بیامو ix Xdrive40 شاید در روی کاغذ کمتوانتر از xDrive50 و M60 باشد اما از نظر پرفورمنس کمبودی ندارد. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیهای دارد که برای یک خودروی الکتریکی با وزن بالا رقم خوبی محسوب میشود. قطعاً نباید از این خودرو انتظار شتاب یک محصول اسپرت را داشت اما خب با انتخاب آن شاهد یک شاسیبلند لوکس، بزرگ، جادار و پیشرفته خواهید بود.
این خودرو اخیراً در تست شتاب و سرعت اتوبانهای پرسرعت آلمان شرکت کرده است. یکی از یوتیوبرهای فعال در این زمینه به منظور تخمین سرعت شاسیبلند الکتریکی بیامو اقدام به نصب جیپیاس در خودرو و اندازهگیری سرعت واقعی آن کرده است. به همین خاطر شما شاهد اندکی تفاوت بین سرعت شمار دیجیتالی و رقم روی گوشی هوشمند مجری خواهید بود. xDrive40 بهترین گزینه برای تخت گاز رفتن در اتوبان نیست. این خودرو سقف سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعتی دارد که البته به خاطر محدود کننده الکترونیکی به چنین رقمی بسنده شده است. مدل قویتر xDrive50 هم سقف سرعت مشابهی دارد اما M60 میتواند تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.
شما متوجه پایداری بسیار خوب و کابین کاملاً ساکت iX xDrive40 در شرایط دور از ایده آل خواهید شد. با توجه به عملکرد این خودرو بیصبرانه مشتاقیم بدانیم شاسیبلند جدید و پلاگین هیبریدی XM چه عملکردی خواهد داشت. البته XM نیز شاسیبلندی بزرگ و سنگین خواهد بود هرچند پیشرانه ۸ سیلندر آن با واحدی الکتریکی همکاری خواهد کرد. بیامو تصمیم گرفته است نسخه پایه xDrive40 را در آمریکا عرضه نکند و تنها مدلهای xDrive50 و M60 در دسترس هستند. این دو مدل قویتر به ترتیب قیمت ۸۳۲۰۰ و ۱۰۶۰۹۵ دلاری دارند.
Nima
۱۱ اسفند ۱۴۰۰یه ویدیو کوتاه گذاشته مت واتسون از دوربین شور عقب واقعا جاى گفتن نداره!
افتضاح
درباره بقیه ماشین نظرى ندارم.
ارین صاحب جمعی
۱۱ اسفند ۱۴۰۰عزیزم مت واتسون کلا یک بخش داره ۵ تا ایراد بنی اسرائیلی از هر ماشینی میگیره یعنی اگه خدا هم بسازه بازم ایراد میگیره خیلی خودتو اذیت نکن
Nima
۱۱ اسفند ۱۴۰۰این ربطى به اون ۵ ایراد نداره عزیز
برو ببینش لطفا
فورد
۱۱ اسفند ۱۴۰۰من اولش فکر کردم ویدیو صدا نداره ولی جالب بود خودرو برقی هم میتونه جذاب باشه
ارین صاحب جمعی
۱۱ اسفند ۱۴۰۰خیلی خوب میره لعنتی .
R@m!n
۱۱ اسفند ۱۴۰۰بد ترکیب ترین بی ام و که تو عمرم دیدم حتی بدتر از xm و دماغه خوکی سری ۴. نمی دونم چی تو مغزشونه انقدر طراحی ماشین دفرمه کردن از هر طرف زشته.
اون ون هویدونک فلان فلان شدم میگه هدف ما این نیست همرو راضی کنیم. یکی نیست بگه مدیونه کیفیت و پرفورمنسه تیم فنی هستی که اگر اونا نبودن معلوم نبود یه روزم بمونی. کریس بنگل کجایی واقعا ۱۷ سال کاشتی و دارن تر می زنن تو همش.
1123
۱۱ اسفند ۱۴۰۰بنظر من که طراحی شون نسبت به دهه 2000 با اختلاف بهتره، m3 g80 بسیار از E92 زیباتره و اینکه در رقابت با C63 برتر مطلق هست، یا M8 که از سری 6 E63 قشنگ تره M5 و کراس اوور ها هم بهترن
بنظرم بی ام و بحران رو پشت سر گذاشته و داره به خوبی به سمت EV ها میره
R@m!n
۱۱ اسفند ۱۴۰۰g80 از E92 زیباتره !!!!!!!!!!!! واو یعنی تیفوسی ترین طرفدار بیمر هم که رو فرغونم آرم بی ام و بزاری به به چه چه می کنه همچین حرفی نمی زنه. نظرات محترمه و متفاوت ولی این دیگه واقعا تمام موهام ریخت. بی ام و تمام اعتبارشو مدیون همین 20 ساله اخیر یا به قوله شما دوران بحرانه، قبلش به طور کامل زیر سایه بنز له شده بود. اینکه جدیدا هر تفاله ای (طراحی) میده بیرون خریدار داره به خاطر همون عقبه امثال E92 و E63 هست.
آقا شاهین ببین چی میگه 😂
1123
۱۲ اسفند ۱۴۰۰بنظر شما M3 E92 بطور کامل زیر سلطه C63 بلکسریز با اون انجین خارق العاده نبود؟
یا مثلا سری 6 E63 از همه لحاظ از CL عقب تر نبود؟
ازون طرف Z4 همه جوره از SLK ضعیف تر بود.
الان جانشینای این سه تا تو سگمنت خودشون دارن میدرخشن ( جانشین سری 6رو سری 8 در نظر گرفتم نه سری 5 جی تی)
اگه این پیشرفت نیست پس چیه؟
حسین
۱۲ اسفند ۱۴۰۰کریس بنگل هم مثل همیناست
ارین صاحب جمعی
۱۱ اسفند ۱۴۰۰رامین جان میدونی چرا در نظر ما زشتن ؟ چون ما ۲۰ ساله که تو طراحی ازرا ۲۰۱۲ و ۵۲۸ ۲۰۱۵ موندیم ولی دنیا خیلی از اون زمان جلوتر رفته
Ali
۱۲ اسفند ۱۴۰۰👏