بلافاصله پس از معرفی فیسلیفت بیامو X7، آلپینا هم نسخهٔ خود از این شاسیبلند پرچمدار آلمانی یعنی XB7 را با همان بهروزرسانیها معرفی کرده است. این یعنی در شاسیبلند آلپینا هم شاهد همان طراحی جدید X7 با چراغهای جلوی دوقسمتی به همراه عناصری مشکیرنگ در طرفین جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بزرگ هستیم. بااینحال، در XB7 فلپ زیر سپر جلو که خاص آلپینا است هم بازطراحی شده و طراحی جدیدی به خود گرفته که احتمالاً در محصولات بعدی این شرکت هم مورداستفاده قرار خواهد گرفت. آلپینا اما در حال حاضر فقط یک تصویر از فیسلیفت XB7 منتشر کرده و برای پی بردن به همهٔ تغییرات این خودرو باید تا زمان انتظار یک گالری کامل صبر کنیم.
زیر کاپوت XB7 جدیدترین نسخه از پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی بیامو قرار گرفته که حالا به سیستم هیبریدی خفیف و منیفولد اگزوز جدید برای تولید صدای هیجانانگیزتر و واکنش سریعتر توربوشارژرها مجهز شده است. بااینحال، خروجی موتور تغییری نداشته و مثل قبل ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور است. به لطف این نیرو، شاسیبلند بزرگ آلپینا ظرف تنها ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و میتواند به حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
XB7 بهصورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی با تنظیمات خاص آلپینا مجهز است. این سیستم در سرعتهای زیر ۳۰ کیلومتر بر ساعت، برای بهبود فاصلهٔ خودرو از سطح زمین، بهطور خودکار ارتفاع را افزایش میدهد اما در سرعتهای بالاتر بهمنظور بهبود آئرودینامیک، ارتفاع را کاهش میدهد. این خودرو روی رینگهای ۲۱ اینچی اختصاصی آلپینا قرار گرفته که با لاستیکهای پنچرروی پرفورمنس بالا پوشیده شدهاند. البته کسانی که خواهان جذابیت بیشتر هستند میتوانند رینگهای ۲۳ اینچی ۲۰ پره فورجکاری شدهٔ آلپینا را با لاستیکهای پیرلی سفارش دهند.
XB7 در داخل هم از همان بهروزرسانیهای X7 شامل نمایشگرهای به هم چسبیده جدید و جدیدترین نسخه از سیستمعامل بیامو بهرهمند میشود که دستیار شخصی هوشمند این شرکت را هم به همراه دارد. البته در XB7 مثل همیشه تودوزیهای چرمی سفارشی آلپینا هم ارائه میشود. هماکنون امکان سفارش نسخهٔ بروز شدهٔ این خودرو در بازارهای اروپایی وجود دارد و انتظار میرود تحویل آن به خریداران از دسامبر آغاز شود. تولید XB7 برای ایالاتمتحده و بازارهای فرمان راست هم از دسامبر آغاز میشود. قیمت این ماشین در اروپا از ۱۷۰,۵۰۰ یورو شروع میشود.
AMIR / ARMI
۲۵ فروردین ۱۴۰۱امیدوارم کسی ناراحت نشه ولی علی بخردی باکس گذاشته بود مردم به این ماشین لقب بدن
یکی نوشته بود موش کور باواریایی 😂
ارین صاحب جمعی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱شاید باورت نشه ولی دقیقا همین کارو برای سایبرتراکه کرد
NAVID۰۰۹۸
۲۵ فروردین ۱۴۰۱قبلاً گفتم باز هم میگویم که علی بخردی بهترین دَرک را در مورد خودروها دارد و با اینکه با تویوتا میانهی خوبی ندارد ، من با تمام عرایضش موافقم و این اصلاً ربطی به این ندارد که عاشق خودرو هست یا کلکسیونر هست !
ایشون خیلی خودمانی و راحت خودروها را بدون نمایش اجرا کردن نقد میکند و تمام دلایلش هم روشن اعلام میدارد با دلیل و منطق و برخی اوقات هم کاملاً احساسی و هیجانی که میشه دید و خودش هم میگوید که برخی از گفتههایش از دل بر میآید و نه منطق !
