در بهروزرسانی M2 برای مدل ۲۰۲۵، بامو قدرت را به ۴۸۰ اسب بخار افزایش داده است که شتاب صفرتاصد ۴ ثانیهای را به دنبال دارد.
نسل دوم بامو M2 از همان ابتدا به دلیل طراحی و وزن سنگین حدود ۱۸۰۰ کیلوگرمی موردانتقاد قرار گرفت هرچند که رانندگی بسیار جذابی داشت. حال اما M2 کمی وحشیتر شده است زیرا سازندهٔ آلمانی نسخهٔ بروز شدهٔ آن را با قدرت بیشتری معرفی کرده است. پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی S58 این کوپهٔ کوچک حالا مثل M3 و M4 پایه ۴۸۰ اسب بخار قدرت تولید میکند که ۲۰ اسب بخار افزایش را نسبت به قبل نشان میدهد.
با گیربکس شش سرعتهٔ دستی، گشتاور مثل قبل ۵۵۰ نیوتن متر خواهد بود اما در صورت انتخاب گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک این رقم به ۶۰۰ نیوتن متر افزایش خواهد یافت. به لطف این افزایش نیرو، شتاب صفرتاصد خودرو ۰.۱ ثانیه سریعتر شده و به ۴ ثانیه برای نسخهٔ اتوماتیک و ۴.۲ ثانیه برای نسخهٔ دستی رسیده است. حداکثر سرعت M2 نیز هرچند در حالت استاندارد روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است اما بهصورت سفارشی تا ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت قابلافزایش خواهد بود.
علاوه بر افزایش قدرت و سرعت، مردان بامو در همهٔ حالات رانندگی تنظیم و واکنش پدال گاز را بهینه کردهاند و درنتیجه خودرو پاسخگویی بهتری به درخواستهای راننده خواهد داشت. بااینحال، در بیرون خودرو بهجز سر اگزوزهایی که مشکیرنگ شدهاند، هیچ تغییر مهمی صورت نگرفته است. البته بامو رینگهای آلومینیومی دو پرهٔ نقرهای جدیدی را هم برای M2 تدارک دیده است که بهصورت سفارشی با لاستیکهای پیست قابل انتخاب خواهند بود. این رینگها در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۲۰ اینچی هستند.
در داخل M2 مدل ۲۰۲۵ صندلیهای اسپرت سفارشی M حالا در نسخهٔ دورنگ قرمز و مشکی هم قابل انتخاب خواهد بود درحالیکه صفحهنمایش دوگانه متشکل از صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۴.۹ اینچی نیز از سیستمعامل ۸.۵ بهرهمند شدهاند. تولید M2 جدید از آگوست امسال آغاز میشود و قیمت پایهٔ آن از ۶۴,۱۹۵ دلار به ۶۶,۰۷۵ دلار افزایش پیدا کرده است. تحویل این خودرو به خریداران در اروپا از پاییز امسال آغاز خواهد شد.
ALI.A.NLANSR
۲۴ خرداد ۱۴۰۳M2 واقعاً یک پروژه خلاقانست
وی
۲۴ خرداد ۱۴۰۳این ماشین خوراک یه ماشینبازه که گیربکس دستی میخواد و میره دنبال رینگ و کیت بدنه و یه شاهکار ازش میسازه (خبر کیت رو پدال هم رفته)
وزنش هم بیش از حد دارن گیر میدن مهم اینه که تو هندلینگ تاثیر نذاره و برسی کننده ها گفته بودن عملکرد فنیش عالیه
نانو
۲۴ خرداد ۱۴۰۳نمی دونم چراهمش فکر میکنم طراح چراغ عقبه این ماشین وساینا یه هم دانشگاهی بودن
پیرمرد قدیمی
۲۴ خرداد ۱۴۰۳پیشرانه ۳ لیتری ، ۶ سیلندر خطی توئین توربو با گیربکس ۶ سرعته ( دستی ) ؛
چه کردی ای دلنواز ❤️
جلو پنجره نسبتاً جمع و جور تر شده و ظاهر مورد پسنده 👍
امیدوارم قیمت نسبتا بالا هم برای خریداران علاقه مند مورد پسند باشه.
