یکی از مهمترین محصولات BMW که قرار است در سال ۲۰۲۲ از راه برسد نسل بعدی سری ۷ میباشد. سری ۷ جدید نه تنها از نو طراحی شده بلکه اولین سری ۷ الکتریکی تاریخ نیز لقب خواهد گرفت. گروه BMW اخیراً تصاویر جاسوسی رسمی از i7 را در مرکز تست زمستانی سوئد منتشر کرده است. بر اساس بیانیه خبری منتشر شده، سری ۷ الکتریکی در حال تست با قطعات سیستم تعلیق، ترمز و فرمان خود و طی شرایط سخت آب و هوایی بوده است.
باواریایی ها میگویند تنظیمات پرفورمنس سیستم تعلیق، فنرها، دامپرها و سیستم مختلف برای هماهنگی با حالتهای گوناگون رانندگی طراحی شدهاند. سری ۷ جدید با طیف گستردهای از قوای محرکه، از پیشرانههای درونسوز گرفته تا پلاگین هیبریدی و الکتریکی عرضه خواهد شد. همچنین مهندسان BMW از مسیر یخزده دریاچه برای ایجاد اصطکاک پایین استفاده کردهاند تا به تنظیمات مناسب سیستمهای کنترل سیستم تعلیق برسند.
فرایندهای گسترده تستها به مهندسان اجازه داده تا توازن عالی بین ترمز و کاهش سرعت را تشخیص دهند و بتوانند بهترین شرایط بازیابی انرژی را ایجاد نمایند. طبیعتاً برنامه تست زمستانی به این برند اجازه داده تا عملکرد قوای محرکه الکتریکی i7 در چنین شرایط آب و هوایی را بررسی کند. باتری ولتاژ بالا، سیستمهای الکترونیکی و تکنولوژی شارژ این سدان لوکس و بیصدا از کراس اوور جدید iX گرفته شدهاند.
شایعاتی درباره نسخه پرچمدار i7 منتشر شده و گفته میشود این مدل دارای سه پیشرانه الکتریکی خواهد بود. دو پیشرانه در بخش عقب قرار گرفته و سومین پیشرانه هم در اکسل جلو جا خوش خواهد کرد. ظاهراً این مجموعه قدرت ۶۵۰ اسب بخاری تولید کرده و باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی آن شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتری را فراهم خواهد کرد. البته انتظار معرفی مدل دوموتوره و چهار چرخ محرک با باتری ۱۰۵ کیلووات ساعتی هم وجود دارد. قرار است تولید سری ۷ جدید از جولای ۲۰۲۲ شروع شده و اولین نمونههای آن نیز از پاییز سال آینده میلادی روانه بازار شوند.
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۱ آذر ۱۴۰۰من همیشه گفتم و می گم:
موافق برقی سازی ماشین لوکس هستم و طرفداری هم میکنم. با چند دلیل:
۱.مصرف سوخت سرسام آور ماشین های لوکس، معمولا همشون بالای ۱۰ ۱۲ لیتر توی ۱۰۰ میسوزونن و حتی بعضی ها هم تا ۲۰ لیتر میره که فاجعه است برای اون فرد و حساب کنید چقدر اونی که ماشینو میخره باید خرج سوخت بکنه.
آرامش: برقی ها بی سر و صدا هستن که یه ماشین لوکس نیاز اصلیش ساکت بودنه که برقی ها به بهترین نحو اجراش می کنن.
شتاب آنی و بهتر توی مسیر مستقیم! چیزی که واقعا برای ماشین های لوکس نیازه چون که واقعا ماشین های کندی هستن و برق میتونه سریع ترشون بکنه!
خرج کمتر ، برقی ها خرج خیلی کمی برا ساخت دارن و میتونن قیمت ماشین های لوکسو پایین بیارن.
و در آخر هزینه نگهداری مثل قطعات کمتر، چون که برقی ها پیچیده نیستن توی طولانی مدت میتونن هزینه نگهداری کمتری رو نسبت به بنزینی ها داشته باشن
شاهین
۱۱ آذر ۱۴۰۰سلام وقت بخیر
در رابطه با هزینه سوخت درسته که محصولات لوکس هرچقدر کم مصرف تر باشن بهتر هست ولی فکر نمیکنم خریداران این خودروها اهمیت زیادی به مصرف سوخت بدن.
از نظر من توی خودروهای لوکس رده بالا جزئیات، متریال و کیفیت سواری اولویت بالاتری داره. خودروهای الکتریکی هم با این روندی که من می بینیم همه گیر میشن و لوکس ها هم تو همین دسته قرار میگیرن و خب رقابت بازهم بر سر فاکتورهایی خواهد بود که ذکر شد.
