خودروساز مشهور باواریا توانسته است در زمانی کوتاه به فروش خیرهکننده در بازار مدلهای تمام الکتریکی و هیبریدی برسد. این دستآورد مهم، با رونمایی از i4 و کراساوور iX در سال جاری، سرعت گرفته است.
حدود ۷۰ درصد از یک میلیون دستگاه خودروهای دارای موتور الکتریکی بیامو، هیبرید و پلاگین هیبرید هستند. با این حساب، فروش ۳۰۰ هزار دستگاه محصول تمام برقی توسط بیامو، تقاضای بسیار بالا برای مدلهای الکتریکی این برند را نشان میدهد.
مدیران بیامو برای تولید سالانه دو میلیون خودروی تمام برقی تا سال ۲۰۲۵ برنامه دارند. مدلهای الکتریکی تا سال ۲۰۳۰، حدود ۵۰ درصد تولیدات بیامو را شامل میشوند. براین اساس در سال جدید میلادی، سری ۷ و X1 برقی رونمایی خواهند شد. سری ۳ تمام الکتریکی با کد i3 نیز به تازگی در چین دیده شده است.
برندهای زیرمجموعهی بیامو هم تولیدات الکتریکی متنوع خواهند داشت. رولزرویس اسپکتره و مینی کانتریمن در سال ۲۰۲۲ با پیشرانهی تمام برقی رونمایی میشوند. اگر شرایط بازار جهانی طبق پیشبینیها ادامه یابد، تا سال ۲۰۳۰ تمام تولیدات رولزرویس و مینی، الکتریکی خواهند بود.
(Saeed(peugeot
۱۸ آذر ۱۴۰۰چقدر یه شرکت میتونه با برنامه / منظم / فوق العاده / پر سود و عالی …. برنامه ریزی کنه و پیشرفت کنه
Shirko
۱۸ آذر ۱۴۰۰نمی دونم مردم در این خوکچه ب ام و ها چی دیدن ، که ب ام و به این امار فروش رسیده !؟!؟!؟
محمد امین
۱۸ آذر ۱۴۰۰کیفیت ، کارایی ، اسپرت بودن، خدمات بعد از فروش، و پرفورمنس و تکنولوژی
طراحی های جدید bmw ، برای بعضی ها خوشایند نیست و بعضی ها هم دوست دارن
راستی ، بابت حرف دیشب معذرت میخوام …
ولی شما گفتی که فراری جرات نداره ماشین هاش رو به نوربرگ ببره و منم در حواب دلیلش رو گفتم و منظورم اون کامنت بود
Shirko
۱۹ آذر ۱۴۰۰خواهش می کنم دوست گرامی 😃🙏🏻
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ آذر ۱۴۰۰به این نگاه کنید
https://www.pedal.ir/bmw/bmw-m4-ac-schnitzer-road-test/
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۸ آذر ۱۴۰۰پول داشتم حتما یکی میخریدم
به نظرم طرذحی جدید بی ام و خیلی خوبه
مهردادکمال
۱۸ آذر ۱۴۰۰یه سوال اینه که اتوموبیل های فوق لولکس الکتریکی مثل رولزرویس قراره چطور باشن مثلا اگر به بی صدایی تو ماشینای دروسوز معروفن در اینده هم الکتریکی ها بی صدان اگر چوب یا صنلی های بزرگ و راحت بخوان استفاده کنن که بیش از حد سنگین میشن از برد حرکتی ماشین کم میکنن با این ارتفاعم که الان دارن قطعا تو ایرودینامیک به مشکل میخورن و باز مصرف برقشون بالا میره هر چی که بخوان ارایه هم بدن تسلا و لوسید ایر و اخیرا بنز و بی ام و خیلی بهتر به مشتری ارائه میدن بنظرم آینده مبهمی دارن
محمد
۱۸ آذر ۱۴۰۰چیزی که من رو ناراحت می کنه از این آمار فروش بی ام و اینه که فکر می کنن مردم طراحی خودرو هاشون رو دوست دارن و بیشتر اقدام به تولید محصولات جدید با این جلو پنجره های بزرگ و زشت می کنن، همینطوری که در آخرین محصولشون یعنیxm رسما آمدن خوک angrybirds طراحی کردن
