پنج سال از عمر سری هفت ب ام و گذشته است و اکنون دیگر باید جای خود را کم کم به جانشین خود بسپارد. مخصوصاً زمانی که رقیب آن، مرسدس بنز کلاس اس جدید با قوای تازه و طراحی مدرن وارد آوردگاه شده است. با این وجود ویلنر به سراغ همین اتومبیل رفته و فضای داخلی آن را با سلیقه خود سر و سامانی دوباره بخشیده است.
این استودیوی بلغاری کابین خودرو را با ترکیبی از چرم سیاه و سفید و خاکستری و آلکانترای خاکستری رنگ و تزئینات براق پوشانده است.
بدنه بیرونی خودرو تنها تغییراتی در حد چرخهای جدید و چراغهای دودی شده و سیاه شدن جلو پنجره مشبک و چراغهای مه شکن جدید را به خود میبیند.
زیگما
۱۸ دی ۱۳۹۲چرم دوزی روی صندلی ها خیلی زیباست.
carbonado aventador
۱۸ دی ۱۳۹۲زیگما یه سوال دارم . شما کاری نداری که شبانه روز پای پدال هستی . تو همه ی این پست ها اولین نفر کامنت می زاری!!!!!!!!!!
mahsa
۱۸ دی ۱۳۹۲کامنت اول گذاشتن یه پدیده ی کاملا اتفاقیه
اگه بنا بر بیکاری باشه من از همه بیکار ترم
محسن
۱۸ دی ۱۳۹۲چرا بیکار؟ مگه کاری نداری؟
mahsa
۱۹ دی ۱۳۹۲۹ماهه کاملا بیکارم و اوقاتم صرف وقت تلف کردن میشه
carbonado aventador
۱۹ دی ۱۳۹۲بله برای من هم پیش میاد اولین نفر کامنت بزارم ولی اکثر پست ها اولین نفر کامنت می ده . داستان چیه!!!!!!!!!
محسن
۱۹ دی ۱۳۹۲تخصصتون چیه؟
Hooman
۱۸ دی ۱۳۹۲خسته نباشه…این که کاره خارق العاده ای نکرده…واقعاً که!!!
Kurosh
۱۸ دی ۱۳۹۲به به چه ماشینی…؛ عجب رنگ وسلیقه ای..
انصافاً مدل های قبلی BMW خشکل وعامه پسندن…
درود بر بی ام و.
zondar
۱۸ دی ۱۳۹۲F.A
چه فضای داخلی قشنگی درست کرده.
فرمون زیبایی داره
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۸ دی ۱۳۹۲درود.
همه چز عالیه.
ولی ایکاش رینگها نقره ای بودند.
جذابیتش بیشتر بود.
((( ایران و پدال )))
علی
۲۱ دی ۱۳۹۲ایران و پدال
محسن.د
۱۸ دی ۱۳۹۲زیاد خوشم نیومد. برای زمان خودش خوب بود.
mahsa
۱۸ دی ۱۳۹۲من کلاماشیتای قدیمیرو قبول ندارم به نظرم و معتقدم همین که مدل جدید اومد باید مدلای قدیمیرو بندازی دور ازنظر من خودرو تنعا چیز تو دنیاس که تنوع دادن بهش دلچسبه
محسن.د
۱۸ دی ۱۳۹۲اگه پولشو داشته باشی آره :-)
mahsa
۱۹ دی ۱۳۹۲؛-)
حمید
۱۹ دی ۱۳۹۲مخالفم باهات، من دوس دارم توام با هم باشه یعنی هم ماشین روز داشته باشم واسه استفاده و هم کلکسیون قدیمی واسه تماشا و لذت بردن.
حمادي
۱۸ دی ۱۳۹۲فقط بی ام و و w motors arab
mahsa
۱۸ دی ۱۳۹۲کاش قیافه ی قبل از عملشم بود تو سایت
فرامرز
۱۹ دی ۱۳۹۲نزدیک خونه من یکی از اینا پارک میکنه. ظاهرش عین همینه! راستی مگه بی ام و سری ۷ رو آپدیت نکرده؟ من از نزدیک سری ۷ جدید رو دیدم که پشتش مثل سری ۵ و … هست! بعد این که واسه ۵ سال پیش نیست این واسه ۲۰ سال پیشه!
mahsa
۱۹ دی ۱۳۹۲خونه ی شما کجا ایرانه
اگه تبریز باشه حتما میام میبینمش فقط ادرسشو لطف کنین
حامد MASERATI GT
۱۸ دی ۱۳۹۲قدیمیه جالب نیست
50
۱۸ دی ۱۳۹۲u wana die with my black 745—– خوبه خوشمان امد
ehsan
۱۸ دی ۱۳۹۲خیلی دوسش دارم
کاش همین قدیمیشو داشتیم
این نسلو خیلی دوست دارم
Saied
۱۸ دی ۱۳۹۲عالیه! یاد روزی افتادم که اولین بار این ماشینو از نزدیک دیدم! یادم میاد که یه ماه ذوق زده شدم!
mahsa
۱۹ دی ۱۳۹۲علاقه ی شما به ماشینا مثل علاقه ی منه منم از وقتی میام تو سایت هر ماشینه جدیدیرو میبینم چن روز ذوق میکنم
توفیقی
۱۸ دی ۱۳۹۲از سر هممون زیادیه.
بپسندی یا نپسندی کسی نیست سوئیچشو بده دستت
دکتر
۱۸ دی ۱۳۹۲ماشینهای قدیمی کلاس خاصی دارن با ابهت ترن
juve
۱۹ دی ۱۳۹۲جونم بی ام و
اینو میگن ماشین .
نه این کیا و هیوندای که شب میخوابی صبح پا میشی میبینی که یه طرح جدید دادن که به کل شخصیت خودرو رو بهم میزنن میرن>>> مثلا آوانته >>> طرح قدیمش واسه خودش کلاس و شخصیتی داشت … اما این طرح جدیدش >> !!!!!
یا سوناتا و …
امیدوارم که در آینده دست به جنسیس (سدان) نزنن و کلاس و شخصیت خودرو رو ازبین نبرن!!!
مهرداد دریفت
۱۹ دی ۱۳۹۲بسیار زیبا و دلنشین شده و میشه اصالت رو درش دید . چیزی که هیوندا و کیا شاید بتونن برای نوه ها یا نتیجه های ما بوجود بیارن دوست داران هیوندا و کیا بدونید که اصالت با کپی کردن و زود به زود طرح زند بوجود نمیاد هر چقدر طرح های شیکی بزنند و باکیفیت باز هم اصالت چیزیست که با گذشت زمان بوجود میاد شما این دو شرکت رو از الان حساب کن واسه 130 سال دیگه میشه بهشون گفت اصالت دارند .
سجاد
۱۹ دی ۱۳۹۲در برابر بنز کلاس اس جدید هیچ حرفی برای گفتن نداره. باید دید نسل جدیدش چه طراحی و توانایی هایی داره.
امیر
۱۹ دی ۱۳۹۲من یادمه اون موقعی که اینو دیدم داشتم از ذوق زهله ترک میشدم !
امیر
۱۹ دی ۱۳۹۲سلام. لطفا لینک دانلود عکسا رو بذارین. الان دقیقا هیچکدوم از عکسا نمیاد. دیوونه شدم.
سرعت اینترنتمم بد نیست. نمیدونم چرا اینطوری شده الان.