در جدیدترین سری مسابقات درگ کار واو نسخه استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو S در برابر بی ام و M3 کامپتیشن تیون شده قرار گرفته است. به نظر شما کدام خودرو پیروز این نبرد خواهد بود؟
پورشه ۹۱۱ توربو S استاندارد در مسافت ۴۰۰ متر بهقدر کافی سریع بوده و همانند یک موشک شلیک میشود به گونهای که خودروهای معدودی توانایی رویارویی با آن را دارند؛ اما در ویدئوی جدیدی که خواهید دید ارزش کار تیونرها بیش از پیش مشخص میشود. رقیب پورشه در این مسابقه بی ام و M3 کامپتیشن است که به لطف تغییرات رخ داده قدرت بسیار زیادی دارد. ۹۱۱ توربو S به حالت استوک در مسابقه شرکت کرده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی آن ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها فرستاده میشود. وزن خودروی موردبحث نیز به ۱۶۴۰ کیلوگرم میرسد.
اگرچه نسخه استاندارد بی ام و M3 کامپتیشن به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو مجهز بوده و ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند اما برخی تغییرات باعث شدهاند خروجی این نیروگاه آهنین به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۰۰ نیوتون متر برسد. این خودرو نیز به سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز بوده و وزنش به ۱۷۸۰ کیلوگرم میرسد.
در مسابقه اول این بی ام و است که استارت بهتری دارد و از پورشه جلو میافتد اما نتیجه نهایی مسابقه اول را لو نمیدهیم تا شما عزیزان آن را تماشا کنید. در مسابقه دوم این پورشه است که زودتر از زمین کنده شده و از رقیب تیون شده خود پیش میافتد اما برای آگاهی از نتیجه این مسابقه میبایست ویدئو را تماشا کنید. مسابقه نهایی در حالی آغاز میشود که هر دو خودرو استارتی بسیار خوب دارند اما بی ام و قویتر جلو میافتد. البته باید اظهار داشت اختلاف پورشه و بی ام و در این درگ ها بسیار کم بوده است. در ادامه دو مسابقه رولینگ نیز برگزار میشود که جذابیتهای زیادی دارد. در نهایت تست ترمز برگزار میشود که اینجا نیز اختلاف دو خودرو چشمگیر نیست. در نهایت باید گفت بی ام و M3 کامپتیشن اگرچه خودروی ارزانقیمتی نیست اما در مقایسه با پورشه ۹۱۱ توربو S به عنوان یکی از پادشاهان پرفورمنس قیمت بسیار کمتری دارد. البته برخی بهبودها میتوانند سطح عملکردی M3 کامپتیشن را به مراتب بسیار بالایی برسانند. نظر شما دراینباره چیست؟
blackwing
۱۱ خرداد ۱۴۰۲خوشم میاد یَنی رو فقط میارن میزارن تو ماشین میگن گاز بده برو ، خودش نمیدونه مشخصات ماشین چی هست اصن 😂
انتخابم پُش 😒
Kamy
۱۱ خرداد ۱۴۰۲خودش ۱۰۰ کلیپ به وزن ماشین اضافه میکنه 😂😂
Kamy
۱۱ خرداد ۱۴۰۲۱۰۰ کیلو!
فقط انگلستان
۱۱ خرداد ۱۴۰۲سلام من خیلی پولدارم چند روز قبل رفتم جلو کمپانی های خودروسازی آمریکا که مدیر عامل شرکت ها هم اونجا بودن و گفتم چهار تا خودرو عالی در کلاس های کوپه و سدان و شاسی بلند و سوپراسپورت میخوام که قیمت هر کدومشون بین ۱۷۰ تا ۳۰۰ هزار دلار باشه
مدیر عامل چیپ گفت برگرد منزلتون شب قبل از خواب چهار نوع مواد غذایی متفاوت بخور و بخواب ، خواب اون روزی رو خواهی دید آمریکا همچین خودروهایی داشته باشه.
