بامو سری ۲ به نوعی باعث شده باواریایی ها به عنوان سازندهی سدان های اسپورت و تثبیت شده شناخته شوند.
این خودرو تا به امروز یکی از شناختهشدهترین محصولات تاریخ این خودروساز بوده و در کلاس خود نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. البته یافتن نمونهای خوب و تمیز در بازار آسان نیست زیرا بسیاری از این خودرو تیون شدهاند و حالت استاندارد کارخانهای ندارند.
اما اگر شما خواهان یک خودرویی با ظاهر کلاسیک ۲۰۰۲ و البته ذاتی مدرن باشید چه باید بکنید؟ خب شما میتوانید از یک شرکت آلمانی بخواهید که بامو 135i کانورتیبل را به یک مدل کوچ بیلد شبیه ۲۰۰۲ با نام ETA 02 کابریو تبدیل کند.
خودرویی که مشاهده کنید دارای بدنهای ساخته شده از فایبرگلاس بوده و شبیه بامو ۲۰۰۲ کانورتیبل ۱۹۷۱ است. این خودرو در مقایسه با مدل کلاسیک یاد شده از شاخصههای مدرنی همچون چراغهای جلوی گرد و بای زنون، چراغهای عقب LED، رینگهای بزرگتر، زاویهی متفاوت شیشه جلو و… بهره میبرد. ستون A، شیشه جلو، لبهی صندوق و سقف نرم در واقع از سری ۱ کانورتیبل E88 گرفته شدهاند.
زیر این بدنهی رترو شاسی بامو 135i قرار دارد. به این ترتیب ETA 02 کابریو از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۰۲ اسب بخار استفاده کرده و در عرض ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۵۰ کیلومتر در ساعت میباشد.
Just bentley continental
۱۷ دی ۱۳۹۷واو عالیه جیگریه.
Car Lover
۱۷ دی ۱۳۹۷خیلی تو بیرون خوب کار کردن ولی کاش داخلم شبیه 1971 میکردن تا اینجاشو که اومدین حداقل اون فرمونشو عوض میکردین خیلی ضایس از در ی ماشین دهه هفتادی وارد ی ماشین قرن بیست و یکی بشی دوگانگی عجیبیه
حسین
۱۷ دی ۱۳۹۷هم طرح جالبی به ذهنشون رسیده ، هم زیبا شده!
سعید سابق
۱۷ دی ۱۳۹۷نه آقا … هیچی همون 2002 نمیشه
Mercede kaviani
۱۷ دی ۱۳۹۷بسیار عالی و فیمت بسیار مناسب با طراحی کلاسیک ودست ساز
میلاد
۱۷ دی ۱۳۹۷سلام
از نظر من داخلش هم کلاسیک باشه حس قشنگتری چون رانندس بیشتر با ادوات سرو کار داره تا بیرون و بدنه مثلا ی بی ام و سری 2 مدل 2018 باشه با داشبورد 2002 مدل سال1971 البته با کمی امکانات رفاهی بیشتر در حد شیشه برقی و پخش usb وکولر ومانیتور ودوربین عقب و …
me84
۱۷ دی ۱۳۹۷.
یاد BMW2002 افتادم. نارنجی کروکش خیلی خوشگله .