بی ام و بهصورت رسمی شمارش معکوس رونمایی رسمی آخرین محصول M با پیشرانه درونسوز خالص را شروع کرد. درباره M2 G87 جدید صحبت میکنیم که تاریخساز خواهد شد زیرا آخرین محصول درونسوز است که “قویترین حرف دنیا” را حمل میکند. این برند لوکس آلمانی نسل جدید M2 را چند وقتی بهصورت تیزری پیشنمایش کرده بود و حالا میگوید در مهر ۱۴۰۱ آن را پردهبرداری خواهد کرد. این کوپه اسپرت طبق انتظارات از فروردین ۱۴۰۲ روانه بازار خواهد شد.
برخی رسانهها فرصت نشستن پشت فرمان نسخه پیشتولیدی M2 جدید را داشتهاند. بیامو به دنبال فروش کوچکترین محصول M فقط بهصورت دیفرانسیل عقب خواهد بود. این خودرو از گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد استفاده خواهد کرد اما خریداران خواهند توانست گیربکس ۸ سرعته استپ ترونیک را نیز سفارش دهند. اما پیشرانه S58 این خودرو همانی خواهد بود که در M4 میبینیم اما انتظار نداریم همان میزان قدرت را تولید کند زیرا در این صورت فروش مدلهای بزرگتر M را خواهد ربود. ژرمنها به قدرت این خودرو اشاره نکردهاند اما گفته میشود نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی موردبحث قدرتی در حدود ۴۵۰ اسب بخار را ارائه خواهد کرد.
بیامو میگوید نسل جدید M2 همان پرفورمنس M2 CS قبلی را ارائه خواهد کرد. سیستم ترمز این خودرو نیز از M4 گرفته میشود و برای کاهش وزن نیز از سقف فیبر کربنی استفاده خواهد شد. با پرداخت هزینه اضافی هم میتوان صندلیهای فیبر کربنی جلو را سفارش داد که حس بهتری را به سرنشینان منتقل خواهند کرد. کابین این خودرو پذیرای پشت آمپرهای دیجیتال و نمایشگر مرکزی مشابه سایر محصولات مدرن بیامو خواهد شد.
رسانهها میگویند نسخه پیشتولیدی M2 جدید از همان دامپرهای تطبیقی و لاستیکهای M4 استفاده کرده بود. این پرچمدار پرفورمنس در مقایسه با نسخههای سادهتر سری ۲ کوپه پهنای بیشتری خواهد داشت چراکه به گلگیرهای پف کرده مجهز خواهد بود. زمانی که پوشش رنگارنگ M از بدنه کنار برود شاهد طراحی گیرا و خشنتری نسبت به M240i استاندارد خواهیم بود. هنوز چند ماهی تا مهرماه فاصله داریم بنابراین تا آن زمان تیزرهای متنوعی از این خودرو منتشر خواهد شد.
شهر نشین
۲۴ خرداد ۱۴۰۱این ماشینیه باید پوزه چلنجرو به خاک بمالونه.عالی
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱دود لاستیکشم نمیشه . گیرم از لحاظ فنی برتر باشه هیچ وقت به قلدری و قلچماقی چلنجر نمیشه
#اول امریکایی سوار شوید بعد نظر دهید
Porsche 911
۲۴ خرداد ۱۴۰۱👍
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱شرط میبندم نصف کسایی که الان اینجا درباره ماشین امریکایی نظر میدن جتی دسشون به دستگیره درش نخورده .
Porsche 911
۲۴ خرداد ۱۴۰۱یطور میگه انگار خودش اروپایی هارو ساخته که تند هم ازشون انتقاد میکنه…
دستم نزده باشم تحقیق کردم
تعصبی نظر نمیدم مهندس آمریکایی
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱تحقیق کردی . بگو بینم بلوک موتور ۳۸۳ دوج با ۳۹۲ چه فرقی میکنه؟ بگو بینم موتور پوشراد چجوری کار میکنه؟ تحقیق کردی بگو بینم با دوام ترین موتور جهان چیه؟ تحقیق کردی بگو بینم چرا روی موتور امریکایی قدیمی یا جدید بیشتر سوپر میبندن یا توربو . من ازت یه سوال درباره همون ۹۱۱ که اینقدر میپرستیش (منکر عالی بودنش نیستم) پرسیدم نتونستی جواب بدی . تحقیق کردی بگو بینم موتور ۲۹۲ قدرتش بیشتره یا ۳۵۰؟ تحقیق کردی بگو بینم دلکو چیه؟ بگو بینم تحقیق کردی .
(در ضمن منم الان ادعا نکردم عالِمم .)
