برای مصرفکنندگان ژاپنیای که ارتباط چندانی با جدیدترین نسل سری ۷ برقرار نکردهاند، بامو نسخهای خاص از این خودرو با نام Rose Quartz را مختص بازار ژاپن معرفی کرده است.
همانطوری که از نام خودرو برمیآید، طراحی خارجی سری ۷ با رنگ مخصوص Rose Quartz به پایان رسیده و همچنین رینگهای ۲۰ اینچی به همراه طیف مناسبی از مواد و ویژگیهای برنامهی Individual در این خودرو بکار گرفته شدهاند.
داخل کابین شاهد استفاده از چرم مرینوی سفیدی هستیم که اکثر سطوح را پوشانده و پوشش آلکانترای سقف نیز آن را تکمیل میکند. از دیگر ویژگیهای کابین میتوان به تریم چوب و جزئیات قرمز به همراه غربیلک فرمان چرمی چند عملکردی اشاره کرد. به علاوه پوشش مخصوص رکابها، پکیج راحتی بخش عقب، سقف شیشهای پانوراما، صندلیهای عقب ماساژوردار نیز بهصورت استاندارد در این خودرو وجود دارند.
همهی مدلهای Rose Quartz از مدل 750Li به عنوان زیرساخت خود بهره میبرند به این معنی که همان پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری با قدرت ۴۴۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری در سینهی این خودرو میتپد.
این خودرو در دوم نوامبر در اوزاکا معرفی خواهد شد و بهای آن در حدود ۱۹۳,۹۰۰ دلار خواهد بود.
(new great britain(Industrial Revolution
۳ آبان ۱۳۹۵چرا هیچ تصویری از داخلش نیست؟
داود
۳ آبان ۱۳۹۵امکان نداره ژاپنیا بیان از محصولات بی ام و که استهلاک سرسام اوری دارن استفاده کنن چون اونا هم مثل من عادت ندارن عمرشون تو تعمیر گاه سپری بشه .
omid
۳ آبان ۱۳۹۵ب ام و در هر نسل از سری 7 یه نسخه مخصوص ژاپن (لوکس تر و امکانات بیشتر) میسازه و یه نسخه با طول بیشتر (لانگ ویل) مخصوص بازار چین، چون بازار داره و میفروشه.
كوروش
۳ آبان ۱۳۹۵مهندس فعلا که چند سالی bmw جزء اندک برند های لوکس و پرفروش ژاپن هستش تا حالا هم چند خودروی مخصوص این بازار بیمر ارائه داده
پر استهلاک ؟!
pooriya
۴ آبان ۱۳۹۵داداش به نظر من حیف پول و وقت شماست که در نماییندگی بی ام و هدر بره حیفه به خدا شما وقت و عمرت باید تو نماییندگی سایپا صرف بشه شما کجا بی ام و کجا کلا شما چون با ژاپنیا رابطه تنگاتنگی داری دارم میگم بد آموزی داره ب ام و نخر چون اونا هم نگا شما می کنن و عمرشون تو تعمیرگاه هدر میره …
Monster_ Alm
۴ آبان ۱۳۹۵داود جان درسته دوستان آلمانی متعصب بیش از حد زیاد هستن و حسابی همه برندهای غیر آلمانی دنیا کوبیدن ولی ماها نباید از حق بگذریم بی ام دبلیو و یکسره تعمیرگاه؟!!!امکان نداره…
mojtabaaston
۳ آبان ۱۳۹۵اقای یه سوال بی ربط دارم لطفا جواب بدین
واردات خودروهای بالای 2500 سی سی ایا به مناطق ازاد ممنوعه؟
اگه ممنوعه پس چرا بعضی ماشین ها وارد میشن
مثل بنتلی کانتیننتال که به تازگی وارد اروند شده
یا پورشه کیمن 2015 که به ارس اومده
یا جگوار اف پیس در کیش که یک هفته است اومده
و اگه هم ممنوع نیست پس چرا برخی خودروهای بالای 2500 سی سی در این مناطق اجازه پلاک دریافت نمیکنن
مثل فراری 458 اروند که در نهایت به علت پلاک نشدن به کشور مبدا مرجوع شد؟
کلا قانون واردات به مناطق ازاد چیه؟؟؟؟؟
با تشکر از کسی که جواب بده
GTR
۴ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز ورود ماشین بالای ۲۵۰۰ سی سی به مناطق آزاد آزاده و پلاک میشه فقط مرخصی گرفتن برای ماشین های بالای ۲۵۰۰ یک مقدار سخت و هزینه بر ه که حدود ۵ الی ۶ میلیون برای ۳ ماه مرخصی هزینه داره
استون و فراری اروند به این دلیل مرجوع شدن که طبق قوانین منطقه آزاد ماشین های مدل همون سال و یک مدل پایین تر اجازه ی پلاک دارند و چون فراری و استون سال ۲۰۱۶ وارد شدن ولی ۲ مدل پایین تر بودن یعنی ۲۰۱۴ پلاک نشدن، البته صاحب این ماشین ها یک مقدار شلوغ کاری کرد که مزید بر علت شد.
shahin
۴ آبان ۱۳۹۵من عاشق ب ام و هستم .واقعا جذابه.اما هیچوقت نمیخرمش.چون حتی اگه پول خرید صفرش رو هم داشته باشم بازم ریسک خرید ب ام و مثل خرید یه دینامیت ساعتیه که هر زمان به خرج بیوفته کارتو تموم میکنه
احمد باقری
۴ آبان ۱۳۹۵در کل، مرسدس رو ترجیح میدم.
احمد باقری
۴ آبان ۱۳۹۵در کل، مرسدس رو ترجیح میدم. هر چند بی ام و هم عالیه.
احمد باقری
۴ آبان ۱۳۹۵مرسدس.