برای اولینبار، سری ۵ بیامو با انواع پیشرانههای بنزینی، هیبریدی و تمام برقی تولید میشود. آستانه قیمت مدل الکتریکی، ۶۸ هزار دلار است و ارزانترین نسخهی احتراقی، ۵۸ هزار دلار خواهد بود.
در باور عمومی، سری ۳ و سری ۵ مهمترین محصولات بیامو هستند. از سال ۱۹۷۲ تا امروز، ۷ نسل سری ۵ تولید شده و همگی موفقیت تجاری داشتهاند. حال با رونمایی نسل هشتم نیز میتوان نسبت به آیندهی درخشان این خودرو، امیدوار بود؛ چراکه بهینهسازی فنی و تغییرات در طراحی سری ۵ جدید برای طرفداران بیامو، رضایت بخش هستند. این موارد برای سری ۷ نسل هفتم که سال ۲۰۲۲ رونمایی شد، اعتراضات گسترده به دنبال داشت.
سری ۵ جدید نسبت به گذشته، حالت اسپرت و تهاجمی بیشتری دارد. پهنای جلوپنجره افزایش یافته و حالت چند ضلعی را نشان میدهد که برای این خودرو تاکنون دیده نشده است. فرم بال پرنده در چراغهای اصلی، سری ۵ نسل پنجم (تولید ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰) را تداعی میکند و طراحی سپر از نمای جانبی، حالت آروارهای دارد.
دیگر نکتهی مهم در بدنهی سری ۵ جدید، افزایش ابعاد است. این خودرو با طول ۵۰۶۰ میلیمتر، عرض ۱۹۰۰ میلیمتر، ارتفاع ۱۵۱۵ میلیمتر و فاصله محوری ۲۹۹۵ میلیمتر تولید میشود. حدود ۹ سانتیمتر افزایش طول، ۳/۵ سانتیمتر افزایش عرض و ۴ سانتیمتر افزایش ارتفاع سقف وجود دارد؛ اما فاصله محوری فقط یک سانتیمتر بیشتر شده است.
در نمای پشت، چراغهای باریک برای سری ۵ جدید، بیشباهت به مرسدس بنز کلاس S نیست؛ اما در عوض، حالت مشبک و طرح برجسته ارائه میکند. صندوق عقب، شیب ملایم و نزدیک به سبک بدنهی فستبک دارد تا حس اسپرت خودرو تقویت شود. مدلهای بنزینی و هیبریدی، ۵۲۰ لیتر فضای بار خواهند داشت اما سری ۵ برقی، صندوق ۴۹۰ لیتری دارد.
مطابق انتظار، برای کابین سری ۵ جدید سبک طراحی مشابه سری ۷ و سری ۴ استفاده شده است. نمایشگر لمسی ۱۴/۹ اینچ و پنل دیجیتال ۱۲/۳ اینچ برای این خودرو وجود دارد. جدیدترین نسخه از رابط نرمافزار بیامو iDrive 8.5 که تاکنون فقط برای سری ۷ استفاده شده بود؛ روی سری ۵ هم نصب خواهد شد.
ارزانترین مدل سری ۵، موتور ۲ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتنمتر ارائه میکند. این مدل با کد 530i، افزایش ۷ اسب بخار و ۱۱۲ نیوتنمتر خواهد داشت که بهبود فنی بسیار مهم محسوب میشود. بیامو 530i جدید، در زمان ۶ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و صرفا دیفرانسیل عقب است. خریدار میتواند این مدل را با سیستم دو دیفرانسیل و تجهیزات xDrive سفارش دهد تا ضمن بهبود کیفیت رانندگی، یکدهم ثانیه زودتر به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.
