تاکنون تصاویر جاسوسی گستردهای از فاز تست سدان الکتریکی BMW i7 منتشر شده است. پوششهای استتاری بکار رفته در i7 ظاهری را پوشاندهاند که انتظار میرود ما را به یاد نسخه درونسوز بیندازد هرچند نباید انتظار سورپرایز طراحی از بامو را داشته باشیم. البته یکی از چیزهایی که میتواند جذاب باشد قدرت i7 است. بامو هنوز چیزی را بهصورت رسمی اعلام نکرده اما اتوبیلد میگوید این سدان میتواند قدرت ۶۵۰ اسب بخاری داشته باشد.
قدرت ۶۵۰ اسب بخاری شاید متعلق به نسخه پرچمدار باشد هرچند باواریایی ها فعلا چنین چیزی را تائید نکردهاند. در واقع خبر جدید اتوبیلد تأکید بر شایعات پیشین درباره i7 است. همچنین گفته شده این خودروساز آلمانی در سدان الکتریکی خود از باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد تا این خودرو برد ۷۰۰ کیلومتری داشته باشد. همچنین در این خبر آمده که نسخه کمتوانتر با باتری ۸۰ کیلووات ساعتی نیز در دسترس خواهد بود.
احتمالاً مدل کمتوانتر قدرت حدود ۵۳۶ اسب بخار خواهد داشت هرچند در خبرهای پیشین آمده بود این خودرو از همان باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی مدل ۶۵۰ اسبی استفاده خواهد کرد. گزارش اتوبیلد میتواند اولین نشانه از نسخه دیگر i7 باشد، نسخهای که میتواند به عنوان مدل پایه از بین سه مدل موردنظر مطرح باشد. i7 با قدرت ۶۵۰ اسب بخار احتمالاً قویترین نسخه سری ۷ خواهد بود و مدل M760i با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری ۶۰۱ اسبی را کنار خواهد زد.
اگرچه در تصاویر جاسوسی شاهد ادامه تست این خودرو هستیم اما بیصبرانه منتظر بیانیه رسمی بامو میمانیم. انتظار نمیرود بامو تا سال آینده از محصول جدیدی رونمایی کند. بامو i7 به مصاف مرسدس EQS خواهد رفت که شایعات درباره تولید نسخه پرفورمنس AMG از آن وجود دارد. سدان الکتریکی بامو نیز به احتمال زیاد از تجهیزات نیمه خودران و ایمنی فراوانی سود خواهد برد تا در آینده شاهد رقابتی فشرده بین این دو برند هموطن باشیم.
MAHDI
۱۸ بهمن ۱۳۹۹چیه آخه این الکتریکی ها.
پدر خودرو سازی جهان
۱۸ بهمن ۱۳۹۹هزار اسب بخار هم که داشته باشه، با اون چراغ های دو قسمتی مزخرف به درد لای جرز دیوار میخوره
سهند
۱۸ بهمن ۱۳۹۹از کجا میدانید طراحیش زشت است؟ حداقل قبل از دیده شدن تصاویر جاسوسی واضح بیهوده نظر ندید
پدر خودرو سازی جهان
۱۸ بهمن ۱۳۹۹پاسخ به سهند
همونطور که تونستند جلو پنجره کلیوی را به دماغ خوکی تبدیل کنند حالا هم چراغ ها را تیکه تیکه میکنند
دیگه هیچ امیدی به طراحی جدیدی بی ام و نیست
Hadi
۱۸ بهمن ۱۳۹۹امیدوارم طراحی ساختار شکنی نداشته باشه……
و مشخصات و برد خوبی داشته باشه
همین…
NAVID۰۰۹۸
۱۸ بهمن ۱۳۹۹دقیقاً …
بازی داره به جاهایِ باریکی کشیده میشه !
ترسم داره به یقین تبدیل میشه !
