قیمت پرچمدار خانوادهٔ بامو سری ۷ یعنی i7 M70 الکتریکی ۶۶۰ اسب بخاری با سفارش تمام آپشنها به ۲۰۷,۹۴۵ دلار میرسد.
پرچمدار خانوادهٔ نسل جدید بامو سری ۷ یعنی مدل الکتریکی i7 M50 سرانجام برای فروش ارائه شده و حالا امکان پیکربندی آنلاین آن وجود دارد. این نسخه با ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور، از تمام مدلهای بنزینی و الکتریکی سری ۷ قویتر است و ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد. در اینجا اما کاری با پرفورمنس این پرچمدار الکتریکی نداریم و میخواهیم ببینیم با سفارش تمام آپشنها، قیمت آن در گرانترین حالت چقدر خواهد شد.
اولین مرحله انتخاب رنگ بدنه است. بامو برای i7 M70 رنگهای زیادی را ارائه کرده که از نمونههای کلاسیک مثل سفید گرفته تا رنگهای جدیدتر همچون آبی تانزانیت را شامل میشود. سپس نوبت به رینگ میرسد که در چهار طرح مختلف در اندازههای ۲۰ و ۲۱ اینچی قابل انتخاب خواهد بود. حال وارد کابین خودرو میشویم یعنی جایی که تنوع انتخاب بیسابقهای برای تودوزی وجود دارد. یکی از این انتخابها، تودوزی مشکی و خاکستری M با چرم مرینو و تریم M است اما برای کسانی که خواهان کابین رنگی و شادابتری هستند، رنگهای زیادی از سفید گرفته تا قرمز تیره قابل انتخاب خواهد بود.
تقریباً اکثر تجهیزات در i7 M70 بهصورت استاندارد ارائه میشود اما برای داشتن دوربین ۳۶۰ درجه و جلوپنجرهٔ چراغدار باید پکیج پریمیوم را با قیمت ۱,۷۵۰ دلار سفارش داد درحالیکه درهای اتوماتیک و چراغهای جلوی کریستالی در قالب پکیج اکزکیتو با قیمت ۲,۹۰۰ دلار ارائه میشوند. برای یکی از جذابترین آپشنهای i7 یعنی صفحهنمایش ۳۱ اینچی عقب نیز باید پکیجی با قیمت ۷,۲۵۰ دلار را سفارش داد که کنسول مرکزی منحصربهفرد عقب با میز و زیر پایی صندلی سمت شاگرد را هم به همراه دارد.
طرح دورنگ بدنه با قیمت ۱۲ هزار دلار و سیستم صوتی B&W با قیمت ۴,۸۰۰ دلار هم از معدود آپشنهای تکی i7 M70 هستند؛ بنابراین، با سفارش تمام آپشنها قیمت این خودرو به ۲۰۷,۹۴۵ دلار میرسد. البته با چشمپوشی از برخی آپشنهای نهچندان ضروری مثل سیستم صوتی B&W و امکانات رفاهی صندلی عقب میتوان این رقم را به ۱۷۳,۲۵۰ دلار کاهش داد. بااینحال، آیا یک سری ۷ فول آپشن ارزش پرداخت بیش از ۲۰۰ هزار دلار را دارد آنهم درحالیکه قیمت بنتلی فلاینگ اسپور پایه از ۲۱۱ هزار دلار آغاز میشود؟
امیر
۱ مرداد ۱۴۰۲بسته به سلیقه ی مالک و جیبش جا برای همه ی خودرو ها هست اکثر ثروتمندان کلکسیون دارن هم بنتلی و هم bmw و همه ی لوکس ها رو میخرن مثل ما نیستن که جیبشون رو نگاه کنن ببینن چقدر پول توشه
AMANTE
۱ مرداد ۱۴۰۲اتفاقا ثروتمندان سدان، کوپه و کراس اوور های لوکس رو برای سرمایه گذاری نمیخرن، برای استفاده روزمره میخرن و کمتر پیش میاد که یک ماشین لوکس ببینی که قیمت حال اش از قیمت قبل اش بالاتر باشه.
البته این به ماشین و کمپانی هم بستگی داره، گاهی کمپانی میاد یک ماشین لوکس تولید محدود میزنه مثل رولزرویس بوت تیل که خوب این داستان اش فرق میکنه.
مجتبی .
۱ مرداد ۱۴۰۲این دوماشین تو دسته کلکسیونی نیستن وبرای استفاده خرید میشن پس کاملا سنجیده میشن. من که فکر نمیکنم بتونه با فلایینگ اسپرت رقابت کنه البته داوری ازروی عکس و فیلم در صفحه هشت اینچی.
