تنها چند روز دیگر به رونمایی رسمی نسل جدید بیامو سری ۷ باقیمانده ولی نیازی نیست برای دیدن چهرهٔ این خودرو تا آن زمان صبر کنیم زیرا حالا اولین تصویر واضح و رسمی از این سدان پرچمدار آلمانی افشا شده است که بهخوبی طراحی جلوی آن را نشان میدهد. هرچند با انتشار تیزرهای رسمی و همینطور معرفی فیسلیفت X7 میدانستیم که بهطور قطعی در سری ۷ جدید از چراغهای جلوی دوقسمتی استفاده خواهد شد ولی حالا با این تصویر کاملاً میتوانیم چگونگی طراحی سدان پرچمدار بیامو را ببینیم.
همانطور که گفته شد، طراحان بیامو در این خودرو از چراغهای جنجالی دوقسمتی استفاده کردهاند که شامل دیلایتهای باریکی در بالا و چراغهای اصلی در پایین میشود. این دقیقاً مشابه همان چیزی است که بهتازگی در فیسلیفت X7 دیدیم. در طرفین چراغهای اصلی هم ورودیهای هوای عمودی باریکی به سمت پایین کشیده شده است. بااینحال، در سری ۷ جدید از جلوپنجرهٔ بسیار بزرگی استفاده شده که به نظر میرسد حتی از جلوپنجرهٔ X7 هم بزرگتر باشد. البته شکل کلی این جلوپنجره با نمونهای که در سری ۴ دیدهایم متفاوت است و زیر آن یک ورودی هوای افقی با جا پلاک تعبیه شده درحالیکه در سری ۴ پلاک روی جلوپنجره نصب میشود. بهطورکلی، طراحی جلوی نسل جدید سری ۷ میتواند بسیار جنجالی و بحثبرانگیز باشد و مثل فیسلیفت X7 انتقاداتی را به دنبال داشته باشد.
از عقب این سدان پرچمدار آلمانی هنوز تصویر واضحی منتشر نشده ولی با توجه به تصاویر جاسوسی و همینطور پروتوتایپهایی که بیامو برای آزمایش در اختیار نشریات خودرویی قرار داده است باید انتظار چراغهایی باریک و افقی را در این قسمت داشته باشیم درحالیکه پایین سپر هم چهار سر اگزوز ذوزنقهای به چشم میخورد. در داخل سری ۷ جدید هم بهاحتمالزیاد از طراحی مشابه کانسپت XM با نمایشگر بزرگ خمیده برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی استفاده خواهد شد. نسل جدید بیامو سری ۷ همراه با نسخهٔ تمام الکتریکی i7 در ۲۰ آوریل یا ۳۱ فروردین رونمایی میشود.
محمد
۲۸ فروردین ۱۴۰۱اصالت این برند به جلو پنجره و چراغاش بود.وهمینطور فرم درب هاى عقب.اگه ماشینهاى کره اى بودن یذره قابل حضم بود چون نسل جدیدشون نسبت به نسل قدیمشون کلا متفاوته .ولى بى ام و نه.این برند اصالت داره نزیک ۱۰۰ سال.نباید اینطورى میکردن باهاش…
کیان
۲۸ فروردین ۱۴۰۱دقیقا درست میگی ، یعنی اگر جنسیس این شکلی کارمیکرد اصلا مهم نبود، چون ازش انتظاری ندارن، ولی بی ام و با این همه قدمت جلوپنجره دوقلو کلیوی شکل بیاد این جور کار کنه واقعا!!! تازه چراغهاشم ک دیگه …
آرم@ن
۲۸ فروردین ۱۴۰۱اره کیان ولی انتظارات خیلی وقته بالا رفته،میشه گفت از وقتی که تمام محصولات جنسیس توی تمام رقابت هایی که مجلات برگزار کردن رقبای لوکس ژاپنی مثل لکسوس رو زدن زمین و برنده شدن،از اون وقت دیگه انتظارات رفت بالا
محمدهادی
۲۸ فروردین ۱۴۰۱جلوپنجره بزرگ و عمودی در بی ام و سابقه بسیار بالا و کلاسیک داره
این عین پیروی از اصالت این برنده
بی ام و خیلی قبل تر ها از این شکل جلوپنجره ها در مدلهای ۳۱۵ ۳۱۹ ۳۲۸ سال ۱۹۳۰ تا ۱۹۳۵
مدل های دوهزار سی اس،بی ام و گارمیش،و بی ام و بسیار معروف و کلاسیک زیبای ۵۰۳ هم استفاده کرده بوده
فقط این طراحی به مزاق شما دوستان خوش نیومده دارید با هر اتهام و بهانه تراشی این نوع جلوپنجره رو هیت میکنید و اونو فاقد اصالت نشون میدید!