پارسا
۱۸ آذر ۱۴۰۰من که با سری ۳ و ۴ مشکلی ندارم
اما سری ۲ و XM افتضاحن ، خودش هم میدونه اینجور نیست که چون فروش بالاست فکر کنه مردم دوست دارن عاقل تر از این حرفاست ، اما هر چقدرم مردم بدشون بیاد نمیتونن کاری بکنن ، مثلا در خصوص XM چندین ساله دارن برنامه ریزی و طرح ریزی میکنن براش ، پس برای تغییر این طراحی هم همینقدر زمان لازمه ، شاید تا سال ۲۰۲۶ درست شد طراحی ها
ارین صاحب جمعی
۱۸ آذر ۱۴۰۰اقا محمد عزیز بی ام و xm برای فقط ایالات متحده آمریکا طراحی شده است و طراح های امریکایی اون را انجام دادند اگر مایل هستید در کانال یوتوب pars gt کاملا توصیح داده که فقط برای آمریکایی ها طراحی شده و بی ام و آلمان نقشی نداره و جناب آقای shirko طراحی همه خودروها روزی اینچنین میشه بعدم مگه چشه بدبخت حالا افقی را کرده عمودی خوب بابا حق داره از بس یک مدل دیدیم چشامون عادت کرده بعدم تعصبی ندارم ولی مردم دنیا دارن از بی ام و لذت میبرن که اینجوری فروش داره متاسفانه مردم ایران قصد بی احترامی ندارم ولی یک ذره سخت پسندن مثلا سانتافه الان را دوست ندارن ولی دنیا دوست داره و چون ایران جز کشورهای جهان سوم هست اونا برای سلایق مردم دنیا به غیر از ایران تولید میکنن
Ht
۱۸ آذر ۱۴۰۰مطمئنم اطلاعات شما از طراحی حرفه ای خودرو و همچنین نحوه رتبه بندی جهان های اول تا سوم در حد دبستان هست چون که در طراحی مدرن خودرو های برقی معمولا جلو پنجره خودرو حذف میشه و این توی سری eq مرسدس مشهوده حتی قبل از اون هم در کانسپت آواتار جلو پنجره حذف شده بود و این کار بی ام دبلیو توهین به طراحان دیگر خودرو هست.
ارین صاحب جمعی
۱۸ آذر ۱۴۰۰منطق حرفم اینه که مثل دیزل گیت که رازی بود تا فروش فولکس بیشتر بشه طراحی های بی ام و رازیه که بعدن معلوم میشه در کل حرفم اینه طراحی بده ؟ اگه بده چرا میخرین ؟
Bilbo
۱۸ آذر ۱۴۰۰همه فاکتورهای فروش یه شرکت تو طراحیش خلاصه نمیشه، این وسط چیزی به اسم کیفیت وجود داره که بامو هرگز به اون خیانت نمیکنه، از بین بردن خم هافمیستر، بزرگ کردن جلو پنجره، تغییر چراغ های دوتایی، طراحی اگزجره XM و همه و همه فقط تو بعد طراحی چالش برانگیز بوده ولی همه اینها در نهایت بامو هستند. بامو کیفیت رو اگه از دست داد، محکوم به نابودیه. اینکه یه کمپانی که با اختلاف رکورد دار جوایز بهترین انجین های درون سوز هست، به شکل منحصر به خودش و آروم و آهسته وارد بازار الکتریکی ها میشه و همچین فروش و همچین کیفیتی عرضه میکنه، واقعا یه دست مریزاد داره مدیریتش که تونسته بطور همزمان مسئولیت هندل و فروش درون سوز و الکتریکی رو با هم جلو ببره👌
ارین صاحب جمعی
