رونمایی از بامو M1 Hommage باعث ایجاد جرقههایی در رابطه با احیای این سوپرکار شد اما به نظر میرسد که این کمپانی آلمانی علاقه کمی به ساخت نمونهای کاملاً جدید دارد.
رئیس بامو M در مصاحبه با CarAdvice گفت:
ما در حال تلاش برای ساخت خودروهای ویژه مشتریان هستیم و تلاش داریم تا حد ممکن به خواستههای آنها پاسخ دهیم اما ساخت یک خودرو برای ۲۰۰ نفر هدف اصلی ما نخواهد بود.
این مدیر ارشد گفت که آرزوی هر مهندسی ساخت یک سوپرکار است اما:
اگر بخواهم صادق باشم، بجای داشتن یک پرچمدار، ما میخواهیم حملهای همهجانبه برای جذب طیف وسیعتری از مشتریان داشته باشیم.
بامو توانایی ساخت نسل جدید M1 را دارد اما ون میل می گوید نیازی به ساخت چنین خودرویی که طیف مشتری بسیار محدودی دارد احساس نمیکند. او همچنین معتقد است کمپانی نیازی به داشتن یک خودروی الهامبخش ندارد. البته ون میل اذعان داشته خودش دوست دارد اینگونه خودرویی ساخته شود زیرا هیجانانگیز است.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۲۷ شهریور ۱۳۹۶فکر کنم یک دستگاه از نسل اول m1 تو ایران باشه جای یک سوپر اسپورت تو bmwخالی هستش
Kamran
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ماشین های پرفورمنس بی ام و همین
الان هم دست کمی از سوپرکار ندارن
–
یادتـون هسـت ‘M4 Competition Pack در یـک
ویدئو مـکلارن 675LT رو ب دردسر انداخته بود؟
–
بـی ام و قطعـا تـوانایی ساخـت ‘SuperCar رو داره
‘››› ظهور نزدیک است صبـور باشید و ببینید‹‹‹’
(M8 خودش یه پا سوپرکارعـ!)
ستاره های پرفروغ (Daniel)
۲۷ شهریور ۱۳۹۶BMW کمر بسته برای بازپس گرفتن عنوانش از BENZ.
یعنی از رقابت BMW و BENZ حال میکنم.
رقابت سازنده.
Hemichan
۲۷ شهریور ۱۳۹۶بخشی از خاطرات دوران کودکی
فقط امیدوارم یه دستی به پیشرانه اش بکشن
M8
سعید(تهران)
۲۸ شهریور ۱۳۹۶یادمه چند وقت پیش توی پدال خوندم بی ام دبلیو پر سودترین خودروسازه، حالا با صحبتهای مدیر عاملش این پازل کامل میشه که شرکت علاقه ای به تولید مدلهای کم سود نداره، فکر میکنید هایپر کار ۲/۷ میلیون دلاری جدید بنز براش سودآوره ولی اصلا اینطور نیست، یه حساب سرانگشتی نشون میده با فروش ۲۰۰ دستگاه حدود ۵۵۰ میلیون به حساب مرسدس ریخته میشه که در مقابل هزینه های تحقیق، توسعه و ساخت و تحویل یه هایپر کار های تک اصلا رقمی نیست، از طرفی مرسدس به نسبت بی ام دبلیو هنوز از نیروی انسانی خیلی بیشتری استفاده میکنه، میتونید فیلمهای مراحل تولید مدلهای مختلف رو توی یوتیوب مقایسه کنید تا ببینید فکتوری های بی ام دبلیو به اصطلاح خیلی روباتیک تر هستن، من هردو رو دوست دارم ولی باید به احترام دیدگاه انسان محورتر مرسدس کلاه رو از سر برداشت…