بامو در سال ۲۰۱۷ و با معرفی i3s اعلام کرد این خودرو اولین هاچبک داغ الکتریکی بازار است اما حقیقت این است که طراحی ظاهری نسخهی اسپورت تر این خودرو خیلی جلبتوجه نمیکند.
صادقانه باید گفت تنها افراد خبره خواهند توانست تفاوتهای i3 استاندارد و i3s را تشخیص دهند. یکی از راههای حل این مشکل مراجعه به کمپانیهای تیونینگ است و یکی از مشهورترین شرکتهای فعال در این حوزه یعنی ای سی اشنیتزر راهحل مناسب خود برای مالکان این خودروها را معرفی کرده است.
این برنامهی تیونینگ برای مدل i3 استاندارد هم در دسترس بوده و با کیت سیستم تعلیقی آغاز میشود که کاهش ارتفاع ۲۰ میلیمتری را در پی دارد. این امر باعث کاهش مرکز ثقل خودرو شده و باعث میشود i3 پیچها را با اعتمادبهنفس بیشتری پشت سر بگذارد.
اما این تیونر اسپیسرهای چرخی را هم ارائه کرده که باعث میشوند چرخ ها ۱۲ میلیمتر بیشتر به سمت بیرون حرکت کنند. به همین خاطر حمایت جانبی و پایداری این خودروی الکتریکی بهبود یافته است. این اسپیسرها همچنین باعث عضلانیتر شدن ظاهر خودرو شدهاند اما خب لاستیکها همچون قبل نازک هستند.
MAHDI
۲۷ تیر ۱۳۹۸کوچولوی دوست داشتنی. منکه نسخه کارخونه ایش رو بیشتر دوست دارم
امیر
۲۷ تیر ۱۳۹۸کجای این قیافه زشت دوست داشتنیه؟!!!