بامو برای دومین بار با برند مد کیث (Kith) همکاری کرده و دو خودروی بسیار خاص تولید کرده است. خودروی اول یک i4 M50 بسیار تولید محدود بوده و دومی یک ۱۶۰۲ اصلاحشده مدل ۱۹۷۲ است. از i4 M50 تنها هفت دستگاه ساخته میشود و یکی از آها در حراجی به فروش میرسد. هر هفت دستگاه این خودرو با رنگ سبز تیرهٔ کیث رنگآمیزی خواهند شد. این برای اولین بار است که بامو یکی از رنگهای رسمی خود را بنام یک برند همکار نامگذاری میکند؛ اما علاوه بر این رنگ خاص، i4 M50 محصول همکاری بامو و کیث از ویژگیهای انحصاری دیگری هم بهره میبرد.
بامو برای این خودرو لوگوی جدیدی را طراحی کرده که نام کیث در آن ادغام شده است. همچنین به حلقهٔ دور این لوگو نیز همان رنگ سبز بدنه اضافه شده است. در داخل خودرو، سراسر کابین با چرم مرینو به رنگ کاراملی پوشیده شده و حتی روی کفپوشها هم لوگوی کیث با همین چرم دوخته شده است. این لوگو روی پشتسریها و زیر آرنجیها هم کار شده و نوشتهٔ Kith Exclusive Edition بهصورت لیزری روی داشبورد سمت سرنشین حک شده است.
i4 M50 نسخهٔ کیث در قوای محرکه هیچ تغییری را تجربه نکرده و مشتبه نمونهٔ استاندارد است اما در بامو ۱۶۰۲ مدل ۱۹۷۲ پیشرانهٔ درونسوز اصلی جای خود را به قوای محرکهٔ الکتریکی داده است ولی متأسفانه بامو هیچ جزئیاتی در مورد این موتور جدید منتشر نکرده است. ۱۶۰۲ بهمنظور اشاره به گذشتهٔ الکتریکی بامو انتخاب شده است زیرا این اولین خودروی تاریخ بامو بود که به قوای محرکهٔ الکتریکی مجهز شد. در آن سالها، بامو دو دستگاه از نسخهٔ الکتریکی ۱۶۰۲ را بهعنوان خودروی فیلمبرداری به المپیک ۱۹۷۲ مونیخ فرستاد.
این ۱۶۰۲ ویژه هم مثل i4 M50 در بیرون با رنگ سبز کیث رنگآمیزی شده و در داخل از تودوزی چرمی کاراملی بهره میبرد. این چرم بخش بیشتری از کابین این بامو قدیمی را پوشانده و لوگوی کیث روی بخش عمدهای از رو دریها و صندلیها کار شده است. در این خودرو همچنین روی لوگوی بامو بجای نوشتهٔ BMW حالا KITH نقش بسته است زیرا قرار است این ۱۶۰۲ ویژه به «رونی فیگ» تحویل داده شود یعنی کسی که در سال ۲۰۱۱ برند کیث را تأسیس کرد و در این پروژه با بامو همکاری داشته است.
کیث و بامو برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ همکاری و مدل ویژهٔ M4 کامپتیشن x کیث را معرفی کردند. از این خودرو ۱۵۰ دستگاه ساخته شد که همهٔ آنها ظرف تنها نیم ساعت فروش رفتند. این موفقیت باعث شد دو شرکت دوباره باهم همکاری کنند. طی این همکاری، کیث هم مجموعهای ۵۱ تکه از پوشاک و اکسسوری را با همین رنگ سبز و چرم کاراملی ارائه خواهد کرد.
M
۱۰ مهر ۱۴۰۱سریعا الکتریکی سازی باید انجام بشود و موتور های کثیف روغن و بنزین خوار در زباله دان تاریخ انداخته شوند
A.A.S
۱۰ مهر ۱۴۰۱این الان شوخی بود یا جدی؟!😐
اگر شوخی بود که باز هم قشنگ نبود
اگر جدی بود منتظر ریپلای هایی که بقیه دوستان میکنن باش…
ماکسیمیلیان
۱۰ مهر ۱۴۰۱پاسخ درخور و دندان شکنی بود:)))
کرگدن باواریا
۱۰ مهر ۱۴۰۱درود بر ماکسیمیلیان عزیز :)
ماکسیمیلیان
۱۱ مهر ۱۴۰۱مخاطب من، کاربر A.A.S بودند و صرفاً پاسخ ایشان را تصدیق کردم(البته میزان لایک برای بنده اهمیتی ندارد؛ قصد این حـقـیر، برطرف کردن سوءتفاهم بود.).