Farzad
۱۸ بهمن ۱۳۹۹آره واقعا ، به جاش بیاین اینو ببینین حالشو ببرین
https://www.aparat.com/v/yaQ6X/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C_%D9%85%D8%B3%D8%AD%D9%88%D8%B1%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87_%D9%BE%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%B2%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7
پرهام و رهام
۱۹ بهمن ۱۳۹۹آقا MAHDI
چی چی میگی همون i8میدو می چیکارا کرده حالا درسته با جلو پنجره زشت ولی میدونید که بی ام چه یکی از برترین سازنده های برتر دنیاست
امید وارم که پدال در باره این کامنت ها یه فکری کنه
.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ب ام و بدجوری داره مسیرو گم میکنه
برای من که سال هاست عاشق ب ام و هستم و با عکسای ماشیناش رو دسکتاپم بزرگ شدم خیلی دردناکه با این مسیری که پیش میره هم طرفدارا و مشتریای قدیمیشو از دست میده هم تو رقابت با تسلا و بقیه تو الکتریکی شدن ب شدت بی برنامه و عقبه
مهدی،:امید اینده
۱۸ بهمن ۱۳۹۹چقدر اون رندر قشنگه
akrh78
۱۸ بهمن ۱۳۹۹یا این قیافه باید همه گروه طراحی رو تیربارون کرد
شبیه جنسیس شده
برقیه جارو برقی
۱۸ بهمن ۱۳۹۹سلام دوستان عزیز ببخشید یک سوال
چهارتا برادر هستند تویوتیوب و اینستا خودرو های گران قیمت دارن و گاهی مسابقه و تست و……… می گذارن
با مانی خوشبین هم گفتگو کردن در گاراژشش و درباره ماشین های لوکسش
ببخشید ها
کسی اطلاعاتی در باره او چهارتا برادر داره مشتاق شدم بدونم کی هستن
بسیار ممنون و سپاس گذارم
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۸ بهمن ۱۳۹۹داداش اسمتو عوض کن
الان فکر میکنن اکانت فیک زدم????
Mahyar.M.A.R
۱۸ بهمن ۱۳۹۹عالیه بزار عوضش نکنه
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۱۸ بهمن ۱۳۹۹??????
بی ام و لطفا اعتبار شرکت رو زیر سوال نبر!
راه رو گم نکن!
الکتریکی های بد ریخت نساز!
.
.
.
پدال بذار کامنتم منتشر بشه و حذفش نکن…ممنون…????
SRT
۱۸ بهمن ۱۳۹۹لازم نیست هر دفعه برای انتشار کامنتت التماس کنی.
X
۱۹ بهمن ۱۳۹۹این برندشه. اگه نذاره فکر میکنن که مدل فیک و چینیِ !!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!! هست
$ÃЪŦÏЛ$
۱۸ بهمن ۱۳۹۹سلام دوستان،توی این مدت یه روز که نبودم انگار اوضاع خودروسازی…..تر از قبل شده! اخبار برقی….
دنا پلاس مضحک با ۵ستاره!!!
فولکس واگن برقی….
و….
اما بعضیاشون جای بحث داشت….
مثلا اون خبر استراداله که سریعترینه،که خب باید بگم فعلا درحد یه حرف و تست روی داینوعه که هنوز درست نیست،راست میگه بیاد با دیمون رقابت کنه،پادشاه درگ و شتاب توی خط مستقیم دیمونه،استراداله و مک لارن فعلا دلشونو به رسانه ها خوش کنن???….
درمورد لانچیا هم….آشغاله….
درمورد رنگلر روبیکان هم بگم که نوش جونش هرچقدر که بنزین میخوره،ماشین خوب باید بهش رسید،بقول نوید پریوس نیست که ۳یا۴لیتر بخوره….
اون کوپرا رو من خیلی دوست داشتم جذاب بود….
