بامو i7 xDrive60 به دو موتور الکتریکی با مجموعاً ۵۴۴ اسب بخار قدرت مجهز است و ظرف ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد.
هرچند در نسل جدید بامو سری ۷ دیگر خبری از مدل دوازده سیلندر M760i نیست اما باواریاییها ایدهٔ یک سری ۷ اسپرت را کاملاً کنار نگذاشتهاند زیرا در نسل G70 نهتنها برای اولین بار شاهد عرضهٔ یک نسخهٔ پلاگینهیبریدی از بخش M پرفورمنس با نام M760e هستیم بلکه مدل تمام الکتریکی i7 xDrive60 هم خودروی بسیار سریعی است. البته پرفورمنس فقط در شتاب گیری خط مستقیم خلاصه نمیشود اما شتاب صفرتاصد خودروهای الکتریکی به لطف گشتاور فوری موتورها قابلتوجه است حتی اگر این خودرو یک سری ۷ بزرگ ۲۶۴۰ کیلوگرمی باشد.
i7 xDrive60 به لطف دو موتور الکتریکی خود، ظرف تنها ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد اما این شتاب گیری سریع با غرش پیشرانهٔ V8 یا V12 همراه نخواهد بود زیرا صدایی که توسط i7 تولید میشود کاملاً مصنوعی بوده و با همکاری آهنگساز مشهور، هانس زیمر ساخته شده است. در این سری ۷، پیشرانهٔ درونسوز جای خود را به دو موتور الکتریکی داده است که مجموعاً ۵۴۴ اسب بخار قدرت و ۱۰۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند.
اما کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند باید منتظر مدل i7 M70 باشند که تا اواخر امسال با بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه خواهد شد. به لطف موتورهای قویتر، وعده داده شده است که این پرچمدار خانوادهٔ سری ۷ در کمتر از چهار ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد. بهطورکلی، آیندهٔ پرفورمنس الکتریکی بامو جذاب به نظر میرسد زیرا این شرکت در حال کار روی پروتوتایپ یک قوای محرکهٔ الکتریکی چهار موتوره است. گفته شده بامو هماکنون تکنولوژی ساخت خودرویی الکتریکی با بیش از ۱۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد اما مشخص نیست که چه زمانی از آن در یک مدل تولیدی استفاده خواهد شد.
amirboss
۲۰ دی ۱۴۰۱نمیدونم چرا زبان طراحی جدید بی ام و با کمال ابهت به دلم نمیشینه. تلفیق تکنولوژی برتر الکتریکی و صدای مصنوعی موتور فسیلی شاید آخرین تلاش ها برای خداحافظی با موتورهای منسوخ شده باشه.
شورلت
۲۰ دی ۱۴۰۱واقعا حرف درست
آخه اینا چه جلو پنجره هاییه
جلو پنجره های ماشینهای ۷،۸،۹،۱۰ساله پیش و قدیمی تر جذاب تر بودن
Mehdi
۲۰ دی ۱۴۰۱حالا جلو پنجره اش برای من قابل هضم مثلا رو ام ۴ با همین جلو پنجره خوب شده ولی چراغاش برام قابل درک نیس
باز همین جلو پنجره رو ام ۴ با اون چراغ و بدنه حداقل نشسته این بدنش که تخم مرغی مانند چراغاشم که عین هیوندا دو تیکه کرده
بعد من با خودم میگم این طرح نمیفروشه بعد میام میبینم فروشش از سال پیش بیشتر بوده 😂😂 اکثرا هم موافقند طرح بیرونش بدتر شده حتی تو سایت خارجیا که میری کامنتا انتقاد میکنند از این طرح
شاید به خاطره امکانات وحشتناکشه نمیدونم والا
ما کع خوشحال میشیم طرحشون جذاب باشه هر برندی میخواد باشه
Mehdi
۲۰ دی ۱۴۰۱چرا از طراحی خوب چینی بدم میاد از فروش زیاد چین بدم میاد
چین و روسیه و لبنان و عراق
کشورایی که پول کشورمون داره خرجش میشه و کشورای به اصطلاح دوست
چین چون میدونم متقلبه وحشتناک
و فقط به فکر منفعت خودش حتی به واسطه ضرر رسوندن به مردم بقیه کشورا
شاید کار دولتی که به مردم کشورش ضرر میرسونه به بقیه منفعت بد باشه البته چون اصالت اون کشور نداره ولی خب کار کشوریم که به مردمش منفعت میرسونه به بقیه ضرر همونقدر بد
