صنعت خودرو به شدت در حال دگرگونی است و بیامو نیز برای عقب نماندن از قافله سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است.
تکنولوژی هوش مصنوعی بیش از هر زمان دیگری در حال ورود به صنعت خودروست تا محصولاتی ایمنتر، کاراتر و درعینحال مدرنتر ارائه شوند. از سیستمهای کمکراننده پیشرفته گرفته تا سیستمهای خودران، هوش مصنوعی پیشتاز نوآوری در دنیای خودروست. هماکنون بیامو روش دیگری برای استفاده از این تکنولوژی جدید پیدا کرده است. ژرمنها میخواهند گام بعدی را در زمینه سرویسهای ارائه شده به مشتریان بردارند و به همین خاطر سرویس مراقبت پیشگیرانه را معرفی کردهاند که دادهها و هوش مصنوعی را با یکدیگر ترکیب میکند. این سرویس جدید به خودروهای بیامو امکان میدهد نیازهای فعلی و قابل پیشبینی مشتریان را تشخیص داده و بهصورت فعال به آنها پاسخ دهند. این تکنولوژی فعلاً در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و بیامو به بهبود آن جهت عرضه در آینده ادامه میدهد.
محصولات بیامو برای چندین سال دادههای مرتبط با سرویسهای مشتریان را مستقیماً به نمایندگیها ارسال میکردند تا به این ترتیب فرایند ارتباط بین مشتریان و نمایندگیها تسهیل شود؛ اما دگرگونی قابلتوجه صنعت خودرو و استفاده از سرویس مراقبت پیشگیرانه روش جدیدی برای ارتباط با مصرفکنندگان خواهد بود. خود شرکت میگوید دیگر ارتباط یکطرفهای بین مشتری و بیامو وجود ندارد و از این به بعدبیامو نیز با مشتریان ارتباط خواهد گرفت. اما سرویس موردبحث چه مزیتهایی خواهد داشت؟ از طریق آنالیز دادهها و جمعآوری اطلاعات مربوط به نیازها و سلایق مشتریان، این سرویس میتواند راهحلهایی ارائه کند. ژرمنها میگویند روش دیجیتالی باعث میشود مشتریان از طریق کانالهای موردعلاقه، برنامه موبایلی، اعلانهای داخل خودرویی، ایمیل، نمایندگی خودروساز و… به اطلاعات موردنیاز خود دست یابند.
سرویس مراقبت پیشگیرانه همچنین تجربه خدمات درازمدت را بهبود میبخشد و طیف گستردهای از خدمات شامل پشتیبانی منعطف در طول دوره مالکیت، نکات مهم نگهداری و… را ارائه میکند. این سرویس حتی نمایندگی مناسب بیامو برای تعمیر و نگهداری خودرو را نیز پیشنهاد میدهد. از دیگر امکانات این سرویس میتوان به گزینههای پرداخت آنلاین هزینههای تعمیر و خدمات و… اشاره کرد. این خدمت جدید بیامو برای تمامی محصولات مجهز به سیستمعامل ۷ یا جدیدتر شرکت ارائه میشود و برای استفاده از آن مشتریان باید قرارداد کانکتد درایو بیامو را فعال کرده و خودروی خود را در برنامه موبایلی بیامو یا پورتال ویژه شرکت ثبت نمایند. نهایتاً باید گفت بیامو اخیراً برنامه صندلیهای گرم شونده اشتراکی خود را به دلیل استقبال ضعیف مشتریان لغو کرده است.
Shahab
۱۰ مهر ۱۴۰۲پدال جان بی زحمت کلیپ درگ تسلا s پلد و bmw m8 رو هم بذارین . توی کانال یوتیوب DSC OFF بود روسی بلد نبودم . ولی تسلا بد له شد فکر کنم کاربر Tesla افسردگی میگیره🤣😂
Enzo Ferrari 2008
۱۰ مهر ۱۴۰۲الان ربطی داشت !
