ای سی اشنیتزر که سازنده برخی از بهترین محصولات تیون شده بامو است جزو اولین کمپانیهایی میباشد که دست روی جدیدترین نسل سری ۳ تورینگ گذاشته است. آنها کار خود را با نصب کیت بدنهی آئرودینامیکی و نسبتاً ملایمی روی این استیشن اسپورت آلمانی شروع کردهاند. این کیت شامل قطعات متنوعی همچون اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی، اسپویلر و… میباشد. تمامی این قطعات باعث شدهاند سری ۳ تورینگ ابهت دو چندانی به دست آورد و درعینحال همان ظاهر اصیل خود را نیز حفظ نماید.
ای سی اشنیتزر به منظور هماهنگی ظاهری بیشتر اقدام به عرضه رینگهای ۱۹ و ۲۰ اینچی نیز کرده است. از دیگر لوازم جانبی این خودرو میتوان به پدال شیفترها، استراحت گاه پا، پدالها و حتی نگهدارنده کلید همگی از جنس آلومینیوم اشاره کرد. فویل محافظ عقب نیز با هزینهی بیشتر در دسترس بوده و نشانهای ای سی اشنیتزر روی بدنه نیز نشان میدهد این یک سری ۳ تورینگ عادی نیست.
واضح است که تغییرات این خودرو تنها به ظاهر آن خلاصه نشده است. این خودرو را چندین بهبود فنی نیز عرضه شده و برای مثال سیستم تعلیق اسپورت خودرو ۲۵ میلیمتر کاهش ارتفاع را تجربه کرده و سیستم اگزوز با چهار خروجی نیز باعث میشود برخی افراد فکر کنند با یک M3 تورینگ روبرو هستند درحالیکه اینگونه نیست.
هیچ تیونینگی بدون دست بردن در زیر کاپوت کامل نخواهد بود و به همین خاطر ای سی اشنیتزر اقدام به بهبود مشخصات پیشرانهی این خودرو کرده است. مدل 330d که قدرت و گشتاور ۲۶۵ اسبی و ۵۸۰ نیوتون متری در حالت استاندارد دارد هماکنون با خروجی ۳۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۶۰ نیوتون متری در دسترس میباشد. این تیونر همچنین روی کیتهای قدرت برای مدلهای 320i، 330i و نسخه پرچمدار M340i xDrive با قدرت استاندارد ۳۷۴ اسبی کار کرده است.
MAHDI
۴ دی ۱۳۹۸ب ام و سری3 بعنوان سنگ محک و معیار باقی خودروها یک سدان جذاب و باکیفیت به دارای بهترین عملکرد بین تمام رقبا هستش!!!!
اتافاقا دو روز پیش مجله auto motor sport رقابت بین استیشن های این کلاس رو انجام داد که نتیجه کاملا قابل پیش بینی بود و به این شکل در جایگاه قرار گرفتن!!!
جایگاه اول::ب ام و سری3 تورینگ 471 امتیاز
جایگاه دوم: مرسدس Cکلاس استیشن469امتیاز
جایگاه سوم:آیودی A4 آوانت فیس لیفت469 امتیاز
جایگاه چهارم: ولوو V60 استیشن 441 امتیاز
(( اما اگه من بین استیشن های این کلاس حق انتخاب داشته باشم انتخاب من آلپینا B3 جدید هستش که سواری به مراتب راحت تر از تمام خودروهای کلاس خود داره و البته توان موتوربالااااا))
رامتین
۴ دی ۱۳۹۸طراحی به این زیبایی چرا نباید M3 و M4 با همین نمای جلو ارائه نشه؟
البته من اگر شرکت تیونینگ داشتم، اگر M3 با جلوپنجره بزرگ ارائه شد، نوعی بادی کیت خاص تولید میکردم که وقتی به جلوپنجره وصل شه، کاملا حجم مذکور را به دو قسمت کنه و طراحی مانند همین خودرو را ایجاد کنه. شاید فروش بسیار زیادی هم پیدا کنه!