بیامو در آیندهای نزدیک اقدام به معرفی یک خودروی استیشن برقی با نام i5 تورینگ خواهد کرد. گفته میشود جدیدترین استیشن ژرمنها قدرتی حدود ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت.
همانطور که گفتیم قرار است در آینده نسخهای بسیار سریع از سری ۵ استیشن تولید شود اما این خودرو M5 تورینگ نخواهد بود بلکه i5 تورینگ نام دارد. چنین خودرویی میتواند یکی از بهترین محصولات چند سال اخیر ژرمنها لقب گیرد. اخیراً تصاویر جاسوسی i5 تورینگ منتشر شده و میخواهیم بدانیم باواریایی ها چه فکرهایی در سر دارند.
بیامو i5 از نظر طراحی تفاوتهای زیادی نسبت به سری ۵ استاندارد نخواهد داشت بنابراین میتوان i5 تورینگ را به نوعی مشابه سری ۵ استیشن دانست. البته بیامو با برخی ویژگیهای بصری تلاش خواهد کرد این محصول را از نمونههای درونسوز متمایز کند. یکی از ویژگیها نبود اگزوز خواهد بود. جدای از X1 جدید بیامو علاقهای به اگزوزهای پنهان مشابه مرسدس و آئودی ندارد؛ بنابراین وقتی شما خروجی اگزوزی را در پشت خودروی بیامو نبینید پس به احتمال زیاد با محصولی برقی روبرو خواهید بود. همچنین جلوپنجره i5 تورینگ هم تخت کار خواهد شد و خبری از ورودیهای هوا در آن نخواهد بود چراکه خودروهای برقی نیازی به جلوپنجره عملکردی ندارند. نهایتاً میتوانیم به نشانهای بزرگ “وسیله نقلیه تست برقی” اشاره کنیم که تقریباً در اکثر پانلهای بدنه دیده میشوند.
بیامو i5 تورینگ با قوای محرکه شبیه i4 فعلی تولید خواهد شد بنابراین انتظار داریم نسخه eDrive40 با یک پیشرانه برقی و قدرت ۳۳۵ اسب بخار و همچنین مدل سطح بالای M60 با دو پیشرانه و قدرت حدود ۶۱۰ اسب بخار پدیدار گردد. البته احتمال اینکه استیشن جدید ژرمن ها با همان نسخه پایه eDrive35 مشابه i4 تولید شود پایین است اما نسخه M60 میتواند نظرات را به خود جلب کند. این خودرو احتمالاً در تصاویر جاسوسی نیز حضور دارد و اگر در نهایت چراغ سبز تولید را دریافت کند به اولین سری ۵ استیشن پرفورمنس از زمان M5 تورینگ E61 تبدیل خواهد شد ولی از قوای محرکه برقی استفاده خواهد کرد. با خروجی حدود ۶۰۰ اسب بخار و وجود سیستم چهار چرخ محرک و بدنهای به شکل استیشن، جدیدترین محصول بیامو میتواند یکی از جذابترین خودروهای کلاس خود باشد.
از نظر طراحی باید گفت خودروی موردبحث احتمالاً دارای چراغهای جلوی مدرن و نازک و جلوپنجره مخصوص بیامو خواهد بود. دستگیرههای درب مشابه i4 و iX و همچنین برخی ریزهکاریهای دیگر نیز میتوانند در استیشن بدون آلایندگی بیامو دیده شوند؛ و همانطور که انتظار میرود، بیامو i5 تورینگ یا سری ۵ تورینگ استاندارد راهی آمریکا نخواهند شد بلکه نسخه سدان هر دو در دسترس مشتریان آمریکایی قرار خواهد گرفت.
نویدی
۲۱ بهمن ۱۴۰۱سری پنج بی رقیب😍
❤BMW❤
۲۱ بهمن ۱۴۰۱قراره همه رقیبا رو لوله کنه
❤️🤩
وحید اسماعیل نسپ
۲۱ بهمن ۱۴۰۱خیلی خوشگله
ماشین باز
۲۱ بهمن ۱۴۰۱واکنش ایرانخودرو هنوز نتوانستید دنا جوانان تولید کنید اما ما کردیم 😂😂😂😂
هنوز نتوانستید انسان بکشید اما ما توانستیم 😂😂😂😂
هنوز نتوانستید ماشین قرعه کشی کنید تو پاچه مردم اما ما توانستیم😂😂😂😂
الان برای ما ماشین برقی تولید میکنید ننگ بر شما باد 😂😂😂😂
TESLA
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ویران خودرو و سایپا تا ۵۰ سال دیگه هم همچنان موتور ef7 و tu5 رو به اشکال مختلفی تولید میکنن 🤣🤣😂😂🙌🙌
net
۲۱ بهمن ۱۴۰۱نمیدونم چرا اروپاییها مخصوصا المانیها علاقه به ماشینهای استیشن زشت دارند.اروپاییها باید به جای استیشن سراغ وانتهای لوکس میان سایز امریکایی و کراس اور بروند
رضا
۲۵ بهمن ۱۴۰۱توی اروپا استیشن طرفدار داره و شرکت ها نمیان بگن خوب استیشن نسازیم برای فروش یک محصول و تقاضا می سازن همون طور که کورک میسازن در صورتی که نه صندوق دارن نه صندلی عقب خوب ولی به خاطر تقاضا می سازن
M5 Lover? Hater? who knows
۲۱ بهمن ۱۴۰۱چقدر کاپوتش کشیده است :/
زیزیگولو
۲۱ بهمن ۱۴۰۱یه ماشین استیشن خونوادگی که نسل جدیدش هم از نظر ظاهری و هم فنی بروز شده و فکر میکنم نسبت به نسل قبلش سبک تر شده و از نظر ابعادی هم بزرگتر شده
Alan.r
۲۱ بهمن ۱۴۰۱خیلی زیباست ولی کاش دریچه های اگزوز رو حذف نمیکردن
R/T
۲۱ بهمن ۱۴۰۱جذاب است
مهران
۲۱ بهمن ۱۴۰۱طراحی جذاب👏
منهارت یه دستی بهش بکشه معرکه تر میشه
محمدهادی
۲۱ بهمن ۱۴۰۱اگر با ۶۱۰ اسب ارائه بشه و کنترل مناسبی رو وزن خودرو اعمال بشه
میشه گفت یک موشک زمینی ساخته بی ام و
محمدهادی
۲۱ بهمن ۱۴۰۱بیصبرانه منتظر از راه رسیدن هایپر کار برقی برند محبوب مون BMW هستیم!
سهیل
۲۱ بهمن ۱۴۰۱لامصب هر طرحی از چراغ جلو میزنه فوق العادست❤️❤️❤️
Dariush
۲۲ بهمن ۱۴۰۱خدا کنه طراحیش همین عکس باشه خیلی خوشگله به حول و قوه الهی هم امیدواریم طراحی داخلی و عوض کنن و خسیس بازی در میارن وگرنه صحبت کیفیت نیست