پس از نمایش ابتدایی در نمایشگاه Essen سال پیش، تیونر مشهور آلمانی یعنی ای سی اشنیتزر از طیف کامل قطعات تیونینگ خود برای بامو سری ۸ رونمایی کرد.
این شرکت افترمارکتی پکیج ارتقایی خود برای پیشرانهی گرندتورر بامو را نهایی کرده و نتایج به دست آمده امیدوار کننده هستند. پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل بکار رفته در مدل 840d هماکنون قدرت ۳۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۸۰ نیوتون متری دارد که نسبت به قدرت و گشتاور ۳۲۰ اسبی و ۶۸۰ نیوتون متری نسخه استوک ارتقای قابلتوجهی را نشان میدهد.
اما کیت در نظر گرفته شده برای پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی مدل M850i گیراتر است. ای سی اشنیتزر از این پیشرانهی توانمند قدرت ۶۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۴۰ نیوتون متری گرفته که نسبت به نیروگاه استاندارد بامو حاکی از افزایش ۹۰ واحدی قدرت و ۹۰ نیوتون متری گشتاور دارد.
این شرکت همچنین خفه کنهای اسپورت را برای سیستم اگزوزی تدارک دیده که شامل دو فلاپ در دو خروجی اگزوز کربنی میباشد. همچنین مالکان بامو سری ۸ میتوانند کیت سیستم تعلیقی را سفارش دهند که ارتفاع آن را ۲۰ میلیمتر به زمین نزدیک میکند.
حسین
۱۲ خرداد ۱۳۹۸هیولا ترسناک و مخوف آریایی!
OMID
۱۲ خرداد ۱۳۹۸عاولی
رنو 5 زرد قناری
۱۲ خرداد ۱۳۹۸عجب قیافه خفن و خشنی داره ، اِیوَل .
s\i\,v
۱۲ خرداد ۱۳۹۸برای ماشین لوکس شبیه به این BMW اسپویلر عقب گزینه خوبی نیست . برای ماشینهایی که تمرکز روی اسپورت بودنه آره
Khosrow
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ا س – اشنیتزر انجامش داد / این شد یه سری 8 واقعی ..
نوید جهرمی
۱۲ خرداد ۱۳۹۸عجب صدایی داشت.
از این کیت خوشم اومد. بدور از شلوغی، طراحی رو خاصتر وگیراتر کرده. تا سری ام بیاد به دست مشتری برسه میتونن با این پکیج حال کنن.