۱۸ آذر ۱۴۰۰احسنت به شما آقای بیلبو فکر کنم ht تو خوابه توهین میشه چینی که کیفیت نداره توهین میشه جنسیس جی ۸۰ اشغالی که تو آمریکا به من بدبخت انداختن که مثلا چهار چرخه چرخ های عقب یک درجه هم نمیچرخه یا بوی پلاستیکش حالمو بهم میزنه میدونم الان دیسلایک بارونم چون الان همه میگن این تعصبیه و پیشرفت بقیه را الگو قرار نمیده و اینها ولی آرزو میکنم یکبار سوار این ماشین بشید متوجه بشید من چی میگم به قرآن مجید نزدیک ۸۰ هزار دلار دادم رفت یک روز روشن میشه یک روز نمیشه خیلی اذیت میکنه بعد رو کاغذی که نمایندگی به من داد زده ۲ سال گارانتی الان بردم میگه اینا جز گارانتی نیست خدمات پس از فروشم که افتضاحه اینا یعنی توهین نه یک جلو پنجره که حتی جنسیس اشغال مال منم داره بزرگشم داره یا لکسس جدید lx خداکنه همتون به ارزو هاتون برسید
Ht
۱۸ آذر ۱۴۰۰فروش بالا همیشه به دلیل کیفیت عالی نیست مثل فروش بالای یواز در آمریکا به دلیل قیمت و شرایط رقابتی نه اینکه کیفیتش از جیپ رانگلر بهتر باشه و دو برند معروف اپل و BMW هر چیزی رو تولید کنند به دلیل برند بودن میلیون ها نفر رو جذب میکنند در صورتی که محصولات هر دو شرکت ضعیف هایی دارند که عمرا برای فن ها شون مهم باشه و فقط طرفدار ها یه برند لوکس میخوان در ضمن بعید میدونم شما به جز پراید ماشین کره ای دیگه ای سوار شده باشید ;) چون که با هشتاد هزار دلار در آمریکا می تونستید از برند محبوب خودتون(BMW)ماشین بخرید و جنسیس یکی از بهترین خودرو های لوکس جهان است و مشخصاتی که دادید بیشتر مربوط به تیبا پلاس هست و آخر، طراحی های لکسوس و رولزرویس از سنت به جا افتاده و معروف پیروی می کنند و هیچ کدام تا کنون #سنت_شکنی نداشته اند .
ارین صاحب جمعی
۱۸ آذر ۱۴۰۰دوست عزیز جناب ht بله بنده میتونستم با هشتاد هزار دلار یا بیشتر بی ام و m5 competition بخرم ولی خوب باید به همه فرصت داد من عمدا جنسیس خریدم تا ببینم واقعا می ارزه یا نه دیدم نهتنها نمی ارزه بلکه خیلی هم گرونه و دوست عزیز بعید میدونم حداقل تو آمریکا کسی m5 را به جنسیس بده اگه خواستید لینک یوتوب sam and car legion را سرچ کنید و اینم بگم که خیر اینایی که گفتم همش واقعیته میتونم به عزیزترین کسانم قسم بخورم گفتم و باز هم میگم مهم برند نیست مهم کیفیته طراحی خیلی مهمه مثل جنسیس ولی نه به اندازه عملکرد و قدرت و ظرافت فنی بی ام و امیدوارم روزی برسه که هممون یک بارم که شده سوار ماشین خوب بشیم لکسس مزدا تویوتا بنز و بیمر و پورشه و آئودی و دوج تا مفهوم ماشین را درک کنیم به امید اون روز ببخشید سرتون را درد آوردم
Ht
۱۹ آذر ۱۴۰۰بله قطعا کسی ماشین برند رو به به ماشین کره ای ترجیح نمیدهد ولی شما هم لازم نیست قسم بخورید همین که یه فرصت به ما بدین و یه فیلم بگیرین از خودتون و ماشین و مشکلاتی رو که گفتین رو در فیلم به زبان فارسی بازگو کنید و در آپارات یا اینستاگرام بارگذاری کنید و لینک اون رو برای این پیام ریپلی کنید من باورم میشه ، چون که راستش یکی از بهترین برند های لوکس که من دوست دارم جنسیس هست و دوست دارم ببینم هم وطن من هم یه جنسیس داره هر چند که این مشکلات را داشته باشه.
ارین صاحب جمعی
۱۹ آذر ۱۴۰۰چشم حتما جناب ht من با همین ایدی در این اینستاگرام هم فعالم ولی فعلا امریکا نیستم 😅😅 و چشم حتما یک ویدئو از جنسیسم میذارم فقط ایدی من تو اینستا همین فقط انگلیسی هست بر روی چشم خودم بشدت تو فکرش بودم