بنظر من که کاملا زیبا و با اصالته
کیان
۲۸ فروردین ۱۴۰۱حرفتون در مورد جلوپنجره کاملا درسته، و اینکه جلوپنجره بزرگ ترندی هست بین همه بزرگان حالا بی ام و شده سیبل انتقادات
ولی سبک چراغ واقعا متفاوت هست با هرچی که بوده و ناملموس هست، خیلی کانسپت طور هست
R@m!n
۲۸ فروردین ۱۴۰۱تناسبات اشتباهه. اینایی که گفتی طول و عرض کاپوت با جلوپنجره عمودی تناسب داره نه این هچل هفتی که هر از جاش یه چراغ دراوردن و دو سوم نمای جلوی شده جلو پنجره.
انقدر پرفورمنس و کیفیت بی ام و ها تو این ۲۰ سال اخیر پیشرفت کرده که حداقل تا دو نسل دیگه هر چیزی بدن بیرون خریدار داره و جا پای خودشو پیش مشتری سفت کرده.
سپهر
۲۸ فروردین ۱۴۰۱تا پارسال امثال شما میگفتین ب ام و طراحیش تکراری شده الان میگید اصالتشو از دست داده،اونا خودشون خوب میدونن دارن چی کار میکنن،اتفاقا با اینکه طراحیش کاملا عوض شده اما هنوزم مشخصه های اصالت طراحی ب ام و رو حفظ کردن
احمدرضا
۲۸ فروردین ۱۴۰۱با طراحی سری 3 و 4 میشه تا حدودی کنار اومد
ولی سری 7 اصلا نمیشه 😑
از هر زاویه و هر دیدی نگاه میکنی هم زشته هم ناموزون و هم بی اصالت
ناخودآگاه یاد سری 3 مدل 2005 افتادم
علیرضا
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ان شاالله که از نزدیک قشنگه
مبارک صاحبش
کیان
۲۸ فروردین ۱۴۰۱بنظرم این جمله “این دنیا دیگه ارزشش و نداره ” اینجا مصداق داره
انصافا این چیه
بی ام داره با خودش چیکار میکنه ؟!
مازیار
۲۸ فروردین ۱۴۰۱جلو پنجره و کلا نمای جلو سری ۳ و ۴ خیلی زود
جای خودشون رو پیدا کردن و جواب دادن حدس میزنم
اینم همینطور بشه
بهرحال تجربه عینی نشون داد که تغییرات بی ام و در طراحی دستکم تا به اینجای کار موفق بوده
کافر مقدس
۲۸ فروردین ۱۴۰۱این کجاش واضح و رسمیه؟ این یک رندر ساده ست
AMANTE
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ایکاش رندر بود ولی نیست. مثل x7 که یک عکس رسمی ایش قبل رونمایی لو رفت اینم لو رفته. توی لینک زیر میتونید عکس کامل رو ببینید.
https://www.instagram.com/p/CcXCtrmsij3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
AMANTE
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ناهماهنگی در جز به جز اجزای ماشین دیده میشه و هر کدوم از قطعات سبک طراحی خودشون رو دارن.