۶ سیلندر دوستداشتنی بیامو با ساختار خطی و حجم ۳ لیتر، برای 540i نصب میشود. این مدل ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتنمتر گشتاور خواهد داشت تا افزایش ۴۰ اسب بخار و ۷۰ نیوتنمتر فراهم شود. بیامو 540i یک سدان دو دیفرانسیل با سیستم هیبرید ساده (mild-hybrid) خواهد بود که میتواند به لطف موتور برقی، گشتاور ۵۴۰ نیوتنمتر را برای مدتی کوتاه در اختیار راننده بگذارد و سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۴/۵ ثانیه را ممکن کند.
دو مدل سری ۵ برقی برای سال ۲۰۲۴ وجود خواهد داشت. نسخهی ارزانتر مجهز به سیستم eDrive40، تکموتوره با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتنمتر است که هنگام نیاز، گشتاور لحظهای ۴۳۰ نیوتنمتر تولید میکند. این مدل، در زمان ۵/۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و نهایت سرعت محدودشده به ۱۹۵ کیلومتر برساعت دارد. توان پیمایش ارزانترین سری ۵ برقی با یک شارژ، ۴۷۰ کیلومتر اعلام شده است.
بیامو i5 M60 از دو موتور برقی، ۵۹۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۳ نیوتنمتر گشتاور میگیرد. این خودروی چهار چرخ محرک، در حالت رانندگی M Sport Boost یا فعالسازی سیستم لانچ، ۸۱۹ نیوتنمتر گشتاور دارد و میتواند ۳/۷ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد. نهایت سرعت i5 M60 محدود به ۲۳۰ کیلومتر برساعت است و با یک شارژ، ۴۱۰ کیلومتر را طی میکند.
فعلا برای انواع i5 فقط بسته باتریهای ۸۴/۳ کیلووات ساعتی ارائه میشود. این خودرو با سیستم شارژ سریع ۲۰۵ کیلوواتی سازگار است و میتواند در زمان ۳۰ دقیقه، ظرفیت باتریها را از ۱۰ به ۸۰ درصد برساند. خریداران این خودرو به مدت دو سال، ۳۰ دقیقه شارژ روزانهی رایگان از طریق ایستگاههای شارژر الکتریفای امریکا را هدیه میگیرند.
سری ۵ جدید در مدل 530i ، آستانه قیمت ۵۸ هزار دلار خواهد داشت. برای مدل دو دیفرانسیل، ۲ هزار دلار اضافه پرداخت وجود دارد و بیامو 540i xDrive به قیمت ۶۵ هزار دلار فروخته خواهد شد. شروع قیمت برای i5 eDrive40 و i5 M60 نیز به ترتیب، ۶۷ و ۸۴ هزار دلار است. بیامو برای بازار اروپا 520i هیبریدی با قدرت ۱۸۵ اسب بخار و سری ۵ دیزلی از سری 520d نیز عرضه خواهد کرد که احتمالا آستانه قیمت ۵۰ هزار دلار خواهند داشت.
Royal Driver
۳ خرداد ۱۴۰۲طراحی باحالو خشنی توی روبرو پیدا کرده. ولی طراحی بخش عقبی نسل قبلی با اون چراغای تپلش واقعا بهتر بود… کابینش هم که دیگه ترنده مثل مرسدس و آئودی همه تبلتایی میزارن که همه چیز رو باید از داخل اونا تنظیم کرد. هعی بریم به همون E60 و E39 دل ببندیم چون سری ۵ های واقعا اونا بودن…..
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳ خرداد ۱۴۰۲من از این سری 5 راضی ام
به سمت سری 7 نرفته جای تشکر و قدردانی داره
Royal Driver
۳ خرداد ۱۴۰۲خب درسته طراحیش نسبت به بعضی طراحی های جدید بی ام و مثل سری ۷ و ایکس ۷ خوشبختانه خیلی بهتره ولی باز هم من از یک سری جاهات بهش نگاه میکنم باز هم نسل قبلی بهتر بود طراحیش و کلا سری پنج تر میزد. ولی خب این تکنولوژی واقعا عالیه براش و با دست پر هم به میدان اومده. بهرحال خودروساز ها هرچه جلوتر میرن از اون گذشته اصلیشون خیلی فاصله میگیرن این نظر منه.
