بیامو در حال آمادهسازی نسخه فیسلیفت سری ۵ برای سال ۲۰۲۷ است که از طراحی و فناوری جدید Neue Klasse الهام گرفته است.
🔹 این مدل با تغییرات گسترده در نمای جلو و بهروزرسانیهای داخلی همراه خواهد بود.
🔹 موتورهای شش سیلندر ارتقاء خواهند یافت و گزینههای پلاگینهیبرید و برقی بهبود خواهند داشت.
🔹 معرفی رسمی این مدل احتمالاً در اواسط تا اواخر سال آینده انجام خواهد شد.
طراحی جدید با الهام از سبک Neue Klasse
اولین تصاویر جاسوسی از بیامو سری ۵ مدل ۲۰۲۷ نشان میدهد که این خودرو دستخوش تغییرات عمدهای در طراحی شده است. به نظر میرسد که بیامو مسیر جدیدی را با الهام از زبان طراحی Neue Klasse در پیش گرفته است.
🔸 نمای جلو کاملاً جدید شده و جلوپنجره کلیوی دوگانه سنتی تغییر کرده و حالا به چراغهای جلو متصل شده است.
🔸 طراحی جدید احتمالاً مشابه مدل مفهومی Vision Neue Klasse خواهد بود.
🔸 سپر جلو نیز دستخوش تغییراتی شده و یک ورودی هوای جدید در مرکز و یک بخش عمودی برجسته در قسمت پایینی آن دیده میشود.
🔸 در نمای عقب، تغییرات کمتر بوده و انتظار میرود چراغهای عقب و سپر عقب طراحی جدیدی داشته باشند.
فناوریهای جدید در کابین بیامو سری ۵
هنوز تصاویر دقیقی از کابین منتشر نشده، اما احتمالاً تغییرات زیادی در داخل خودرو اتفاق خواهد افتاد. بیامو قصد دارد سیستمهای جدیدی را که در نمایشگاه CES معرفی شد، به این مدل اضافه کند.
🔹 استفاده از نمایشگر Panoramic iDrive که یک صفحه نمایش دیجیتالی سراسری از ستون A تا ستون A است.
🔹 سیستم عامل جدید Operating System X که تجربهای کاملاً دیجیتالی و شخصیسازیشده ارائه میدهد.
🔹 جایگزینی کنترلر قدیمی iDrive با فرمان چندمنظوره جدید که کنترل سیستم اطلاعات سرگرمی را تسهیل میکند.
مشخصات فنی؛ ترکیبی از موتورهای ارتقاءیافته و گزینههای برقی
بیامو قصد دارد طیف وسیعی از پیشرانههای بنزینی، هیبریدی و برقی را برای سری ۵ مدل ۲۰۲۷ ارائه دهد.
موتورهای بنزینی:
پیشرانه | قدرت (اسب بخار) | گشتاور (نیوتنمتر) | افزایش نسبت به مدل قبلی |
---|---|---|---|
۲.۰ لیتری توربو ۴ سیلندر | ۲۵۹ | ۴۰۰ | بدون تغییر |
۳.۰ لیتری توربو ۶ سیلندر | ۳۹۸ | ۵۸۰ | +۱۸ اسب بخار، +۴۱ نیوتنمتر |
🔹 پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو ۴ سیلندر احتمالاً بدون تغییر باقی میماند.
🔹 پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو ۶ سیلندر با افزایش ۱۸ اسب بخاری به ۳۹۸ اسب بخار ارتقاء خواهد یافت.
مدلهای برقی و پلاگین هیبریدی:
اطلاعات زیادی در مورد نسخههای پلاگین هیبرید و برقی سری ۵ ۲۰۲۷ منتشر نشده، اما انتظار میرود عملکرد آنها بهبود یابد و برد حرکتی بیشتری ارائه دهند.
زمان عرضه
بر اساس اطلاعات فعلی، بیامو سری ۵ مدل ۲۰۲۷ در نیمه دوم سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد شد و احتمالاً تا سال ۲۰۲۷ وارد بازار جهانی میشود.
