اشرافیت در دنیای خودرو شکلهای مختلفی به خود میگیرد. لوکس بودن یک خودرو میتواند از میزان نرم بودن چرم تا نفوذ صدا به کابین را شامل شود. تکنولوژی نیز نقش مهمی را در عصر کابینهای پر از نمایشگرهای بزرگ و کنترلهای صوتی و حرکتی بازی میکند. معمولاً لوکس بودن یک خودرو حول کابین آن میچرخد اما بیامو با سری ۷ و i7 جدید میخواهد طراحی ظاهری را نیز به اندازه کابین لوکس نشان دهد. یکی از آپشن های بیشمار پرچمدار تازهنفس بیامو با نام “درخشش نمادین” شناخته میشود و شامل جواهرات خاص است که نه در کابین بلکه در داخل دیلایت های جلو دیده میشوند. نوار جداگانه LED ها که بالای چراغهای اصلی نصب شدهاند حاوی کریستال های سواروسکی هستند. در هر دسته از این LED ها ماژولهای L شکل نصب شدهاند و توسط ۱۴ دیود نمایان میشوند.
واقعیت این است که انتظار میرفت چنین چیزی را اولین بار در رولزرویس ببینیم تا بیامو. این چراغهای بالایی نه تنها به عنوان دیلایت عمل میکنند بلکه چراغهای جانبی سدان لوکس باواریا نیز محسوب میشوند. زمانی که خودرو باز یا بسته میشود کریستال های موردبحث نور را به زیبایی هر چه تمامتر منعکس میکنند تا سری ۷ ظاهری منحصربهفرد داشته باشد. این خودروساز میگوید ساختار کریستالی یاد شده در زیر نور خورشید نیز متمایز ظاهر میشود.
احتمالاً جایگزینی چراغهای بالایی با نمونههای کریستالی هزینه زیادی در بر نخواهد داشت و برای افرادی که میتوانند محصول پرچمدار بیامو را بخرند اهمیت زیادی نخواهد داشت. سری ۷ و i7 اولین محصولات این برند با کریستال های سواروسکی نیستند زیرا برخی از محصولات سطح بالای باواریا از چنین کریستالهایی در کابین استفاده کردهاند ولی G70 همهچیز را وارد سطح جدیدی کرده است. ویدئوی جدید بیامو آمریکا یادآور تولید کننده شیشه اتریشی است که بیش از ۱۰۰ سال در این تجارت حضور دارد. این سنت در i7 با جدیدترین پیشرفتهای نورپردازی همراه شده است.
AMANTE
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱هر کاری هم انجام بدید هی از خوبی ها و آپشن های ماشین بگید بازم از دید من و یکسری افراد زشت ترین ماشین لوکس بازار رو ساختی BMW جان و اون طراح که اسم اش رو الان یادم نمیاد.
من^_^
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱گناهی به گردن طراح نیست
اون از شرکتی که خودش به وضوح داره میگه هدفش چهارتا چینی سوسک خور و صد البته پولداره به طراح میگه طبق فانتزی شرق آسیا که جلوپنجره رو چشم ماشین فرض میکنن(تو یه مقاله خوندم از طراح سابق خود بیمر) جلوپنجره گنده رو بذار جای جلوپنجره نسبتا کوچیک نسل قبل و طبق ترند سال های اخیر که چراغ های باریک و جدیدا دو بخشی این المان ها رو بذار توش
و با این قوانین میبینی که طراح هم خیلی بد کار نکرده به نسبت
Reza Waffen SS
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱طراحی داره همچنان میزنه تو ذوقم
Masoud
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱طراحی ها واقعا با به دل نیست
Jdm باز
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱هیکاش طراحیش زیباتر و هماهنگ تر بود
ولی این اپشن کریستال های سواروسکی خیلی خفنه
مازیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱نمای جلوی I7 رو خیلی دوست دارم
پدرام
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱طرح کاملا بی روح چینی شده
ماشین باید طوری طراحی بشه که هر کی با هر میزان سواد و تحصیلات و درک بگه این ماشین جذابه اما برخلاف سری 7 های قبلی چنین چیزی نمی بینیم! روز به روز عجیب و غریب تر
Mystery
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱اتفاقا طراحی در این رده نباید به این شکلی که فرمودین باشه
این چیزی که شما فرمودین برای ماشین های اقتصادی بازار و ماشینی هست که باید عامه پسند باشه
این ماشین های لوکس برای عامه پسند بودن طراحی نمیشن اساسا و اتفاقا اگر عامه پسند باشه عامل منفی هست واسش