Mercedes
۳ خرداد ۱۴۰۲من سری ۷ جدید رو در نمایندگی ترکیه دیدم واقعا خیلی خوشگله واقعا
من از عکس میدیدم منم میگفتم خیلی زشته
ولی از نزدیک ببینی خیلی خوشگل تره
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳ خرداد ۱۴۰۲جالبه من پارسال ترکیه بودم، خیلی زیاد S کلاس دیدم ولی سری 7 کم بود، مدل جدید هم بعدا معرفی شد
ماشینی که اخیرا دیدم و خیلی خوشم اومد، فولکس واگن برقی iD4 بود
روزبه
۳ خرداد ۱۴۰۲باید تعریفتو از خوشگلی عوض کنی چون این سری هفت جدیدا به شکل خارق العاده ای زشت و بد ترکیبن …
حسین
۳ خرداد ۱۴۰۲آقای اشتری طراحی خودرو ها کارتونی شده
روز به روز به سمت دیجیتالی شدن میره
یه نمونش هم همین نسل ۵ الان
بحث سری ۷ نیست
اونطوری باید بین بد و بدتر انتخاب کنی
بحث اینه
خودرو ها از اصالتشون اومدن کنار
یا به عبارتی خود ادما
وگرنه خودرو ها ک از خودشون نیستن
به نظرم زیبایی در سادگیه
حتما لازم نیست خودرو ساز ها
چیز جدید رونمایی کنن که باب
سلیقه مردم باشه و به عبارتی سود دهی
مستمر
تا کی این رویه میخواد ادامه پیدا کنه
بشر هیچ گاه ارضا نخواهد شد
حسین
۳ خرداد ۱۴۰۲البته ما که راضی ایم
ماشین قشنگیه سال ۲۰۲۳
نظر عمق داری گفتم من
معمولا وقتی به یه طراحی عادت بکنیم کردیم دیگه
این نسل هم قشنگه
باز به قول شما از سری ۷ قطعا بهتره
منتقد اولش خود من بودم
سری ۲ هم همینطور
پویا
۳ خرداد ۱۴۰۲سری هفت جدید فوق العاده زیبا و با ابهته
net
۳ خرداد ۱۴۰۲طراحی بیرونی حس بی ام و خیلی نداره و کمی از خطوط تیز استفاده کرده.چراغ عقب خط سفید داخلش هست و قرمز زرشکی نیست جالب نشده.چراغ عقب نوکش در قسمت آرم بی ام و شبیه نوک چراغ عقب سانتافه اسپرت نسل سوم هست و در قسمت نوک سمت درب باک شبیه چراغ عقب لکسوس is مدل ۲۰۱۵ هست.چراغ جلو ساده که مثل چراغ جلو تارا ایران خودرو هست خیلی بد هست چراغ جلو این بی ام و دقیقا کپی چراغ جلو تارا هست و خیلی بد شده.خط نقره ای اطراف جلوپنجره بیش از اندازه پهن هست و تو چشم میزنه.رینگش بد هست
کرگدن باواریا
۳ خرداد ۱۴۰۲باز این اومد🚱🤣
net
۴ خرداد ۱۴۰۲اخرین بی ام و زیبایی که می بینیم بی ام و سری ۸ هست مخصوصا مدل روبازش که زیباترین ماشین روباز اسپرت کوپه جهان هست.متاصفانه تولید بی ام و سری ۸ متوقف شد
R/T
۳ خرداد ۱۴۰۲جدیدترین نسخه از رابط نرمافزار بیامو iDrive 7
iDrive 8 فکنم باشه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳ خرداد ۱۴۰۲تصحیح کردم iDrive 8.5