فرهام نامداری
۱۴ خرداد ۱۴۰۲آها
^MSP^
۱۱ خرداد ۱۴۰۲با اینکه صد درصد پورشه رو ترجیح میدم ولی بیمر تو هر چیزی از پورشه ۱۰۰ تا بهتر بود ،
قدرت ۱۰۰ اسب بیشتر
گشتاور هم همینطور
وزن ۱۰۰ کیلو کمتر
قیمت هم ۱۰۰ تا کمتر
محمد
۱۱ خرداد ۱۴۰۲صد کیلو بیشتر نه کمتر!
GMA
۱۲ خرداد ۱۴۰۲وزن پورشه کمتر بودا!!
Reza Waffen SS
۱۱ خرداد ۱۴۰۲به نتیجه اهمیت نمیدم انتخابم ۹۱۱ توربو S 👍
harry.potter
۱۱ خرداد ۱۴۰۲فکر کن دو برابر پول بدی بعد درگ هم ببازی
فرشاد
۱۱ خرداد ۱۴۰۲مایل به بیمر فابریک؟
توربو اسM8رو زد چه برسه به این
فقط چون تیون بود زد
mercedes
۱۱ خرداد ۱۴۰۲911 forever
داود
۱۱ خرداد ۱۴۰۲این همه پول برای پورشه؟نصف این پول را آدم میده بی ام و سوار میشه .هم شتابش بیشتره .هم مصرفش کمتره هم شبیه قورباغه نیست،🤣 مدرن و بروزه طراحی هم معرکه است .
Kamy
۱۱ خرداد ۱۴۰۲آره پورشه خیلی پیفه !
میوووووو
😭😭😂😂😂
Amir
۱۱ خرداد ۱۴۰۲اول اینهکه بی ام و تیون شده بود درحال حاضر بی ام و هیچ محصولی که تو درگ توربو اس رو ببره نداره
دوم بی ام و مدرن و بروزه😐آه اصلا حواسم نبود ۹۱۱ خیلی قدیمیو فرسودس اشتباه از من بود
سوم اینکه قورباغه؟! جدی میگی شما هایی که به ۹۱۱ میگین زشت درک نمیکنم😑
GMA
۱۲ خرداد ۱۴۰۲خوک هم در زشت بودن دست کمی از قورباغه نداره!
Daruosh
۱۱ خرداد ۱۴۰۲آقا توربو اس با ۶۵۰ اسب بخار برای سوپر اسپرت ها خط و نشون میکشه تیونش کنن دیگه چیکار میکنه😍
امیر
۱۱ خرداد ۱۴۰۲این نسل توربو s به معنا واقعی یه غولکش هست ، بار ها دیدم که صفر تا صد زیر ۲/۶ ثبت کرده و توی شتابگیری ثانویه هم به نسبت نسل قبلی خیلی پیشرفت کرده ( یه سوپرکار فوق العاده سریع هست که باهاش میشه کار های روزانه رو هم انجام داد ) 🇩🇪🇩🇪🇩🇪❤️
sobhn
۱۱ خرداد ۱۴۰۲این میشه نتیجه یه تیون حساب شده و مهندسی شده یادمه یه بی ام و m5 کامپیتیشن ۱۰۰۰ اسبی همین کارواو با ۹۱۱ توربو s انداخت همین نتیجه بدست اومد درسته اختلاف وزن زیادی با این دوتا ماشین داره ولی اختلاف قدرتشم خیلی زیاده
BMW
۱۱ خرداد ۱۴۰۲انتخابم هر چی که باشه بازم بی ام و هست هم شتاب اولیه بعتره هم سرعت قیمتشم نصف رقیبش هست ولی راننده بی ام و اول مزخرف کار میکرد
Mr Tiger
۱۱ خرداد ۱۴۰۲سلام دوستان… کسی ویدیو خوب سراغ داره از درک m5 cs و 911 turbo s? آخه هرچی تو یوتیوب گشتم نبود
BMWghini
۱۱ خرداد ۱۴۰۲عشقم بی ام و
پورش زو خوب برد
برخلاف جلو پنجرهی سری ۷ از جلوپنجره m3 خیلی خوشم میاد
کاش این طراحی رو ادامه بده
ماکان
۱۲ خرداد ۱۴۰۲سلام . انتخاب من M3
AMIN JAFARI
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ب ام و معرکه 100 هزار دلار هم کمتره
وزن ب ام و بیشتره
ب ام و 4 دربه ن پورشه 2 درب
این یعنی مهندسی خاص ب ام و