Aboalfazl demon
۲۴ خرداد ۱۴۰۱چلنجر هیچ ربطی به این ماشین نداره
تو یک کلاس نیستن
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱چلنجر الان خودش فقط نگهدارنده کلاس ماسل کار هست یعنی خودشه و خودش. یعنی تنها ماسل واقعی چلنجر الان در حال حاضر .
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱جناب چطوری میخواد با ۴۵۰ ۵۰۰ اسب با ماشین بالای ۷۰۰ اسب رقابت کنه؟
BMW
۲۴ خرداد ۱۴۰۱آقای چلنجر ماشین های آمریکایی فقط قدرت زیادی
دارند و خیلی هم سنگینند به خاطر قدرتشان
اینو همه میدونند همه😆😆
بعدشم معلومه که این بی ام و به پاش
نمیرسه ولی دلیل نمیشه که ماشین قوی تر
از چلنجر نباشه😆
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱حرف شما درسته . من میگم این ماشین نمیتونه رقابت کنه . یه چیزی مثل m4 m3 چنده اون میتونه
بهنام
۲۴ خرداد ۱۴۰۱کوچک ترین کوپه بی ام و چرا باید با کوپه بزرگی مثل چلنجر در بیوفته ؟
اینقدر این دو ماشین تفاوت دارن که هرگونه مقایسه کاملا اشتباهه
محمد هادی
۲۵ خرداد ۱۴۰۱من نمیدونم ایده مقایسه این دو خودروی یه دنیا فاصله ازهم،اول تو سر کی گذشت😄😄
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱این ماشین میدونی برای چیه؟ برای تایم زدن تو پیسته که یه کلاه اتوموبیل رانی سوسولی هم بندازی رو کلت .
ولی چلنجر برای نقاشی کشیدن رو اسفالته . برای لذت رانندگی . برای عررربده کشیدن مانیفولد . برای لرزوندن زمین با موتور ۶۲۰۰ . با زوزه کشیدن سوپرشارژر
.
.
.
مثل اینه؟
این یه موتور ۳ لیتری داره که به خدا شرط میبندم هر روز توی تعمیرگاست . مطمعنم اینو مطمعنم خودم رفتم تعمیرگاه های ماشین های خارجی کلا بی ام و بی ام و بی ام و
این ماشین تهش که باشه ۴.۲ متره . چلنجر ۵ متز طولشه فقط ۱ متر طول کاپوت . ۴ نفر توش میتونن بشینن . این ماشین هیچ وقت رقیب چلنجر نیست و نخواهد بود .
javadhy
۲۴ خرداد ۱۴۰۱داش تو اونی که m2 و چلنجرو مقایسه کرد بخاطر حرف بی معنیش مسخره کردی بعد الان حرف خودت به نظرت مسخره تر نیست؟
(این یه موتور ۳ لیتری داره که به خدا شرط میبندم هر روز توی تعمیرگاست . مطمعنم اینو مطمعنم خودم رفتم تعمیرگاه های ماشین های خارجی کلا بی ام و بی ام و بی ام و)
قشنگ کل حرفات معلومه فشاری شدی داری هی کلمه(مطمئنم) تکرار میکنی چیرو مطمئنی؟!
آره بی ام و خرجش بالاست در کل اکثر برندای پریمیوم خرجشون بالاست مثل همین بی ام و ،رنجروور(این از همه بدتره)،بنزو…
ولی چرا خرجشون بالاست چون پیچیدگی بیشتری دارن چیزی که اون چلنجری که تو میگی نداره
تازگی هم یاد گرفتی زیر هر پست بی ام و میای از این حرفای مسخره میزنی
احساس میکنم شبا کابوس بی ام و میبینی
Porsche 911
۲۴ خرداد ۱۴۰۱😂😂😂👌
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۴ خرداد ۱۴۰۱تعصب یعنی این وایپر
سر یه چیزی انقد خوشحال میشه سر یه چیز هم عین چی فشاری
تو پست شول دیدیم چیکار می کنه
اینجام دیدیم
تو بقیه جا هام همینه
متعصبه
دست خودش نیس
javadhy
۲۴ خرداد ۱۴۰۱دقیقا حق با توئه
نه آدم میتونه بهش بگه بیسوادی(چون به حق در زمینه ماشینای آمریکایی اطلاعات بالا و دقیقی داره)
بعد از این ورم آدم میمونه چی بهش بگه وقتی این حرفارو میزنه
آخه وایپر، آمریکا خوبه کسی که منکرش نیست ولی آخه با این حرفا در مورد بی ام و فقط خودتو زیر سوال میبری کسی که به بی ام و شک نمیکنه
نکن اینکارارو جدی حاجی
viper2
۲۴ خرداد ۱۴۰۱بابا به قران من دوست دارم تعصب نداشته باشم همشو دوست داشته باشم ولی نمیتونم . نمیدونم چرا . هی اقا تصمیم میگیرم تعصب نداشته باشم یه سری به پدال میزنم میبینم یه متعصب المانی فن یه چیزی گفته ….
