جدیدترین ویدئوی تست سرعت بیامو در اتوبانهای آلمان، نکات فنی جالب برای سدان 520i را نشان میدهد. این محصول، ارزانترین مدل سری ۵ امروزی محسوب میشود.
در بازار امریکا و بسیاری دیگر نقاط جهان، ارزانترین سری ۵ مدل 530i است که موتور ۲ لیتری توربوشارژ همراه اینترکولر دارد. این نسخه، ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. همچنین بیامو 540i با قدرت ۳۷۵ اسب بخار و سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۴/۵ ثانیه نیز وجود دارد.
خریداران آلمانی و دیگر کشورهای اروپایی، امکان خرید بی ام و سری ۵ مدل 520i را علاوهبر مدلهای قویتر دارند. این محصول به عنوان ضعیفترین سری ۵ نسل جدید، از فناوری هیبرید با پیشرانه ۲ لیتر استفاده میکند. مجموع قدرت 520i جدید، ۲۰۸ اسب بخار و نهایت گشتاور، ۳۳۰ نیوتنمتر است. این سدان آلمانی با ساختار دیفرانسیل عقب و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، در زمان ۷/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و میانگین مصرف سوخت ۶ لیتر در صد کیلومتر دارد.
برای 520i در آلمان، آستانه قیمت ۵۲ هزار دلار تعیین شده که تقریبا ۵ هزار دلار کمتر از 530i است. البته در آلمان، سری ۵ دیزلی 520d نیز وجود دارد که از نظر عملکرد فنی، چندان متفاوت از 520i بنزینی نیست اما کمی گرانتر است.
کانال اتوتاپ NL به تازگی بیامو 520i را به جادههای آلمان آورده تا تست شتاب و نهایت سرعت این خودرو را انجام میدهد. در آزمایش، نهایت سرعت ۲۳۰ کیلومتر ثبت میشود و کیفیت فنی بسیار خوب ارزانترین سری ۵ مدرن، نشان داده میشود.
دیجی
۱۰ آذر ۱۴۰۲5000دلار ارزششو نداره 530نخری
محمد
۱۰ آذر ۱۴۰۲استهلاک و مصرف این مدل پایین تره ، مالیات و عوارض سالیانه کمتری هم داره ، برای کسی که استفاده شهری داره کاملا کفایت میکنه
net
۱۰ آذر ۱۴۰۲اخرین و قشنگترین بی ام و، سری هشت سدان ۴ در و سری هشت اسپرت کوپه ۲ در هست . واقعا چراغ باریک جلو و چراغ عقب و جلوپنجره سری ۸ زیباست. مدل سدان ۴ در سری ۸ اگر صندوق عقبش ۲۰ سانتی متر کشیده تر بود خیلی زیباتر میشد. سری هشت ۲ در مدل روبازش زمانی که سقف پارچه ای برداشته میشه خیلی زیباتر میشه و اگر به جای سقف پارچه ای سقف فلزی خودکار جمع شونده داشت بهتر بود.سری ۸ طراحی داخلی قشنگی هم داره فقط صفحه نمایش ذوذنقه ای حاشیه مسخره و زیادی داره و کمی تو ذوق میزنه
amir
۱۱ آذر ۱۴۰۲برای معدود دفعات در تاریخ نقد شما پذیرفته شد و دیس باران نشد
Silent
۱۱ آذر ۱۴۰۲Honda civic type r سرتره
ARIAN
۱۰ آذر ۱۴۰۲والا نظر خاصی ندارم ولی از نظر من از لحاظ طراحی؛نسل قبلش بسیار زیباتر بود تا جاییکه میشه گفت بینقص ترین سدان تاریخ از لحاظ زیبایی بود
amir
۱۰ آذر ۱۴۰۲پشتش زیباست ولی من رخ جلوشو نمیپسندم
سری پنج e39 f10 و csl زیباترین هاش هستن
امیرحسین
۱۰ آذر ۱۴۰۲ماشین مضخرف
محمدرضا
۱۰ آذر ۱۴۰۲فیلمبرداری افتضاح!
BMW
۱۰ آذر ۱۴۰۲وارداشت طراحی گند زد توش به انوان یه فن😅😐
۱۰ آذر ۱۴۰۲آقا هایما ۷x بنظرتون ماشین خوبیه ؟
راستش من از قیافش خوشم اومده
Ehsan
۱۰ آذر ۱۴۰۲طراحی خارجی افتضاح کامل و سطحی و بدون شخصیت
طراحی داخلی مزخرف و بی هویت و بدون هیچ خلاقیتی
طراحی داشبورد و کنسول وسط و صندلی ها و رودری ها و فرمون،هیچ تناسب و هارمونی با هم نداره،انگار هر کدوم مال یه ماشین جدا است
طراحی کنسول وسط و صندلی ها مثل قبل خوبه و شخصیت بی ام و را داره
گرافیک کلاستر و کیلومتر و دور موتور برعکس ،مزخرف ،چیپ ،بی هویت و مسخره و بچه گانه
انگار ماشین بازی های واقعیت مجازی توی شهربازی بچه ها
نسل های قبل سری ۵ بی نظیر بودن
E12_E28_E34_E39_E60_F10_G30 همه در زمان خودشون بی نظیر بودن و تا ابد زیبا هستند
این شاهکار به قول راننده،یه ماشین معمولی که انگار بقیه کمپانی ها تولید کرده اند
البته که فنی اش،بی ام و هست و عالی
ولی طراحی ها…
کاش نسل زیبای قبل را فعلا ادامه میداد
چه اصراری بود نسل عوض کنه
اون از سری ۷
اینم از ۵
kawaki
۱۰ آذر ۱۴۰۲نظر خاصی نیست ولی این قیافه احمقانش به دل نمیشینه
حالا خارجی نمیدونم چطوری باهاش کنار میان
Sina_carshow
۱۱ آذر ۱۴۰۲قیافشو از نزدیک دیدم اونقدرام بد نبود ازش یه ریویو کامل درست کردم انشالله هفته های آتی آپلودش میکنم
نمیشه گفت نامید کننده بوده ولی تو راحتی صندلی و کابین به رقیبش بنز e میبازه
18:45
۱۱ آذر ۱۴۰۲قطعا این نسل هم تمام نظرها رو به خودش جلب میکنه و مثل همیشه فروشش هم عالی میشه…
مثل همیشه پکیج عالی از :لذت رانندگی،
سواری نرم و جذاب، ایمنی بسیار بالا، وسعت فضای داخلی، کیفیت ساخت عالی و قوای محرکه بی نظیر رو با خودش بهمراه میاره…
مدل استیشن هم که بماند…
Alireza
۱۱ آذر ۱۴۰۲در یک کلام زشت لعنت بهت ون هویدونگ