در رابطه با رضایت بخش ترین برندها هم بگم که از لحاظ راضی بودن مشتری مقایسه کرده،نه از نظر آمار بالای فروش یا خوب بودن یا افتضاح بودن ماشین،و جالب اینکه لینکلن،دوج و باقی آمریکایی ها درصدر هستن?این یعنی بنز و بامو و باقی آلمانی ها هیچ پخی در برابر آمریکا نیستن،شما کافیه از کسی که ب ام و یا بنز داره بپرسی سالی چقدر هزینه برمیداره تا بهش برسه اونوقته که آه میکشه میگه از من به تو نصیحت،اینا برای ایران مناسب نیست،حتی پولدارا هم با بنز و بامو هاشون رانندگی نمیکنن و با کامیونت اینور و اونور میبرنش،چون ارتفاع کمی از سطح زمین داره…
و در آخر این ب ام و….ب ام و که چه عرض کنم یه عجیب الخلقه،واقعا طراحی افتضاحی داره،برقی هم بشه که دیگه واویلا…..
سهند
۱۸ بهمن ۱۳۹۹از نظر تو فقط ماشین های آمریکایی عالین و بقیه آشغال! حتی یک ۹۱۱ توربو s هم از صد تا دیمون بهتره
هیچوقت فراری و پورشه با ماشین های آمریکایی قابل مقایسه نیست
OMID
۱۹ بهمن ۱۳۹۹765lt بدون ادعا با سوخت عادی و لاستیک معمولی و چرخ جلوی معمولی و لانچ راحت 9.38 زد
سریعتر از دیمن
دیمن با سوخت e85 و چرخ جلوی فرغان و هزار دفعه تلاش 9.65 زد
در صورتی که دیمن کلی تبلیغ کرد سر این مسئله ولی مکلارن چیزی نگفت
توی خیابون هم که زیر ده ثبت کرد یک چهارم مایل رو چیزی که دیمن نزدیکش هم نمیشه
توی پیست هم که نگم
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹جدی!اینم اضافه کنم که ابعاد دیمون دست کمی از یه سدان بزرگ نداره، بنتلی کانتیننتالی که شما بزرگ فرضشون میکنید تقریبا ۲۰سانتی متر کوچیکتر از دیمونه!تازه اون کوپه لوکس بزرگه!دیمون ماسل کار هم نیست یه پونی کاره اما حدود ۵۰۲۰میلیمتر طولشه!و ارتفاعش هم ۱۴۲۰میلیمتره!یعنی دقیقاً اندازه یه سدان!حالا اونوقت مک لارن و استراداله ای که از نظر ارتفاع درحد ۱مترن و طولشون به زور به ۴,۵متر میرسه و بدنه خیلی آیرودینامیکی دارن رو با یه ماشین مکعبی مقایسه میکنید!؟!؟!؟!چرا وزنشو نگفتید؟دیمون بیشتر از ۲تن وزنشه اما اون دوتا درحد ۱تن هم نیستن!تازه قدرتشونم بیشتر از دیمونه! دیمون با همه این کمبود ها تونست همچین رکوردی بزنه بعد این دوتا که کلی نکات بهتری از دیمون دارن فقط چند ثانیه سریعتر از دیمونن؟???????????????????????????????????????
این مشخصات رو در کنار رکوردهای ثبت شده بزارید تا بفهمید چرا هی میگم دیمون!از روی عشق و علاقه به این ماشین نمیگم!اینارو هم در نظر دارم تا دیمون رو رکورددار بدونم…..
تازه دیمون کوپه ست،اونا سوپر اسپرت!
????????????
X
۱۹ بهمن ۱۳۹۹چی میگی داداش. تو هم شدی مث اونایی که میگن اگه لامبو توربو بود اگه بوگاتی ۴ چرخ نبود. با اگه گفتن کاری نمیشه کرد. مهم اینه که به هر حال ۷۶۵ بهتر از دیمن هست حالا هر طوری که تونسته رد بزنه بالاخره تونسته سریعتر باشه. دیمن هم میتونست سبک تر باشه ولی نیست. تقصیر خودشه. میخواس باشه
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹آقای xهمه دیمون رو تحسین میکنن با این مشخصات! نیازی نیست ریپلای الکی کنی،مگه من گفتم چرخ زیر مک لارن نباشه؟!؟!
