جی پاور روی استیشن واگن M5 دست گذاشته و این خودروی تقویت شده را دوباره تقویت کرده است! تیون روی تیون و این یعنی یک ماشین ترسناک ۸۰۸ اسب بخاری که می تواند تا ۳۶۲ کیلومتر بر ساعت، سرعت بگیرد.
M5 مورد استفاده G-Power از سری قدیمی تر E60/E61 می باشد که هنوز هم مورد علاقه تیونرهاست. محصول نهایی طوفان هوریکان RR نامگذاری شده است. در زیر هود این اتومبیل یک موتور V10 با سوپرشارژر دوقلو جای گرفته است. توان این پیشرانه ۸۰۸ اسب بخار و گشتاور آن ۷۹۰ نیوتن متر است.
شتاب صفر تا صد این مدل ۴.۴ ثانیه است که نسبت به ۴.۸ ثانیه ای مدل استوک، اندکی بهتر است. رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر هم ۹.۵ ثانیه زمان می برد در حالیکه در سری جدید M5 F10 این زمان ۱۱.۷ ثانیه است.
نگه داشتن این خودرو هم نیاز به نیرویی فراوان دارد. بنابراین ترمزها و تعلیق هم ارتقا یافته اند. فضای داخلی نیز با یک سیستم منحصر به فرد صوتی تصویری، پوشش آلکانترا، چرم و فیبر کربن کاملا دگرگون شده است.
مجید
۲۲ اسفند ۱۳۹۲این هیولاست !
علیرضا
۲۲ اسفند ۱۳۹۲ازش خوشم میاد،کلا از استیشن واگن های اسپرت خوشم میاد چون کاربردهای زیادی دارن
اما بازم یه اشکال بزرگ؟ به سبک بعضی تیونرها آرم ب ام و به اون زیبایی از روی ماشین برداشته شده
HASSANBMW
۲۳ اسفند ۱۳۹۲خوب بنده خدا این همه زور زده کل سیستم ماشین رو تغییر داده حق بهش بدین!!!
حداقل بهتر از سایپا هست که همین طوری برمیداره آرمشو جلو ماشینا میزنه!!!
javid
۲۲ اسفند ۱۳۹۲واقعا خیلی وقتا بود که مثل این جذب ماشین نشده بودم خیلی خوشکله
matin
۲۲ اسفند ۱۳۹۲تیبا می خورتش
shayan
۲۳ اسفند ۱۳۹۲زیبای ایرانی همه دنیارو فتح میکنه اصولا ماشینیه که فقط با سوار شدن باهاش میتونی درکش کنی
خاوری مزراتی
۲۲ اسفند ۱۳۹۲دست غدار زمان و روزگار هرگز نمیتونه زیبایی این خودرو رو که توسط کریس بنگل بزرگ طراحی شد ازبین ببره
این خودرو یک اثر هنری بی مرگه…نمونه سدان این خودرو تو رده خودش سالها سلطان بلامنازع بود
وقتی نمونه M5 V10این خودرو رو بی ام دبلیو بیرون داد دنیا لرزید… خیلی از تکنولوژی های موتورهای تنفس طبیعی با موتور بی نقص و V10 این خودرو به حد کمال رسید… هر سیلندر4سوپاپ و بجای میل سوپاپ از زنجیر استفاده شد هر سیلندر 500Cccو دقیقا507اسب بخار تولید میکرد این یعنی برای هرلیتر صداسب بخار نیرو
تا سالها رقیبی نخواهی داشت M5بی مرگ … نه آونتادور نه پانامرا به شکوه تو نیستن … همه رو باهم داشتی رفیق
Zonda R
۲۳ اسفند ۱۳۹۲F.A
طراحیه سری 5
هنوز هم زیباست
دمه کریس بنگل گرم
احسان(احسان سابق)
۲۲ اسفند ۱۳۹۲داخلش همه نوع کامپیوتر و دم ودستگاه کار گذاشتن و موتورش هم که 10 سیلندر 808 اسب بخاره.وحشی ترین استیشن واگن دنیاس این عزیز دل
سجاد
۲۲ اسفند ۱۳۹۲زیباییش که حرف نداره
اما موتورشو زیاد حال نکردم.اینا فقط تا تونستن هوا چپوندن توش!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ اسفند ۱۳۹۲از عقبش خوشم نمیاد ولی قدرت موتور عالیه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود . محمد شما رو چه حسابی میگه تویوتا برای تولید هر LFA ضرر میده ؟؟؟
میشه منبعشو بگی ؟؟؟؟
حقیقتا من هیچ جا این جمله ی شمارو نخوندم .
من که میدونم برای چی اینو میگی !!!!!!
میخوای تلافیه بوگاتی و فولکس واگن و در بیاری .
