونو به ما بدن،چند تا دیگه سوپر اسپرت دارین؟؟؟؟؟؟؟چون بدبختین 1دونه هم به زور ساختین دارین میدین با قیمت نصف به مردم که بخرن!
بزن قدش محمد حسین!
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من زیاد حرف نزنم بهتره ولی آقای وحید خان اون موقعی که نمی دونستی GT-R چجوری نوشته می شه من طرفدارش بودم!!!!!!!!
یاد بازی NFS بخیر!
تو اونجا نه قدرتش معلوم بود نه 0-100 و نه حداکثر سرعتش!!!!!!
بعدا فهمیدم قدرتش 480 و 0-100 = 3.6 و حداکثر سرعتش 270!!!!!!!
یادش بخیر!!!!!!!!!!!!!!!!!
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳دقیقا همینطوره……….والا!
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳واقعا سایت نیس که مهد کودکه ! ملت یار کشی میکنن با هم دعوا میکنن ! میگه بزن قدش انگار مسابقست ! مک میسل چند سالته ؟ واقعا متاسفم با چه کسایی داریم صحبت میکنیم ! اگه میدونستم سطح جنبه و نوع رفتار شما در این حد بچگانه و مضحکه اصلا نظر نمیدادم !
مک میسل
۲۳ مرداد ۱۳۹۳افا خان گیریم که8 سالمه،نه اصن5 سالمه،اینجا بحث سن نیست……..اینجا بحث تبادل اطلاعات دوست عزیز،اگرم فکر میکنی اینجا مهد کودکه میتونی نیای….واقعا برای شما هایی که معیارو سن قرار می دهید متاسفم…،فقط حرف الکی،در ضمن من و کربو دوستیم با هم میگیم بزن قدش مشکلی داره؟شما مشکلی داری با دوستی ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نه ما داریم با چه کسایی صحبت میکنیم!واقعا متاسفم برای شما…..
تا اطلاعاتتون ته میکشه اینطوری نظر میدید،امثالی مثل شما و وحید خان.البته وحید خان یه ذره لحنش دوستانه تره و من هنوز ایشون رو تاج سرم میدونم ولی شما واقعا متعصبانه بدون هیچ اطلاعت خودرویی فقط میخواید دعوا و مرافع راه بندازید و من اصلا این لحنتونو دوست ندارم اقای الفا….بلد نیستی حرف بزنی اینجور جاها نیا!
والا………..
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳:)))))))))))))))))))
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳شما چی فکر کردی ….
پورشه 911 توربو اس 0-100 …3.1 نه 2.8…
نیسان جی تی ار 0-100 2.7 نه 2.8 ……
شما ها برید جمع کنید بابا….
دوست ندارم خیلی حرف بزنم ….؟؟؟؟؟!!!!
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳وحید راننده شرکت نیسان بودی نمی دونستیم. آفرین
Carbonado Aventador
۲۲ مرداد ۱۳۹۳مهم اینه که در هر صورت از 911 می بازید!ً!!!!!
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بله …بنده راننده ی شرکت نیسان و {بقیه ی خودساز های ژاپنی ها }بودم خیالیه؟؟؟؟؟؟؟؟
vahid jinpachi
۲۲ مرداد ۱۳۹۳هر وقت نیسان جی تی ار 1500 اسبی رو گرفتی بعدا بیا کل کل کن ….
مقایسه اش با بوگاتی هست برو ببین …
مک میسل
۲۳ مرداد ۱۳۹۳نیسان جی تی ار طبق اعداد رسمی 2.8 رفته نه2.7،پوروشه هم با دکمه ی مخصوص شتاب گیری2.8 است…
با نهایت احترام تقدیم به بعضی ها….
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳تأسف باره نظراتتون
بس کنید تورو خدا
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳شاهین جان ممنون
♠ M5 رو میپسندم ♠