ویژگی بارزی که الان داره طراحی های BMW اینه که اگر همه ی لوگوهاشم کنده بشه هرکسی از فرسنگ ها میشه تشخیصش داد
چه عموم مردم خوششون بیاد چه نیاد
پدرام
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱درسته اما فکر می کنید چند درصد مردم طراحی ب ام و سری 7 دو نسل پیش رو زشت بدونن؟
الان اس کلاسی که اتو ایران هست رو در نظر بگیرید کمتر کسی پیدا میشه بگه این ماشین قشنگ نیست پس این یعنی قبلا این دو شرکت داشتن کار خودشون رو درست انجام می دادن تا اینکه طراح جدیدشون رویه رو کامل عوض کرد
محمد هادی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱برای من تابلوعه که این یه بی ام وست
اون عقب قدبلند و برشهای خطی ش
این چراغ ها و جلوپپجره از ۲کیلومتری داد میزنه یه بی ام وست با اون حالت ورودی هوای معروفش
از نمای جانبی هم دقیقا فرم کلی سقف و ستون و شانه قدبلند ماشین با خطهای تیز بدنه که تا انتهای ماشین امتداد داره چشم هر بی ام پ بازی به اینا آشناست
سپهر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱اتفاقا از همیشه جذابترو با ابهت تر و زیباتره،به زودی همه به طراحی سری هفت جدید اینان میارن
ahmad
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱آقا من هر وقت این سری هفت جدید رو میبینم ،میرم سری هفت قدیمی رو تو اینستا با هشتگ پیدا میکنم و عکس هاشو تند تند لایک میکنم،طبیعی به نظرتون؟ یا شما هم اینطوری شدید؟
Radmehr
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ی خوک نیازی ب چشم کریستالی و صدای خوب نداره
نیاز ب جراحی پلاستیک داره
محمد هادی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱این نسل سری ۷ خوک نیست
خیلی هم با اصالت و زیباست
حرص آدمو درنیار با حرفات
مهزیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱جزییات بعد از کلیات هست. وقتی کلیت خوب نیست حالا اصن الماس واقعی بذارید توش. مهم نیست
Arshia m3csl
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱باید بی ام و چند وقت دیگه یک فیس لیفت اساسی بکنه این نسل سری ۷ رو تا ماشین جذابی بشه جلوپنجره رو عوض کنن و چراغ های عقب رو عوض کنن و عقب کابین بی ام و سری ۷ رو عوض کنن و لوکس تر کنن تا خیلی جذاب بشه این ماشین
Alan.r
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱هرکاریشم بکنن به درد نمیخوره
amir
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱اسمان هفتم که برای ما دست نیافتنی هستش
TML BN
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱اووووف چه ریختو پاشی😐
amirhosein23
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا قشنگ تر شده
محمد هادی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱منتظر درگ هاش با حریفانشم
منتظر بررسی تخصصی شم
منتظر شنیدن صدای پرحجم ترین موتورشم
منتظرم حداقل یه دستگاهش وارد کشور بشه از نزدیک ابهتشو ببینم
مخصوصا نزدیکای غروب که چراغای باریکش روشن میشه
اوه اوه
SIMIN MAHMOODI
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱من یه پیشنهاد برای ب ام و دارم چون داره طراحی جلو پنجرش افقی پیش میره و این باز خوبه طراحی چراغ هاش داره به فنا میره چطوره طراحی جلو پنجرش عمودی بیش بره و مثل ام ۸ باشه چراغ هاشم طول بیشتری داشته باشه اینجوری عرض بیشتری داره و خیلی گنگ میشه و یه سپر کاملا جدید براش طراحی بشه ، من ب ام و ایکس ۷ جدید رو خیلی دوست دارم خیلی بنظرم ابهت داره طراحی اون خوبه ولی نصف اصالت ب ام و سری ۷ به موتور ۱۲ سیلندر بود که حیف بخاطر قوانین نمیشه تولید شه بعد یه چیز دیگه ایکاش چراغ های عقبش مثل نسل های قبلی به هم متصل باشه من الان یه چیزایی تو ذهنمه باید بکمش ببینم خوب در میاد یا نه
سپهر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱زیباترین سری هفت تاریخ با اختلاف
مهدی رزاقی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱بعضی از دوستان جوری انتقاد میکنن آدم چی بگه ..🤨🤨
شما برو پژو پارستو سوار شو 😁😁