پس از معرفی فیسلیفت بامو X3، حالا نسخهٔ الکتریکی آن یعنی iX3 هم برای مدل ۲۰۲۲ معرفی شده است. این خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی مونیخ به نمایش درخواهد آمد، همان تغییرات ظاهری X3 را تجربه کرده که شامل چراغهای جلوی جدید، جلوپنجره بزرگتر و چراغهای سهبعدی عقب میشود. علاوه بر این، iX3 حالا بهصورت استاندارد به پکیج اسپرت M مجهز شده که دماغه تهاجمیتر و دیفیوزر اسپرت عقب را به همراه دارد. تکمیلکننده تغییرات بیرونی این کراساوور الکتریکی هم رینگهای ۱۹ یا ۲۰ اینچی با طراحی آئرودینامیکی است.
در داخل خودرو تغییرات بزرگتری انجام گرفته زیرا حالا راننده از یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی یا ۱۲.۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهرهمند خواهد بود. پانل دکمههای جدید، کنسول میانی بازنگری شده و شیفتر جدید هم از دیگر تغییرات داخلی iX3 مدل ۲۰۲۲ هستند. در اینجا همچنین صندلیهای اسپرت جدیدی بهصورت استاندارد ارائه شده که با روکش چرمی سوراخدار پوشیده شدهاند.
در قوای محرکه خودرو اما هیچ تغییری صورت نگرفته که این یعنی همچنان شاهد همان تک موتور الکتریکی هستیم که در عقب نصب شده و ۲۸۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. iX3 با این نیرو ظرف ۶.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه حداکثر سرعت آن بهصورت الکترونیکی روی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. یک پکیج باطری ۸۰ کیلووات ساعتی هم با هر بار شارژ طبق معیارهای WLTP امکان پیمودن ۴۶۰ کیلومتر را فراهم میکند.
زمانی که بطریها خالی شود، به لطف شارژر ۱۵۰ کیلوواتی، با ۱۰ دقیقه شارژ حدود ۱۰۰ کیلومتر به برد خودرو اضافه میشود. در خانه اما با شارژر ۱۱ کیلوواتی، شارژ کامل باطریها حدود ۷.۵ ساعت طول میکشد. تولید iX3 در چین انجام میگیرد و از آنجا به بازارهای مختلفی مثل اروپا صادر میشود. تولید نسخۀ فیسلیفت این خودرو از سپتامبر آغاز خواهد شد و از پاییز در اروپا به فروش خواهد رسید. قیمت iX3 در این قاره از ۶۷۳۰۰ دلار آغاز میشود.
porsche
۲۲ مرداد ۱۴۰۰عاشقشم مخصوصا عقبش
(الان دیسلایک بارون میشم)
امیرحسین
۲۲ مرداد ۱۴۰۰خوبه
ولی چراغ عقبش تو ذوق میزنه
کاش ک خطی به صورت تکی می شد
خیلی شلوغ کاریش کردن
ولی درکل منم خوشم اومد
مهردادکمال
۲۲ مرداد ۱۴۰۰چراغ عقبش در حد داچیا است
امیر
۲۲ مرداد ۱۴۰۰به دلم نشست. برقی هست ولی خوشم اومد دیگه.
Mad.z.Max
۲۲ مرداد ۱۴۰۰کراس اوور عادی کم بود، حالا شاهد پدیده کراس اور برقی با یه انجین و یه محور محرک هستیم!!
خودم نسبت به برقیا جبهه آنچنان بدی ندارم، حتی مثلا با تسلا و ریویان حال میکنم، ولی این دیگه واقعا یچیز بیربطه. ماشین شاسی بلند برقی ۴×۲ اصلا برام قابل هضم نییییست! اونم با قیمت ۶۷هزار دلار! قدرت آنچنان مخوفی هم نداره نسبت به برقیای دیگه. خدایی انتظار قیمت نهاااایتا ۴۰ هزارتا رو داشتم
MAHDI
۲۲ مرداد ۱۴۰۰مجله auto motor sport رقابتی بین الکتریکی های بلند قامت انجام داده یعنی :: مرسدس EQC، فورد موستانگ ماخ ای، ولوو XC40، ب ام و ix3، جگوار i pace ev 400، تسلا مدل Y پرفومنس که نتیجه به این شکل ثبت شده.
* جایگاه اول :: ب ام و İX3 امتیاز 647
* جایگاه دوم :: ولوو XC40 امتیاز 603
* جایگاه سوم :: مرسدس EQC امتیاز 600
* جایگاه چهارم:: موستانگ ماخ ای امتیاز 597
* جایگاه پنجم :: جگوار i pace ev امتیاز 563
* جایگاه ششم :: تسلا Y پرفومنس امتیاز 534
(( لینک این رقابت رو هم میذارم اگه خواستید مطالعه کنید))
MAHDI
۲۲ مرداد ۱۴۰۰https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-ix3-ford-mustang-mach-e-jaguar-i-pace-mercedes-eqc-tesla-model-y-volvo-xc40-recharge/
رقابت کراس اوور های تسلا، مرسدس، ب ام و، جگوار، ولوو، فورد از مجله auto motor sport
AMG GT R
۲۲ مرداد ۱۴۰۰خیلی خوب و کاربردی هست
MAHDI
۲۲ مرداد ۱۴۰۰نسبت به قبل جذاب تر شده
Bayerische Motoren werke
۲۲ مرداد ۱۴۰۰دوستش دارم
با تغییرات ریزی که توش انجام شده بازم قشنگه
اگه یکم قدرت هم بیشتر بود عالی میشد ولی در کل برای استفاده روزانه عالی و کافی به نظر میرسه
ماکان
۲۳ مرداد ۱۴۰۰سلام . اگر که نسخه چهار چرخ محرک آن هم وجود داشت بهتر بود . البته انشاالله بعد از مدتی اون نسخه را هم می سازند .
R
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ماشینای جدید بی ام و فضای کابینشون تکراری شده
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ مرداد ۱۴۰۰بدک نیست معمولیه اما چراغای عقبش…
محمد مختاری آذر
۲۵ مرداد ۱۴۰۰عجب چهره قلدر و مخوفی داره!!!