بامو میگوید تمرکز بیشتری روی رهبر شدن در حوزه خودروهای خودران و تکنولوژیهای ارتباطی دارد. این برند باواریایی پیشرو بودن در زمینههای یاد شده را به ثبت رکورد فروش زیاد ترجیح میدهد.
طبق گفتههای مدیر اجرایی ارشد کمپانی هارالد کروگر، بامو به رهبری در صنعتی که سریعاً تکامل مییابد نیاز دارد و به منظور استخدام بهترین افراد برای پیشگام بودن در این زمینههای تکنولوژی باید جذاب باشد.
کروگر در مراسمی که اخیراً در مرکز بامو برگزار شده بود گفت این برند تنها روی الکتریکی سازی تمرکز نخواهد کرد بلکه به توسعهی خودروهای سلول سوختی نیز ادامه خواهد داد.
او گفت:
ما به همراه تویوتا در حال کار روی نسل جدید خودروهای سلول سوختی هستیم. سال پیش ما ناوگان کوچکی از خودروهای تست شکل گرفته بر مبنای سری ۵ گرن توریسمو را در جادهها آزمایش کردیم. ما برنامه داریم تا در سال ۲۰۲۱ قدم دیگری در زمینه تکنولوژی سلول سوختی برداریم.
هفته پیش بامو با اضافه کردن دلفی به همکاری وسیع خود با اینتل و Mobileye، تلاشهای خود در زمینه تولید خودروهای خودران را گسترش داد. کروگر میگوید این موضوع برای شتاب بخشیدن به توسعه تکنولوژی خودران حیاتی خواهد بود.
او گفت:
ما در زمینه ساخت رادارها و کنترلهای بصری بهترین نیستیم بنابراین با Mobileye کار میکنیم. ما چیپ نمیسازیم بنابراین با اینتل همکاری میکنیم. با دلفی برای دانش نرمافزار و سیستم نیز همکاری میکنیم.
لامبورگینی
۵ خرداد ۱۳۹۶.
((( این برند باواریایی پیشرو بودن در زمینههای یاد شده را به ثبت رکورد فروش زیاد ترجیح میدهد.)))
به نظر من بنز داره از همه ی پتانسیل ها به بهترین وجه استفاده میکنه و BMW یا هر لوکس ساز دیگه اگر بخواد هم در زمینه ی فروش نمیتونه بهش برسه. بهتره یه جای دیگه تمرکز کنن تا جلوی بنز کم نیارن !!!
Km
۵ خرداد ۱۳۹۶هردو سلطانن هر دو پیشرو هستن ❤
لامبورگینی
۵ خرداد ۱۳۹۶.
به قول سعدی خدا بیامرز (( ده درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند.))
كوروش
۵ خرداد ۱۳۹۶حالاکه گنجیده و بعضی وقت ها بنز رو …. اره
Bilbo
۵ خرداد ۱۳۹۶یعنی شما با یه سال فروش بیشتر مرسدس، حکمی به این بزرگی دادید؟?
لامبورگینی
۵ خرداد ۱۳۹۶عزیزم شما یه نگاه به عظمت دایملر بنداز
ماشین های بنز در هر کلاسی که باشن گرون ترین ها هستندبا این وجود فروششون امسال بیشتر شده
Bilbo
۵ خرداد ۱۳۹۶بله منم منکر فروش بیشتر مرسدس نیستم، تمام این مواردی هم که گفتید خودم میدونم اما حرف من اینه که مرسدس فقط یه ساله که تونسته فروش بیشتری کسب کنه، مسلما شما نمیتونی تاثیر اون همه تغییر و تجددی که مرسدس تو سبد محصولاتش داد رو تو این مسئله ندید بگیری.
بنظرم این روند چندین سال دیگه هم برقراره تا اینکه BMW یه چندتا تکون اساسی بخوره ( مثل همین سری ۸ جدید). اون وقته که من بعید میدونم به این راحتی ها بازم مرسدس بتونه پرفروشترین لوکس ساز دنیا بمونه.
بهنام
۵ خرداد ۱۳۹۶این واژه ی باواریا رو میشه بی خیال شید؟
#ali.m#
۵ خرداد ۱۳۹۶همکاری،تویوتا و بی ام و .چه شود ?
این دوتا قبلا هم با هم همکاری داشتن .
یاسین
۵ خرداد ۱۳۹۶ب ام وه هرکاری کنه رهبر ماست
ب ام و سلطان
۵ خرداد ۱۳۹۶سلطان خدای منه
Saied
۶ خرداد ۱۳۹۶بی ام دبلیو سلطانیه واسه خودش.
لذت رانندگیه بی ام دبلیو رو فقط یه بی ام و سوار میتونه درک کنه.
داود
۶ خرداد ۱۳۹۶هیچی نمیشه و نخواهد شد همش تبلیغاته واقعا متنفرم از ین برند .همین که رهبر پراستهلاکترین برند دنیاست براش کافیه خیلی زور بزنه شاید 20 سال دیگه استهلاکش بیاد رتبه دوم دنیا.