javadhy
۲۴ خرداد ۱۴۰۱دیگه چکار میشه کرد منم هرزگاهی هی بهت میگم این تعصبو ول کن ولی انگار دست خودتم نیست داش
بازم اوکیه حداقل مثل بعضیا بی خاصیت نیستی و سواد داری شخصا از اطلاعاتت در زمینه آمریکایی ها لذت میبرم و استفاده میکنم
محمد هادی
۲۵ خرداد ۱۴۰۱😄😄😄😄
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۴ خرداد ۱۴۰۱داش وایپر
ببین ما مشکلی با تو و اطلاعاتت نداریم
ما مشکلمون با تعصب بیجا ته
نمیگیم بیا آلمانی فن شو
نمیگم هیتر آمریکا شو
همین چیزی که هستی بمون
ولی کمتر تعصب به خرج بده
لامصب تو هر کامنتت حتما باید یه ذره تعصب باشه…. نمیتونی واقعا آدم بدون تعصب و با اطلاعاتی باشی؟
(من خودم به شخصه اصلا ادعایی ندارم و فقط خودمو یه خواننده عادی میبینم)
محمد هادی
۲۵ خرداد ۱۴۰۱😄😄😄
JDM lover
۲۴ خرداد ۱۴۰۱امیدوارم حداقل از لحاظ طراحی بهتر از m240i باشه
منتظرش هستم
ارین صاحب جمعی
۲۴ خرداد ۱۴۰۱تو پرفورمنس حرف اول رو در دنیا بیمر میزنه
GMA
۲۴ خرداد ۱۴۰۱چرا یه تعدادی از افراد اینقدر جوگیر رفتار میکنند؟!
javadhy
۲۴ خرداد ۱۴۰۱به احتمال زیاد مثل نسل قبلیش رانندگی درگیر کننده ای رو داشته باشه ولی شخصا از ظاهر این نسل خوشم نیومد ای کاش m2 هم مثل m3 ظاهر جلوش نسبت به سری ۲ تغییر کنه که البته با توجه به تصاویر دور از انتظاره
ولی رینگاش چه چیز خفنیه
راستی به آرم بی ام و توجه کنید(یه مدت پیش فکر کنم تو همین پدال خبرشو زده بودن)
محمد هادی
۲۵ خرداد ۱۴۰۱داداش بقول خود مطلب بذار پوشش ذنگارنگش کنار بره عششق میکنی با حجم و عضله گلگیرای بادکردش
که زیرشون یه جفت رینگ لاستیک قلدر رفتهمن عاااشق این ریزه میزه پرتوانم
این نسلشم که آخرین درون سوز واقعی بیمر خواهد بود
پس مسذما چیز تکی خواهد بود
MHMUD
۲۴ خرداد ۱۴۰۱اون ورودی های مربعی عمودی مستطیلی هوا روی سپر جلو دوست دارم …
TML BN
۲۴ خرداد ۱۴۰۱امیدوارم خوش قیافه باشه
Reza Waffen SS
۲۴ خرداد ۱۴۰۱نیازی به استتار نداشت
بهنام
۲۴ خرداد ۱۴۰۱دوست دارم طراحی ش بهتر M240 باشه ولی بعید میدونم تفاوت خاصی داشته باشه
حیف این پرفرومنس که طراحی دلچسب نسل قبلی رو نداره
واقعا از نظر پرفرومنس بی ام و داره عالی عمل میکنه
Ali
۲۴ خرداد ۱۴۰۱امیدوارم چراغ هاش جلوش دو قسمتی باشن و دوباره یه m2 که مثل یک شیطان کوچک هست رو ببینیم
Porsche 911
۲۴ خرداد ۱۴۰۱اتفاقا من طراحی این ماشین رو دوست داشتم
درسته هیچ ارتباطی با طراحی نسل قبل نداره
ولی نیازمند اصالت خاصی هم نیست چون سری دو بر خلاف بقیه BMW ها تاریخچه پر قد و بالایی نداره که بگیم باید به گذشته خودش وفادار باشه
فنی هم که جای حرف نمیزاره و BMW نشون داده که توی پرفورمنس هر سال پیشرفت میکنه و پیشتاز ها هست
در کل منتظرش هستیم
محمد هادی
۲۵ خرداد ۱۴۰۱چرا
تو کلاس سری ۲ نسخه ام همه بزرگان میگن بیمر یجورایی زنده کننده یاد و خاطره ۲۰۰۲ هاشه همیشه
بهشم میخوره
کوچیک و جمو جور ولی پرشتاب