اگر در بازار به دنبال محصولی کلاسیک از BMW هستید میتوانید این مدل را در نظر بگیرید. خودرویی که تماشا میکنید BMW 2002 توربو مدل ۱۹۷۴ است که یکی از ۱۶۷۲ دستگاه تولیدی در تاریخ میباشد. این خودرو هماکنون در تامپای فلوریدا حراج شده و تنها دو روز پس از گذشتن حراجی قیمت آن به ۶۵ هزار دلار رسیده است.
روی بدنه این خودرو رنگ سفید شامونیکس نشسته و نوارهای رنگی BMW موتور اسپورت و نوشتههای توربو روی بدنه خودنمایی میکنند. رینگهای کرومی و نقرهای فابریک کارخانه به همراه اسپویلر لبهای در عقب، نشانهای مشکی و اسپورت، سپر عقب کرومی و آینههایی از همین تریم جزو دیگر بخشهای قابلذکر هستند. بدنه این خودرو استهلاک بسیار کمی را نشان میدهد که البته جای تعجب هم ندارد زیرا این خودرو فقط ۳۸ هزار کیلومتر کار کرده است.
با نگاهی به داخل کابین شاهد صندلیهای جلوی زیبا با پوشش چرمی خواهید بود. به این موارد باید پشت آمپرهای قرمز، کفپوشهای فابریک و پوشش سقف سفید را هم اضافه کرد. نیروبخش BMW 2002 استاندارد پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرتهای ۹۹ و ۱۱۸ اسب بخاری بوده اما در سال ۱۹۷۳ مدل توربو معرفی شد که در واقع اولین محصول توربوی تولیدی BMW بود. این خودرو در آن زمان قدرت ۱۶۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری تولید میکرد که با توجه به استانداردهای دوران خود ارقام احساسبرانگیزی محسوب میشود.
گفته میشود این خودرو در زمان صفر بودن به مالک سوئدی خود تحویل داده شده بود و تا ۵ ماه پیش نیز در فرانسه قرار داشت.
ماکان
۱۲ آذر ۱۴۰۰سلام . جسارتاً من یکی از افرادی هستم که مدل های جدید بی ام و را بیشتر از مدل های قدیمی بی ام و دوست دارم .
ماکان
۱۲ آذر ۱۴۰۰در ضمن به آنهایی که به بنده دیسلایک داده اند ، باید بگویم که شماها هرچقدر هم که به من دیسلایک دهید ، نظر و سلیقه بنده اصلاً عوض نمی شود . چون که خودتان هم حتماً می دانید که قرار نیست کسی بیاد و بعد هم سلیقه و نظر خودش را به افراد و یا فرد دیگری تحمیل کند ، و توقع داشته باشد که دیگران هم سلیقه شان کامل در همه چیز مثل خودش باشد .
یوسف
۱۲ آذر ۱۴۰۰BMW شاید باور نکنه که این جواهر رو یه روز خودش ساخته….. این تنها bmw هست که واقعا دوستش دارم…. شاهکار بی نظیر😍😍😍😍😍
R@m!n
۱۲ آذر ۱۴۰۰بهترین بی ام و تاریخ 😍
GT
۱۲ آذر ۱۴۰۰پس M5 cs چی؟!
R@m!n
۱۲ آذر ۱۴۰۰ملاک بهترین بودن سریع تر بودن نیست. وقتی به یه محصول میگیم بهترین تمامه مسائل رو در نظر میگیریم.
Philipp
۱۲ آذر ۱۴۰۰من این عنوان رو لایق M3 E30 میدونم
هرچقدر از کامل بودن این ماشین بگم کم گفتم
طراحیش واقعا فوق العادس هیچ حرفی درش نیست از جمله ماشیناییه که نمیتونی انتخاب کنی چه رنگیش رو دوست داری سیاهش یک جور زیباست آبیش یکجور قرمزش یکجور طلایش یکجور
موتورش هم حرف نداره از یه ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر ۲۵۴ اسب بخار قدرت میگیره اونم در سال ۱۹۸۰!!
و بنیان گذار کلاس کوپه های کامپکته هرچند که نوادگانش کامپکت نیستن
محمد امین
۱۲ آذر ۱۴۰۰همیشه دوست داشتم یه ۲۰۰۲ بخرم ، بابام نمیذاشت، میگفت که بعدا ازت نمیخرنش و پولت دور ریخته میشه
ولی حتما میخرم
Ninja
۱۲ آذر ۱۴۰۰منم همه چی اوکی بود به دلایلی مشابه به دلایل تو کنکل (کنسل) شد
M@M@DRZ
۱۲ آذر ۱۴۰۰یک نقطه عطف مهم در تاریخ بی ام و ❤
کابینش هم کلاسیک و زیباست مخصوصا با اون فرمون ساده که استایلش مثل فرمون های momo هست .
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱۲ آذر ۱۴۰۰ایکاش این سبک جلوپنجرشو حفظ میکرد ، قشنگترین حالتی که جلوپنجره بی ام و میتونه داشته باشه
ارش
۱۲ آذر ۱۴۰۰ما یه مدل ۱۲۰ اسب بخاری ۲۰۰۲ رو داشتیم شتاب فوق العاده ای داشت و سربالایی ها اصلا کم نمی اورد یادمه موقع مسافرت ماشینهایی مثل فورد کورتینا پیکان و فیات و خیلی های دیگه موقع سربالایی خیلی عقب میافتادن ووقتی کورس میداشتیم کمتر ماشینی توان رقابت داشت ولی مشکلاتی هم داشت تو برف اصلا خوب نبود و فضای داخلی بزرگی نداشت و خیلی هم راحت نبود.
مجید
۱۲ آذر ۱۴۰۰تو فورزا ۴ باهاش رانندگی کردم عالیه!!!
مهردادکمال
۱۳ آذر ۱۴۰۰من که اصلا به یاد ندارم بی ام و از دهه 60به بعد محصولی داشته باشه که من دوست نداشته باشم
MohammadE9
۱۳ آذر ۱۴۰۰درود
این محصول اولین خودروی مجهز به توربوشارژ در اروپا به حساب میاد , موتور 4 سیلندرش یکی از بهترین های زمان خود بود
بعد از رهایی بی ام و از ورشکستگی و فوران محصولات نیو کلاس 2002 و سری E9 از جمله خودروهایی بودند که افسانه سازی کردن