بامو تأیید کرد تولید محصول جدید خود یعنی سری ۸ از سال ۲۰۱۸ در تأسیسات دینگولفینگ آلمان آغاز خواهد شد.
سری ۸ جدید اوایل سال جاری به فرم کانسپت به نمایش درآمد و در ابتدا به عنوان کوپهای جدید وارد بازارهای خودرویی آمریکا و اروپا خواهد شد. زمانی که تولید و تحویل نسخه سقف سخت آغاز شود، این خودروسازی آلمانی به دنبال عرضه نسخه کانورتیبل سری ۸ در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.
بامو سری ۸ بطور مستقیم به جنگ مرسدس بنز S کلاس کوپه و کابریولت خواهد رفت و بنابراین حفره موجود در سبد محصولات این کمپانی را بهصورت کامل پر خواهد کرد.
همانند برادر چهار درب خود یعنی سری ۷، این خودرو نیز تریم های گوناگونی خواهد داشت و پیشرانههای متعددی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. از جمله محتملترین پیشرانههای موردنظر برای سری ۸ جدید باید به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو و نسخه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربوی xDrive متعلق به M760Li اشاره کرد. همچنین میدانیم که مدل M8 نیز از همان پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی نسل جدید M8 سود خواهد برد.
بامو هنوز نگفته که چه زمانی از سری ۸ بهطور کامل رونمایی خواهد کرد و اما احتمال زیادی برای پدیدار شدن این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو وجود دارد.
:::فرشاد:::
۱۳ مهر ۱۳۹۶:::نظرسنجی:::
S کلاس کوپه: لایک ?
سری هشت: دیسلایک ?
aston martin
۱۳ مهر ۱۳۹۶برا نظر سنجی باید ایستاد و دید نسل جدید اس کوپه چه غولیه .. منم اولش مرعوب اس هشت شدم..
باید اعتراف کنم جلوش زیاده روی داره”توی سپر” و ممکنه در دراز مدت دل رو بزنه. باقی بی نقصه
Pooriya_German_BMW
۱۳ مهر ۱۳۹۶«نظر سنجی»
ب ام و سری ۸:لایک?
بقیه:دیس لایک????
MehdiTurbo
۱۳ مهر ۱۳۹۶ای کاش شکل کانسپتش باشه نمیدونم چرا بعضی وقتا کانسپت عالیه عالیه ولی خودرویی ک تولید میشه هیچ ربطی به اون نداره و به اون خوبی نیس،من عاشق این کانسپت شدم ای کاش دقیقن همین تولید میشد تو عکس ک نصفش از پارکینگ اومده بیرون انگار ی موشک ک میخواد پرواز کنه
hussein
۱۳ مهر ۱۳۹۶رنگ بندی، شما اگه به خرید رسیدید دقیقا همین رنگ و تریم رو انتخاب کردی و خریدی اونوقت میبینید که شبیه کانسپت هست
SERIAL WINNER
۱۳ مهر ۱۳۹۶.
S class کوپ گاهی اوقات با R8 مقایسه میشه.
امیدوارم نسخه ی 8 سیلندر و یا کمی ضعیف تر R8 هم معرفی بشه تا این 3 تا رقابت قشنگی رو با هم داشته باشن. R8 V10 سطحش برای این کلاس زیادی بالاست و بیشتر با 488 و 911 توربو مقایسه میشه.
Achtung
۱۳ مهر ۱۳۹۶آدم اینو داشته باشه دیگه از دنیا چی بخواد؟
حامد
۱۳ مهر ۱۳۹۶یه سری هشت دیگه??
سید علیرضا
۱۳ مهر ۱۳۹۶.
طراحیش زیادی غلیظه
پسندم نیست
من اس کوپه رو می پسندم
شهرام
۱۶ مهر ۱۳۹۶کاش بدون توربو شارژر یا سوپرشارژر باشه فقط تنفس طبیعی خوبه و دور مجاز خیلی بالا
ali eftekhari
۱۴ دی ۱۳۹۶با احترام به همه ، پیش پیش قبل از هجوم بعضی دوستان بگم که آره من طراح ارشد نیستم و آره من یه ۲۰۶ بیشتر ندارم ، اوکی ؟
ولی نظر و تشخیص چشم نوازی تحصیلات در اون موضوع نمیخواد
اگه خودروی نهایی این باشه بنده اصلا اصلا باهاش ارتباط برقرار نمیکنم مخصوصا پشتش رو . جلوش هیبت و حجیم و پشتش لایت و کم حجم ، مثل اینایی که نیمه بالا تنه بدنساز و گنده بعد پاها لاغر و ضعیف
شخصا ی سری ۵ رو ب این ترجیج میدم .
من کاری ب تکنولوژی ندارم و ایمنی ، ولی یه سری ۷ مدل ۲۰۰۸ رو بقل این بزار بعد چند روز که تازگی این جلو پنجره عادی شد همون سری ۶ احتمالا واسه شما چشم نواز تر و دلچسب تره
من نمیدونم دنیا ماشین داره کدوم وری میره ، اینکه کل مرسدس ها یا بی ام و ها شبیه هم شن خیلی مزخرفه . حالا هر استاد و کارشناس و پروفسوری که دستورش رو داده باشه یا نداده باشه ، فقط ۱ فایده داره میتونی با قیمت یک سوم قیافه یک پرچمدار رو داشته باشی تازه ماشینت هم جمع و جور تر و بهترم هست .
یعنی سفیر و اینا رو بزاری کنار . قبلا شاید من جوون واسه ابهت و بدنه و چراغ عقب ها و فلان و بهمان اس کلاس اگه پول داشتم میخریدم و ب بازار اون کلاس اضافه میشد مشتری . الان فقط تاجرها و سفیر ها میخرن و اون جوون میاد میره سری سی میخره
مثلا چرا باید پول تقریبا ۳ تا c43 رو بدی تا یه s550 بگیری
الان سفیر و تاجره اگه روشون میشد همونا هم c کلاس یا سری ۳ میخریدن
خلاصه تبریک میگم این عقب گرد در طراحی و قتل کاراکترهای ماشین ها هر کدوم واسه خودشون داستان ودنیایی داشتن