بیامو 760Li یکی از شاخصترین محصولات چند سال اخیر ژرمنها به شمار میرود زیرا نیروگاه آهنین ۱۲ سیلندر آن جزو کمیابترین پیشرانهها در صنعت خودرو بوده است. حالا این کشتی لوکس زمینی راهی بزرگراههای آلمان شده تا تستهای سرعت و شتاب را پشت سر بگذارد.
سری ۷ را میتوان بهترین گزینه برای تاختوتاز در بزرگراههای بدون محدودیت سرعت آلمان دانست چراکه کابینی بزرگ و لوکس دارد و در نسلهای پیشین آن میتوان به پیشرانه ۱۲ سیلندر پرقدرت در مدلهای فول دست یافت. ویدئوی جدیدی که مشاهده خواهید کرد پنجمین نسل 760Li را نشان میدهد که در تلاش برای ثبت حداکثر سرعت خود است. بیامو 760Li در رسیدن به سرعتهای سهرقمی هیچ مشکلی ندارد زیرا با اندکی تلاش میتوان سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. این سدان همچنین در ویدئوی یاد شده بیش از یکبار به سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.
خودروی موردبحث به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو مجهز است، پیشرانهای که دیگر در دسترس نیست و بجای آن پیشرانههای هیبریدی و برقی تولید میشوند. نیروگاه بزرگ سری ۷ قدرت ۵۴۴ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر تولید میکند. چنین قدرتی برای اکثر خودروها فوقالعاده زیاد خواهد بود و بیامو نیز از همین مزیت برای ارائه پرفورمنسی چشمگیر استفاده کرده است.
760Li با استفاده از پیشرانه ۱۲ سیلندر خود میتواند در عرض ۴.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد اما خبری از صداهای مزاحم و ناپایداری نیست و این خودرو در کمال خونسردی به سرعتهای بالا میرسد. همانطور که گفتیم سری ۷ در اتوبانهای آلمان بهترین حالت خود را دارد و با نرمی زیادی میتازد. برای یادآوری باید گفت هفتمین نسل سری ۷ کمتر از یک سال پیش معرفی شد و البته نسخه تمام برقی i7 نیز در معرض دید جهانیان قرار گرفت که قدرتش ۵۳۶ اسب بخار و گشتاورش ۷۴۴ نیوتون متر است و از دو پیشرانه برقی استفاده میکند. نسخه تمام برقی سری ۷ در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد که یکدهم ثانیه بهتر از مدل ۱۲ سیلندر قبلی است. البته ژرمنها حداکثر سرعت i7 را به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت محدود کردهاند و به این ترتیب 760Li در اتوبان دست برتر را خواهد داشت.
HR3
۱۲ فروردین ۱۴۰۲این سری احیا کننده زیبایی در طراحی سری 7 بود نسل بعدم عالی بود اون فیس لیفت هم که 2019 کردن اونم قابل قبول بود
تا اینکه پارسال نسل جدید اومد و طراحی سری 7 رو برگشت داد به قبل 2008 و زشت تر شد
اسماعیل قصاب
۱۲ فروردین ۱۴۰۲اگه شما با سرعت ۲۴۰ قان قان حرکت کنی با فرض این که همه جا آزاد راه باشه یارو ۴ ساعته میره مشهد و شیراز ۱/۵ ساعته میره اصفهان یه ساعته میره زنجان ، طرف تا میخواد راه بیفته رسیده ، در نتیجه در غذا خوری های بین راه دیگه نگه نمیداره ، و این باعث لطمه شدیدی به این صنعت خواهد شد . لذا ما خدمتگزاران شما در سرویس بین راهی با ورود هر گونه خودرویی که بیش از ۱۸۰ تا اسمن و ۱۶۰ تا عملا راه بره مخالفیم .
سید صمد میرسلیم
دبیر کانون سرویس های بین راهی
فقط انگلستان
۱۲ فروردین ۱۴۰۲😂😂😂
زیزیگولو
۱۲ فروردین ۱۴۰۲لذت سرعت با پتانسیل واقعی یه ماشین مدرن رو میشه تو اتوبانای بدون محدودیت سرعت آلمان تجربه کرد😍😍😍😍 چیزی که تو ایران تو حالت عادی و محدودیت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت فقط درصد کمی از اون مشخص میشه
مهدی
۱۲ فروردین ۱۴۰۲یه ۷۵۰ فول دیزاین الپین هست هر از گاهی میاد شهرک فقط بیا رخ رو ببین ، همین اتاق با رنگ خاکستری یا به قول اون وری ها ناردو گری…..
