شاسیبلند لوکس و میان سایز بیامو X3 مدل ۲۰۲۳ با کسب امتیاز +TOP SAFETY PICK موسسه IIHS توانست بالاترین امتیاز ایمنی را دریافت نماید.
برای اینکه خودرویی در سال ۲۰۲۳ بتواند بالاترین امتیاز ایمنی یاد شده را کسب کند میبایست عملکرد درخشانی در تستهای تصادف و تکنولوژیهای ایمنی داشته باشد. از جمله تستهای ایمنی انجام شده میتوان به تست اورلپ جلوی سمت راننده، تست اورلپ جلوی سمت سرنشین و تست برخورد از کناره بهروز شده اشاره کرد. همچنین خودروها میبایست دارای چراغهای جلو با امتیاز قابلقبول یا خوب در تمامی تریم ها باشند.
علاوه بر موارد یاد شده، بیامو X3 مدل ۲۰۲۳ به سیستم پیشگیری از برخورد جلویی مجهز است که در تستهای روز و شب برخورد خودرو با عابر پیاده امتیاز پیشرفته یا عالی را در کارنامه خود ثبت میکند. شاسیبلند لوکس ژرمنها بالاتر از استانداردهای IIHS عمل کرده و در تمامی بخشها امتیاز پلاس را به دست آورده است. X3 به سیستم پیشگیری از برخورد جلو با امتیاز عالی در تستهای شب و روز مجهز شده و در زمینه تست چراغهای جلوی تمامی تریم ها نیز امتیاز خوب را کسب کرده است.
X3 که سال قبل بهروز شد همچنان جزو بهترین خودروهای کلاس شاسی بلندهای کوچک محسوب میشود. تجهیزات مناسب، ظرفیت یدک کشی خوب و عملکرد قابلتوجه باعث شدهاند این خودرو همواره جزو گزینههای مطلوب خریداران باشد. اگرچه سومین نسل X3 در سال ۲۰۱۸ معرفی شده اما ظاهر و کابین آن چندان قدیمی به نظر نمیرسد اما باید دانست نسل جدید این خودرو در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و یک پوستاندازی کامل را تجربه خواهد کرد. قیمت بیامو X3 مدل ۲۰۲۳ در آمریکا از حدود ۴۷ هزار دلار شروع میشود و بنابراین ارزانتر از رقبای زیادی در کلاس خود است. برای مدل X3 M40i باید ۶۲ هزار دلار پرداخت اما با این مبلغ میتوان به تجهیزاتی همچون سیستم چهار چرخ محرک، سیستم ورود بدون کلید، مونروف و پیشرانه ۶ سیلندر قدرتمند دست یافت.
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۹ شهریور ۱۴۰۲عالی آرن ماشین بی نظیره یک چند باری پرشیا رانندگی برای تست گذاشته بود مدل های قبلی رو واقعا عالی و تحسین برانگیز به قول علی شوی ماشالله
ARIAN
۱۹ شهریور ۱۴۰۲درود بر بهترین کشور خودروساز ساز دنیا یعنی آلمان. افتخار آفرینی دیگر آلمانی ها برای کل صنعت خودرو سازی.
مجتبی .
۱۹ شهریور ۱۴۰۲برادر بزرگترش هم فوق العادس.
مهدی
۱۹ شهریور ۱۴۰۲با سرعت حدود 80 از سرنشینها هیچی نمونده کجاش ایمنی داره
Kf
۱۹ شهریور ۱۴۰۲به پاهای سرنشین و سقف و ستون دقت کن
Matin
۱۹ شهریور ۱۴۰۲یعنی واقعا بنظرت از سرنشین چیزی نمونده؟؟؟
اتاق ماشین تقریبا سالمه
مجتبی .
۱۹ شهریور ۱۴۰۲قسمتهای بیرونی دربها وجلوی ماشین برای جذب انرژی ظربه ازنقاط مشخصی جمع میشن اما محفظه اصلی اتاق خیلی محکمتره واگه دقت کنین کیسه های هوا بین راننده وتمام نقاط سخت حاعل شده وازسرنشینها حمایت میکنه. تصویر هم برای اورلپ هست که ۲۰تا۲۵ درصد جلوی ماشین درگیر میشه که اگه برا انواع ل.گ.ن.ه.ا.ی داخلی انجام بشه شاید سرنشین روی صندلی عقب هم فوت کنه. llhsچون تستهای سخت تری میگیره امتیازاتش واقعا ارزشمنده.
18:45
۱۹ شهریور ۱۴۰۲احسنت به نام ب ام و با برگ زرینی دیگر 👑👑👍
Enzo Ferrari 2008
۱۹ شهریور ۱۴۰۲آفرین بی ام و
18:45
۱۹ شهریور ۱۴۰۲کاملا مشخصه که از اصل ایمنی بی خبری!
مهم سالم موندن کابین هستش نه دماغه!!
جایی که بهش قفس ایمنی هم میگن جناب…