عمو مایک
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ظاهرش جذابه
ولی نه برای یه بی ام و ( نسبت به نسل قبل )
PURIYA
۲۴ خرداد ۱۴۰۳هر روز سریع تر و البته زشت تر از قبل
رویه کلی خودرو های این دوران
محی
۲۴ خرداد ۱۴۰۳چه رینگ های قشنگی داره
SMS
۲۴ خرداد ۱۴۰۳زیبا ، قدرتمند ،دلنواز
SMS
۲۴ خرداد ۱۴۰۳چرا از M5 خبری نیست؟
CSL
۲۴ خرداد ۱۴۰۳کاش فقط سپر جلو و چراغ جلوش یکمی بهتر بود و یکمی هم رژیم میگرفت ۱۰۰ – ۲۰۰ کیلو کم میشد وزنش چه خبره این همه
حتی عقب هم خوبه
داخل و کابین هم طراحی خوبی داره
فنی هم که نیاز به گفتن نداره
تا حالا هیچ ماشینی بخاطر فیس و چاقی انقد ظلم بهش نشده بود
مازیار
۲۴ خرداد ۱۴۰۳من سری ۳ و ۴ و ۷ جدید همه رو دوست دارم اما با این نتونستم کنار بیام. بیشتر از همه با چراغهای جلو و اون دو ورودی هوای مربع
اما نمیشه منکر شد بی ام و هست و سنگ محک پرفورمنس تو کلاس خود
امیرحسین
۲۴ خرداد ۱۴۰۳بی ام دبلیو فقط سری ۳
Taha Ayoobi
۲۴ خرداد ۱۴۰۳خوبه
R@min
۲۴ خرداد ۱۴۰۳تمام بیمرها قدرت واقعیشون حداقل ۵۰ اسب بیشتر از اعداد رو کاغذه ! اینم داستان جدیده رو کاغذ ۲۰ اسب اضافه می کنن که مثلا یه کاری کردیم اگر رو داینو بره کسی چیزی نمیگه چون از قبل این کار انجام شده.
برای سال دیگم دوباره تیتر میزنن سری فلان ۲۰۲۶ با ۲۰ اسب اضافه !!
چه جانورای باهوشین این آلمانیا.
رامتین
۲۴ خرداد ۱۴۰۳با این ابعاد و وزن، پرفورمنس عالی. طراحی کابین هم عالی. حتی طراحی نمای جلوی خودرو هم با اینکه انتقاد میشه ولی خیلی جالبه با تغییر گرافیک داخل چراغهای جلو و کمی قوس (از حالت تیز و شکسته خارج کنیم) دادن به سپر جلو، نمای جلو بشدت اوکی میشه. اما هر چی فکر میکنم نمیشه نمای عقب را بهبود داد. چراغهای عقب اصلا جالب نیستند و حتی با چراغهای جلو، هماهنگ و مشابه نیستند. خیلی راحت میشد خودروی بسیار جذابی ازش درآورد.
Arad
۲۴ خرداد ۱۴۰۳چرا تو خودروهای بیمر همه رو یه شکل میبینم مثل بنز که جی کلاسش از زمین تا آسمون با مثلا gle فرق داره نیست بیمر انگار یکی کلا طراحی سواری هارو انجام میده یکی طراحی شاسی بلند ها
Gdm
۲۴ خرداد ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/09/BMW-M8-Competition-Coupe-2-1536×864-1-e1664477253735.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/05/2025-bmw-m4-cs-18.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/06/BMW-M2-2025-3.jpg
الان این سه تا رو یکی میبینی؟!:/ شهر عجیبیه
Arad
۲۵ خرداد ۱۴۰۳جلوپنجره و چراغ متفاوت… همین حد
Siyavash
۲۴ خرداد ۱۴۰۳این ماشین در بدترین حالت باید ۱۶۰۰ کیلو باشه نه ۱۸۰۰..
مهردادکمال
۲۴ خرداد ۱۴۰۳150کیلویی وزنش بایست کمتر باشه
Amir
۲۵ خرداد ۱۴۰۳حساب کنی با قیمت لندکروز مدل ۲۰۱۲ ک تو دیوار ۱۲ میلیارد میزارن میشه ۳ تا از این خرید اونم داغ و جدید..
عجیبه غریبه واقعیت داره😂
MjM
۲۵ خرداد ۱۴۰۳یکی از زشت ترین بی ام و های تاریخ!
M power
۲۵ خرداد ۱۴۰۳جونم دنده دستی
amirmohammadja79
۲۵ خرداد ۱۴۰۳چرا انقد زشته، چراغا کوچیک سپر بزرگ و بد فرم چراغ عقب کوچیک سپر عقب زشت
واقعا اگه مثل باقی M ها چراغ ها رو کشیده طراحی میکردن و حجم دهی مناسبی ب سپر میدادن خیلی تو دل برو میشد این ماشین
علی
۲۶ خرداد ۱۴۰۳تنها ماشین باواریایی واقعی که از دیدنش و روندنش لبخند میزنی. تنها بی ام و که پرچم باواریایی ها رو بالا نگه داشته این سری دو هست
مابقی مدل هاش از اصالت خودشون رو برگردوندن
امیررضا
۲۷ خرداد ۱۴۰۳این بزرگوار آخرین چیزی که نیاز داشت قدرت بیشتر بود که همین اولین کاری 20 اسب بخار و 50 نیوتنمتر گشتاور گذاشتن روش!
جدا از بحث طراحی، واقعا بیامو M2 فوقالعادهس. همینکه در عصر کراساوورها و برقی سازی میای یه کوپه دو در با یه موتور 6 سیلندر خطی 480 اسب بخاری با دنده دستی و دیفرانسیل عقب میزنی و خوب میفروشه خودش خیلی حرفه!!
م
۲۱ آبان ۱۴۰۳من نمیفهمم دلیل اینهمه انتقاد به ظاهرش چیه
سلیقه ای هست ولی نه در حد زشت ترین بی ام و
من یکی که واقعا خیلی برام جذابه این ظاهرش