سینا
۱۱ مهر ۱۴۰۱به نظرم خودروهای معمولیی مثل rav4 یا بقیه کراس اورها یا خودروهای معمولی شهری مثل سیویک (حالا سیویک یه تایپ آر هم داره) برقی باشن بهتره
چیه الکی توی ترافیک بنزین میسوزونن
بهراد
۱۰ مهر ۱۴۰۱نه به اون کره ای فن بودن نه به این نظرات. من نمیدونم چرا اصلا دارم با همچین ادمی بحث میکنم😐
M
۱۰ مهر ۱۴۰۱از وقتی با سانتافه و هیوندای معظم آشنا شدم دیگر فریب اروپایی ها را نخوردم
امیدوارم شما هم از جاهلیت نجات داده بشوید
Reza Waffen SS
۱۰ مهر ۱۴۰۱هیوندای معظم 🤣🤣🤣
کرگدن باواریا
۱۰ مهر ۱۴۰۱سانتافه معظّم ! :)))
کلا شما طرف ضَعیفا رو میگیری😂
نه جهان به چِینی ها زانو زدن!
نه سانتافه در حدی نیست که “معظّم” باشه .
شما وَطَن مارو نبین ؛ مِلَت ماشین نَدیده ایی هستیم که به کُره ایی میگیم اصالت و معظّم !
خودمون اسپرتیج ۲۰۱۶ داریم قبول دارم بی دردسر عه ؛ رخ همه پسندی داره مخصوصا چراغ عقبش که شبیه پورشه هس ولی اینا در حدی نیستن که معظّم خَطاب بشن.
با ۴۰ هزار دلار تیگوان آلمانی رو به سانتافه تَرجیح میدم :)
ارین صاحب جمعی
۱۲ مهر ۱۴۰۱به آشناییت ادامه بده
࿗
۱۰ مهر ۱۴۰۱خوبه
Reza Waffen SS
۱۰ مهر ۱۴۰۱امر دیگه ای ندارین ؟؟؟
࿗
۱۰ مهر ۱۴۰۱نه همه چیز عالیه
Reza Waffen SS
۱۱ مهر ۱۴۰۱با شما نبودم رو بالایی ریپلای کردم
۹۱۱
۱۰ مهر ۱۴۰۱گنگ بسیار بالایی داره 😍
سهیل
۱۰ مهر ۱۴۰۱پرابهت و زیبا
T
۱۰ مهر ۱۴۰۱بی ام وه ۱۶۰۲ لایک
بی ام وه i4 دیسلایک
بنظرم خودرو های قدیمی ظریف تر و زیبا ترن .شاید سلیقه من بد باشه
وحید اسماعیل نسب
۱۱ مهر ۱۴۰۱نه سلیقت عالی و منطقیه من هم ماشین های قدیمی رو دوست دارم
Si
۱۰ مهر ۱۴۰۱اگه بگن این دوتا میلیون قیمت داره باز می ارزه
ماکسیمیلیان
۱۰ مهر ۱۴۰۱واژهی «زیبا» برای وصف این خودرو کافی خواهد بود…
کرگدن باواریا
۱۰ مهر ۱۴۰۱و من نیز موافق نظر گرانبهای شما :)
ماکسیمیلیان
۱۱ مهر ۱۴۰۱شما در حـق این حـقـیر بزرگواری میکنید.
Hamilton1970
۱۱ مهر ۱۴۰۱کدومش؟😐🗿
احمدرضا
۱۰ مهر ۱۴۰۱خواستم بگم اون قدیمی رو بدین من باهاش بزنم به جاده بدبختیام یادم بره که دیدم ورداشته برقیش کرده
عارف
۱۰ مهر ۱۴۰۱یادش بخیر ۲۰۰۲ خیلی ماشین باحالی بود
علی جردن
۱۰ مهر ۱۴۰۱آقای سردبیر اگه اخبار اکسسوری کیث منتشر شد لطفا شماهم توی پدال این خبرو پوشش بدین واقعا از رنگ بیرون و ترکیب چرم داشبورد خیلی لذت بردم بی نظیر بینظیر بود
امیرحسین
۱۰ مهر ۱۴۰۱این شرکت ها بیان کار خیر کنن به بیماران پروانه ای کمک کنن
SLR _ 722
۱۱ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز الان پلی استور و اپ استور که کار نمی کنند ، فیلتر شکن ها هم کار نمی کنند و در نتیجه یوتوب و تلگرام از دسترس خارج هستند ( از اینستاگرام استفاده نمی کنم ) . اینها که ربطی به خرید نداره
اگر توی این بلبشو طرح صیانت رو توی پاچه ملت کرده باشند به مراتب جدیدی از کثافت بودن دست پیدا می کنند
Porsche 911
۱۲ مهر ۱۴۰۱چقدر اون ۱۶۰۲ به دلم نشست
زیبا و خوش رنگ
اگه برقی نبود یکی از بهترین کلاسیک های عمرم میشد
البته هستش اما این الکتریکی سازی محصولات کلاسیک که اعتبار خودروساز بر پایه اونا بالا رفته اشتباه هست مثل اینه که طرف بیاد اون 300SLR رو برقی کنه
مگه کلا چقدر خودروی کلاسیک داریم که در شهر ها تردد میکنن خیلی کم
چون اونا توی کلکسیون خاک میخورن و روز به روز ارزششون میره بالا
Farzad
۱۴ مهر ۱۴۰۱موتور درون سوز یه چیز دیگست برا کسی که عشقش ماشینه