کالای چینی تو ایران مثل یک کالای بزک شده است مثل سراگزوزشون ظاهر داره ولی کیفیتی در حد کره و ژاپن و … نیس اونیم که هست به ایران وارد نمیشه
حتی همون جیلی بالا صد هزار شما ببین
با تولید داخل کاری ندارم بحثم بین تولید داخل و چین نیس تولید داخل که مشخصه
بحثم بین چینی با ژاپنی و کره ای و … است
کلا چین به دلایل بالا و فریب کاریش دوست ندارم پیشرفت کنه مگه اینکه تغییر کنند مثل ژاپن انسان دوستانه بشه و البته دیگه اون موقع اگه ایران و مردمش همین بمونند اونام دیگه خودرو این شکلی بمون نمیدند
MehdiTurbo
۲۰ دی ۱۴۰۱ببین تو همین طرح اگه اون چراغ باریکا بالا فقط باشند چراغ پاینا برند جا مه شکم قشنگ میشه
حتی اگه فقط چراغ پایینا باشند و نوار باریکا بالا حذف بشه هم قشنگ میشه بش میاد ابهت دار میشه
ولی این یه حالیه انگار مه شکن اوردند خیلی بالا
من از چراغ دوتیکه خوشم نمیاد تو بعضی طرحا قشنگ شده ولی به نظرم تو بعضی کره ای ها بهتر بی ام و کار رفته ادم حس دوگانگی به این شدت نداره بهش
بهتر تونستند متوازن این طرح به کار ببرند تو بعضی محصولاشون خوبه ولی رو بی ام و اصلا نشسته به نظرم
زمستانم
۲۰ دی ۱۴۰۱یه سوال با برقی نمیشه گاز درجا داد ؟ بد شد که خخخخ
mahdi-es17
۲۰ دی ۱۴۰۱باید این خبر نهم رو به شما برسونم که خیر
زمستانم
۲۱ دی ۱۴۰۱تشکر بابت اطلاع رسانی
زمستانم
۲۰ دی ۱۴۰۱همچنان منتظر نظرات فوق تخصصی فارغ التحصیلان پیام نور برق اباد هستیم .
مهران
۲۰ دی ۱۴۰۱فکر کنم موتور v12 صدای کمتری بده تو این دور😕😐
مازیار
۲۰ دی ۱۴۰۱نمای جلوی سری هفت جدید بنظرم عالیه
یه دماغه چهارشونه و عضلانی و در عین حال بسیار شیک و مدرن
با اختلاف با ابهت ترین بی ام و اتاق بزرگ تابحال
محمدهادی
۲۰ دی ۱۴۰۱مازیار جان دمتگرم عزیز
بشششدت منتظر ورود سلطااااان سنگین وزن های بی ام و هستم
M70 با دریایی از قدرت و توان و شتاب
به به
مهردادکمال
۲۰ دی ۱۴۰۱امیدوارم هر چه زودتر بی ام و با این چهره خداحافظی کنه و نسل جدید زودتر برسه
بی ام و با خودش داره چه میکنه
S
۲۰ دی ۱۴۰۱جلو s63 جدید هیچی نیست واقعا s63 s جدید یه هیولای بی تکراره…
مهران
۲۰ دی ۱۴۰۱چرا هر چی جلو میریم چراغا باریک تر میشن😕
لعنتی خیلی تاثیر داره توی ارتباط گرفتن با خودرو.
نمونش چراغای BMW سری ۷ با i7
ben
۲۰ دی ۱۴۰۱اینقدر پول دادن به زیمر که این صدای مسخره از ماشین بیاد؟
❤BMW❤
۲۰ دی ۱۴۰۱چیش مسخره اس؟
TESLA
۲۰ دی ۱۴۰۱احتمالا تا پایان سال جاری مدل افراطی : M ev رونمایی خواهد شد که از ۴ پیشرانه الکتریکی داره و میتونه بیش از ۱۳۶۰ اسب بخار قدرت ( ۱ مگاوات ) تولید کنه و بر اساس شایعات توسط سایت طرفدارن ب ام و : bmw blog fans .com صفر تا صدی بین : ۲ تا ۲/۵ ثانیه داره و میتونه تا ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت به شتابگیریش ادامه بده
❤BMW❤
۲۰ دی ۱۴۰۱حق داشتن این رو به عنوان رویای عاشقان تکنولوژی انتخاب کردن
من قطعا اینو به eqs ترجیح میدم
محمدهادی
۲۰ دی ۱۴۰۱مسلمه که من هم همینکارو میکنم
یه لحظه این ماشینو تو اتوبان در شب،تو آینه عقبم تصور میکنم احتمال خیلی زیاد تصادفم با جلوییا حتمیه!
به احتمال خیلی زیاد
ARMAN سابق
۲۰ دی ۱۴۰۱چقدر از صدای مصنوعی بدم میاد حالا هر کی درست کرده باشش
ماشین باید همون چیزی باشه که هست.
...
۲۱ دی ۱۴۰۱واقعا حیف ایمجور ماشینا با صدای مصنوعی
joojoo
۲۱ دی ۱۴۰۱خداوکیلی وقتی میدونن که هرکاریم بکنن دیگه حتی نزدیک اون صدای رویایی ب ام و ام فایو e60 هم نمیتونن بشن…
چرا اینقد دست و پا میزنن؟
Alienboy
۲۱ دی ۱۴۰۱نه صدا داره نه تصویر /: