بامو سدان M3 را برای مدل ۲۰۲۵ با بازطراحی چراغهای جلو، بهبود عناصر داخلی و افزایش قدرت مورد بهروزرسانی قرار داده است.
مهمترین تغییر M3 جدید افزایش قدرت پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو در نسخهٔ کامپتیشن xDrive چهارچرخ محرک به ۵۳۰ اسب بخار است درحالیکه گشتاور ۶۵۰ نیوتن متری بدون تغییر باقیمانده است. علاوه بر این، M3 معمولی و کامپتیشن محرک عقب نیز افزایش قدرتی را تجربه نکرده و همچنان مثل قبل به ترتیب ۴۸۰ و ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارند. حداکثر سرعت هر سه مدل روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده اما با سفارش پکیج رانندهٔ M این عدد به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا میکند.
در نسخههای کامپتیشن، انتقال نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت میگیرد درحالیکه M3 استاندارد محرک عقب با گیربکس شش سرعته دستی ارائه میشود. وظیفهٔ متوقف کردن خودرو بر عهدهٔ کالیپرهای شش پیستونه در جلو و تک پیستونه در عقب است درحالیکه ترمزهای کربن سرامیکی هم قابل سفارش خواهد بود که حدود ۱۳ کیلوگرم وزن کمتری نسبت به نمونههای استاندارد دارند.
M3 مدل ۲۰۲۵ در بیرون از چراغهای جلوی LED جدیدی بهره میبرد که نوربالا و نورپایین آنها در یک ماژول واحد تعبیه شده و به دو واحد LED فلش مانند برای دیلایت و چراغهای راهنما مجهز هستند. بامو همچنین رینگهای آلیاژی فورجکاری شدهٔ جدیدی را هم برای سدان اسپرت خود در نظر گرفته است. در داخل نیز خریداران از غربیلک فرمان D شکل جدیدی بهرهمند خواهند شد که با آلکانترا پوشیده شده است. برای M3 همچنین جدیدترین نسخهٔ نرمافزار اطلاعاتی-سرگرمی بامو هم در نظر گرفته شده است که کنترل سیستم تهویه را آسانتر میکند.
M3 مدل ۲۰۲۵ حدود یک ماه دیگر برای فروش عرضه خواهد شد. قیمت این سدان اسپرت آلمانی نسبت به قبل افزایش نداشته اما هزینهٔ حمل تا مقصد از ۹۹۵ دلار به ۱,۱۷۵ دلار رسیده است. بهاینترتیب، حالا قیمت نسخهٔ جدید برای مدل پایه از ۷۷,۱۷۵ دلار و برای کامپتیشن از ۸۱,۳۷۵ دلار آغاز میشود. M3 کامپتیشن xDrive هم با قیمت ۸۶,۴۷۵ دلار گرانترین نسخه خواهد بود.
NR
۹ خرداد ۱۴۰۳خدایا این دنیا یه سری 3 به من بدهکاره…
R
۱۰ خرداد ۱۴۰۳مدل ۲۰۱۶ اش باشه لطفا🥹🥹
Mr wrong
۹ خرداد ۱۴۰۳جذابه
Mercedes
۹ خرداد ۱۴۰۳نه مرسی m4 میپسندم
کلا از مدل های فرد بی ام و خوشم نمیاد نمیدونم چرا
زشتن
M3,x3,x5
من x6,x4,m4
ترجیح میدم
۹ خرداد ۱۴۰۳برعکس من
داش ولی بنز از بی ام و بهتره
مهردادکمال
۹ خرداد ۱۴۰۳قبلا سری 3خیلی قشنگ بود
JaMsHiD
۹ خرداد ۱۴۰۳مشکلی ندارم ولی جلو پنجره میتونست خیلی بهتر بشه
18:45
۹ خرداد ۱۴۰۳قهرمان همچنان عالی مینوازد! 💪🏆🏆
Kasra
۹ خرداد ۱۴۰۳خدایا یدونه سری M میخوام
آمین…
زیزیگولو
۹ خرداد ۱۴۰۳وقتی اسم بی ام و M3 میاد آدم یادش میوفته به یکی از قدرتمندترین و موندگارترین ماشینای دهه 80 میلادی که تو دنیا کولاک به پا کرد جوری که هنوزم با شنیدن اسمش دل آدم میلرزه …………. بدون اغراق بگم که بی ام و M3 یکی از ارزشمندترینو قدرتمندترین ماشینای کمپانی بی ام و و یکی از شاهکارای صنعت خودروسازی هستش و میشه اون رو یکی از نمادهای خودروهای اسپرت دنیا دونست
علی جردن
۹ خرداد ۱۴۰۳خداروشکر مثل رقیب دیرینه اش مرسدسبنز C Class پیشرانه بزرگ ۶ سیلندر حذف نکرده.
از نظرم بیامو یک قدم از بنز جلوست ولی جار نمیزنه
JaMsHiD
۹ خرداد ۱۴۰۳عزیز اتفاقا اصالت این کوچولو ها به همین موتور چهار سیلندره . اولین نسل بنز C کلاس و بی ام و E30 هردو از موتور های چهار سیلندری که برای مسابقات DTM توسعه یافته شده بودن استفاده میکردن .
حالا درسته خیلیا بدشون میاد . ولی از کی پنهون ، من هم شش سیلندر دوست دارم هم چهار سیلندر .
نشناسی بهتره
۹ خرداد ۱۴۰۳نسخه استیشنش کی میاد؟
۹ خرداد ۱۴۰۳ماشین خوبیه ولی بنز E رو ترجیح میدم
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۳فکر نمی کنم به هم ربطی داشته باشن.
Dan
۱۰ خرداد ۱۴۰۳اره بیشتر با c مقایسه میشه
ar-ma-n
۹ خرداد ۱۴۰۳واقعا نظری نمیتونم بدم یجوری هم خوبه هم بده ولی اگه یکم به فیس عقب و خطر و حتا سپر باز طراحی میشد بهتر بود بخصوص چلو پنچره اخ چیه پلاک زده وسط 😐😂
رامتین
۹ خرداد ۱۴۰۳یه طراحی کاملا وزین و البته تمیز. کاملا نسبت به سری های دیگه بی ام و، حس اصالت را نشون میده.
M power
۱۰ خرداد ۱۴۰۳خداوکیلی خسته نشدید اینقدر ب جلو پنجره این ناناز گیر میدید
یدونشو از نزدیک ببینید اونوقت خودتون میگید خوشگله
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۳خوبه
آریا
۱۰ خرداد ۱۴۰۳واقعا زیباست 🙂