مردان تراتل هاوس یک مسابقهٔ درگ سهنفره ترتیب دادهاند تا عملکرد بامو M4 چهارچرخ محرک را در برابر نیسان GT-R و آئودی RS5 آزمایش کنند. نتیجهٔ این رقابت شگفتآور است. البته نیسان GT-R که در اینجا حضور دارد به سیستم اگزوز افترمارکتی مجهز است اما پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی آن کاملاً استاندارد است که این یعنی ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. بامو M4 کامپتیشن اما با ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاوری که توسط یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توریو تولید میشود، از گودزیلا ضعیفتر است اما از RS5 با موتور ۲.۹ لیتری V6 توئین توربوی ۴۵۰ اسب بخاری قدرت بیشتری دارد.
اولین نبرد، یک درگ سنتی است و در اینجا بیشتر سیستم لانچ کنترل هر خودرو سنجیده میشود. به نظر میرسد تکنولوژی بامو بر دو رقیب دیگر برتری دارد زیرا بهراحتی جلو میافتد. از سوی دیگر، GT-R در ابتدا کُندترین خودرو است اما در ادامه به لطف قدرت بیشتری که زیر کاپوت پنهان کرده، خود را جلو میکشد و دوم میشود. این باعث میشود RS5 در جایگاه آخر قرار گیرد. مسابقهٔ بعدی رولینگ است که نتیجهٔ متفاوتی به دنبال دارد زیرا در اینجا، GT-R با وجودی که از لحاظ مهندسی قدیمیترین خودروی جمع است، به پیروزی میرسد، بامو دوم میشود و آئودی بازهم جایگاهی بهتر از سوم کسب نمیکند.
پسازاین اما آئودی RS5 معمولی که در برابر دو رقیب خود عملکرد خوبی نداشت و بازندۀ میدان بود، کنار میرود و یک RS5-R از تیونر آلمانی ABT جای آنرا میگیرد. این شرکت خروجی پیشرانهٔ آئودی را به ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است؛ اما بااینوجود، در پایان ۴۰۰ متر نتیجه هیچ تغییری نمیکند زیرا M4 پیروز میشود، GT-R با اختلافی نهچندان زیاد در جایگاه دوم قرار میگیرد و آئودی حتی با تیونینگ ABT هم آخر از همه از خط پایان عبور میکند.
حسین دهمرد
۲۹ مهر ۱۴۰۰ظاهر آئودی . موتور بیمر
Shirko
۲۹ مهر ۱۴۰۰شتاب ۲.۹ ، چهار چرخ محرک ، قدرت زیادتر ، حداقل یک ثانیه در شتاب اولیه سریع تر ،،،،بازم عقب بیفتی !!!! چه دروغ احمقانه ای !؟!؟!؟
حسین دهمرد
۳۰ مهر ۱۴۰۰ظاهر آئودی رو میپسندم ولی از موتور خطی بیمر هم خوشم میاد.
جایی تعهد ندادم واسه سلیقه م جواب پس بدم. هرکی یه سلیقه ای داره.
عشق ب ام و
۲۹ مهر ۱۴۰۰این ژاپنی ها تا یه چیزی رو ندوشن ازش دست بر نمیدارن !!!!
واقعا آدم وقتی ۲ تا ماشین ژاپنی میبینه ؛ حوصلش سر میره !
آخه چقد محافظه کاری؟
عه
ابن جی تی آر هم اونقد بهش گیر میدن که فروشش صفر بشه و کم کم باید منتظر باشیم جلو پریوس هم شکست بخوره !
از زمان معرفی r35 ؛ پورشه ۲ نسل ۹۱۱ معرفی کرده !
به ابن میگن تلاش و نوآوری !
نیسان فقط بلده بدوشه و به جیب خودش حدالامکان پول بزنه !
mos
۲۹ مهر ۱۴۰۰کاش از مقداری درک و فهم برخوردار بودی و میفهمیدی نیسان تو سال های اخیر مشکلات مالی زیادی داشته و نمیتونسته هزینه برای توسعه ماشین کم سودی مثل GTR کنه.