آیا طراحی جدید و فناوریهای پیشرفته بیامو میتواند موفقیت سری ۵ را در آینده تضمین کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!
KAIZEN
۲۴ اسفند ۱۴۰۳بنظر من روند درستی در پیش گرفته
ولل این همه تغییرات قطعا هزینه های زیادی رو دوش کمپانی میزاره
باید در کنار این تغییرات، شیوه های تولید هم دستخوش تغییرات زیادی بشن تا هزینه های تولید کاهش پیدا کنه تا بتونه در بازار رقابتی سود ده باشه
مازیار
۲۴ اسفند ۱۴۰۳نمای جلوی نئوکلاس رو دوست دارم. یه تغییر جسورانه که هم پویا و جذاب دراومده و هم پتانسیل خوبی برای فیسلیفت های گوناگون داره
nima.jdm
۲۴ اسفند ۱۴۰۳منطقیه
۲۵ اسفند ۱۴۰۳چی 😶
چیشو دوست دارین شما؟
این اصلا ماشینه ؟
این دیگه یه جعبه حمل نقلیه
یا علی اینو با مدل ۲۰۱۸ مقایسه کنین!!!
Shn
۲ فروردین ۱۴۰۴یه ذره شبیه رنو مگان نشده؟
دکتر استاپ
۲۴ اسفند ۱۴۰۳آدم فیض میبره با این حجم از زشتی و بد سلیقه گی طراحیهای مرسدس و بی ام و
BMW is GOD
۲۴ اسفند ۱۴۰۳باشه اوکی تو بهترین طراح دنیا
بابا لامصب از مرسدس بنز و بیامو که بزرگترین کمپانیهای جهان هستن ایراد میگیری ؟؟؟؟؟؟؟
واقعا چه اعتماد به نفسی داری
یه نفر
۲۴ اسفند ۱۴۰۳چه ربطی داره؟
لزوما بخاطر اینکه یکی از بزرگترین خودروساز ها هستن که نمیشه گفت که همه چیزشون بی نقصه
دکتر استاپ
۲۴ اسفند ۱۴۰۳(BMW is GOD) عملاً یه کپی از علی نوا هست به سبک آلمانی فن
سولکس واگن
۲۴ اسفند ۱۴۰۳داداش گاد شاید به نظرش زشت بودن
در ضمن برای زشتی و زیبایی یه ماشین نباید طراح باشی
nima.jdm
۲۴ اسفند ۱۴۰۳دارن بر سر زشت بودن با هم رقابت میکنن
آدولف هیتلر
۲۴ اسفند ۱۴۰۳یکی از ژنرال های خوب دکتر استاپ عزیز
درود و صد درود بر تو
۲۵ اسفند ۱۴۰۳همیشه میگیم، old=gold
nima.jdm
۲۷ اسفند ۱۴۰۳هیچی ماشین قدیمی نمیشه
سهیل
۲۴ اسفند ۱۴۰۳فروش سری ۵ بخاطر پرفورمنسش که استانداردی برای بقیه خودروهای لوکس اسپرت هست تضمین شده هست. فقط کافی طراحی خیلی ناجوری نداشته باشه که طراحی جدیدش هم اینطور نیست. باز باید موند و دید طراحی نهایی چطور هست. ولی مسلما با توجه به اینکه طراحی جدید همه نگاه ها رو به سمت خودش جلب میکنه و طراحی داخلی عالی و موتورهای جدید فروش بیشتری احتمالا در انتظار بی ام و هست.
