بر اساس اعلام مرکز تحقیقات بازار میلوارد براون، شرکت ب ام و آلمان با ارزش ترین برند در عرصه خودرو در سال جاری است. در فهرست ۱۰۰ برند یا نشان تجاری برتر دنیا، خودروساز آلمانی با ارزش تخمینی ۲۴.۶ میلیارد دلار توانسته از تویوتای ژاپن که بزرگترین خودروساز دنیا نیز می باشد با ارزش ۲۱.۸ میلیارد دلار پیشی بگیرد. این در حالیست که ستاره سه پر مرسدس بنز تنها ۱۶.۱ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.
بنا به گزارش Millward Brown کاهش ارزش تویوتا بخاطر سونامی و افت و آسیبهای ناشی از آن بوده است. شرکت اپل آمریکا با ارزش برند ۱۸۳ میلیارد دلار در صدر همه شرکتهای جهان قرار دارد. مک دونالدز و کوکاکولا نیز چهارم و ششم اند. با این وجود باید توجه داشته باشید که این ارزش گذاری تنها شامل نام های تجاری می شود. در حالیکه ارزش واقعی هر کدام از این شرکتها شامل دارایی و کارخانه ها و دانش فنی و مهندسین و … بسیار فراتر از این ارقام می باشد.
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۱بابا اینا پیش ایرانخودرو وسایپا عددی نیستن به خدا
در آمد سالیانه اونا برابر درآمد هفتگی اینا
فقط اینا شکسته نفسن اعلام نمیکنند
عاشق BMW
۵ خرداد ۱۳۹۱مثل همیشه باز هم BMW حرف اول رو می زنه.
امیر
۲۰ خرداد ۱۳۹۱من نمی دونم چرا ایران خودرو ماشینای تاپش رو به نمایش در نمیاره تا این فکر نکنن خبریه.
محمد حسین
۴ مرداد ۱۳۹۱همتون لنگ پول هستید………..هاهاها…
زیاد به این چیزها فکر نکنید…آرزومونو به گور خواهیم برد………من نمیدونم چرا همه دنبال آسایش هستند ولی کسی پی آرامش رو نمیگیره…..
بدون بی ام و هم بهتون زن میدند….
به جای ویلا هم می تونین تو آپارتمان زندگی کنید…
تو ترافیک تهران و شهرهای بزرگی مثل تبریز و اصفهان و شیراز و مشهد هم فرقی بین بوگاتی ویرون و پیکان نیست…تازه ترافیکم نباشه کدوم جاده می خواهین با بی ام و 250 تا برین…جاده های ما واسه 100 هم جواب نمیده…
ول کنید تشریفات رو…هر چی دارین قدر اونو بدونید…غصه مال دنیا رو هم نخورید……..
متاع الدنیا قلیل
افشین
۲۲ مرداد ۱۳۹۱این مطلب بالا نشانی بر کیفیت کار یا خواص بودن برند نیست.این بیشتر بر میگرده به تیراژ خودرو در سال.
که در سال آینده مطمِِین باشید مال چینیهاست
Saied
۱۴ بهمن ۱۳۹۲پرچم بالاست!
Saied
۱۴ بهمن ۱۳۹۲یه جورایی دوسش دارم! خیلی خشگله!