به نظر میرسد شانس عرضه یک پیکاپ توسط BMW حداقل در برخی بازارها بهتر از همیشه است. طبق اخبار منتشر شده مدیران بخش استرالیای این کمپانی بیشترین علاقه را به تولید یک پیکاپ باواریایی نشان میدهند.
مارک ورنر مدیرعامل BMW استرالیا گفته است:
ما بسیار به پیکاپ ها و خودروهای کاربردی علاقه داشته و معتقدیم BMW باید نگاهی به این بخش داشته باشد. قطعاً مدیران و سرمایهگذاران به سخنان ما گوش خواهند داد اما هنوز صحبت کردن درباره نتایج تحلیلها بسیار زود است اما اگر قبلاً یک پیکاپی وجود داشت قطعاً ما آن را میفروختیم.
بنا به گفته ورنر، بازار پیکاپ ها در استرالیا داغ بوده و سال پیش شاهد رشد فروش ۱۷ درصدی در این کلاس بودیم. پیکاپ ها حدود ۱۳ درصد از فروش سالانه خودرو در کشور استرالیا را تشکیل میدهند.
البته توسعه یک پیکاپ تنها برای بازار استرالیا که نسبتاً کوچک است چندان توجیه نخواهد داشت. هرچند پیکاپ BMW میتواند همانند محصول مرسدس در سراسر جهان عرضه شود. پیکاپ ها همچنین در جنوب شرق آسیا و آمریکای جنوبی هم بازار خوبی دارند.
وارنر اولین مدیر BMW نیست که خواهان اضافه شده یک پیکاپ به سبد محصولات بامو میباشد. سال پیش معاون ارشد بخش آسیا و آفریقای جنوبی BMW نیز گفته بود که یک پیکاپ باید توسط کمپانی تولید شد و این خودروساز در حال بررسی احتمال عرضه آن در بازارهای اروپایی و آسیایی میباشد.
مرسدس به مدد همکاری با رنو-نیسان توانسته پیکاپ X کلاس را عرضه کند. این خودرو از پلتفرم نیسان ناوارا استفاده میکند. احتمالاً بامو بدون یک همکاری مشابه از پلتفرم کراس اوورهای خود استفاده خواهد کرد. این پیکاپ بجای استفاده از طراحی بدنه روی فریم میتواند بدنه و شاسی یکپارچهای همچون هوندا ریجلاین داشته باشد.
Sardar
۱۱ اسفند ۱۳۹۶در این زمینه بی ام و با خودروسازهای وطنی باید مشورتی کنه ناسلامتی استاد وانتسازی هستن این عزیزان
سامان اذری
۱۲ اسفند ۱۳۹۶بیمر وانت ??????
datsun
۱۱ اسفند ۱۳۹۶بی ام و و تویوتا با هم همکاری داری میتونه تو این ضمینه سراغ تویوتا بره حداقل یه پیکاپ آبرومندانه بدنه روی شاسی تولید کنه نه مثل این رندرها
F۲۲RAPTOR
۱۱ اسفند ۱۳۹۶البته رندر اولی خیلی تنومند شده و جذاب
به قولی خیلی قُنَر شده
hamid
۱۱ اسفند ۱۳۹۶خداییش اگه یه ماشینی مثه عکس اولی بسازه حرف نداره.
Sina
۱۱ اسفند ۱۳۹۶من بعید میدونم بدون همکاری بتونه بسازه یا بسازه و بدرد بخور از آب در بیاد
شاسی بلنداش که یعنی به قولی شاسی بلند هستن همینجوریش هیچکدومشون واسه آفرود و شرایط سخت حرفی واسه گفتن ندارن بیشتر شبیه یه استیشن هستن که ازتفاع اتاقش زیاد شده همین
حتی شاسی بلندهاشم صدقه سری رنجروره که یک زمانی لندرور بخاطر برند ب ام و شاسی بلندهاشو با برند ب ام و میزد….
در کل پیکاب ب ام و ب چ درد میخوره لااقل بنز سابفه طولانی تو محصولات جانبی مثل اتوبوس و کامیونو …غیره داره پیکاپ زدنم بهش میومد ولی ب ام و …!! من که نمیدونم تو این بازار متنوع و شلوغه trd کلرادو و رنجر رپتور و بنز و …
NAVID۰۰۹۸
۱۱ اسفند ۱۳۹۶دیگه هیچ چیزی از هیچکسی بعید نیست
این بازاره که همه چیز رو تائین میکنه
چه بخواهید چه نخواهید مجبورید پا روی اُصول گذاشته و برای پیشرفت شرکت و کارتون دست به هر کاری بزنید حتی اگه لامبورگینی و فراری هم وانت یا زیر دریایی بزنن دیگه تعجب نمیکنم.
تو این دوره زمونه همه چی عوض شده بخصوص آدمای این دوره زمونه که اونم فکر کنم بیشتر بخاطر مصرف گرایی و پیشرفت ثانیه ای تکنولوژی باشه .
مهم اینه که اگر بی ام و وانتم بزنه لااَقل چیزی بزنه متمایز از دیگران تا بشه یه فرقی بین بی ام و با تویوتا و نیسان قائل شد ولی کسی که بی ام و وانت میخره واقعاً مثل تویوتا یا نیسان از ماشینش کار میکشه.
شایدم میخواد از وانت بنز عقب نمونه و تو این سگمنت هم هَوویی باشه برای بنز.
در کل وانتهای آلمانی بدرد کشاورزا و دامدارای پولدار آمریکایی میخورن که یه چیزه متمایز از ژاپنی و آمریکاییها داشته باشن با مزه لوکسی و پرستیژ بیشتر برای قرارهای داخل شهریشون?
Sajjad
۱۱ اسفند ۱۳۹۶این ماشین اصلا بهش نمیاد پیکاپ باشه
من تصورم از بی ام و یه خودروی زیباست که یه جورایی دختر کشه
پیکاپش به نظر من تصویر بی ام و رو خراب میکنه
net
۱۱ اسفند ۱۳۹۶پیکاب به بنز و بی ام و نمیاد.وانت مال کشور امریکاست
نادر
۱۱ اسفند ۱۳۹۶این چی چیه بابا….
بده ایران خوردرو و سایپا بی منت براش می سازند.
یه موتور پیکان هم میکنن توش.
یاس ی
۱۲ اسفند ۱۳۹۶خودمون عکس اول خیلی با حال شده.
سجاد
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ما خواهان رولزرویس وانت و بنتلی وانت نیز هستیم
ولی بیاد دست ایران حله سه سوت با هوا برش نصف ماشینو جدا میکنن یه قسمت بار بهش جوش میدن از این رندرا بهتر در بیاد