R/T
۳ خرداد ۱۴۰۲https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/05/BMW-5-Series-2024-1280-06.jpg
واقعا داخلش قشنگه
محمدهادی
۳ خرداد ۱۴۰۲سلام
به به گل نو شکفته ی باواریا معرفی شد
به هنه عاشقای این برند پر افتخار تبریک میگم
انصافا از طراحی های رادیکال این روزها بسیار فاصله داره و ظاهرا در ساخت نسل جدید سری پنج یک نیم نگاهی هم به سالهای پر فروغ ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ داشتند که بنظرم با ظرافت بسیار خوبی تونستن یکبار دیگه اون زبان طراحی رو به شیوه نوین یادآوری کنن
بسیار چهره خشن و بی ام و گونه یی اما با چاشنی یک مدرن الکتریکی سال ۲۰۲۳ پیدا کرده
من که حضض بردم
بریم که ببینیم ام پاور با این بستر گسترده چه شاهکارهای جدیدی رقم خواهد زد
آقا این رنگ نوک مدادی فیلی دارک چقد رخشو جذذاب و مردونه کرده
بنظرم یکی از زیباترین بی ام و های سالهای اخیر رو شاهدیم
❤BMW❤
۴ خرداد ۱۴۰۲داداشمی
انشالله نسخه M ، با چهار تا خروجی اگزوز و طراحی اسپرت تر ، میزنه بازار سدان های اسپرت رو مثل همیشه شخم میزنه 🤩
ممد ژانگولر
۳ خرداد ۱۴۰۲خدائیش همه جوره خوب به نظر میرسه . کلا بنز و بی ام و پورشه مگه بد هم میسازن
کرگدن باواریا
۳ خرداد ۱۴۰۲فقط اونی که بهت دیسلاک داده 😑
محمدهادی
۳ خرداد ۱۴۰۲اینا همون فرقه یی هستن که در هر شرایطی معتقدن نسلهای قبلی همواره قشنگ تر از نسل جدیدن!!
فارغ ازینکه شرمسارانه فراموش کرده ن که همین جنس انتقادهاشونو دقیقا نسبت به اون نسل قبل داشتن!
این فرقه ظاهرا با تغییر و شناسایی و فهم زیبایی های نسل مدرن مشکل اساسی دارن!
فرشاد
۳ خرداد ۱۴۰۲اونا هنوز تو کف تاب1.7دیمنن
حسین
۳ خرداد ۱۴۰۲کل جهان داره گند میزنه
با این افسار گسیختگی
تهش ادما میخوان به چی برسن
اهداف سیاستمدارا چیه
ما آدما مگه برای آرامش
و یه زندگی خوب به چی نیاز داریم
جدی بهش فکر کنید
حسین
۳ خرداد ۱۴۰۲این که زندگی ما با مصرف گرایی داره
به پیش میره یه حقیقت تلخه
جنبه مثبتش رفاه و آسایش
اما جنبه منفی در نقطه متقابلش ایجاد نیاز
کاذب و غیر عقلانی و انسانی
مشکلات اجتماعی
به وجود اومدن ناهنجاری های فکری
و جدید به هر شکلی
تمایل انسان به تکامل یه چیز غیر قابل انکاره
درسته
اما به چه قیمتی
در چه راهی و مسیری
مردیم از خوشی
۳ خرداد ۱۴۰۲دنیا همینه
اگه دنیا بدون مشکل باشه که میشه خود بهشت !