ارادت
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۱ آذر ۱۴۰۰بله درسته شاید اهمیت ندن ولی وقتی یه دو دوتا چهارتای ساده کنیید می فهمید واقعا اگه برقی بشن می تونن بجای هزینه گزاف برای بنزین خرج چیزای دیگه ای بکنن! مثلا خرج سرویس کردن ماشین رسیدن بهش و…
این رو هم باید در نظر گرفت که حتی پولدار ترین آدم روی زمینم دوست داره به نحوی کمتر خرج کنه چون این خصلت انسان هاست که کاری بکنن که کمتر خرج بکنن و پس انداز کنن
در اینکه رقابت بر سر اوناییه که گفتید شکی نیست
با احترام
یه کی
۱۱ آذر ۱۴۰۰البته فکر نکنین هرکی که ماشین لوکس داره حتما خیلی پولدار باشه
مثلا یکی سانتافه داره حقوقشم بیست ملیون
دلیل نمیشه هزینه ی سوخت واسش مهم نباشه
چون باید هزینه ی خونه بیمه خورد و خوراک و لوازم زندگی و مالیات و هزار تا چیز دیگرو بده
و بخاطر همینم زندگی واسه مردم سخته(حتی تو امریکا هم)
البته شما فقط نظرتون رو گفتید و من هم فقط گفتم اطلاع داده باشم
porsche
۱۱ آذر ۱۴۰۰به شدت منتظرش هستم به همراه یه سری مدل های دیگه…
به نظرم طراحی بدی نداره و باید صبر کرد و یدی موقع رونمایی چی میشه
من به شخصه با طراحی های جدید ب ام و مشکلی ندارم و به نظرم هنوز زیبا هستن
اما شاید نه به اندازه نسل های قبل…
سهند
۱۱ آذر ۱۴۰۰قطعا ماشین خوبیه ولی نگران طراحیش هستم.
یه کی
۱۱ آذر ۱۴۰۰ایشالا که مثلgtaهای ریمستر شده نمیشه🤣🤣
Bilbo
۱۱ آذر ۱۴۰۰من یا جلو پنجره بزرگ ب ام و اصلا مشکل جدی نداشتم و حتی بعضا تفاوتی که رقم میزنه رو خیلی دوست دارم. اما این داستان چراغ های دو تکه واقعا نگرانم کرده. خدا نکنه که شبیه هیچکدوم از این رندرهای پیش بینی شده باشه که عملا یه شکست فاجعه بار میشه تو طراحی. وگرنه از نظر تکنولوژی و کابین و نمای جانبی و عقب اطمینان خوبی دارم که عالی میشه
M.Kazem.K
۱۱ آذر ۱۴۰۰وای باز همون جلوپنجره ، همون چراغای عجیب غریب واااااااااااااااااییییییییییی 😤😫😫😫😫😫
ARMAN
۱۱ آذر ۱۴۰۰ای خدا این چه طراحی ایه؟
سهند
۱۱ آذر ۱۴۰۰طوری میگید انگار مدیر عامل بی ام و عکس بدون پوشش استتاری این ماشین را به ایمیل شما فرستاده و از طراحیش خبر دارید.
هنوز معلوم نیست و من هم بعد از زمان رونمایی نظرم را خواهم گفت.
احمدرضا
۱۱ آذر ۱۴۰۰آدم ماشینای جدید بی ام و و بنز مخصوصن بی ام و رو میبینه
دعا میکنه چشاش مشکل داشته طراحیش رو اشتباه دیده باشه تا اینکه خود ماشین انقدر زشت باشه
ارین صاحب جمعی
۱۱ آذر ۱۴۰۰من بنظرم دارن عقده هاشون را خالی میکنن خسته شدن از یک مدل طراحی
آرین
۱۱ آذر ۱۴۰۰چرا این رنگیه
عرشیا
۱۱ آذر ۱۴۰۰بیشتر شبی فورد هست تا بی ام و. جلوش که کپ فورد موستانگ هستش.
عرشیا
۱۱ آذر ۱۴۰۰یه سوال. اگه برقی هستش چرا تو پستر اول که نوشته بود تصاویری جاسوس… پشت ماشین پمپ بنزین هست.؟ 🤔 مگه برقی نیست.
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱۱ آذر ۱۴۰۰اون دستگاه فست شارژ هست نه پمپ بنزین
ماکان
۱۱ آذر ۱۴۰۰سلام . اگر که در این نسل جدیدی که از سری 7 بعد از مدتی معرفی می شود ، نسخه آلپینا B7 هم در اون نسل نسبت به اونی که فعلا موجود هست حد اقل به اندازه 60 اسب بخار انشاالله قوی تر باشد خیلی عالی می شود .
محمدهادی
۱۱ آذر ۱۴۰۰ایول،دمتگرم
شاید ما زیبایی رو از دید ده سال پیش به خودروهای بی ام و میبینیم که الان احساس میکنیم بی ام و های جدید زشتن
درصورتی که همانطوری که ماشین ها از لحاظ فنی و تکنولوژی بسیار شگفت انگیز تر از ماشین های دهه های قبلن،پس قطعا توی ظاهر هم چهره های عجیب تری پیداکردن
درواقع مهندسان درتلاشند درون و برون خودروهای اخیر رو هماهنگ متحول کنن
از دید عصر جدید من بی ام و رو درنهایت پختگی و اعجاب انگیز میبینم
در آخر بگم که چه فیزیک قلدر و سنگینی پیداکرده نسل آینده سری هفت باشکوه