تازه اوضاعش داره خوب میشه، Z جدید رو ساخت GTR هم در حال توسعهست.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مهر ۱۴۰۰درسته دوستمون خیلی تند برخورد کرد ولی دلیل شما هم نسبتا غیر منطقیه ، یعنی چی ؟ یعنی چون نیسان اوضاع مالی خوبی نداره باید بگیم چون شرکتش بدبخته ما خیلی دوسش داریم ؟ مهم خود خودروعه که قدیمی شده ، دیگا ربطی به کمپانی و کشور سازنده و رابطه مدیر عامل با مادر و پدرش و ….. نداره
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مهر ۱۴۰۰البته منظورم این نیست که من دوسش ندارم ، منم خیلی دوسش دارم ولی گودزیلک دیگه پیرشده
امین
۳۰ مهر ۱۴۰۰به خاطر یه خارجی به هموطنت توهین نکن.نفهم خواندن اصلا کاری درستی نیست
Reza Waffen SS
۳۰ مهر ۱۴۰۰ظاهر آئودی – موتور بیمر – لذت رانندگی گودزیلا
E.M.T
۲۹ مهر ۱۴۰۰این گرون فروشا بهتره دیگه ماشین تولید نکنن
ماشین با تکنولوژی ۱۴ سال پیش هنوز داره میبرتشون 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مهر ۱۴۰۰نکته مهم اینه که هر دوی اونا کوپه و سدان لوکس با قابلیت پرفورمنس حساب میشن و نه یه سوپر اسپورت کاملا اسپرت حساب وگرنه اگه بخوان اسپرت خالص بسازن میتونن کاری کنن که تا چش کار میکنه رکورد دارای نوربرگرینگ بجز یه وایپر و نیو همشون اروپایی باشن و حتی پورشه gt3 rs با ۵۰۰ اسب بخار از ۷۰۰ و ۸۰۰ اسبی های دیگه سریعتر باشه ، در ضمن هیچ دلیلی وجود نداشت که الان شما علاقه بقیه کاربران سایتو مورد تمسخر قرار بدین
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مهر ۱۴۰۰در ضمن اگه gtr با تکنولوزی ۱۵ سال پیش داره توی درگ یه سدان لوکس رو میبره لازم به ذکره که تا قبل از ۹۱۹ اوو رکورد دار کل نوربرگرینگ پورشه ۹۵۶ سی بوده که با تکنولوژی ۴۰ سال پیش این رکورد رو برای ۴۰ سال حفظ کرده و هیچ خودرویی نتونسته این رکورد رو بزنه
E.M.T
۲۹ مهر ۱۴۰۰منم میدونم کلاس بدنه ها با هم فرق داره ولی الان تسلا اس پلاد که یک سدانه با اون شتابش خیلی از هایپر کار ها رو تو خط مستقیم له کرده
Kf
۲۹ مهر ۱۴۰۰یعنی اسم تسلا رو میارین میخوام با همین لوسیل از وسط نصفتون کنم
E.M.T
۲۹ مهر ۱۴۰۰به پیشرفته ترین خودرو ساز جهان باید هم حسودی کرد که بخواین ما رو نصف کنید!😂😂😂😂😂😂😂
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مهر ۱۴۰۰فکر نکنم به خودرویی که تایمش توی پیست هم اندازه یه پانامراس بشه گفت پیشرفته ترین خودروی جهان وگرنه خط مستقیمو ریماک و اسپارک و پنین فارینا و ماشینای درگ دست ساز هم میتونن زیر ۲ بزنن
R@m!n
۲۹ مهر ۱۴۰۰تو درگ های این شفته مغز نیسان شده کتک خور !!که چی مثال ماشینه ۲۰ سال پیشو میاره کنار ماشینای مدرن ؟؟
reza342
۲۹ مهر ۱۴۰۰گودزیلای لعنتی چه صدایی داره
ممد ژانگولر
۲۹ مهر ۱۴۰۰بی ام وه بدجوری ی لقمشون کرد
تو یک چشم بهم زدن نابودشون کرد 👏
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مهر ۱۴۰۰این نشون میده که نیسان شدیدا نیاز به نسل جدید gtr نیاز داره چون انقد قدیمیشده که از رقابت با فراری رسیده به رقابت با m4 که تازه تو اون رقابت هم میبازه ، باید سریعا یه فکری کنن برای این موضوع
Hamid
۲۹ مهر ۱۴۰۰دارن یه فکرایی میکنن …
بشدت منتظریم!