Tesla
۳ خرداد ۱۴۰۲این همه سر و صدا برای ۵۹۰ اسب بخار !! و از اون بد تر صفر تا صد ۳/۷ ثانیه !! تایمی به حدی سریع هست که تا ۱۰۰ تا برسی ، میتونی یه چرتی بزنی 🤣🤣🤣
Alan.r
۳ خرداد ۱۴۰۲محصولات ترسلا هم با اون همه سر و صدا و دبدبه و کبکبه یا آتیش میگیرن ، یا ترمز ندارن (اگر دارن هم کار نمیکنن و فراخوان میلیونی میخورن) ، یا فرمونشون از جا درمیاد یا سیستم خودرانشون خودسر میشه حالا مشکلات مونتاژ و کیفیت در حد پراید بماند
ایران
۳ خرداد ۱۴۰۲با قیمت کمتر از ۷۰ هزار دلار شتابش از کافیم بیشتره شایدم باز داری با تسلا مقایسه میکنی همه چیز شتاب نیست راحتیو آپشن و ظاهر هم مهمه
KF
۳ خرداد ۱۴۰۲خوشم میاد بی ام و خیلی فشاریت کرده همش زیر پست بی ام ویی تا جارو برقی ببخشید تسلا
ضد تسلا
۳ خرداد ۱۴۰۲فشار بخور اینه قدرت ماشین درونسوز برو با خواب های یه پلاستیکی برقی خوش باش فقط حواست باشه سر پیچ زیاد گاز ندی به تسلا پات از پتو میزنه بیرون😉
با چنتا شکلک سمی تو رو به خدا میسپارم😍😍⚡😍⚡
فرشاد
۳ خرداد ۱۴۰۲عوضش این ترمز داره بعد صدتا مث تسلا نیاز به روبوسی با دیوار نی
Bmwgg6
۴ خرداد ۱۴۰۲بنظر من سر درگ با تسلاهای شما بی ام و میتونه بازی رو ببره و یه قهوه هم بگیره تا منتظر تسلا باشه
❤BMW❤
۴ خرداد ۱۴۰۲آره ، تو خوبی با تسلا جونت
Sergeant
۳ خرداد ۱۴۰۲اشغال ترین طراحی بی ام و طی سالیان اخیر!
اگه بدتر از سری هفت و ام ۳ و ام ۴ نباشه بهتر نیست
واقعا خیلی هنر میخواد طراحی قبلی که انقد زیبا بود رو خراب کنی.
Buick
۳ خرداد ۱۴۰۲زیباست. چراغ های عقبش هم یکم شبیه lexus is 2014 شده حس میکنم. شایدم نباشه!
محمدهادی
۳ خرداد ۱۴۰۲طراحی جدید فرمون چقد خلاقانه و زیباست
نسل جدید فرمون بی ام و هم رونمایی شد
Royal Driver
۴ خرداد ۱۴۰۲فرمون های بیمر فقط از دوره ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ خاص بود
Daruosh
۳ خرداد ۱۴۰۲بنز eکلاس جدید 👍
سری ۵ جدید 👎
hssn
۳ خرداد ۱۴۰۲هردفعه bmw ماشین جدیدی رونمایی میکنه میگم که طراحی ماشین بعدیش از این بدتر نمیشه
متاسفانه میشه.
sina
۳ خرداد ۱۴۰۲بالاخره یه بی ام و خوشکل بعد مدتها
Car love
۳ خرداد ۱۴۰۲قشنگ طراحی سری ۵ نسل های قبل رو نابود کرد!!! حیف
^MSP^
۳ خرداد ۱۴۰۲نه به نسل قبلش که بهشت بود
نه به این !!
Wanted
۳ خرداد ۱۴۰۲بسیار زیبا
طراحی اسپرت
کرگدن باواریا
۳ خرداد ۱۴۰۲محو چراغ های عقبش شدم 😘😘 هرچقدر هم بکوبه از نو بسازه بازم اصالتش پابرجاس
Alan.r
۳ خرداد ۱۴۰۲کابینش خیلی خوبه ولی متاسفانه طراحیش به همون اندازه بده ولی نسبت به سری هفت و XM خیلی بهتره
13
۳ خرداد ۱۴۰۲دقیقاً سری دو گرند کوپه س ،،،یه هوا بزرگتر
BMW
۳ خرداد ۱۴۰۲خدایی خیلی قشنگ تر شده نسبت به سری ۷ مخصوصا
با رنگ طوسی مایل به آبی و مشکی از قرمزش زیاد خوشم نیومد
Arshia m3csl
۳ خرداد ۱۴۰۲هنوزم سری ۵ عالی و زیباست ولی نسل قبلیش اسپرت تر و مافیایی تر بوده و منتظر m5 این ماشین هستم بی ام و طراحی هاش ولی بهتر میتونه باشه
deutschland
۳ خرداد ۱۴۰۲چی بگم والا :/
هنوز توی شوک این طراحیم
نمیتونم هضمش کنم واقعا
پیام
۳ خرداد ۱۴۰۲اوف اوف چه دلبری میکنه کثافت اقا بزن دست قشنگرا به افتخار بیمر
محمد
۳ خرداد ۱۴۰۲خوب….ساعتها میشه نشست و نقد کرد این طراحی رو
.