مجتبی .
۱ مرداد ۱۴۰۲ببخشید اسپار
مجتبی .
۱ مرداد ۱۴۰۲امان از سواد کم وچشم بی سو اسپور
مهراد
۱ مرداد ۱۴۰۲سلطانی جیگر
اسپرت ، اسپار ، اسپر ، اسپور هر کدوم رو بگی همون درسته ما قبولت داریم 😘
OTTOMAN
۱ مرداد ۱۴۰۲طراحیش عالی و سیستم کمک به راننده مخصوصن بلند کردن صدای بلندگو ها خیلی جالبه ایکاش واردات ازاد بشه اینجور ماشین ها بیان
به امید روزی که تو خیابون هامون بهترین ماشین هارو ببینیم
^MSP^
۱ مرداد ۱۴۰۲یه 735i 2023 داریم
R/T
۳ مرداد ۱۴۰۲۳ تا سری ۷ جدید اومدن دوتا فک کنم ۷۶۰ باشم اون یکی ۷۳۵
blackwing
۱ مرداد ۱۴۰۲داداش واردات آزاد بشه همین بیامو توی گمرک سیستم صوتیش رو میکنن و برات یه JBL با قدرت ۲۵۰ وات میبندن ، نمایشگر عقب و جلو رو در میارن جی پلاس میبندن برادران قاچاقچی
کاوه
۱ مرداد ۱۴۰۲فلاینگ اسپور یه چیز دیگه است.i7 خودشو بکشه به نصف جذابیت بنتلی هم نمیرسه.تازه اونم با پیشرانه معرکه بنتلی.طراحی بیرونی و همینطور داخلی هم هیچ جوره قابل مقایسه نیستن.تازه بنتلی یه برند اشرافیه اما بی ام و سری هفت یه ماشین لاکچری محسوب میشه
R/T
۳ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز رقیب بنتلی رولزرویس میشه
R/T
۳ مرداد ۱۴۰۲البته با نظرتون موافقم و شما درست میگید
LAMBORGHINI
۱ مرداد ۱۴۰۲چرا یهو گرون شد
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱ مرداد ۱۴۰۲کشتی برای خودش من تو این رنج میباخ و این بیشتر میپسندم با تویوتا سنچوری
فقط چین
۱ مرداد ۱۴۰۲شبیه هیتلر شده علی الخصوص سیبیل هاش😂
DDT
۲ مرداد ۱۴۰۲کاش نسخه چین این شکلی میشد .
نسخه گلوبالش همون چراغ و جلو پنجره سابق رو داشت . فوقش با یکمی تغییر .
مازیار
۱ مرداد ۱۴۰۲چون یه فلایینگ اسپور پایه از ۲۱۱ هزار دلار شروع میشه فول آپشن i7 نباید بالای ۲۰۰ هزار قیمتش باشه؟
این قیاس درستی نیست چون این وو هر کدوم برتری های خاص خودشونو دارن
AMANTE
۱ مرداد ۱۴۰۲از نظر من که ارزش اش رو داره برای کسی که بتونه با قیافه ی ماشین کنار بیاد.
اینکه با فلاینگ اسپور پایه مقایسه شده اشتباه است و باید با فول اش مقایسه بشه که البته نمیشه چون بنتلی فلاینگ اسپور فول بیش از ۳۵۰ هزار دلار در میاد.
انتخاب خودم بین لوکس ها بنز S63 E Performance هست که حدودا ۲۰۰ هزار دلار درمیاد.
فرشاد
۱ مرداد ۱۴۰۲i7که می بینم یاد اون مانیتور گنده عقب میفتم که میشه کنسول بندازم گیم بزنم
و این اپشن تو ذهنم جوری جا وا کرده که دارم با انجین بنتلی تقابلش میدم
18:45
۱ مرداد ۱۴۰۲اتفاقا قیمت 200هزار دلار واقعا تعجب برانگیز نیست!
چون، پرچمدار کمپانی هست اونم با پیشرفته ترین امکانات روز کمپانی و دنیا،
یه خودروی پرچمدار خودش به خودی خود گرون هست حالا اگه برقی هم باشه و قوی ترین مدل برقی خواه ناخواه این قیمت بیشتر هم میشه.
