اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: تیونر اشنایتزر وقتی دست به خودرویی میبرد همه چیز دگرگون میشود. افزایش قدرت خروجی موتور از ۴۰۷ اسب بخار در حالت استاندارد به ۵۷۰ اسب بخار، شتاب صفرتاصد این کوسه بی.ام.و را به ۴.۴ ثانیه رسانده است. البته این نکته تنها قسمتی از سایر تغییرات اعمال شده بود.
به نظرم اولا اتاق 6 قدیمی خیلی قشنگتره دوما شرکت بی ام و تمامی اپشن x6 وطراحی داخلشو با 650 به یه صورت به کار برده به نظرم ماشین suv با سدان باید یه تفاوتایی داشته باشه و ماشینای کروک باید یه ظرافته خاصی نسبت به suv داشته باشه یه ظرافته خاص که در 650 دیده نمیشه هم قیمته مازراتی گرن کابریوست اما مازراتی طرفدار بیشتری داره چرا؟ به خاطر ظرافت خاصی که داره ……….
بنگل نسل قبل سریه 6 فراتر از زمان خدش طراحی کرد بااینکه عاشق bmw ام ولی طراحیه نسل قبلیو بیشتر دوس دارم به نظرم فقط ابهت این ماشین یا بهتر بگم ابعاد بزرگترشه که نسل قبل متمایز میکنه وگرنه نسبت به نسل قبل …..
بردیا
۶ شهریور ۱۳۹۱نادر فقیه زاده این ماشین رو طوری طراحی کرده بود که نیازی به توینینگ نداشت ولی بازم بد نیست.
hassan
۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ایول
امیر
۲۳ تیر ۱۳۹۲به نظرم اولا اتاق 6 قدیمی خیلی قشنگتره دوما شرکت بی ام و تمامی اپشن x6 وطراحی داخلشو با 650 به یه صورت به کار برده به نظرم ماشین suv با سدان باید یه تفاوتایی داشته باشه و ماشینای کروک باید یه ظرافته خاصی نسبت به suv داشته باشه یه ظرافته خاص که در 650 دیده نمیشه هم قیمته مازراتی گرن کابریوست اما مازراتی طرفدار بیشتری داره چرا؟ به خاطر ظرافت خاصی که داره ……….
M_435
۱۲ آبان ۱۳۹۲نسل قبلی تو نگاه اول ادمو عاسق خودش میکرد ولی الانباید انقد نگاش کنی تا بتونی باش ارتباط برقرار کنی یا دوسش داشته باشی ولی من عاشقشم…او ماااااای گاد
محمد
۱۷ مرداد ۱۳۹۲خیلی عالی
محمد
۱۷ مرداد ۱۳۹۲بهترین است
بيكس
۲۰ مرداد ۱۳۹۲عشق فقط b m w .رقیبان گریه نکنن.
M_435
۱۲ آبان ۱۳۹۲بنگل نسل قبل سریه 6 فراتر از زمان خدش طراحی کرد بااینکه عاشق bmw ام ولی طراحیه نسل قبلیو بیشتر دوس دارم به نظرم فقط ابهت این ماشین یا بهتر بگم ابعاد بزرگترشه که نسل قبل متمایز میکنه وگرنه نسبت به نسل قبل …..
amir.t.
۱۸ آبان ۱۳۹۲حرفی ندارم جز حسرت خوردن …