اگه بیاد میترکونه …
اما میدونی …
شاید تکرار یه موفقیت به اون بزرگی واقعا غیر ممکن باشه …
البته که امکانش هست … اما نیسان واقعا کار سختی در پیش داره …
کلاً درد لامبو و نیسان مشترکه … یکی به دنبال جانشین آونتادور و یکی به دنبال جانشین جی تی آر … هر دوشون هم وقتی اومدن جهان رو شگفت زده کردن و خب لامبو تا ته ته آونتادور رفت اما نیسان آنچنان که باید عمل نکرد …
در کل امیدوارم جانشین ها الکتریکی نباشن … تا واقعا با یه گودزیلای واقعی طرف باشیم!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۹ مهر ۱۴۰۰درسته کار خیلی سختی در پیش دارن مخصوصا وقتی این همه سال مارو منتظر ،ذاشتن انتظارای زیادیکازشون داریم ، امیدوارم موفق بشن
محمد امین
۲۹ مهر ۱۴۰۰مخصوصآ با وجود این دردسترس های الکتریکی ، کار برای نیسان واقعا سخت شده، ولی به نظرم این شخصیت r35 دیکه تکرار نمیشه ، همونطور که r34 دیگه تکرار نشد و..
Amir evolution
۲۹ مهر ۱۴۰۰ب لطف لانچ افتضاح GTR
Bmw بایدم اول میشد
Hamid
۲۹ مهر ۱۴۰۰عجب …
انتخابم به ترتیب
نیسان
آئودی
بی ام و
از نظر طراحی آئودی واقعا از بی ام و زیباتره …
یانکی
۲۹ مهر ۱۴۰۰خدا وکیلی دیگه خیلی ضایع بود.همه دنیا میدونن گودزیلا 400 متر رو تو بدترین حالت 10.8 میزنه نیسمو رو نمیگما.ام4 یا ام3 هم تو بهترین حالت 11.5 چجوری گودزیلا رو شکست داد من نمیدونم.پدال کاش به جای گنده کردن یوتیوبرها درگهای واقعی استاندارد بزاری.امثال همینا و مت واتسون هستن که با دیمون بالای 11 میزنن.من از ژاپنی خوشم نمیاد ولی این دیگه ظلمه.گودزیلا معرکس.
MAHDI
۳۰ مهر ۱۴۰۰اولا که M3 تو carwow زمان 11.4 رو ثبت کرد نسخه محرک عقب!!!
درضمن M4 این رقابت نسخه چهار چرخ محور هستش که سریع تره
اینجا هم GTR نسخه نیسمو نیست که 10.8 ثبت کنه و در بهترین حالت 11.2 میشه
میثم
۲۹ مهر ۱۴۰۰انتخاب من نیسان
از اون دوتا کم خرجتر هم هست
اما واقعا حیفه که بهش نمیرسن و آپدیتش نمیکنن
ولی تو پیست بیامو حرفهای زیادی واسه گفتن داره
محمد امین
۲۹ مهر ۱۴۰۰واقعا از نظر پرفورمنس bmw دیگه شورش رو در آورده
پارسا
۲۹ مهر ۱۴۰۰M3 و M4 جدید عالی هستن حالا هر چقدر هم طراحی بیرونشون رو نپسندید ( که من به شخصه m3 رو دوست دارم ) اما اینقدر پرفورمنس عالی ای دارن که با این قیمت سخت چیز جالب تری پیدا میشه ، احتمال میدم C63 جدید با موتور هیبریدی به M3 برسه یا حتی بهتر بشه ، اما باز هم انتخابم همین هست به خاطر روح اسپرتش
uranus
۲۹ مهر ۱۴۰۰نیسان و گلدریش
بی ام و…و رخش
آئودی و نور پردازیش
علی
۲۹ مهر ۱۴۰۰پدال ؟ چرا انقدر فیلم های یوتیوبت با پست هایه سایتت فرق داره ؟
مثلا تو یوتیوب 13 ساعت پیش فیلمی درباره بیستون T77 شیائومی و فاو منتشر کردی
و تو سایت 7 ساعت پیش درگ این 3 ماشین !
MAHDI
۳۰ مهر ۱۴۰۰حتی آئودی RS5-R ABT تیونینگ شده هم نتونست M4 کامپتیشن رو شکست بده، هرچند حتی M4 محرک عقب هم RS5 رو شکست داد.
امیدوارم پدال نسخه چهار چرخ محور M3 رو بیاره ببینیم چه تایمی رو ثبت میکنه که احتمالا 11.1 باشه در مسیر 400 متر
MAHDI
۳۰ مهر ۱۴۰۰carwow نه پدال😅