دم بی ام و گرم آفرین
امیر
۱۰ مهر ۱۴۰۲داداش اون m8 بالای ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت داشت و همانطور که تو کلیپش گفت برای مسابقات درگ بین المللی تیون شده بود یعنی میره با امثال سوپرا های تا خرخره تقویت کل میندازه بعد توقع داشتی حریف s پلد ۱۰۲۰ اسبی نشه !! همیشه گفتم که طرفدار تسلا نیستم ولی از برقی ها در کل بدم نمیاد ، تسلا s پلد بدون هیچ دستکاری میتونه چهارصد متر و توی ۹/۳ ثانیه بره ( بر اساس ویدئو های drag times و motor trend ) و این یعنی از همه درونسوز های استاندارد تاریخ به جز شیرون ss حداقل توی مسیر یک چهارم مایل سریع تر هست و با این آپدیت جدید که به اصطلاح بهش track package میگن ، سریع ترین سدان استاندارد جهان از نظر تاپ اسپید هم شده ، توی اون ویدئو هم که میگی اون m8 مسابقه ای حداکثر با ۰/۱۸ ثانیه توی مسیر یک مایل شکستش داد و تو رولینگ هم بعد از ۲۸۰ ردش کرد !! خلاصه برقی ها رو حداقل از نظر پرفورمنس تو خط مستقیم مسخره نکنید چون همین تسلا میخواد یه سدان قویتر از پلد رو با اسم پلد پلاس بده بیرون که مثل سایبرتراک پرفورمنس ۴ تا موتور برقی داره ! این ۴ تا روی سایبرتراک با اون وزن صفر تا صد ۲/۵ ثانیه میدن حالا فکرشو کن برای یک سدان چه میکنن !! ( اگه میخواین چیزی رو مسخره کنید همیشه روی نقطه ضعفش مانور بدید نه چیری که توش استاد هست )
Shahab
۱۰ مهر ۱۴۰۲داداش اگه تسلا مدل s رو چهار موتوره کنی ، باتری بزرگتر هم میخواد که یه سدان ۲.۵ تنی میشه . حتی اگر شتاب و سرعتش بهتر بشه ، رانندگی با سدان ۲.۵ تنی خیلی نا ایمن و ترسناکه و حتی بعید میدونم مجوز بگیره. این حرف رو صرفا واسه این زدم که یه مشت ترول که میان تسلای ۱۰۰۰ اسبی رو با bmw یا پورشه ۵۰۰ اسبی مقایسه میکنن و خوشحالی میکنن ، بدونن که ۱۰۰ اسب بخار چقدر میتونه ترسناک باشه . بماند که تسلا با گشتاور آنی باید بهتر عمل میکرد ولی مونده به bmw برسه . این درگ اگه رفت و برگشتی بود خیلی خفن تر هم میشد. اتفاقا داریم به تنها نقطه قوت تسلا حمله می کنیم . اگه سریع تر از bmw نیست ، دیگه چی داره؟!
ارین صاحب جمعی
۱۱ مهر ۱۴۰۲کاربر تسلا باید تازه منتظر تایکان ۱۰۰۰ اسبی هم باشه
امیر
۱۰ مهر ۱۴۰۲هوش مصنوعی قراره خیلی بیشتر از اینا به انسان خدمت کنه ! بیش تر از ۴۰ درصد فرایند طراحی محصولات آینده ب ام و با هوش مصنوعی انجام خواهد شد و تویوتا هم همین برنامه رو برای محصولات الکتریکیش داره ( برای کاهش حداکثر ضریب درگ و در نتیجه افزایش شعاع حرکتی ) ، مدیر عامل شیائومی پیش بینی میکنه تا ۵۰ سال آینده تعداد کارگر های شرکتش بیش تر از ۷۰ درصد کاهش پیدا میکنه چون قراره جاشون رو به ربات های کارگری بدن که خستگی ، مریضی و یا مرخصی براشون معنی نداره و همیشه در حال خدمت به شرکت هستن ( مطمئن باشین یروز همین هوش مصنوعی خالقش یعنی انسانها رو منقرض میکنه یکی از فرضیه های پارادوکس فرمی اینه که : موجودات بیگانه فوق هوشمند منتظر نابودی بشر بدست هوش مصنوعی هستن ! شاید اونا اصلا قرار نیست با ما ارتباط بگیرین به جاش دنبال تامل به ساخته های ما هستن !! )
18:45
۱۰ مهر ۱۴۰۲دوباره یه نوآوری دیگه از جانب سلطان باواریا😍👑😉