خداییش اگه منبعی داری بگو .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ اسفند ۱۳۹۲http://www.persiankhodro.com/khodronameh/show_news/1040/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-LFA
حالا دیگه چی میخوای بگی؟؟
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ اسفند ۱۳۹۲خداحافظ LFAپرشین خودرو: اگر چند سالی به عقب برگردیم یعنى به 15 دسامبر 2010، در چنین روزى بود که لکسوس اولین LFA را تولید کرد.خودرویى که هدف از ساخت آن هیچوقت سود و درآمد نبوده زیرا لکسوس با تولید هر یک از آن دچار ضرر میشده، بلکه هدف از ساخت آن حفظ ابرو و ارائه حیثیت، در پیشجهانیان بوده و انصافا که از عهده وظیفهاش به خوبى برآمده است.به گزارش «پرشین خودرو»، از این خودرو که میتوانست صفر تا صد را در عرض 3.6 ثانیه پر کند فقط 500 دستگاه تولید شد که اولین آن با کد 003 به یک میلیونر 68 ساله گرجستانی با نام روى مالادى فروخته شد و ماه پیش بود که گزارش داده شد، اخرین LFA هم با کد 499 به همان مرد فروخته شده است. اما ظاهرا این مرد گرجستانی متوجه شده که راههاى بهترى براى خرج کردن پولهایش وجود دارد، به همی خاطر آخرین LFA را که هنوز از خط تولید خارج نشده بود را به یک شخص سوئیسى فروخت. لکسوس هم مراسمى براى اهدا آخرین LFA به آن مرد سوئیسى برپا کرد که که تصاویر مربوط به آن را مشاهده میکنید. اما این آخرین LFA تولید شده نبود بلکه آخرین آن با کد 500 قرار است در موزه لکسوس قرار گیرد که تا ابد هرکس که به این خودرو نگاهى مىاندازد، به عظمت و قدرت لکسوس و ژاپن پى ببرد. LFA خودرویى بود که اگر در کنار اگزوزش یک لیوان میگذاشتیم و بعد گاز میدادیم، از شدت صداى اگزوزش لیوان میشکست، LFA خودرویى بود که با سقف سرعت 325 کیلومتر در ساعتش به همراه نیسان GTR قدرت خودروسازى ژاپن را به رخ همگان کشید.اگر بخواهیم رقیبى براى این خودرو پیدا کنیم نباید به محصولاتی کمتر از لامبورگینى اوانتادور، فرارى F12 و SLR فکر کنیم. به هر حال این خودرو هرچه بود، دیگر تولید نمیشود و باید براى همیشه با آن خداحافظى کنیم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود .
ممنون محمد جان .
حرف شمارو قبول دارم . ولی باز هم تحقیق میکنم .
Zonda R
۲۳ اسفند ۱۳۹۲F.a
صدای lfa
بهترینه
رضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۲صدای lfa محشره و یه فرق اساسی با همه داره چون موتورش با همکاری یاماها ساخته شده
بهزاد
۲۲ اسفند ۱۳۹۲میلاد جان کافیه تعداد نولید این ماشین که 500 هست رو در قیمتش ضرب کنی که میشه 187 میلیون دلار.
در کمترین حالت ممکن هزینه ی طراحی و ساخت و آزمایش و نیروی انسانی و احداث خط تولید مجزا برای یک خودرو که دارای المان های خاص خودش هست بیش از 1میلیارد دلار هزینه در پی داره و اگر تولید به حد بالا انجام نگیره تقریبا اون محصول زیان ده میشه. مگر اینکه شرکتی از متریال های موجود در بازار استفاده کنه و فقط توسط چند نیروی انسانی ماهر مونتاژ انجام بگیره مثل پاگانی و… که به صورت کاملا دستی شاسی و قطعات بدنه رو شکل میدهند و با قیمت های بسیار زیاد اونو به فروش میرسونند.
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ اسفند ۱۳۹۲پدال کامنت من در جواب میلاد نیست …بیا میلاد اینم لینکش
http://www.persiankhodro.com/khodronameh/show_news/1040/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-LFA
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود .
من عاشق ماشینای استیشنم .
مخصوصا این مدلهای المانی که نهایت قدرته .
رضا
۲۲ اسفند ۱۳۹۲آخ اگه سدان بود چه حالی میداد
رضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۲یعنی همه عاشق استیشنن دیگه….
SAEED
۲۲ اسفند ۱۳۹۲سلام.
وااااااااای پدال مرسی از این پست ک گذاشتی!!!!!!من عاشق ماشینای کلاس استیشنم!!اونم از جنس ب ام و!!چ شود!!
خیلی نازه،عجب رنگی داره!هرچی نگاش میکنم سیر نمیشم پسر!!!!
مهدی
۲۲ اسفند ۱۳۹۲دورود
از دوستان یه سوال دارم
تو پورشه پانامرا تقسیم نیرو بین دو دیفرانسیل بصورت الکترونیکی هست
در مورد این توضیحی دارید که بهتر این موضوع رو متوجه بشیم
سپاسگذارم
مهدی
امید
۲۲ اسفند ۱۳۹۲چه رفاهی چه ارامشی خوشبحالتون اونایی که خارج ایران هستین ما که برای خرید گاری باید پول بنز و بی ام و رو بدیم خدا بهمون صبر بده
محسن
۲۳ اسفند ۱۳۹۲برابوس مدل E63واگن رو تقویت کرد شتابش 3.1 شد اونم از موتور V8.
قدرت خروجی ۸۵۰ و گشتاور ۱۴۵۰ نیوتن متری!!!!
برابوس یه چیز دیگس…
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۳ اسفند ۱۳۹۲اگر m5 جدید که v8 رو تیونینگ کنن همون e63 رو هم میگیره . سدانشو که گرفت کلیپ درگش هست پورشه جگوار بنز جا موندن . حرف نباشه
محسن
۲۴ اسفند ۱۳۹۲لینک فیلمشو بذار
ESI
۲۳ اسفند ۱۳۹۲من نمیدونم چرا اینغدر شتابش کمه
Metalhead
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳قبول دارید این نسل از نسل جدیدش قشنگ تره؟
پاگانی
۱۴ شهریور ۱۳۹۳صد درصد گرون خواهد بود خیلی