اندکی پس از خارج شدن نسل جدید بامو سری ۷ از خط تولید، صنعت تیونینگ و افترمارکت آمادهی ارائهی اصلاحات برای سدان پرچمدار بامو شد. یکی از این شرکتها Vossen Wheels است که قبلاً تعدادی از رینگهای زیبای خود را برای این خودرو ساخته است. هماکنون بامو سری ۷ مدل ۲۰۱۸ همین راه را ادامه داده و با رینگهای جدید ووسن ظاهری گیرا، لوکس و شیک ایجاد شده است.
برای این 750i خاص انتخابها باید با ماهیت پرفورمنس خودرو همخوانی داشته باشند. قلب تپنده این خودرو پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۴۵ اسب بخار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سدان لوکس بامو در ۴.۳ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت نیز بهصورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. برای برخی افراد، این پرفورمنس و راحتی فونداسیونی فوقالعاده برای تیونینگ محسوب میشود.
زیر خودرو یک دست رینگهای سفارشی نصب شده که نه تنها جنبه اسپورت بودن سری ۷ را افزایش داده بلکه آن را تر و تمیز و شیک نگه داشته است. مالک این خودرو رینگهای سبکوزن ووسن VFS-2 را انتخاب کرده است. فینیش آلومینیوم پولیش خورده در هماهنگی عالی با رنگ مشکی متالیک کربن خودرو است.
amiR8
۲۲ خرداد ۱۳۹۶بسیار زیباست
forza lambo
4x
۲۲ خرداد ۱۳۹۶عکس 2 عالیه
مهراب
۲۲ خرداد ۱۳۹۶درود بر شرفت
مهدي
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ماشین خیلی شیکی هستش
PaRHaM
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ب شخصه هیچ رینگی رو اندازه این دوست ندارم!
https://goo.gl/images/Jw9cqR
سروش شیرازی
۲۲ خرداد ۱۳۹۶شبیه رینگ های اس کلاسه
BENZ&BMW
۲۲ خرداد ۱۳۹۶اونقدر سری 7 رخش زیباست و تر تمیز و شیک هست که اصلا نیازی به این رینگ ها نداره و حتی به نظر من اگه روش قالپاق هم بزارن باز هم زیباست و چیزی ازش کم نمیشه
عليتاليا
۲۲ خرداد ۱۳۹۶من راضیم با رینگ تیبا بهم بدن
مهدی
۲۳ خرداد ۱۳۹۶همیشه گفتم
رخ بی ام و
نمای بغل آ یو دی
کابین بنز
قابلیت اطمینان لکسوس – ولوو
ولی رینگ لانه زنبوری بی ام و بود خیلی قشنگ میشد
Terminator
۲۳ خرداد ۱۳۹۶زنده باد آلمان با این ماشین هایی که درست میکنه….حرف نداره…این BMW که اصلا فوق الاده ست… دیگه آدم چی بگه!
بینام
۲۳ خرداد ۱۳۹۶خیلی عالیه . آلیاژ اولیه این رینگ را یکی از دوستان میگفت توی قم اختراع کردند ولی فکر کنم شوخی میکرد.