سپهر
۲۷ فروردین ۱۴۰۱علی بخردی واقعا ماشینه بازه دمش گرم،کسی که که از تویوتا و لکسس خوشش نمیاد یعنی ادم جنتلمن و ماشین بازیه وفقط یه چی یاد نگرفته بگه استهلاک
Taha Malek
۲۵ فروردین ۱۴۰۱هر موقع دیدید ی تسلا فن در مورد قیافه ی ماشین نظر داد بدونید که برعکس اونه اگه سلیقه داشت ک تسلا فن نمیشد
... love The DEMON }} To turn over a new start }}
۲۵ فروردین ۱۴۰۱حقققق
Kf
۲۵ فروردین ۱۴۰۱کاری ندارماا ولی با کاربر taha malek شدید موافقم
امیدوارم حداقل این رفتار مسخره رو کنار بزارن
Jdm باز
۲۵ فروردین ۱۴۰۱مرز های حرف حق رو جابجا کردی
NAVID۰۰۹۸
۲۵ فروردین ۱۴۰۱😂😂😂👏
تسلا فن
گفتنش هم خندهداره !
یعنی چی !
مگه تسلا هم ماشین به حساب میاد !
تسلا یه باکس بیروح و بیکیفیته که فرقی با اتوبوسهای BRT خط شوش مولوی نداره با این تفاوت که چهارتا آدم حمل میکنه نه ۵۰ تا !
Amoo HamiD
۲۵ فروردین ۱۴۰۱البته آمار فروش نهایی همه چیز رو مشخص میکنه نه آمار پیش فروش 5 هزار دلاری …
Reza
۲۶ فروردین ۱۴۰۱یعنی میخوای بگی از سایبرتراک زشت تره؟
مهدی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱فکر کنم بی ام و تیم طراحی ایران خودرو و سایپا رو کامل استخدام کرده
Jdm باز
۲۵ فروردین ۱۴۰۱چی بگم والا
ما هر چقدر حرص بخوریم چیزی درست نمیشه
باید دید تو بازار فروشش چگونه خواهد بود
NAVID۰۰۹۸
۲۵ فروردین ۱۴۰۱بهتره دوستان بدانند کسی نمیگوید X7 زشت شده ، بلکه اُبُهَت هم دارد اما اصل موضوع اینه که دیگر اصالت باواریاییای ندارد و تمام !
BMW به تمام معنا تِر زده تو طراحی بااصالت خودش و تا امروز سه خودروی ارزشمندش را نابود کرده و احتمالاً نفر بعدی جنتلمن خوشپوش سری7 سدان هست که از همین حالا رَخت سیاه بپوشند طرفداران این خودرو و برند !
کیانوش
۲۶ فروردین ۱۴۰۱سری هفت جدید هم ظاهرا همین چراغ های باریک رو داره از ی طرفف جلوش رو به اندازه رولزرویس حجیم کرده از این ور چراغ های قلمی انداخته مثل چینی ها تو سری هفت
بهنام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱عاشق بی ام و هستم ولی خدایی چراغ جلوش خیلی بد شده اصن نمیفهم چرا دارن چیزای که سال ها طراحان مختلف واسش زحمت کشیدن تا یکی از ویژگی های منحصر به فرد بی ام و بشن تو طراحی رو خراب میکنن . طرح کلی خوبه اوکی
ولی این ماشین بی ام و ست
از بین بردن اون چراغ ها مثل اینه جلو پنجره کیلویی شکل بی ام و هم تغییر بدی یه طرحی شبیه به مثلا لکسوس بزنی بگی زیبا شده پس خوبه
بهنام
۲۵ فروردین ۱۴۰۱خدایی همه چی خوبه بجز همین چراغ های دو تیکه جلو
ماشین باز
۲۵ فروردین ۱۴۰۱طراحی 0
قیمت100
امکانات 800
حسرت ما ایرانی ها20000000000000000000000
😂😂😂😂
arshiaSVJ
۲۶ فروردین ۱۴۰۱نگاش میکنم احساس میکنم دارم به یه اشکودا نگاه میکنم
کیانوش
۲۶ فروردین ۱۴۰۱شورش رو دراورده من از جلو پنجره بزرگ بدم نمیاد ولی نه اینجوری نه وقتی که جلو پنجره تو ارتفاع باشه
مثلا مال استون یا مرسدس یا بقیه که بیشتر حجم جلو پنجره تو قسمت سپر هستش
حالا چه تناسبی بین این جلو پنجره و چراغ های باریک دیدن طراح های بی ام و خدا داند
مهردادکمال
۲۶ فروردین ۱۴۰۱این طرح مطمئنا برداشته میشه
Enayat
۲۷ فروردین ۱۴۰۱زمانی بی ام و پیشرو در طراحی خودروها بوده و به بقیه ی شرکت ها؛ هنر ماندگاری شو دیکته می کرد….الان خودش پیرو شرایط بازار شده و برای اینکه توی بازار چین موفق باشه دست به این خود زنی ها زده…🤢