دپارتمان پلیس آلمان برای جمایت از تیونرهای این کشور از محصول AC اشنایتزر استفاده کرده است.
زمانی که نسل تازه M2 رونمایی شد، حاشیههای زیادی را با خود بههمراه داشت؛ تا اینکه رسانههای متعدد پس از بررسیهای گوناگون، متوجه عملکرد خوب آن شدند؛ هر چند هنوز هم چهره این خودرو به دل همه نمینشیند. در هرصورت، پلیس آلمان تصمیم گرفته تا از این محصول در ناوگان خود استفاده کند.
این خودرو در کنار بهرهوری از طرح بدنه و رنگبندی مخصوص خودروهای پلیس به رینگهای ۲۰ اینچی آلیاژی «AC4» طلایی-مسی مجهز است که درکنار اجزای آیرودینامیکی دیگر مانند اسپلیتر، بال و تیغههای بادشکن جلو مجموعه خودروی جدید پلیس آلمان را آماده کرده است.
مجموعه AC اشنایتزر برای ایجاد راندمان بهتر، از سیستم فنربندی بادی تظیمپذیر تازه RS استفاده کرده و فاصله کف خودرو با زمین را هم تا ۳۵ میلیمتر کاهش داده است تا پیشرانه ۶ سیلندر خطی تویین توربوی بیامو بتواند بهخوبی عملکرد خود را روی جاده نشان دهد. موتور یادشده بهلطف تغییراتی که مهندسان AC در آن ایجاد کردهاند توان تولید ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۷۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. به این ترتیب میتوان انتظار داشت که شتاب اولیه و حداکثر سرعت این خودرو هم بهبودیافته باشد؛ چون پلیسهای آلمان باید بتوانند از پس خودروهای بسیاری سریعی بربیایند.
کابین این مدل هم تغییرات مختلفی را به خود دیده است تا بتواند نیروهای پلیس را بهتر از قبل همراهی کند. ازجمله افزونههای مختلفی که در کابین M2 AC اشنایتزر میتوان به نگهدارنده کلید تازه، کنترلرهای i درایو، پدال جدید و جایگاه استراحت پا از جنس آلومینیوم اشاره کرد. پدال شیفترهای M2 هم بزرگتر شدهاند. AC یک تابلو دستی توقف را هم برای این خودرو توسعه داده است تا پلیس بتواند خودروهای متخلف را متوقف کند.
اما چرا پلیس آلمان بهجای استفاده از نسخه عادی M2 به سراغ نمونه تقویتشده AC اشنایتزر رفته است؟ ظاهرا وزارت حملونقل و دپارتمان پلیس کشور آلمان در حمایت از کمپین «تیونینگ ایمن است» تصمیم گرفتهاند از این خودروی تیونینگ شده استفاده کنند. AC اشنایتزر هم در انجام وظیفهخود کم نگذاشته و محصولی تمام عیار را به زیباترین شکل ممکن برای گشتهای پلیس آماده کرده است.
نسل تازه M2 بهار امسال با ۴۸۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد. این خودرو با تکیهبر پیشرانه استاندارد بیامو در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد. وزن بدنه M2 جدید برابر ۱,۸۰۰ کیلوگرم اعلام شد. کابین مدل ۲۰۲۵ این خودرو هم دو نمایشگر لمسی یکپارچه شده روی داشبورد سود میبرد که بههمراه تودوزیهای چرمی و فرمان بزرگ M، فضایی مدرن را در اختیار خریداران بیامو قرار میدهد. نظر شما درباره نسل تازه بیامو M2 چیست؟
سهیل
۱۷ آذر ۱۴۰۳بخاطر ابعاد کوچیکش و چابکی عالی که مناسب کوچه ها و خیابان های المان هست و سرعت بالا که ماشینی نمیتونه از دستش در بره کاملا تصمیم عقلانی گرفته.
ali_x76
۱۷ آذر ۱۴۰۳آنچنان کوچک و جمع و جور هم نیستا
حدود ۴.۶ متر طولشه و فقط چند سانت از ماستنگ کوتاه تره.
جمع و جور تو ب ام وها میشه M135i نسل قبل که هاچبک دف عقب بود.
R@min
۱۷ آذر ۱۴۰۳ابعاد ماشین نمی دونن 😄
سهیل
۱۷ آذر ۱۴۰۳استاد طول مهم نیست. عرض مهمه. چون اگر نحوه حرکت ماشینها رو دیده باشی مثل خرچنگ از پهنا حرکت نمیکنن. از قسمت جلو که کاپوت هست به سمت جلو میرن. تو یوتوب سرچ کن نحوه حرکت ماشین ها تا برات ملموستر بشه.
SMS
۱۹ آذر ۱۴۰۳موافقم و جذابه
ولی مشکلش اینه که دو دره ، یعنی می خوان تخلفکار رو نگه دارن یه ماشین دیگه ببرتش ؟
nissan skyline
۱۷ آذر ۱۴۰۳ای جان تو فقط بیوفت دنبال من
Alireza
۱۷ آذر ۱۴۰۳تا جایی که یادمه m2 همیشه ماشین جمع و جور و سبکی بوده، این نسلش جدی ۱۸۰۰ کیلو وزنشه؟
نمیدونم چی بگم ولی اصلا از راهی که بیمر داره میره احساس خوبی ندارم
Kiarash
۱۷ آذر ۱۴۰۳به به چقدر خوب
دیگه خلاف کنی بعید میدونم به مقصد برسی
Großer Hitler
۱۷ آذر ۱۴۰۳https://www.aparat.com/v/eE7TR
تا دیدم ناخداگاه این اومد به ذهنم 😕
#
۱۷ آذر ۱۴۰۳پلیس ایرانم هونگچی در اختیار داره
از دولت آلمان بعید بود سدان پاک و فول لاکچری هونگچی بزاره بره سمت سری دو کوپه آلاینده نیمه لوکس(!)
شاید لازم باشه صندلی های عقب کسی بشینه اونوقت باید بشینه پهلوی راننده
آریا
۱۷ آذر ۱۴۰۳دیگه باید با SF 90 یا 765Lt از دستش در بری😂
Engineer
۱۸ آذر ۱۴۰۳حالا اگه جرئت داری خلاف کن