nima.jdm
۲۴ اسفند ۱۴۰۳خداوکیلی این چه شکل و قیافه ایه درست کردن
BMW is GOD
۲۴ اسفند ۱۴۰۳ببخشید یه سوال
بی ام و گفته که حداقل تا سال ۲۰۳۱ پیشرانه ۸ سیلندر رو حفظ میکنه و میخواستم بدونم که تو این نسخه فیس لیفت هم ام ۵ با پیشرانه ۸ سیلندر تولید میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
B
۲۴ اسفند ۱۴۰۳اینطور که خبر میگه نه شاید ۸ سیلندرو برای سری ۷ و ۸ کناز بزاره شایدم محدود استفاده کنه
Mr wrong
۲۴ اسفند ۱۴۰۳خیلی زیباست چراغ ها رو داخل جلو پنجره گذاشته شبیه محصولات کلاسیک و یسری کانسپت های قدیمی ترشونه.منکه یاد بی ام ۲۰۰۲ و ۵۱۸ میفتم بشخصه و برام حس خوشایندی داره
بنظرم سری نئو کلاس بی ام و رو از بلاتکلیفی درآورد و الان میدونن چی میخوان تولید کنن و به زبان طراحی جدیدشون رسیدن
𝐀𝐥𝐢
۲۴ اسفند ۱۴۰۳به نظر میاد آنچنان بد هم نیست طراحیش
یه نفر
۲۴ اسفند ۱۴۰۳ایشالا این یکی سه تن رو میزنه!!
Cadillac-V
۲۴ اسفند ۱۴۰۳طراحیش حال ادمو بهم میزنه
آفرین همینطور به گند زدن ادامه بدین
nima.jdm
۲۷ اسفند ۱۴۰۳مرسدس و بی ام و دارن بر سر زشتی رقابت میکنن
arvin44
۲۴ اسفند ۱۴۰۳من نمیفهمم تا همین چند ماه پیش همه میگفتن چه طراحی زشتی داره و … الان اکثرا میگن طراحیش خوبه من خودم به شخصه فقط عقب و تاحدودی کنار ماشین رو دوست دارم
amirboss
۲۴ اسفند ۱۴۰۳همیشه نسل های جدید و بروزرسانی های خودروسازان اغلب مورد انتقاد هواداران قرار میگیره.
طرف فکرمیکنه مدیر فلان شرکت شب خوابیده صبح بیدار شده زده زیر تمام سنت های طراحی گذشته.
بابا تصمیم گیری برای تغییر یه طرح یا تکنولوژی یا سنت یه خودروساز مطرح سالها تحقیق و طول میکشه.
M power
۲۴ اسفند ۱۴۰۳قطعن و حتمن قشنگتر از نسل فعلی هستش
______________
۲۴ اسفند ۱۴۰۳واقعا طراحیش زشته از هر زاویه ای بهش نگاه کنی ….
یاد طراحی های اون دوران بخیر … خداحافظ
کاربر آنلاین
۲۴ اسفند ۱۴۰۳BMW نسل جدید زشته هست ولی از بنز خیلی قشنگ تر هس منم عشق BMW هستم اما طراحی قدیمی این برند خیلی بهتر بود اگه این شرکت تو طراحی ی تغیراتی بده و شکل دایره ای چراغ ها درست بشه خیلی خوب میشه
JaMsHiD-R1988
۲۴ اسفند ۱۴۰۳دلیل نمیشه چون پرفروشی ، قدرت مندی ، طرفداران زیاده خوب باشی
ولی هیچی از آشغال بودنت در برابر ماشینی مثل E39 کم نمیکنه
۲۵ اسفند ۱۴۰۳E39 سلطانیه برای خودش داش
اونموقع با e کلاس مرسدس مدل ۱۹۹۹ اینا رقابت میکرد
واقعا جفتشون قشنگ بودن
عجب چیزایی بودن خدا وکیلی
حیف که ما ایرانیا لذت اون موقع رو نبردیم چرا الان داریم برای این بی ام و جدیده ناراحتی میکنیم؟
ولش کن
مال بد بیخ گوش صاحبش!
ما میریم ماشین خوب سوار میشیم
یه پراید دارم شاه نداره
موتوری داره که پرشیا هم زورشو نداره!
Toyota
۲۴ اسفند ۱۴۰۳خیلی شاهکار کردین
ماشین به این خوبی چرا طراحی را خراب کردین
shetab-car
۲۵ اسفند ۱۴۰۳فیس جلو از مدل فعلی ام فایو بهتر شده طبق عکس ها ولی عقب فاجعه است
nima.jdm
۲۷ اسفند ۱۴۰۳فیس جلو بهتر شده؟