اما تو منجلابی که دست و پا میزنیم،،،،اولویت چیزای دیگست
blackwing
۳ خرداد ۱۴۰۲دیفیوزر عقب و سپر جلو تو مدل برقی خیلی شلوغ کاری داره ، اینکه افزایش ابعاد داشته خیلی جالبه و تحسین برانگیز ، تکنولوژی هم چیزی کم نداره ، در کل نمیخوام هیت بدم ، چون میدونم از نزدیک که آدم ببینه اینو نظرش عوض میشه و معمولاً توی عکس همه میکن این چیه دیگه ، ولی نه در کل خوبه 🤌🏼👌🏼
به نظرم نسل فعلی مخصوصاً مدلهای M5 خیلی گیراتر بودن
Ehsan
۳ خرداد ۱۴۰۲سری پنجم از دست دادیم! 🤚🏻
کرگدن باواریا
۳ خرداد ۱۴۰۲سانتافه ۲۰۲۴ رو بچسب :)))) نه تنها رخ ایرانی پسندش رو از دست داد ” گرد و تخم مرغی و پت و پهن” ؛ بلکه کلا تبدیل به یه ماشین دیگه شده
چه میکنه اصالت ۴۴ ساله کره ایی ها🇰🇷🇰🇷🇰🇷🤣🇰🇷
مردیم از خوشی
۳ خرداد ۱۴۰۲الان ایشون حرفی از کره زد ؟
…
Ehsan
۳ خرداد ۱۴۰۲چه ربطی داره؟ چند سالته خدایی؟ قطعا زیر ۱۴ سالت هست که این کامنت بی ربط رو گذاشتی!
کره خواب و خوراک برای امثال تو نذاشته! تو بقول تو ۴۴ سال اندازه کل تاریخ جاپون عنوان کسب کرد و فروششم که الان بالاتر از ۹۹ درصد برند های ۱۰۰۰۰ ساله جاپونی هست،کاری که اونا تو ۱۰۰۰ سال نتونستن بکنن کره تو ۴۴ سال کرد.( رتبه سوم فروش جهانی )
اصالت فقط شباهت این نسل راو۴ با نسل قبلش
چی دردناک تر از این برای یه جاپون فن که مجبوره تو کشوری زندگی کنه که به کره ای میگن پول نقد و سانتافه توش محبوب ترین خودرو خارجیه.
اینم مثل خودت جوابت دادم که فکر نکنی خبریه.
ایران
۳ خرداد ۱۴۰۲اها رتبه سوم فروش جهانی پس تویوتا که اوله برند ژاپنی نیست حله
کرگدن باواریا
۳ خرداد ۱۴۰۲در ضمن راو ۴ گوشه گوشش بوی اصالت نسل قبلشو میده خصوصا چراغ های تهاجمی جلوش که ۲۰۱۶ اش شاهکار بود ؛ اصولا باید اینا پول نقد بودن مثل جهان اولی ها 😁 نه ایران که…
حسین
۴ خرداد ۱۴۰۲گل پسر صد اکانت قبل اینکه شروع کنی به گوهر افشانی، جمع فروش صنعت خودروی ژاپن رو یادت بیار نه اینکه بیای مجموع فروش هیوندا کیا که کل صنعت خودروی کره مربا رو تشکیل میدن با یه دونه تک برند ژاپنی مقایسه کنی اوکی؟ فروش سالانه خودروسازی ژاپن بیس از 20 میلیون دستگاه هست که اون یاتاقا ن سازهای مورد علاقت تا صد سال دیگه هم نمی تونن بهش برسن.