(🙄🙄🙄؟؟؟)
OMID
۱۹ بهمن ۱۳۹۹مشکل خودشونه که از پلتفرم قدیمی مرسدس استفاده میکنن و وزن ماشین اندازه تانکه
کسی جلوشون رو نگرفته
خب سبکش میکردن
بدنه آیرودینامیک طراحی میکردن
اما و اگر مهم نیست
مهم چیزیه که هست
اونم این که ۷۶۵lt سریعتره
با لاستیک عادی
با سوخت عادی
با چرخ جلوی عادی
رکوردش هم به راحتی ثبت شد
تعویض ecu و فیلتر هوا هم لازم نداشت
صندلی کمک راننده هم سر جاش بود
از اون جالب تر این که دیمن رو توی چیزی شکست داده که حتی تخصصش هم نیست
تخصص ۷۶۵lt پیست هست و تخصص دیمن درگ
ولی بازم توی درگ شکستش داد
حالا اگر بازی برعکس بشه اوضاع بدتر هم میشه چون دیمن توی پیست نزدیک ۷۶۵lt هم نمیشه
بی جواب بودنت رو هم نمیتونی پشت استیکر خنده قایم کنی ما خودمون استاد این کارا ایم
در ضمن کوپه فرم بدنه هست و سوپر اسپورت کلاس ماشین هست و هر سوپر اسپورت هم کوپه هست چطوری اومدی اینارو وصل کردی:)
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹موپار رو میخواین کجای دلتون بزارید؟!؟! آقا امید اگه پلتفرم چلنجر عوض نمیشه دلیلش اینه که طرفداران اینطور میخوان،این ماشین رو نگاه میکنی یاد مدل قدیمیش می افتی و مدل قدیمیش رو نگاه میکنی یاد مدل جدید! نیازی هم نیست عوضش کنه همین که اصالت رو حفظ کرده از هزارتا مک لارن بیشتر می ارزه، فقط به مک لارن خبر بدین یه p1جدید درست کنه یهو موپار به آتیش نکشدش!????????????????????????????????????????????
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹درضمن دستشونم درد نکنه که لاستیک فرغون روش گذاشتن تا جلوی ماشین بیاد بالا،عشق فقط اون زمانی که ماشین شاسیش میکشه و کلی دود از پشتش بلند میشه،دمشون گرم که صندلی شاگرد رو برداشتن،انتظار داری با یه دوست غرغرو که مدام میگه آروم تر آروم تر به کشتنمون میدی سوار ماشین شی؟واویلاست! دمشون گرم که ECUو فیلتر هوا رو عوض کردن،اینطوری سوخت بهتر با هوا مخلوط میشه و دیگه عین ماشین های توربو با دنده دادن هی موتور سکته نمیکنه!
????????????????????????????
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ببخشید اگه موپار و دیمون دنیای شتاب رو به آتیش کشیدن!
خودت موندی چه جوابی بدی اما بازم جواب خاصی نداری جز اینکه به اون لاستیک و شتاب پوچ یه داینومتر اشاره کنی!
خوش باشی آقا امید?????….
OMID
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ده هزارتا کامنت دادی آخرم یه جواب نداشتی
رکورد هم روی داینو نبود توی درگ استریپ بود:)
$ÃЪŦÏЛ$
۲۰ بهمن ۱۳۹۹آقا امید چشاتون درست میبینه؟۴۰۰تا کامنت بیشتره که میگید ۱۰,۰۰۰کامنت!!!
من جواب ندارم یا شما؟
واقعیت تلخه اما باید قبولش کرد….
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹آقا امید تابحال اینقدر نخندیده بودم!دم شما گرم یه پا خندوانه واسه خودتون هستید!??????????????????????????????????????????????????????????