مازیار
۲۸ فروردین ۱۴۰۱اما اینجا که فقط نمای جلوش مشخصه نه جزء به جزء اجزای ماشین
Jdm باز
۲۸ فروردین ۱۴۰۱به نظرم طراحیش یخورده ناهماهنگی داره
نمیدونم چجوری تونستن همچین ریسکی بکنن، که یه طراحی جنجالی رو برای بالا رده ترین سدانشون قرار بدن
هیکاش اول رو مدل های ارزونتر تست میکردن، اگر که دیدن فروش بالا رفت و مورد قبول خریدارا بود، برای سری های بالاتر هم این طراحیو اجرا میکردن
MOHAMMAD.DEMON
۲۸ فروردین ۱۴۰۱آدم یاد پلنگ های مجازی میندازه
لب و دهن پروتزی با مژه مصنوعی
اینقدرش هم روا نبود
MOHAMMAD.DEMON
۲۸ فروردین ۱۴۰۱دیمونولوجی و پلاد درگ گذاشتن اونم بزارید خوبه
محمد
۲۸ فروردین ۱۴۰۱حالا درسته معیار زیبایی تو هر فرد فرق داره ولی انصافاً خیلی دیگه رادیکالی شده بی ام و های قبلی رخ عقاب داشتن این رخ دماغ خوک داره😑
Sina
۲۸ فروردین ۱۴۰۱بی هویت و زشت
انگار فقط بازار چین شده ملاک خودرور سازها
اقا اگه بازار چین انقدر پرسوده خب این قیافه رو هم مثل نوع موتور فقط برای چین بزنن باقی دنیارو با همونحلوپنحره اصیل بدن بیرون
amirmohammad
۲۸ فروردین ۱۴۰۱امیدوارم این نباشه
بهنام
۲۸ فروردین ۱۴۰۱غیر از اتاق ای سی و هشت و اون طراحی بینظیر بقیه ی نسل های سری هفت هیچ حرفی جلوی اس کلاس برای گفتن نداشتن .تصور رقابت این اتاق با اس کلاس غیر قابل توصیفه . معلوم نیست چی تو کله ی تیم طراحی میگذره که اینجوری دارن هویت ب ام و رو نابود میکنن .
Jdm باز
۲۸ فروردین ۱۴۰۱به نظرم طراحیش پخته و با اصالت نیس
باید روش کار بشه
دکتر
۲۸ فروردین ۱۴۰۱وای وای چطور تونستن اینجور گند بزنن به این ماشین،لعنتیا اتاق هفت سلطان بود،باید بدنبال رد پای بچهای سایپا و ایرانخودرو تو ب م و گشت 😂
محمد
۲۸ فروردین ۱۴۰۱به منتقدان طراحی بی ام دبلیو توصیه میکنم مدل 850csi رو حتما ببینن
این طراحی نیم نگاهی به عقبه
یعنی نفرمایید اصالت نداره
شهروز
۲۸ فروردین ۱۴۰۱برای من که هیچ شباهتی نداره اگر به جلو پنجره دقت کرده باشید همه ی اجزای جلوی خودرو حول این قسمت طراحی شده با یک مشکل بزرگ اجزای اتصال دهنده طراحی فرم بیرونی با هیچکدوم از عناصر دیگه ی جلو پنجره شباهتی نداره (گوش های بیرونی کلیوی ها) طراحی نگاه به گذشته رو باید در طراحی نسل هشت جدید دید هم دماغه هم کشیدگی فاصله محور جلو تا ستون A و تناسبات(طول و عرض) اندازه جلو پنجره و هم راستایی این اجزاحول محور نشان ابی و روشن ب ام و. ب ام و این دفعه به جای این کار رفته از ترند؛ طراحی امروزی استفاده کرده حداقل برای من که اینجوریه تا نظر دوستان چی باشه
محمدهادی
۲۸ فروردین ۱۴۰۱شیک و ساختار شکنانه است
باید دید درکنار رقبای سنتیش چه وقارو ابهتی داره
محمد ب
۲۸ فروردین ۱۴۰۱آخه این چیه خیلی زشته خیلی ضایس
فرشید
۲۸ فروردین ۱۴۰۱کاملاً بی ام و طوره یعنی جسورانه، با اعتماد به نفس و به شدت شیک…
ما دهه شصتیای عشق ماشین یادمونه هربار بی ام و نسل جدیدی رو معرفی میکرد با ی عالمه انتقاد روبه رو میشد ولی چند سال بعد همون ماشیم میشد افسانه…
کلن توی تاریخچه بی ام و همیشه باج ندادن به بازار و کنار نیومدن با سلیقه عمومی و خلاقیت وجود داشته
مهدی
۲۸ فروردین ۱۴۰۱وقتی گفتم از تو تاریکی هم مشخصه رخش اسهال خونی منجر به مرگه یه عده دیسلایک دادن. باید قبول کرد که درب بی ام و باید تخته بشه
MAHDI_GERMANY
۲۸ فروردین ۱۴۰۱از جلو شبیه رولز رویس هست
پدرام
۲۸ فروردین ۱۴۰۱موقعی که طراح های آلمانی رو نادیده می گیرین و اونا هم استخدام کره ای ها میشن قطعا نتجیه بهتر از این نخواهد بود
فقط این کره ای ها هی میان شبیه اروپایی بشن از اون طرف بنز و ب ام و کلا یه فاز دیگه بر می دارن