کمپانی بیامدبلیو اعضای خانواده موتورسیکلتهای GS خود را که شامل دو موتورسیکلت F700GS و F800GS میشوند برای سال ۲۰۱۶ با کمی تغییر راهی بازار خواهد کرد، تغییراتی که در نمایشگاه میلان از آنها رونمایی شد.
این تغییرات شامل تغییر در طراحی قسمت باک و همچنین آینهها است که شمایل جدیدی به این دو موتورسیکلت بخشیده، شمایلی که چهره این دو را مهربانتر نشان میدهد و بر جذابیتشان افزوده است. برای مدل F700GS یک تیپ جداگانه به نام استایل وان (Style 1) ارائه شده است که با فریم قرمز- سفید غیر متالیک، زین مشکی یا خاکستری و محافظ دست بزرگ در برابر باد، راهی بازار میگردد. همچنین مدل اصلی با رنگآمیزی مشکی –خاکستری که تلفیقی از رنگ مات و متالیک است هم برای دوست داران این موتورسیکلت در دسترس خواهد بود. برای مدل F800GS نیز یک تیپ با همان نام استایل وان (Style 1) ارائه شده که دقیقاً همان مشخصات و ویژگیهای استایل وان F700GS را دارا است با این تفاوت که محافظ دست ندارد. برای این مدل یک تیپ دومی هم با نام استایل تو (style 2) در نظر گرفته شده که علاوه بر محافظ دست، به یک صفحه نمایشگر بزرگ از جنس LED نیز مجهز شده است. مدل اصلی هم با رنگ آبی راهی بازار خواهد شد. در مشخصات و ویژگیهای فنی و انجین تغییری به وجود نیامده و F700GS همچنان ۷۵ اسب بخار قدرت تولید کرده و F800GS هم همان ۸۵ اسب بخار قدرت را دارد. طراحی نامتقارن چراغهای جلو نیز همچنان وجود دارد تا خشم منتقدان این سبک از طراحی را دوچندان کند، طراحی که حتی در مدلهای اسپرت این کمپانی آلمانی هم به چشم میخورد و به عقیده خیلی از منتقدان و موتورسیکلت دوستان، نهتنها جذاب نیست بلکه مسخره هم هست.۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فرزاد
۹ آذر ۱۳۹۴موتور رو نمیدونم ولی شاید باورش واسه شما سخت باشه اما ماشینهای بی ام دبیلیو یکی از زیادترین اصطحلاکها رو داره و خیلی هم پرخرجه!!بعد دو سه سال هم که ماشالا هر روز خرابه!!بعد 5 6 سال بعد هم که باید موتور حتما بیاد پایین.میدونمم خیلی ها دیسلایک میدن اونا همونایی هستن که تا حالا بی ام و نداشتن!!……..
great britain
۹ آذر ۱۳۹۴من باهات موافقم فرزاد. وحرفتو کاملا درک میکنم. البته بعضی ها هم بودن که میگفتن بعده یک سال ماشین خرابه و بعده چهار سال موتور ماشین اومده پایین!!!! کلا تو ایران ماشین آلمانی به درد نمیخوره مگر اینکه عاشقشون باشی یا پولتون از پارو بالا بره!!!!!!!! فقط ماشین ژاپنی .هم با دوام
هم خیلی کم هزینه تر و از همه مهمتر عمر طولانی.یعنی یه جوری هست که تا زمانی که شما زنده اید اون هم زنده ست و مجبورتون میکنه توی وصیت نامه اون رو به فرزندانتون ببخشید!!!!!!!!!! و حتی بعد عمره فرزندانتون هم هنوز نفس میکشه و بی رقیب!!!!!!!!!!!!
احمد
۹ آذر ۱۳۹۴کاملا در برخی جهات با شما موافقم
دلیل خرابی موتور های بی ام و در ایران 90 درصدش بر میگرده به کیفیت بسیار پایین بنزین سوپر ما که فاقد استاندارد های لازمه
موتور این ماشین ها بسیار به کیفیت بنزین حساسن
مکمل هایی هم که توی بازار هستند فقط تا حدودی مشکل رو مرتفع میکنند براای همین شما در دراز مدت با مشکل مواجه میشید
روغن هایی هم که در ایران هستند بالای 90 درصدشون تقلبی هستند و از اونجاییکه ما نمایندگی رسمی در ایران ندارین خود نمایندگی ها هم قطعات اصل ندارند
در مورد ماشین های المانی بازهم با شما موافقم که هزینه های نگهداریشون بسیار بالاست که طبیعی هم هست ماشین لوکس دیگه
من ایکس تری 2008 داشتم توی 95 هزار موتور جام کرد 20 میلیون تومان خرجش کردم
ولی لذت و کلاسی که در رانندگی با المان ها هست در هیچ ماشین دیگه ای نیست به خصوص بی ام و
در مورد موتور سیکلت های بی ام و هم فقط میتونم اینو بگم که شاهکارن
1 بار سوار شید اعتیاد شدید پیدا میکنید
1997
۹ آذر ۱۳۹۴بیمر همیشه خوب بوده و خوب میمونه در تمام کلاس های موتوری که حضور داره.
برای خرید موتور در ایران که روندنش راحت باشه و بشه سفر های طولانی هم باهاش رفت چه پیشنهاد هایی دارید. لطفا بگید. ممنون
احمد باقری
۹ آذر ۱۳۹۴این موتور هم مثل موتورهای قبلی بی ام و، خیلی عالیه. طراحیش هم متفاوت هست و استایل خودش رو داره.
peyman.german
۹ آذر ۱۳۹۴طراحیش عالیه،اما تکراری،دقیقا عین ماشینهاش.
داره جذابیت رو فدای اصالت میکنه