بامو نسخه جدیدی از سری ۸ گرن کوپه با نام کالکتورز ادیشن را برای بازار ژاپن معرفی کرد.
این خودرو فقط با تریم 840i گرن کوپه در دسترس بوده و بنابراین نیروبخش آن پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر میباشد.
کالکتورز ادیشن با چهار رنگ قرمز، مشکی، خاکستری و آبی عرضه میشود. صرفنظر از رنگ انتخابی، این خودرو بهصورت استاندارد دارای پکیج M اسپورت، رینگهای ۲۰ اینچی دو رنگ و پوشش چرم سفید مرینو با سقف آلکانترا است.
سری ۸ گرن کوپه کالکتورز ادیشن در ژاپن قیمت ۱۵ میلیون ینی یا معادل حدود ۱۴۵ هزار دلاری دارد. بامو فعلاً نگفته که چه تعداد از این خودرو را روانه بازار ژاپن خواهد کرد.
840i گرن کوپه در بازارهای جهانی بهصورت دیفرانسیل عقب و با گیربکس ۸ سرعته استپ ترونیک عرضه شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت قابلاحترام ۵.۲ ثانیهای دارد. البته در صورت انتخاب سیستم چهار چرخ محرک سفارشی این زمان به ۴.۹ ثانیه کاهش مییابد. حداکثر سرعت این خودرو به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
البته سری ۸ گرن کوپه در نسخههای متنوعی قابل انتخاب بوده و گل سرسبد آنها M8 کامپتیشن گرن کوپه با پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو است که خروجی ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد.
RezaRs
۲۶ فروردین ۱۴۰۰اهههههه فک گردم انجن v12 برگردوندن رو سری ۸ مث سلطان 850csi ?
net
۲۶ فروردین ۱۴۰۰اگر بی ام و بجای بی ام و سری ۷ با جلوپنجره بزرگ زشت و طراحی قدیمی همین بی ام و سری ۷ چهار درب البته با صندوق عقب کشیده تر برای رقابت با بنز سری اس و ایودی a8 تولید میکرد خیلی فروش میکرد.واقعا بی ام و سری ۸ زیباست مخصوصا نسخه روبازش که زیباترین ماشین روباز جهان هست در حال حاضر.حیف که بی ام سری ۸ ۴ درب صندوق عقبش کشیده نیست اگر یه کم صندوق عقبش کشیده تر بود خیلی زیباتر میشد و صندوق عقب با کاپوت جلو تقارن ندارد و کشیده نبودن صندوق عقب تو ذوق میزنه
net
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ویرایش
همین بی ام و سری (۸) چهار درب البته با صندوق عقب کشده تر
Mad.z.Max
۲۶ فروردین ۱۴۰۰من عاشق کامنتاتم
میشه بیشتر کامنت بذاری؟
از بهترین خودرو جهان سنتافه و آزرا ۲۰۱۸ مشکی هم یخورده بیشتر اطلاعات بده بهمون.. :))
net
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ویرایش
همین بی ام و سری ( ۸ )چهار درب البته با صندوق عقب کشیده تر
علی turbo s
۲۶ فروردین ۱۴۰۰دوستان یه سوال طراحm8 همون طراح سری۳و۴ جدیده یا فرق دارن؟
REVO
۲۶ فروردین ۱۴۰۰اگه میبینی هنوز قشنگه پس فرق دارن!
REVO
۲۶ فروردین ۱۴۰۰Domagoj Dukec ، head of design
سری m و i هست ،متاسفانه!
اما گویا طراح سری ۸ جان باکینگهامه
اگه اشتباه گفتم دوستان تصحیح کنن
برقیه جارو برقی BG
۲۶ فروردین ۱۴۰۰به نظرم ظاهر این خودرو بسیار گیرا و جذابه البته که بنز نمیشه ولی …..
برقیه جارو برقی BG
۲۶ فروردین ۱۴۰۰نه در کامنت بالا شیطنت کردم هردو شرکت بسیار محترم و قابل احترام و تحسین هستن ولی
دوستان عزیز یه سوال ازتون دارم
یک سوال که هیمشه مطرح هست
و اونم اینه بنز یا بی ام و
از هرکی میپرسی یا هرجا جستجو میکنی نوشته براساس این معیار بنز و بر اساس این معیار بی ام و یا هر چیز دیگه ای که جواب قطعی در اون مشخص نبود
ولی ایا کسی میتونه با چند تا دلیل مهم و منتقی بدون تعصب و جنگ نظر بین اعضای محترم اگه کسی دوست داشت بگه که شاید یه نتیجه گیری خوب و دقیقی بشه گفت کدوم واقعا بهتره از هر نظر و جهت ممنونم
ممنون
Khosrow
۲۶ فروردین ۱۴۰۰با رینگ های 5 پر و الومینیوم رنگ خیلی زیباتر میشه ..
میثم
۲۶ فروردین ۱۴۰۰عجب زیباست این ماشین
حیف نبود این جلوپنجره رو کنار گذاشتن؟؟؟
برقیه جارو برقی BG
۲۶ فروردین ۱۴۰۰واقعا تو طراحی های حال بی ام و این از همشون جذاب تر و پر روح تره و البته خوشگل تر
محمد مختاری آذر
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ببینید شما میگید جلوپنجره ی جدید زشت هستش الان این خودرو متناسب نیست
چون اون عقب با زبان طراحی جدید ترکیب شده و جلو پنجره ی قدیمی و واقعا این خودرو زشت هستش
زیزیگولو
۲۶ فروردین ۱۴۰۰جلوپنجره های کلاسییک بی ام و چقدر خوشکلترو شیک ترن
زیزیگولو
۲۶ فروردین ۱۴۰۰جلوپنجره های کلاسییک بی ام و چقدر خوشکلترو شیک ترن
مهدی
۲۶ فروردین ۱۴۰۰چرا فقط ژاپن
net
۲۶ فروردین ۱۴۰۰بی ام و سری ۸ جز اخرین ماشینهای بی ام و با جلوپنجره زیبا کوچک تولید شد.اگر بی ام و سری ۸ چهار درب صندوق عقب کشیده و اگزوز دایره ای داشت خیلییییییی قشنگتر میشد