ضمنا خود ب ام و هم گفته بود جدیدا قراره به بازار های خاص تری هم نفوذ پیدا کنه برای مشتری های خاص تر چون قراره افراد جدیدی رو هدف قرار بده و براش قیمت گزاف فروختنِ بعضی محصولاتش اصلا به معنی شکست نیست و بارز ترین مثالش هم ورود ب ام و با مدل بسیار خاص تولید محدود نسل جدید 3csl هست که با اون قیمت فزاییش، گرونترین کوپه تاریخ ب ام و هست که برای مشتری های خاص ساخته شده. ضمن اینکه i7، اولین لیموزین برقی دنیاست که ب ام و ساخته و حقیقتا لقب بزرگیه. حالا امکانات فوق هوشمند ایمنی اون که بماند و شبیه هیچ ماشین دیگه ای نیست بعلاوه امکانات رفاهی خارق العاده اش… در ضمن سری 7 بعد از 7نسل، تازه به قیمت 200هزار دلار رسیده و کم کم و پله به پله بوده، تازه اونم تو نسخه پرچمدار نه تو نسخه های میانه، پس جبهه گرفتن نسبت به قیمتش واقعا درست نیست…
میخوام با هم برخی (نه همه) از نوآوری های معرفی شده توسط سری 7 به دنیای خودرو رو جهت یادآوری براتون شرح بدم. البته دیگه تو کدوم مدل بوده رو ننوشتم و فقط تیتر وار شرح دادم:
اولین خودروی کمپانی ب ام و مجهز به کیسه هوای ایمنی، ترمز ABS و کنترل پایداری
اولین خودروی دنیا مجهز به چراغ زنون
اولین خودروی اروپایی مجهز به مسیریاب
اولین خودروی آلمانی بعد از جنگ جهانی دوم مجهز به پیشرانه 12سیلندر
اولین خودروی سدان مجلل آلمانی (سگمنتf) که مدل هیبرید اون هم ساخته شد. (تو سگمنت f اولین بار تو جهان این لکسوس LS بود که مدل هیبرید هم از پرچمدار خودش ساخت)
اولین خودروی تولید انبوه هیدروژنی دنیا
اولین خودروی لوکس هیدروژنی دنیا
اولین خودروی دنیا مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه کنترل گر وسط کنسول (idrive مشهور ب ام و)
اولین لیموزین برقی دنیا
اولین سدان جهان مجهز به شاسی فیبرکربنی
اولین سدان جهان مجهز به ریموت هوشمند تمام لمسی و مجهز به پارک اتومات بدون نشستن راننده داخل خودرو
اولین سدان جهان مجهز به چراغهای لیزری
اولین سدان لوکس جهان مجهز به گیربکس 6دنده اتومات
اولین سدان جهان که پیشرانه v12 رو با گیربکس 8دنده اتومات ترکیب کرد
اولین سدان مجلل جهان که توربو های پیشرانه داخل محفظه سیلندرها قرار گرفته بود (در مدل های V8) البته قبلا ب ام و این ترفند جالب مهندسی رو تو سایر مدلهای غیر از سری 7 انجام داده بود
اولین خودروی قرن 21 پس از سیتروئن DS افسانه ای، که چراغهای جلوی اون مجهز به سیستم گردش داخل پیچ ها بود
سازنده کم مصرف ترین پیشرانه های تاریخ در سگمنت f وبسیاری دیگه از نوآوری های ریز و درشت که نمیخوام بیشتر سرتون رو درد بیارم.
Mohamad
۲ مرداد ۱۴۰۲خط اخرت سرمو درد اورد لعنتی
وی
۱ مرداد ۱۴۰۲خرید اینجور ماشین ها (برقی لوکس) رسما خریدن اسباب بازیه چون همه جذابیتش اپشن هاشه و فنی تعطیله
Ali
۲ مرداد ۱۴۰۲شاهکاره باید بشینی فقط نگاش کنی
خخخ
۱۳ مرداد ۱۴۰۲داداش ۲۰۰ هزار دلار اونم برا یه جارو برقی؟
بنزینی هم بود نمیارزید
#اروپایی_الکی_گرون
Matin
۱۰ خرداد ۱۴۰۳بی ام و واقعا عالی کار کرده رو این ماشین
حالا کاری با ظاهرش ندارم اون سلیقه ای ولی از نظر من خوشگله
حالا جای جالب اینه ک همین ماشین لوکس بی ام و توجه کن دارم میگم لوکس شتابش با خیلی از سوپرکار ها برابره. واسه این ماشین با این هیکل و وزن خیییلیه
بعدم اون دوستانی ک میگن اس کلاس بهتره
توی هر سایتی ک مقایسشون و گذشتن سری هفت هم لوکس تر بوده هم قوی تر بوده هم نرم تر