بیامو پس از معرفی نسل جدید M2 به دنبال عرضه نسخه داغتر CS مدل سال ۲۰۲۵ نیز خواهد بود و به تازگی طرحهای دیجیتالی یا رندرهای آن منتشر شده است.
این کوپه پرفورمنس از پلتفرم G87 M2 استفاده خواهد کرد و بنابراین طراحان دنیای خودرو به دنبال تجسم طراحی ظاهری آن قبل از معرفی رسمی بودهاند. طراحان میگویند بر اساس تصاویر جاسوسی منتشر شده از بیامو M2 CS جدید این رندرها را منتشر کردهاند و احتمال اینکه نسخه رسمی معرفی شده مشابه این طرحها باشد بالاست. طرحهای موردبحث سه رنگ سفید آلپین، خاکستری بروکلین و بنفش تکنو را برای محصول اسپرت ژرمنها در نظر گرفتهاند. اگرچه احتمال دارد رنگهای یاد شده برای M2 CS مدل ۲۰۲۵ ارائه نشوند اما طراحان احساس میکنند برخی از آنها در نسخه نهایی قابل انتخاب خواهند بود. به احتمال زیاد اکثر خریداران رنگ بنفش تکنو را انتخاب خواهند کرد چراکه جزو جذابترین رنگها برای خانواده M2 محسوب میشود.
در بخش جلوی خودروی موردبحث از عناصر طراحی M3 CS نسل G80 الهام گرفته شده است. در این بخش میتوانیم چراغهای جلو با گرافیک زرد مخصوص خودروهای مسابقهای را ببینیم. اگرچه ابعاد جلوپنجره نسبت به نسخه استاندارد M2 تغییری ندارد اما تریم قرمز رنگ در اطراف فریم آن دیده میشود. البته بخش پایینی نمای جلو پر از عناصر فیبر کربنی است. کاپوت نیز تغییراتی را تجربه کرده و از ورودی هوا سود میبرد. در کنارههای رندر M2 CS جدید پانل فیبر کربنی بزرگ با عناصر قرمز رنگ وجود دارند تا ظاهری گیراتر و پهنتر را ایجاد کنند.
اما خود طراحان میگویند بهترین زاویه دید این خودرو به بخش عقب آن مربوط میشود که یک اسپویلر از مدل M4 CSL نسل G82 در آن نصب شده است. انتظار میرود این اسپویلر بخشی از صندوقعقب کاملاً فیبر کربنی M2 CS جدید باشد. همچنین دیفیوزر نیز در این رندرها تغییر یافته و چهار خروجی اگزوز نمادین بیامو نیز وجود دارند. بهطورکلی باید گفت خودروی یاد شده دگرگونی زیادی را نسبت به نسخه استاندارد تجربه نخواهد کرد و در واقع مدلهای CS بیامو بیشتر روی بهبودهای فنی و نرمافزاری تمرکز دارند تا تغییرات عمده ظاهری.
از نظر بهبودها میتوان پیشبینی کرد پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری S58 بیامو بهبود قدرت قابلتوجهی نسبت به ۴۵۳ اسب بخار قدرت مدل استاندارد داشته باشد. احتمال دارد بیامو M2 CS نسل G87 نیز همچون M3 و M4 فیس لیفت از بهبودهای مشابهی استفاده کند. از آنجایی که بیامو اشارهای به تولید مدل M2 CSL نکرده بنابراین منطقی است که عمده تمرکز خود را روی M2 CS بگذارد و قدرت آن بین ۵۰۰ تا ۵۲۰ اسب بخار باشد.
متأسفانه این امر به معنی حذف گیربکس دستی استاندارد هم خواهد بود و بجای آن شاهد استفاده از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک در M2 CS جدید خواهیم بود. البته این موضوع شاید ناامید کننده باشد زیرا مدل قبلی با گیربکس دستی تولید شده بود. البته بیامو هنوز گیربکس ۶ سرعته دستی را برای تحمل گشتاور بیشتر ارتقا نداده و بنابراین استفاده از گیربکس اتوماتیک انتخابی منطقی به نظر میرسد. در بحث کابین نیز انتظار میرود صندلیهای مسابقهای فیبر کربنی بهصورت استاندارد عرضه شوند هرچند ژرمنها بهصورت رسمی نگفتهاند که M2 CS را چه زمانی عرضه خواهند کرد اما نباید اشتباه کرد زیرا گل سرسبد خانواده M2 در راه است. احتمال دارد بیامو M2 CS مدل ۲۰۲۵ بهصورت تولید محدود و از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ راهی بازار شود.
Reza Waffen SS
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲M2 CS نسل قبلی رو ترجیح میدم ( نظر شخصیم )
مجتبی .
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲کاش میشد ماها هم میتونستیم پشت فرمونش باشیم. بااولین گاز ایرادات طراحی فراموش میشد. خداییش ماشین خوب وبروز انگیزه بزرگی برای کاروفعالیت بیشتر یک عاشق ماشینه ولی این اوضاع فقط یک سرخوردگی ویاس داره ویک دنیا حسرت.
امیررضا
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲آقا به مولا خیلی خوشگله. قشنگ اخمو و تیز.
HR3
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲طراحی چراغ های جلو و جلو پنجره و سپر : فطمه 9 ساله از ممد آباد ممسنی
سهیل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲چیزی که برام جالب هست اینکه بی ام و داره به هر کدوم از سری ها یه شخصیت میده. سری هفت تجملی. سری ۵ محافظه کارانه. سری ۳ اسپرت. سری ۲ چموش
محمدهادی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲یک کوچولوی غول کش تولید محدود از سازنده ی عاشقان شتاب و هندلینگ
همون M2 هم دارای توان فراتر از نرماله
این که دیگه گل سر سبد کوچولوهای شگفت انگیز بی ام و میشه