جدای از M5 و M5 کامپتیشن، بامو M550i xDrive سریعترین عضو خانوادهی سری ۵ بوده و از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو سود میبرد.
این قلب آهنین خروجی ۴۶۲ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیهای میشود. در واقع این خودرو بهاندازهی نسل پیشین M5 سریع بوده و تنها ششم دهم ثانیه کندتر از نسل جدید M5 است.
اگر به هر دلیلی خواهان تمایز این خودرو با دیگر نسخههای سری ۵ هستید شما میتوانید به یک تیونر کار درست همچون AC اشنیتزر مراجعه کنید که کیت بدنهی جدید با قطعات فیبر کربنی اضافه را برای آن سفارش دهید. این کیت بدنه باعث ایجاد ظاهر گیرا و باابهتی میشود.
NAVID۰۰۹۸
۱۹ بهمن ۱۳۹۷در دنیای امروز ، گذاشتن بال عقب ، حُکم نوستالژی را داره .
اما در کل ، آلپاین و mپاور را بیشتر از ACاشنیتزر میپسندم ، چرا که خودرو را زیاد خَز میکنه و از شیک بودن و اسپرت بودن میندازه .
البته که این نظر شخصی من هست ، امیدوارم باعث رنجش طرفداران نشه .
Khosrow
۱۹ بهمن ۱۳۹۷دقیقا / تو عکس اخر لیپ سپر جلو مثل زائده زده بیرون وطرح رینگها هم نسبت به بدنه خیلی ضعیف ه / بال عقب هم که داغون ..
Hamid...Audi
۱۹ بهمن ۱۳۹۷نوید جان فکر کنم منظورت آلپینا باشه.
با نظرت کاملا موافقم آلپینا لوکسسازی ایده آلی انجام میده و M پاور اسپرت سازی ایده آل …
مهدی
۱۹ بهمن ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/2020-bmw-3-series-rendered-with-race-car-concept-kit_5.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/2020-bmw-3-series-rendered-with-race-car-concept-kit_3.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/2020-bmw-3-series-rendered-with-race-car-concept-kit_2.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/2020-bmw-3-series-rendered-with-race-car-concept-kit_1.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/2020-bmw-3-series-rendered-with-race-car-concept-kit_4.jpg
اینم یه کیت خیلی پهن روی سری3جدید
Ford taurus
۱۹ بهمن ۱۳۹۷تیونر bmw فقط منهارت??