بامو سری ۳ طویلتر را همه میشناسیم. این خودرو فاصله بین محوری بیشتری نسبت به مدلهای استاندارد سدان اجرایی بامو داشته و از سال ۲۰۱۲ به بعد عرضه شده است. البته کامپکت های طویلتر دیگر مختص بازار چین نیستند.
نسل فعلی سری ۳ طویلتر این روزها با نام گرن سدان یا گرن لیموزین هم شناخته میشود. این خودروها همانگونه که گفته شد فقط مختص بازار چین نبوده و هندیها، تایلندیها و مالزیاییها نیز میتوانند آنها را خریداری کنند. شایان ذکر است سری ۳ گرن سدان در مالزی و هند مونتاژ میشود.
خب چرا ما بهطور ناگهانی به سری ۳ طویلتر علاقهمند شدیم؟ دلیل آن به معرفی نسخه سفارشی گرن لیموزین در بازار هند میشود. این خودروی سفارشی که با نام آیکونیک ادیشن شناخته میشود واقعاً گل سرسبد خانواده سری ۳ است.
ویژگی جالب این خودرو جلوپنجره نورانی است که اگرچه برای اولین بار در میان محصولات بامو دیده نشده اما سری ۳ اولین بار است که به چنین ویژگیهای مجهز میشود. شاید اگر این ویژگی محبوبیت بالاتری داشته باشد امکان ارائه آن در محصولات و بازارهای بیشتر وجود خواهد داشت؛ اما سری ۳ گرن لیموزین آیکونیک ادیشن تنها به یک جلوپنجره نورانی محدود نیست و برخی ویژگیهای لوکس دیگر نیز وجود دارند.
جدای از فضای پای بیشتر، این خودرو از دستهدنده کریستالی و حتی بالشتکهایی در پشتسریهای عقب سود میبرد. همچنین از آنجایی که مالکان این خودرو در اکثر اوقات کتوشلوار به تن خواهند داشت بنابراین نگهدارنده کت نیز بهصورت استاندارد نصب شده است. از دیگر تجهیزات سری ۳ گرن لیموزین آیکونیک ادیشن میتوان به سانروف پانورامیک، نورپردازی داخلی، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیهای و متریال ضد صدای بیشتر اشاره کرد. این خودرو با رنگهای مشکی کربنی، نقرهای کشمیر و سفید معدنی در دسترس است.
دو پیشرانه برای این سدان در دسترس است. مدل 330Li به نیروگاه ۲ لیتری توئین پاور توربو با قدرت ۲۵۸ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور مجهز بوده درحالیکه مدل 320Ld از پیشرانه ۲ لیتری توربودیزل که خروجی ۱۹۰ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد سود برده است. شایان ذکر است گزینه سیستم چهار چرخ محرک برای گرن لیموزین وجود ندارد.
M@M@DRZ 911
۲۵ مهر ۱۴۰۰فقط عاشق اون نگه دارنده کته شدم 😂😂 که یه دفع کته طرف رو صندلی نباشه 😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰خوشگله خوشم اومد،ولی خب نظر شخصیم اینه نسخه های لیموزین و طویل تر به سری های بالاتر(مثل سری ۵یا۷) میاد…
Audi rs e_tron gt
۲۵ مهر ۱۴۰۰سری ۵ هم ماشین اسپرته سری ۷ بی ام و بنظرم بهتر بود لیموزین می شد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰شما مگه پنکه فن نبودی!؟ بهتره رو لیموزین تسلا زوم کنی تا بامو!
Nima RST
۲۶ مهر ۱۴۰۰اونا برای چین و هند زیادی گرون میشه.
تو چین ماشین ۵۰ هزار دلاری با مالیات میشه مثلا ۱۲۰ هزار دلار.
هند هم معیار ثروتمند بودن توش خیلی بالا نیست.
دلیلش همینه که این نسخه مثلا تو امریکا نیست چون اونجا سری سه برای لیموزین بودن خیلی عادی و ارزونه.
Reza Waffen SS
۲۵ مهر ۱۴۰۰عاشق جلوپنچرش شدم
Sina10
۲۵ مهر ۱۴۰۰سری ۳ عادی فوق العاده زیباست
یکی از ماشینای با ارزش بازاره
حیف که M3 با اون جلوپنجره زشت تزئین شد…
hssn
۲۵ مهر ۱۴۰۰قراره بعد از این بدتر هم بشه با توجه به عکسای جاسوسی و رندرای منتشر شده از سری7 جدید و همینطور X8
نمیدونم تا کجا میخوان ادامه بدن این وضعیتو اما اصلا چیز جالبی نیستن هیچکدوم از نظر طراحی خارجی
طراحی داخلی مدل هاشون هم خیلی نزدیک به هم شده که بازم خوب نیست
امیدوارم زودتر دست بکشن از این رویه و حیف نکنن ماشینا رو با این نوع طراحی ها
Aran+Milan
۲۵ مهر ۱۴۰۰خوب میشه از همون اول سری ۵ یا ۷ خرید سری ۳ لیموزین دیگه چیه?
پارسا عشق ماشین سابق
۲۵ مهر ۱۴۰۰واقعا ولی این هم خیلی جذاب شده