کاش میشدش قیمت واقعی بود تو مملکت یا نزدیک به کشورهای خلیج همه ماشین خوب سوار میشدیم😔😔😔😔😔😔😔😔
مهدی
۱۲ فروردین ۱۴۰۲یه ۷۵۰ فول دیزاین الپین هست هر از گاهی میاد شهرک فقط بیا رخ رو ببین ، همین اتاق با رنگ خاکستری یا به قول اون وری ها ناردو گری…..
کاش میشدش قیمت واقعی بود تو مملکت یا نزدیک به کشورهای خلیج همه ماشین خوب سوار میشدیم😔😔😔😔😔😔😔😔🥺
Alan.r
۱۲ فروردین ۱۴۰۲سری هفت یعنی این
حیف که بی ام و طراحیش رو خراب کرد
عارف
۱۲ فروردین ۱۴۰۲چقدر راحت،بدون لرزش و فشار اضافی به ماشین سرعت میگرفت و زمانی که به کامیون رسید چقدر پایدار از بالای دویست اومد نزدیک ۱۰۰
Amir mahdi @-1387
۱۲ فروردین ۱۴۰۲طراح این بی ام و آقای نادر فقیه زاده
هست
ARMAN سابق
۱۲ فروردین ۱۴۰۲دوستان از 760 همین نسل دو تا پلاک ملی داریم درسته؟
gholii
۱۴ فروردین ۱۴۰۲بله یدونه سفید داخل قرمز که برای فروش گذاشته شده بیست و دو تومن و یدونه شکلاتی داخل کرم که چند ساله دیده نشده.این سفیده یه چند سالی دست فدراسون اتوموبیل رانی ایران بود و یه عکس شش سال پیش ازش دیدم که یدونه از اگزوزاش دوده قهوه ای زده به سپر عقب…نمیدونم چش بود.
محمد
۱۲ فروردین ۱۴۰۲الکی نیست که یکی از 5 تا برند برتره
سید علیرضا
۱۲ فروردین ۱۴۰۲از طراحی داخلی بی ام و خوشم نمیاد ، قدیمی ، تکراری، خسته کننده
Royal Driver AMG
۱۴ فروردین ۱۴۰۲اتفاقاً طراحی های داخلی قدیمیه بی ام و سگش شرف داره به الانیا. حتی قدیمی های مرسدس از الانیاش که تبلت گنده میزاره بهتره. همیشه قدیمیا هم از داخل هم از بیرون برتری دارن به جدیدیا.
جومونگ
۱۲ فروردین ۱۴۰۲تیوتا سوپرا با کمی تیونینگ با 6سیلندر و 3000 سی سی 1500اسب بخار تولید میکنه حالا این با 12 سیلندر و6000 سی سی و توئین توربو فقط 550اسب تولید میکنه….؟واقعا اسطورهی ژاپنی هیچ وقت تکرار نمیشه🌹🌹♥️
Trump
۱۳ فروردین ۱۴۰۲ژاپنی فقط با تیونینگ و در حالت استوک مالی نیستن
نه جی تی ار نه سوپرا
iman1199
۱۳ فروردین ۱۴۰۲۱۲ سیلندر هم هست که ۶۰۰۰ اسب بخار تولید میکنه ولی برای استفاده روزانه نیستن اینها
و همون موتور ۶ سیلندر هم که گفتی از یه قدرت و نسبتی بیشتر بطور روزانه قابل استفاده نیست و فقط درموارد خاص و زمان های کوتاه استفاده میشه در حالت عادی اونقدر بهش فشار میاد که در زمان کوتاهی خراب میشه
مثلا برای همون موتور ۶ سیلندر حد اکثر توانی که بتونه خروجی داشته باشه که در عین حال قابلیت استفاده روزانه خودش رو حفظ کنه و پایدار بمونه حدود ۶۰۰ اسب بخار هست یعنی اگه از ۶۰۰ اسب بیشتر بشه مثلا ۹۰۰ اسب بشه دیگه روی استفاده کامل روزانه و رلیابیلیتی اون نمیشه حساب کرد
❤BMW❤
۱۳ فروردین ۱۴۰۲خدای با کمی تیونینگ ؟
داداش ، به اون سوپرا های تا خرخره تیونینگ که نمیشه گفت سوپرا ،
میشه ماشین تیون شده با ظاهر شبیه سوپرا ،