بامو M2 CS جدید هماکنون در دست توسعه است و انتظار میرود با وزن کمتر و قدرتی در حدود ۵۲۰ اسب بخار به بازار عرضه شود.
بامو پاییز گذشته نسل جدید M2 را معرفی کرد اما این پایان ماجرای کوپهٔ کوچک باواریاییها نیست و این شرکت هماکنون روی نسخهٔ داغتر CS کار میکند. هرچند M2 CS در نگاه اول چندان متفاوت به نظر نمیرسد اما با کمی دقت میتوان متوجه بهروزرسانیهایی مثل اسپلیتر جلوی جدید و اسپویلر برجستهٔ عقب شد. این تصاویر جاسوسی همچنین ارتفاع کمی پایینتر و چرخهای کمی پهنتر از M2 معمولی را نشان میدهند.
هرچند تغییرات ظاهری M2 CS جزئی به نظر میرسند اما ارتقاءهای بزرگتر زیر بدنهٔ خودرو پنهان شدهاند. هرچند هنوز اطلاعاتی در مورد این ماشین نداریم ولی نسل قبلی M2 CS به سیستم اگزوز منحصربهفرد و کاپوت فیبر کربنی تقویتشده با پلاستیک مجهز بود که نصف کاپوت معمولی وزن داشت. این خودرو همچنین از سیستم تعلیق اسپرتتر و قطعات فیبر کربنی دیگری مثل سقف بهره میبرد. از داخل M2 CS جدید تصویری نداریم ولی باید انتظار کابین آشنایی را داشته باشیم که تغییراتی را در جهت کاهش وزن تجربه میکند. اگر نسل قبلی را ملاک قرار دهیم، باید در اینجا شاهد تودوزی آلکانترا، قطعات فیبر کربنی و نشانهای CS باشیم.
در حال حاضر، M2 با یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو ارائه میشود که ۴۶۰ اسب بخار قدرت دارد اما طبق شایعات، بهزودی این عدد به ۴۷۵ اسب بخار افزایش پیدا خواهد کرد. این یعنی M2 CS ممکن است حدود ۵۲۰ اسب بخار قدرت داشته باشد هرچند که فعلاً همهچیز در حد گمانهزنی است. بااینحال، بدون شک M2 CS جدید خودرویی تولید محدود و گرانقیمت خواهد بود زیرا نسل قبلی این کوپهٔ جذاب آلمانی فقط یک سال تولید شد و ۸۳,۶۰۰ دلار قیمت داشت که نزدیک به ۲۵ هزار دلار از M2 کامپتیشن بیشتر بود.
مازیار
۱۹ مرداد ۱۴۰۲تا اینجاش سوپرکارها باید از M5 و M4 می ترسیدن حالا از M2
عجب گرفتاری شدن🤣
❤BMW❤
۱۹ مرداد ۱۴۰۲یاد حرف جرمی کلارکسون افتادم ،
… یه سدان داره که همه سوپر کار ها رو شکست میدی باهاش
امیررضا
۱۹ مرداد ۱۴۰۲مثل اینکه یه ریدیزاین اساسی کردن که کل ماشین کموفلاژ (پوشش استتاری) داره.
911
۱۹ مرداد ۱۴۰۲نه فکر نکنم.
چون اتاق و در ها با گلگیر ها هیچ تغییری نکردن.
ولی الان دیگه رقیبش ۹۱۱ کررا و سوپرا و زد نیست.
الان رقیبش جتی سه ار اس یا اگه ۵۹۰ اسب داشته باشه ، هوراکان رقیبش میشه و در دور ترین رقیب،
توربو اس. ولی عجب چیزی ساخته بی ام و.
الان خوبه پورشه یه کیمن قوی تر درست کنه ، تویوتا هم خودش ۲جی زی رو تقویت کنه بندازه رو سوپرا.
البته جی تی ار هم رقیبش میشه.
Gdm
۱۹ مرداد ۱۴۰۲چطوری حساب کردی m2 شد رقیب ۹۱۱ و gtr😐
وی
۱۹ مرداد ۱۴۰۲وقتی پسر کوچیک بی ام و قراره رقیب سوپر اسپرت های گران قیمت بشه
بی ام و واقعا تو مهندسی غوله
آلمانی باز
۱۹ مرداد ۱۴۰۲الان دیگه فقط آمریکایی فن های متعصبی که از بی ام وه خاطره بد دارن حق دارن بگن زشته :/
alirezamt211
۲۵ مرداد ۱۴۰۲خودم امریکایی فنم ولی متعصب نیستم
از اسمت معلومه که کسی به برندای المانی چیزی بگه به فوش میکشیش
خودم تو المانی ها ام 5 رو از همه بیتشر دوست دارم
لطفا حرف الکی نزنید😐😂
R@min
۱۹ مرداد ۱۴۰۲همون M4 کامپتیشن با چراغ و سپر متفاوت میدن با قیمت یکسان و قدرت کمتر !! مثل مدل های CS جدید هم خبری از کیت آیرودینامیک هم نیست. یه پول یا مفتی بابت ۳۰ ۴۰ اسب بوست توربو و سفت کردن تعلیق می گیرن.
نسل قبل ده برابر ماشین بهتری هست مخصوصا با ۲۰۰ کیلو وزن کمترش.
مجتبی .
۱۹ مرداد ۱۴۰۲چه غول کشانی راه بندازه این پسر شیطون بی ام و
محمدهادی
۲۰ مرداد ۱۴۰۲به به
آخرین گلادیاتور از دودمان تندو تیز سری دو
قطعا با رکوردهاش همه رو شگفت زده خواهد کرد
فقط امیدوارم حسابی تاجای ممکن برنامه سبک سازی روش اعمال شده باشه
موتوریش که تراز اول دنیاست❤️❤️🔥🔥
18:45
۲۰ مرداد ۱۴۰۲به به هم برای محصولات خود بیمر هم برای سایر برندها خطرسازه!💪👑
هیهات که همه رو میخواد به رقص بیاره! 😂😂
!THE Ultimate driving Machine
نهایت یک خودرو برای راندن…
دوباره اوج این شعار رو توسط bmw و m_power شاهد هستیم💯💪
JaMsHiD
۳۰ مرداد ۱۴۰۲بقیه دارن خداحافظی میکنن ب ام و دم آخری یادش اومده برگرده به اصالتش
بهتر از برقی کردن سری پنج و چهار و سه و دو هست
بهترین کار همین بود
دمش گرم🤝