کانال محبوب AutoTopNL این بار با بیامو 750i راهی اتوبانهای بدون محدودیت سرعت آلمان شده است. تفاوت مهم این ویدئو به مالکیت 750i مربوط میشود که در واقع خودروی شخصی راننده این کانال است.
آنچه باعث سورپرایز ما میشود تصمیم مجری این کانال در تعویض فراری ۸۱۲ سوپرفست خود با بیامو سری ۷ نسل قبلی است، دو خودرویی که هیچ سنخیتی با یکدیگر ندارند. بههرحال باید گفت این سری ۷ مشکیرنگ از پکیج M اسپرت سود برده و فاصله بین محوری استاندارد را داراست.
بیامو 750i موردبحث اوایل سال ۲۰۲۰ تولید شده و از نمونه فیس لیفت شده است که جلوپنجره کلیوی شکل بزرگ و نوار نورانی پهن در عقب جزو ویژگیهای شاخص آن به شمار میروند. حس میکنیم تریم شادولاین باعث شده جلوپنجره خودرو کمتر به چشم بیاید مخصوصاً وقتیکه این قطعه با ورودیهای هوای بزرگتر نسخه M اسپرت ترکیب میشوند اوضاع کلی بخش جلوی خودرو بهتر خواهد بود.
اگرچه بیامو 750i xDrive استاندارد سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد اما محدود کننده سرعت خودروی موردبحث ما حذف شده تا پیشرانه ۸ سیلندر آن پتانسیلهای کامل خود را به نمایش بگذارد. با وجود قدرت ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر، بیامو سری ۷ کد G11 تواناییهای خود را به نمایش میگذارد. جای تعجبی ندارد که این خودرو بدون زحمت و در آرامش کامل به سرعتهای بالاتر میرسد. در واقع خودروی موردبحث در بخشهای با ترافیک پایین اتوبانها به سرعت احساسبرانگیز ۳۲۱ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده است.
پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بیامو که با کد N63 شناخته میشود همچنان در محصولات بیامو، آلپینا و رنجروور جدید بکار میرود. متأسفانه قوانین سختگیرانه اروپا باعث شدهاند بیامو از این نیروگاه آهنین در جدیدترین نسل سری ۷ بازار اروپا استفاده نکند. به همین خاطر خودروهای 735i و 740i در اروپا عرضه نمیشوند و گزینههای باقی مانده از نوع دیزلی و پلاگین هیبریدی و مدل تمام برقی i7 است. جدیدترین نسل این سدان لوکس همچنین وداعی دردناک با پیشرانه ۱۲ سیلندر داشته است و دیگر خبری از مدل M760i در هیچ بازاری نیست.
Vr6
۴ دی ۱۴۰۱من از پشت گوشی داشتم میترسیدم !
چه برسه راننده !
سدان لوکس در کنار قدرت 👌
net
۵ دی ۱۴۰۱جلوپنجره بزرگش بد هست سری ۷ نسل فبلی
vr6
۵ دی ۱۴۰۱بله ولی آنقدر هم بد نیست
عذر خواهی میکنم 🙏
Reza Waffen SS
۴ دی ۱۴۰۱روحم به پرواز در اومد
مهران
۴ دی ۱۴۰۱خیییلی جذاب و هیولا👌
انگار نه انگار داره ۳۰۰ تا میره نه لرزشی نه اذیت فرمان و هندلینگ😍🤤
Si
۴ دی ۱۴۰۱لوکس بودن اسپرت بودن مهندسی =بی ام دبلیو
آلمان
❤BMW❤
۴ دی ۱۴۰۱اون موقعی که خبر تمام شدن تولید پیشرانه ۱۲ سیلندر رو شنیدم ، واقعا ناراحت شدم که چرا دیگه ازین صدا و قدرت نمیشه لذت برد؟
ولی عشق کردم با این فیلم
Mr.porshe
۴ دی ۱۴۰۱این ماشین همونی که تو ش تلویزیون داره :)؟
phonix
۴ دی ۱۴۰۱نه نسل قبلی هست این مدل
اون رو میشه از گریل غول اسا و چراغ دو تیکش تشخیص داد
چراغ عقبش هم به هم چسبیده نیست
Mr.porshe
۴ دی ۱۴۰۱مرسی داداش
مهدی اکرمی
۴ دی ۱۴۰۱تفاوت سرعتش (فقط سرعت) با سرعت اسباب بازی های ایرانی دقیقا مثل تفاوت مایل و کیلومتر روی شیشه بود (:
محمد
۴ دی ۱۴۰۱جون میده برای پلیس و غافلگیری در تعقیب و گریز با سوپر اسپورتها… خخخ
TESLA
۴ دی ۱۴۰۱خیلی مشتاقم ببینم که عملکرد i7 m60 چطوری هست ، i7 یه انقلاب تکنولوژیکی برای بیمر هست که تونسته یه خط و نشان حسابی برای رقبایی نظیر : مرسدس eqs , آئودی a8 etron ( که سال آینده وارد بازار میشه ) و تسلا مدل s بکشه ، هر چند فک نکنم نسخه پرفورمنس m60 تو شتاب از پس غول هایی مثل : eqs amg یا تسلا پلد بر بیاد
بهرام
۴ دی ۱۴۰۱هنوزم جا داشت. خودش جا زد!
ماشین کم نیاورد. راننده کم آورد
مهردادکمال
۴ دی ۱۴۰۱خودروی موردبحث در بخشهای با ترافیک پایین اتوبانها به سرعت احساسبرانگیز ۳۲۱ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده است.
وسلام حرفی نیست!!!
Tiger
۴ دی ۱۴۰۱تنها آرزوی ماشینی من اینه یه بی ام و ۷۶۰ همین اتاق دوازده سیلندر مشکی مات با کیت M داشته باشم… بعدشم مرررررگ… البته اصلا برا خودنمایی نمیخوام😂
مثی
۴ دی ۱۴۰۱سدانهای بزرگ و لوکس بخاطر ابعاد و وزن بیشتر، باید موتور قویتر داشته باشن.
من خودم 730li داشتم احساس میکردم قدرت برای این ماشین کمه
m6
۵ دی ۱۴۰۱جدا از بحث فنی و کیفیت خودرو که واقعا جالبه و کم نظیر، کیفیت ساخت اتوبان در آلمان و کشورهای پیشرفته هست که ماشین با سرعت 321 کیلومتر کوچکترین تکانی نداره، اونوقت تو ایران شما در بهترین اتوبان ها جرات نمیکنی با سرعت 100 به بالا رانندگی کنی از بس چاله چوله و دست انداز داره که تو هربار مسافرت باید نصف جلوبندی عوض بشه. امیدوارم 50 سال آینده بتونیم به این کیفیت زندگی برسیم هرچند بازم 100 سال عقبیم.
زمستانم
۵ دی ۱۴۰۱مهندسی قابل تحسین