ツSAMURAIツ
۱۸ بهمن ۱۳۹۹صد رحمت به جلو پنجره X7 و سری 7 جدید ?♂️?♂️
روز به روز بد تر میشه
$ÃЪŦÏЛ$
۱۸ بهمن ۱۳۹۹آره والا من ازشون بدم نمیاد،اینا دیگه واقعا افتضاح شدن…
X
۱۹ بهمن ۱۳۹۹تو کلا از غیر آمریکایی بدت میاد
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹تا یه حدی!
Benz
۱۸ بهمن ۱۳۹۹دنیا داره به گند کشیده میشه
مهدی
۱۸ بهمن ۱۳۹۹چراغاش به کنار و هیچ
خدا نکنه یه وقت اون جلو پنجره ها رو روش پیاده کنن
این دو تا با هم اگه ترکیب بشن میشن ترکیبی پررو فوق زشت
ولی یه نظری دارم
قسمت پایینی چراغ رو بردان و این طور طراحی جلو خیلی خشن میشه
برید عکس دوم و دو تا انگشتتون رو بزارید رو قسمت پایینی چراغ که بزرگ هست و فکر کنید که فقط اون چراغ های نازک را داشت
خداوکیلی خوشگل تر و خشن تر نمیشه
کسایی که میگن خوشگل میشه لایک
کسایی که میشن خوشگل نمیشه دیسلایک
ایران
۱۸ بهمن ۱۳۹۹???
Amg
۱۸ بهمن ۱۳۹۹بی ام و یک سوال
با این طراحی انتظار داری چقدر فروش داشته باشی ؟
MAHDI
۱۹ بهمن ۱۳۹۹فروشش که بیشتر هم شده.
Sina
۱۹ بهمن ۱۳۹۹البته سری ۵ و سری ۳ و X5 و X3 همون جلوپنجره عادیو دارن ، برای همین پرفروشن
مرسدس فن
۱۸ بهمن ۱۳۹۹چقدر جدیدا ماشینای بی ام و زشت شدن
قبلنا خیلی طراحیشون بهتر بود
بی ام و داره خودشو با این طراحی ها نابود میکنه
جناب ایکس
۱۹ بهمن ۱۳۹۹آره. اون m8 دیگه فوق العاده بود. به اوج رسیده بود یه دفعه سقوط کرد.
احمدرضا
۱۹ بهمن ۱۳۹۹من موندم بی ام و چطور از عشقایی مثل e46 و m5 E60 رسید به m3&4 2020 زشت یا این رندر های سری 7 و x7 جدید?
لامصب دل مارو خون نکن ?
نوید جهرمی
۱۹ بهمن ۱۳۹۹– صبر کنین خروجیش بیاد، از نزدیک فیلماشو ببینیم بعد نظر بدیم.
– خواه ناخواه صنعت خودروسازی مجبوره خودشو تغییر بده. ماشین های پاک تر ، با تکنولوژی بیشتر.
– هوش مصنوعی تغییرات زیادی رو ایجاد میکنه، چندصباح دیگه هم کنترل خودرو میفته دستش، هم برای مشتری طراحی میکنه.
فعلا با همین کنونی ها سرمون گرم باشه و مقابل تغییر جبهه نگیریم.
Sina
۱۹ بهمن ۱۳۹۹یعنی عکس اول صفحه رو دیدم حالم بهم خورد!
یکی از زشت ترین رندر هایی بود که تاحالا دیدم
تغییر بعضی مواقع خوبه اما اینکه مشکلات رو تغییر بدی نه هر چیزی که هست رو تغییر بدی
جلوپنجره X7 همون اول هم مشکلی نداشت و اندازه ابعاد خودرو بود اما میخوان یه فیس لیفت بدن براش و گند بزنن بهش
جز اخبار چند تا سوپر ماشین و بررسی ماشین قدیمی ، صنعت خودرو هیچ جذابیتی نداره….