از افتخارات هم حرف نزن که به جز موتورترند هیچ افتخار دیگه ای نداره هیوندا جونت. نه ابداع داره نه قهرمانی نه هیچ کوفت دیگه ای نداره اگه داره یبار برای همیشه بیا اینجا بگو و خودتو خلاص کن. کاری نداریم که تو همین سال ها هم از این دست جوایز ژاپنی ها بیشتر گرفتن پس سکوت اختیار کن که به نفعته بچه
Ehsan
۴ خرداد ۱۴۰۲از ۸ تا برند جاپونی ۷ تاش زیر هیوندای هستن حالا فعلا دلت به تویوتا ۳ چرخ خوش باشه.با ۵۰ سال قدمت کشیدشون زیر !
Ehsan
۴ خرداد ۱۴۰۲کرگدن راو ۴ بوی اصالت میده؟ 😂 تعداد شباهت های أین نسل راو۴ با نسل قبلش از تعداد دفعاتی که تو راو۴ نسل جدید سوار شدی کمتره کجاش شبیه 😂خودتو گول نزن فایده نداره
Ehsan
۴ خرداد ۱۴۰۲حسین
نمیخونم کامنتاتو هی دوست داری اینجا یکی جوابت بده و تهشم ضربه بخوری،کامنتات خیلی ضعیفن
حسین
۴ خرداد ۱۴۰۲هیوندا انفجاری رو که شرکت های بیمه هم گردن نمی گیرن 🤣 خودتم کسی گردن نمیگیره 😂 بیا با صدتا اکانت کانت بذار آرمان فشاری 🤣
قالب یخ هر دو ساعت یبار برات تجویز می کنم🤣
امیرحسین
۳ خرداد ۱۴۰۲دیدگاه من اهمیتی نداره برام که چه شکلیه
نویدی
۳ خرداد ۱۴۰۲چه ابهتی داره سری 5
واقعا زیبا و دلرباس
بهترین سدان روی کره زمین.
Mahan
۳ خرداد ۱۴۰۲واقعا کامنتا رو ببین ماشینارو تا توو واقعیت نبینی نمیتونی بگی خوبه یا بد واقعا توو واقعیت و از تصویر ببینی زمین تا آسمان فرق میکنه اینایی که میگن زشته واقعا هیچی از ماشین نمیدونن فقط بلدن حرف بزنن بی ام و یکی از شجاع ترین خودرو سازان جهانه که خیلی زودتر طراحی هاشو عوض میکنه مثله بنز هر سال چراغاشو عوض نمیکنه بده بیرون کلا توو همه بخشا تغییرات میبینیم شاید توو اول زیاد جذاب نباشه ولی اون شجاعتی که داره عوض میکنه میکنه بیرون خودش کاره بزرگیه اس کلاس پنج ساله همون طراحی رو داره فقط مدل چراغا و جلو پنجر عوض شده یا همین ای کلاس جدید که رونمایی شده فقط چراغا عوض شده !
ایران
۳ خرداد ۱۴۰۲اها رتبه سوم فروش جهانی پس تویوتا که اوله برند ژاپنی نیست حله
پدرام
۳ خرداد ۱۴۰۲جلوش یه جورایی خواسته نسل طراحی کریس بنگل رو تداعی کنه که به نظر حداقل چراغاش جالب در نیومده
محمد
۳ خرداد ۱۴۰۲حس دیجیتالی و مدرنی میده چه طراحی داخلی چه بیرونی با رنگ های جذابی هم معرفی شد ، به هرحال از این به بعد طراحی ماشین ها تو این سبک خواهد بود احتمالا بهش بعد یه مدتی عادت میکنیم
A.M.A
۳ خرداد ۱۴۰۲حالم از طراحی داخلیش بهم میخوره
همش صفحه نمایشه،🤢🤢🤢🤢